تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید هدست بلوتوث دار و رم خور NIA مارک نیا طرح 2019 جنس اصل

خرید هدست بلوتوث دار و رم خور NIA مارک نیا جنس اصل

خرید هدست بلوتوث دار و رم خور NIA نیا طرح جدید سال ۹۶,فروشگاه هدست بلوتوث دار و رم خور NIA,فروش هدست بلوتوث دار و رم خور NIA,فروش اینترنتی هدست بلوتوث دار و رم خور NIA,فروش آنلاین هدست بلوتوث دار و رم خور NIA اصل

خرید هدفون بلوتوثی HBS-۷۳۰ هدست استریو بی سیم

خرید هدفون بلوتوثی HBS-۷۳۰ بدون سیم,جدیدترین هدست استریو بی سیم,فروش هدفون بلوتوثی بی سیم,قیمت هدست بلوتوثی ,خرید اینترنتی هندزفری بلوتوثی بی سیم,خرید پستی بهترین هدست استریو بی سیم,هندزفری بدون سیم ارزان قیمت

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : ۹۵,۰۰۰  تومان

هدفون بلوتوثی HBS-۷۳۰

 خرید هدفون بلوتوثی بی سیم
 خرید هدفون بلوتوثی
 هدست استریو بی سیم مدل HBS-۷۳۰ یکی از محصولات پرطرفدار و با کیفیت ساخت عالی است . در پشت طراحی حرفه ای و کاربر پسند این هندزفری، قدرت و قابلیت های بسیاری نهفته است. هندزفریTone پلاس HBS-۷۳۰ به بلوتوث نسخه ۳.۰ مجهز بوده و به راحتی به تلفن همراه، تبلت و یا موزیک پلیر شما وصل شده و امکان گوش دادن به موسیقی و جواب دادن به تلفونتان با کیفیت صدای استریو را برای شما فراهم خواهد کرد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که با سلیقه ی افرادی که در کنار کارایی به زیبایی هم اهمیت می دهند مناسب باشد. این هندزفری بلوتوث بسیار سبک وکم حجم بوده و به این ترتیب شما در استفاده طولانی مدت اذیت نخواهید شد.
 
 
 خرید هدفون بلوتوثی بی سیم
 
 
قابلیت جالب این هدفون بلوتوث پشتیبانی از رادیو می باشد؛ پس می توانید هر زمان که نیاز به گوش دادن به رادیو داشتید روی این گجت خود حساب کنید. هندزفری بلوتوث HBS ۷۳۰ از کیفیت صدای متوسطی برخوردار است. این هندزفری قابلیت پخش موسیقی به مدت ۶ تا ۱۰ ساعت به صورت مداوم را دارا می باشد.یکی از نکاتی که هنگام خرید هندزفری های بلوتوثی باید به آن توجه داشت، باتری این محصولات است. هندزفری مدل  HBS-۷۳۰ به باتری پرقدرتی مجهز شده که امکان ۱۵ ساعت مکالمه را برای شما فراهم می کند.
 
 خرید هدفون بلوتوثی بی سیم
 خرید هدفون بلوتوثی

همچنین این باتری قادر است به مدت ۱۵ روز هندزفری شما را در حالت استندبای نگه دارد.با داشتن این محصول می توانید به راحتی به گوشی خود وصل شده و از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید و در صورت برقراری تماس، به راحتی به تماس های خود پاسخ دهید. از ویژگی های این محصول می توان به مواردی همچون هدفون های توگوشی با نگهدارنده آهنربایی، قابلیت خواندن SMS و شماره گیری صوتی، حالت Mute و قابلیت aptX جهت بهبود کیفیت صدا اشاره کرد.

 
 خرید هدفون بلوتوثی بی سیم
خرید هدفون بلوتوثی 
ویژگی های کلی :
 
نوع اتصال : بی سیم
رابط : بلوتوث
قابلیت کنترل صدا و آهنگ : دارد
پاسخگویی به تماس : دارد
وزن : ۳۲ گرم
نسخه بلوتوث : ۳.۰
منبع تغذیه : باتری
نگهداری شارژ برای مکالمه : حداکثر ۱۵ ساعت
نگهداری شارژ در حالت استندبای : حداکثر ۱۵ روز

مدت زمان شارژ برای پخش موسیقی : ۱۰ ساعت

همراه با هدفون های توگوشی با نگهدارنده آهنربایی
دارای سرگوشی های اضافه و کابل شارژ
اعلام میزان باتری
قابلیت خواندن SMS و شماره گیری صوتی
دارای قابلیت aptX جهت بهبود کیفیت صدا
سازگار با اندروید و iOS
خرید هدفون بلوتوثی 
 خرید هدفون بلوتوثی بی سیم

 

قیمت : ۹۵,۰۰۰  تومان


هدست بلوتوث دار و رم خور NIA
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : ۵۵,۰۰۰  تومان

خرید پستی

هدست بلوتوث دار و رم خور NIA

خرید هدست بلوتوث دار و رم خور NIA مارک نیا طرح 2017 جنس اصل

  • قابلیت های این دستگاه:
  • پخش موسیقی با فرمت MP3 از مموری MicroSD (تا ۱۶ گیگابایت)
  • قابلیت اتصال به دستگاه های اندرویدی و آیفون
  • دارای رادیو FM با قابلیت ذخیره ۲۰ شبکه رادیویی و جستجوی خودکار
  • قابلیت اتصال به صورت بی سیم از طریق بلوتوث به موبایل و لپ تاپ
  • دارای میکروفن قوی و دکمه اتصال تماس برای استفاده در هنگام تماس تلفنی
  • قابلیت هدایت موزیک پلیر تلفن همراه
  • قابلیت اتصال دو هدفون توسط سیم AUX و پخش موزیک همزمان در دو هدفون
  • دارای تنظیم اندازه ارتفاع
  • قابلیت اتصال به تمام دستگاه های مجهز به خروجی صدای ۳٫۵ mm: کامپیوتر، لپ تاپ، ام پی تری پلیر، موبایل و …
  • شارژ دهی طولانی مدت
  • ویژگی های اسپیکر:
  • قطر اسپیکر: ۴۰ م م
  • مقاومت اسپیکر: ۳۲ اهم
  • حساسیت اسپکر: ۱۰۸ دسی بل+/- ۳ دسی بل
  • فرکانس: ۲۰۰۰۰-۲۰ هرتز

خرید هدست بلوتوث دار و رم خور NIA مارک نیا طرح 2017 جنس اصل




خرید هدست بلوتوث دار و رم خور NIA مارک نیا طرح 2017 جنس اصل
خرید هدست بلوتوث دار و رم خور NIA مارک نیا طرح 2017 جنس اصل

قیمت این محصول ۵۵۰۰۰ تومان

 

قیمت : ۵۵,۰۰۰  تومان
خرید پستی


هدست واقعیت مجازی VR BOX2

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 45,000  تومان

خرید پستی

هدست واقعیت مجازی VR Boxبه دنیای واقعیت مجازی وارد شوید

سازگار با تمام گوشی های اندروید و IOS (آیفون)

کیفیت بسیار بالا، دارای 1 سال گارانتی تعویض

به همراه یک CD به عنوان هدیه شامل بازی های سه بعدی و …

قیمت : 45000 تومان


واقعیت مجازی چیست؟

واقعیت مجازی فناوریی است که در آن محیطی مجازی در جلوی چشمان کاربر قرار میگیرد و براساس حرکت سر و بدن آن محیط مجازی تعامل برقرار می کند. به عبارت دیگر هنگامی که یک فرد هدست واقعیت مجازی را بر روی سر خود نصب می کند، در جلوی چشمان خود محیطی را مشاهده می کند که براساس تغییر موقعیت بدنش تغییر می کند و ذهن انسان پس از مدتی می پذیرد که در یک محیط واقعی قرار گرفته است. یک محیط واقعیت مجازی در هدست واقعیت مجازی توسط اپلیکیشن های اختصاصی آن به وجود می آید. برخی از این محیط ها بصورت گرافیک رایانه ای و سه بعدی هستند و برخی دیگر نیز ویدئوها یا تصاویری 360 درجه از محیط های واقعی هستند که از قبل فیلمبرداری شده اند. با این قابلیت فناوری واقعیت مجازی می‌توان این امکان را فراهم کرد تا افراد بتوانند از امکانات و مکان شما به خوبی دیدن کنند. اغلب محیط‌های واقعیت مجازی در درجه اول، تجربه‌های دیداری می‌باشند که از طریق یک هدست واقعیت مجازی قابل مشاهده و تجربه می‌باشند. برخی از اپلیکیشن ها دارای اطلاعات حسی دیگری مانند تولید صدا هم می‌باشند. محیط‌های شبیه‌سازی شده می‌توانند مانند محیط‌های زندگی واقعی و یا به صورت کاملا متفاوت باشند نظیر آنچه در محیط‌های بازی دیده می‌شود.


قیمت : 45000 تومان


با هدست واقعیت مجازی Vr Box میتوان بازی های سه بعدی را بر اساس حرکت سر و بدن انجام داد و از قرار گرفتن در محیط سه بعدی لذت برد و همچنین می توانید فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی را با این هدست مشاهده کنید. برای مشاهده فیلم نیازی به این که گوشی موبایل دارای سنسور ژیروسکوپ باشد نیست و با همه گوشی های اندروید و IOS (آیفون) می توانید فیلم ها را با استفاده از هدست مشاهده کنید و از تجربه ی قرار گرفتن در یک محیط مجازی نهایت لذت را ببرید. اما برای انجام بازی های سه بعدی موبایل شما باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد که البته هم اکنون اکثر موبایل های جدید دارای این ویژگی هستند. نحوه کار با این هدست بسیار ساده است. ابعاد این هدست به‌گونه‌ای است که می‌تواند گوشی‌های موبایل با طول حداکثر 160 میلی‌متر را در خود جای دهد. کافی ست گوشی را در مقابل عدسی‌ها قرار دهید. باید دقت شود که خط وسط صفحه‌نمایش گوشی دقیقا در وسط هدست (خط واصل بین دو عدسی) قرار گیرد تا اشکالی در دیدن تصاویر به وجود نیاید. در محل قرارگیری گوشی و همچنین لبه‌های هدست که روی صورت قرار می‌گیرند، پدهای نرم و اسفنجی وجود دارد تا از ایجاد خط و خش روی گوشی و فشار به پوست صورت جلوگیری شود. کش های پهن متصل به هدست می‌توانند هدست را روی صورت در محل دلخواه کاربر ثابت نگه‌دارند. در قسمت جانبی هدست شیاری وجود دارد که برای عبور کابل هندزفری از آن استفاده می‌شود. برای مشاهده فیلم‌های سینمایی سه‌بعدی و معمولی با این هدست نیازی نیست که گوشی موبایل دارای سنسور ژیروسکوپ باشد. اما برای انجام بازی به صورت فراگیر و 360 درجه، باید گوشی موبایل سنسور ژیروسکوپ داشته باشد.


قیمت : 45000 تومان


ویژگی های هدست واقعیت مجازی VR Box:
– جنس بدنه: پلاستیک
– مشخصات لنز: 34mm، از جنس Resin ضد خش
– قابلیت تنظیم لنزها: دارد
– به همراه یک CD به عنوان هدیه شامل بازی های سه بعدی و …
– سازگار با: تمامی گوشی های اندروید و IOS (آیفون) از سایز 4تا6 اینچ
– دارای کش های پهن برای قرارگیری مطمئن روی صورت
– دارای پد های نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
– برای مشاهده و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد.
– برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند.

آموزش نصب:
– عینک را از هر طرف متناسب با گوشی خود باز کنید و یک فیلم را در موبایل خود باز کنید و موبایل را دقیقا در وسط هدست قرار دهید و از تماشای فیلم در دنیای مجازی لذت ببرید.
– برای انجام بازی های سه بعدی نیز در مارکت گوگل یاApple Store عبارت Virtual Reality را جستجو کنید و از هزاران بازی سه بعدی معرفی شده هر کدام را که دوست داشتید دانلود و نصب کرده و از اجرای آن در هدست لذت ببرید.
– البته یک CD به عنوان هدیه شامل بازی های سه بعدی و … مخصوص اندروید و ایفون همراه محصول برای شما ارسال خواهد شد.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 45000 تومان
هدست واقعیت مجازی VR Box 2


پکیج کامل و اصلی شامل: هدست واقعیت مجازی VR Box 2
گوشی هوشمند خود را درون این عینک واقعیت مجازی قرار دهید و از دنیای واقعیت مجازی لذت ببرید. تفاوت این هدست با سایر نمونه ها کیفیت بسیار بالای لنزهای آن،  کیفیت ساخت و برند عالی و موارد بهینه سازی شده جهت جلوگیری از هرگونه آسیب به چشم و صورت است.
جنس بدنه پلاستیک درجه یک
دارای لنزهای 42 میلیمتری بسیار با کیفیت
دارای قابلیت تنظیم لنزها در چهار جهت

سازگار با تمامی گوشی های آندروید و ios از سایز 3.5 تا 6 اینچ
برای دانلود بازی های واقعیت مجازی عبارت VR را در GOOGLE PLAY یا APPLE STORE جست و جو کنید.
جدیدترین نسل از سرگرمی ها، فناوری واقعیت مجازی است. واقعیت مجازی تکنولوژی ای است که از آن برای بازسازی محیط های تخیلی یا واقعی به صورت 3600 درجه و سراسری استفاده می شود.

امروزه انواع بسیار زیادی از هدست های واقعیت مجازی تولید شده اند. VR Box از برترین برندهای تولید هدست های واقعیت مجازی با کیفیت و حرفه ای است. نسخه دوم هدست واقعیت مجازی VR Box دارای تغیراتی جزئی نسبت به ورژن قبلی است.

با استفاده از این هدست واقعیت مجازی علاوه بر امکان تماشای ویدئوهای 360 درجه واقعیت مجازی میتوانید فیلم های سینمایی دو بعدی و سه بعدی را در ابعادی بزرگ تماشا کنید و بازی های واقعیت مجازی را در آن بازی کنید.مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 6 اینچی

جنس بدنه: پلاستیک ABS
قطر لنز: 42 میلی مترزاویه دید : 115 درجه

قابلیت تنظیم لنزها به چپ و راست، عقب و جلو برای ایجاد تصویری واضح تردارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورتدارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت

دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفریبرای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد اما با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد

استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند
قیمت این محصول 45000 تومان

 

قیمت : 45,000  تومان
خرید پستی

 

ارسال شده در تاریخ 10 سپتامبر 2016 توسط مدیریت با موضوع موبایل و لوازم جانبی
بازدید : 5,673
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.