خرید هدیه ولنتاین جعبه خرس ولنتاین 2020 و گل برای دوست دختر

خرید هدیه ولنتاین جعبه خرس و گل قرمز برای همسر

خرید هدیه ولنتاین عروسک خرس و گل قرمز بهترین کادو روز عشق برای دوست دختر زیبای شما طرح love و گل های قرمز رز عطری می باشد .هدیه ای عاشقانه و فانتزی جذاب مخصوص ولنتاین سال 2020 فقط در فروشگاه ایران پاتوق

قیمت : 25.000 تومان

پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Love

عروسک خرسی بسیار زیبا به همراه گل های عطری در پکیج فلزی

هدیه ای فانتزی ، عاشقانه و ارزنده


بهترین هدیه برای روز عشق

قیمت : 25.000 تومان

انتخاب هدیه به مناسبت روز عشق یا تولد کمی مشکل است. برای تهیه هدیه باید به دنبال چیزی در خور طرف مقابلتان باشید. هدیه های روز عشق به صورت نمادی از عشق علاقه هستند که بیشتر اوقات به صورت پکیج وجود دارند. پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Love نمونه ای از هدیه ای خاص است که با در برگرفتن یک خرس عروسکی و گل های عطری برای کادو دادن به عشقتان انتخاب خوبی است. پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Love شامل یک عروسک خرس زیبا و دوست داشتنی که روی دامنش جمله I LOVE YOU نقش بسته است، دامن خرس از جنس ساتن است و روی سرش یک پاپیون به رنگ دامن نقش بسته است و 4 گل صابونی عطری که بدلیل قرارگیری داخل جعبه همیشه عطر خاصی به محصول می بخشد و با هربار بوییدن یادآور خاطرات زیبای روزی زیبا برای شماست. ظاهر جعبه مستطیلی طراحی شده و جنس فلزی دارد. پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Love به 3 رنگ قرمز ، بنفش و صورتی می باشد و با یک روبان تزیین شده است.

قیمت : 25.000 تومان

ویژگی های پکیج خرس و گل ولنتاین

– محتویات داخل جعبه‏:‏ خرس و گل های رز عطری
– رنگبندی جعبه: قرمز ، صورتی ، بنفش
– جنس گل ها: پارچه صابونی عطری
– مناسب ولنتاین ، تولد ، سالگرد‏.‏‏.‏‏.‏
– تعداد گل ها: 4 عدد در هر جعبه
– ابعاد پکیج: 12/9/4 سانتی متر
– کادویی شیک و فانتزی
– جنس جعبه: فلزی
– هدیه ای عاشقانه و ارزنده
قیمت : 25.000 تومان

جعبه خرس و گل قرمز

خرید هدیه ولنتاین جعبه خرس و گل قرمز برای دوست دختر

جعبه چهار گوش خرس و گل  ولنتاین شامل یک عروسک خرس زیبا و دوست داشتنی که روی دامنش جمله I LOVE YOU نقش بسته است، دامن خرس از جنس ساتن به رنگ قرمز است و روی سرش مروارید دوزی شده است و ۶ گل قرمز نیز در داخل جعبه وجود دارد، ظاهر جعبه مستطیلی طراحی شده و روی آن خال خالی های نقره ای موجود داره و ظاهر جعبه را کمی براق کرده است.جعبه به رنگ قرمز است و با یک روبان قرمز تزیین شده است.

یکی از شناسه های یک کادوی خوب و ارزشمند جعبه آن است که معرف سلیقه و ذوق و علاقه کسی است که هدیه میدهد .جعبه های کادو در سایزو رنگ های مختلف برای سنین و سلایق گوناگون ارائه میشود . معمولا در جعبه هایی با سایز کوچک تر شکلات یا دسته های گل قرار میدهند برای ولنتاین در این جعبه ها معمولا رنگ قرمز به عنوان تم اصلی انتخاب میشود و درون جعبه را با گل و چیز های مختلف تزیین میکنند.

این جعبه ی کادویی شامل اجزای زیر است:
۱: عروسک : انواع عروسک ها در جعبه ی کادو بار احساسی هدیه شما را بالا میبرد و البته که یادگاری خوب و زیبایی است که توانسته یکی از اجزای عاشقانه ترین هدیه سال باشد
۲: گل : گل های مصنوعی شرکتی و گل های زیبای دست ساز


 خرید هدیه ولنتاین جعبه خرس

قیمت : 25000 تومان


جعبه فلزی قلبی به همراه گل و خرس

قیمت : 40,000  تومان

جعبه فلزی قلبی به همراه گل و خرس

 

جعبه قلبی فلزی همراه با سه گل و خرس ویژه هدیه ولنتاین ، شامل گلهای رز بسیار زیبا از جنس نمد و عروسک خرسی ویژه ولنتاین، این هدیه برای پسرها و دخترها و خانم ها و آقایان  می باشد و همه رو خوشحال خواهد کرد.

 

  • نام محصول : قوطی کادویی همراه با گل
  • شکل محصول : قلب
  • سایز قلب : طول : ۱۲ سانتی متر   ، عرض : ۱۱ سانتی متر   ، ارتفاع : ۴ سانتی متر 
  • جنس : فلزی
  • رنگ: قرمز
  • قوطی کادویی ‌ سه شاخه گل مصنوعی خرس کوچک قابل شستشو
  • هدیه ای زیبا و شیک
  • هدیه ای عاشقانه و ارزنده

جعبه فلزی قلبی می‌تواند یکی از یادگاری های خاص و زیبا  باشد. بر روی  این جعبه پاپیون شیکی به رنگ قرمز با نگینی قرار گرفته است که زیبایی آن ر ا دوچندان کرده است . وقتی در این جعبه فلزی باز می شود گل های قرمزی با خرسی بامزه دیده می شود که  جنس این خرس بسیار لطیف است . رنگ قرمز این جعبه با گل های رز قرمز و دامن خرس ست شده است که باعث متمایز شدن جعبه فلزی با دیگر جعبه ها شده است.  اگر می‌خواهید سورپرایزی برای دوستان یا فرد خاص  خود داشته باشید، این جعبه فلزی قلبی ، انتخابی بسیار مناسب  می‌باشد.

 

قیمت : 40,000  تومان 


پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic


عروسک خرسی بسیار زیبا به همراه گل های عطری
هدیه ای فانتزی ، عاشقانه و ارزنده

بهترین هدیه برای روز عشق

قیمت : 35000 تومان


انتخاب هدیه به مناسبت روز عشق یا تولد کمی مشکل است. برای تهیه هدیه باید به دنبال چیزی در خور طرف مقابلتان باشید. هدیه های روز عشق به صورت نمادی از عشق علاقه هستند که بیشتر اوقات به صورت پکیج وجود دارند. پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic نمونه ای از هدیه ای خاص است که با در برگرفتن یک خرس عروسکی و گل های عطری برای کادو دادن به عشقتان انتخاب خوبی است. پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic شامل یک عروسک خرس زیبا از جنس پلی استر و 7 گل صابونی عطری که بدلیل قرارگیری داخل جعبه همیشه عطر خاصی به محصول می بخشد و با هربار بوییدن یادآور خاطرات زیبای روزی زیبا برای شماست. ظاهر جعبه به شکل قلب طراحی شده و جنس طلقی دارد. پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic به 4 رنگ قرمز ، بنفش، صورتی و آبی می باشد و با یک روبان تزیین شده است.

قیمت : 35000 تومان

ویژگی های پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic:
– محتویات داخل جعبه‏:‏ خرس و گل های رز عطری
– رنگبندی جعبه: قرمز ، صورتی ، بنفش، آبی
– جنس گل ها: پارچه صابونی عطری
– جنس عروسک خرس: پلی استر
– مناسب ولنتاین ، تولد ، سالگرد‏.‏‏.‏‏.‏
– تعداد گل ها: 7 عدد در هر جعبه
– ابعاد پکیج: 11 در 11 سانتی متر
– کادویی شیک و فانتزی
– جنس جعبه: طلقی
– هدیه ای عاشقانه و ارزنده

 

قیمت : 35000 تومان
ارسال شده در تاریخ 1 فوریه 2018 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی
بازدید : 5,599
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.