تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید هندزفری بلوتوث خودرو Remax مارک جدید سال 2019

خرید هندزفری بلوتوثی ماشین Remax مارک جدید

خرید هندزفری بلوتوث خودرو طرح 98,هندزفری بلوتوث ماشین ریمکس,خرید پستی هدست بلوتوث خودرو Remax,خرید اینترنتی هندزفری بلوتوثی خودرو Remax,خرید هندزفری بلوتویث ریمکس خودرو,خرید هندزفری بلوتوث خودرو Remax,قیمت هندزفری بلوتوث خودرو Remax,فروش هندزفری بلوتوث خودرو Remax,خرید هدست,خرید هندزفری

هندزفری بلوتوث طرح اپل HBQ I۷

امکان پاسخ گویی به  تماسهای تلفنی و گوش دادن به موسیقی
قابل استفاده برای تمامی موبایل و تبلت های اندروید و IOS

اتصال همزمان به دو دستگاه



هندزفری طرح اپل مدل HBQ I۷ یک هندزفری ظریف و بسیار زیباست که داخل گوش قرار گرفته و به صورت تکی عرضه می گردد. این دستگاه بی سیم از طریق بلوتوث نسخه ۴ به دستگاه هوشمند شما وصل می شود و یکی از نقاط قوت آن این است که می تواند به طور همزمان به دو دستگاه وصل شود. با این ایرفون بی سیم میتوانید به تماس های تلفنی خود پاسخ داده و به راحتی موزیک پخش نمایید.از دیگر خصوصیات آن می توان به سیستم کاهش نویز، میکروفن  داخلی، وزن کم و زیبایی اشاره کرد.باتری لیتیوم پلیمری آن در حدود ۸۰ دقیقه شارژ کامل شده و امکان مکالمه و پخش موزیک را برای شما فراهم می کند.ت.

ویژگی های هندزفری بلوتوث طرح اپل HBQ I۷:

-امکان پاسخ گویی به  تماسهای تلفنی و گوش دادن به موسیقی
– قابل استفاده برای تمامی موبایل و تبلت های اندروید و IOS
– باطری لیتیوم یونی ۶۰ میلی آمپر
– اتصال همزمان به دو دستگاه
– یک سال گارانتی تعویضی
– داخل هر بسته یک عدد هندزفری قرار دارد.

 

بلوتوث این دستگاه نسخه ۴ بوده و به راحتی با همه دستکاههای دارای بلوتوث وصل می گردد.برد عملکرد بلوتوث آن ۱۰ متر و فرکانس آن ۲.۴GHZ می باشد.این دستگاه می تواند همزمان به دو دستگاه وصل باشد.برای اتصال بلوتوثی کافی است دکمه پاور روی ایرفون را فشار داده و نگه دارید تا فلش متناوب آبی و قرمز روشن شود.حالا بر روی تلفن هوشمند ایرفون را پیدا کرده و جفت شوید.اگر قصد وصل کردن دستگاه دوم را دارید یکبار بلوتوث ایرفون را خاموش و روشن کرده و به دستگاه دوم وصل شوید.بعد از اتصال دستگاه دوم یکبار دیگر ایرفون را خاموش و روشن نمایید. چراغ ال ای دی آبی نشان دهنده اتصال بلوتوثی موفقیت آمیز است.

 

 

عملکرد های دستگاه شامل پاسخگویی به مکالمات تلفنی و گوش دادن به موسیقی است.برای پاسخ دادن به مکالمه کافی است یکبار سریع بر روی دکمه پاور کلیک نمایید و اگر قصد رد تماس دارید دو بار سریع کلیک نمایید.اگر ایرفون در حالت موسیقی قرار دار د با دو بار فشار بر روی دکمه پاور می توانید آخریدن شماره را شماره گیری نمایید.در حالت پخش موسیقی با یک بار فشار دادن دکمه پاور می توانید موزیک را قطع و وصل نمایید.این ایرفون دکمه ای برای کم و زیاد کردن ولوم ندارد و باید این کار را از طریق گوشی همراه انجام دهید.

 

 

 

 در صورتی که دکمه پاور را برای مدت طولانی نگه دارید دستگاه ایرفون خاموش می شود و ال ای دی آن به رنگ قرمز در می آید.یکی از نکات مثبت ایرفون این است که اگر اتصال بلوتوثی بین ایرفون و دستگاه هوشمند قطع گردد، ایرفون به صورت اتوماتیک خاموش می شود تا در مصرف انرژی صرفه جویی گردد.

 

 

 

موارد احتیاط:

_از قرار دان ایرفون در محیط های خیس و مرطوب جلوگیری نمایید.

_از استفاده های بیش از حد خودداری نمایید.

_از قرار دادن ایرفون در کنار وای فای، روتر و یا هر دستگاهی که سیگنال های قوی تولید می کند خودداری نمایید.

 

 

قیمت : ۳۵۰۰۰ تومان


ویژگی های کلیدی:

امپدانس:۱۶ اهم – حساسیت:۹۱ دسی بل – حساسیت میکروفن:۴۱ دسی بل

فرکانس پاسخگویی:۲۰ تا ۲۰۰۰ کیلوهرتز – قدرت آنتن دهی:۱۰ متر

اتصال:بلوتوث.نسخه بلوتوث:۴٫۱ . قابلیت اتصال دو دستگاه همزمان

قابلیت پخش موسیقی . دکمه کنترل صدا و موزیک . دکمه قطع و وصل

دارای نور ال ای دی جهت نشان دادن حالت شارژ و حالت کار

درگاه شارژ:MicroUSB . نوع رابط:جک ۳٫۵ میلی متری . زمان شارژ:۲ ساعت

نوع باتری:لیتیوم یون .مدت زمان شارژ در حالت استند بای:تا ۴۵ روز . مدت زمان شارژ در حالت مکالمه:۶ ساعت

قیمت ۷۵,۰۰۰ تومان

هدست ها یا هندزفری‌ها دستگاه هایی هستند که به استفاده کننده های خود این اجازه را میدهند که بدون استفاده از دست و بدون اینکه گوشی تلفن همراه خود را به گوششان نزدیک کنند اعمالی نظیر تماس تلفنی یا گوش کردن به موسیقی را انجام دهند. برای اینکه هدست بلوتوث ریمکس RB-T6C خود را به گوشی تلفن همراه خود وصل کنید کافی است بلوتوث گوشتیان را روشن کرده و شروع به جستجو کنید و بعد از یافتن Remax RB-T6C آن را انتخاب کرده و راحتی استفاده از این هدست (هندزفری بلوتوث) را تجربه کنید.

خرید هندزفری بلوتوث خودرو Remax مارک جدید سال 2017

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز ساخته شده و کیفیت طراحی و ساخت این هندزفری از برند خوشنام Remax افراد زیادی را به سمت خود کشانده است.حتما این را می دانید که فلز مرغوب کیفیت صدا را تا حد چشمگیری در هدست و هندزفری بالا می برد،بر اساس این گفته کمپانی ریمکس نیز از فلز مرغوب صیقل داده شده در ساختار RB-T6C به کار برده تا در کنار طراحی شیک،ساختاری با کیفیت با طول عمر زیاد داشته باشد تا در تمامی شرایط بتوان از آن استفاده کرد.برخلاف اغلب هندزفری های موجود که توانایی پخش باس، تریبل (زیر و بم) و دینامیک صدا را یکجا ندارند، این هدفون امکانی را گرد هم آورده تا انواع سبک های موسیقی را با تمام جزئیات بشنوید. این خصیصه سبب خواهد شد تا در استفاده های طولانی مدت از آن نهایت لذت را برده و احساس خستگی نکنید.

خرید هندزفری بلوتوث خودرو Remax مارک جدید سال 2017

طراحی این محصول کاملا مناسب برای استفاده در ماشین می باشد به گونه ای که پایه شارژر ماشینی داشته که با استفاده از شارژر فندکی داخل پک با استفاده از کابل،که یکسر کابل به شارژر فندکی و سر دیگر به پایه شارژر متصل می شود،توانایی شارژ هندزفری ریمکس را داراست.پایه شارژر علاوه بر قابلیت شارژر یک نگهدارنده نیز محسوب می شود،پایه شارژر بر روی قسمت داشبورد اتومبیل متصل می شود.هندزفری RB-T6C در قسمت پشتی دارای سوکت های برای اتصال به پایه شارژ می باشد که در هنگام نزدیک کردن آن به پایه شارژ قابلیت آهنربایی داشته و به خوبی در جای خود قرار می گیرد.این هندزفری به تنهایی هم قابل استفاده می باشد.در زمانی که پایه شارژر در دسترس نبود به سادگی می توانید خود هندزفری را جدا به شارژ وصل کنید.این هندزفری دارای طراحی تو گوشی به صورتی که کاملا درون جداره گوشی خارجی قرار می گیرد و به طور کامل صدای نویز و صدای بیرون را از بین می برد.Remax RB-T6C دارای میکروفون داخلی و پنل کنترل تماس و پخش موسیقی سازگار با سیستم عامل های iOS و Android می باشد.
کیفیت فوق العاده و قابلیت های هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C تجربه جدیدی برای گوش دادن به موزیک های مورد علاقه تان خواهد بود.

خرید هندزفری بلوتوث خودرو Remax مارک جدید سال 2017

 

قیمت ۷۵,۰۰۰ تومان

https://iranpatogh.ir/wp-content/uploads/2016/05/buy2-21.gif
ارسال شده در تاریخ 18 سپتامبر 2016 توسط مدیریت با موضوع موبایل و لوازم جانبی
بازدید : 2,625
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.