تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید میز ماشین میز لوازم پشت صندلی خودرو مدل 2019

خرید میز ماشین میز لوازم پشت صندلی خودرو مدل 2019

خرید میز ماشین مخصوص غذاخوری,میز لوازم پشت صندلی خودرو,قیمت میز پشت صندلی ماشین,خرید اینترنتی میز لپتاپ برای پشت صندلی ماشین,میز لوازم پشت صندلی پراید,میز لوازم پشت صندلی پژو,میز لوازم پشت صندلی سمند

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 35,000  تومان

میز لوازم پشت صندلی خودرو

خرید میز ماشین میز لوازم پشت صندلی خودرو

خرید میز ماشین میز لوازم پشت صندلی خودرو

شاید برای شما هم بسیار پیش آمده باشد که افراد مستقر بر روی صندلی عقب خودرو به همراه خود بطری نوشیدنی و یا خوراکی دارند که به دلیل عدم وجود جایگاه مناسب برای قرار دادن و ثابت نگه داشتن آنها ، بر روی صندلی یا کفپوش خودرو ریخته و باعث کثیف شدن آن شده است ، از سویی دیگر نگه داشتن مداوم خوراکی و یا نوشیدنی در دست ، باعث خستگی و آزار فرد می شود . با استفاده از سینی غذای پشت صندلی خودرو ، قادر خواهید بود برای همیشه این مشکلات را برطرف کنید

 

 

میز لوازم پشت صندلی خودرو ، محصولی نوین و بسیار کاربردی برای تمامی خودروها در سفرهای کوتاه و طولانی مدت است . طراحی ظاهری زیبا در عین سادگی را می توان ویژگی نخست محصول عنوان کرد . میز لوازم داخل خودرو ، قابلیت باز و بسته شدن (تاشو) را دارد ، بنابراین در صورت نیاز می توانید سینی را باز و مورد استفاده قرار دهید و در پایان آن را به حالت اولیه خود بازگردانید تا فضای زیادی را اشغال نکند .

 

خرید میز ماشین میز لوازم پشت صندلی خودرو

سینی ، دارای یک جایگاه نگهداری بطری و لیوان می باشد که از آنها می توان برای ثابت نگه داشتن لیوان ، بطری و … استفاده کرد .همچنین مانند کیفی دارای جیب های مختلفیست که برای نگهداری کاغذ ها و مدارک،عینک ،خودکار و سایر لوازمتان که اغلب پشت کیسه ماشین پر میکنید و نگران خراب شدن بهم ریختگی یا گم شدن آنها هستید. در پشت محصول نیز دو گیره اتصال منعطف جهت نصب میز تاشو به صندلی ماشین قرار گرفته که امکان استفاده از میز لوازم پشت صندلی برای انواع خودروها را به وجود آورده است.

 

خرید میز ماشین میز لوازم پشت صندلی خودرو

خرید میز ماشین میز لوازم پشت صندلی خودرو

میز لوازم پشت صندلی خودرو برای جمع کردن کلیه وسایل ریز و درشت و خوراکیها و انجام کارهایی روی آن است که نمیتوانید هنگام حرکت خودرو روی دست خود انجام دهید.یکی ازین کارها کار با لب تاپ است که همانند میزی جلوی شما قرار گرفته تا براحتی از لب تاپتان استفاده کنید.این میز به حالت تاشو با زیپ بسته میشود که نگهداری لب تاپ داخل آن را برای شما راحت و امن میکند.همچنین هنگام باز شدن دارای لبه های نگهدارنده اطراف کیف می باشد که از تکان خوردن و لیز خوردن لب تاپ هنگام پیچ جاده و لرزش ها حفاظت میکند.

 


خرید میز ماشین میز لوازم پشت صندلی خودرو

 

قیمت : 35,000  تومان

منبع: http://shopteh.com

ارسال شده در تاریخ 12 اکتبر 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم خودرو
بازدید : 2,277
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.