تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید هیتر دستی برقی کوچک دیجیتال قابل حمل و سبک

خرید هیتر دستی برقی اصل این هیتر دستی برقی دیجیتال و قابل حمل می باشد که این بخاری برقی فن دار در واقع مینی هیتر فن دار است که به راحتی می تواند اتاق خواب یا اتاق کار شما را گرم نگه دارد

خرید هیتر دستی برقی con

هیتر دستی برقی مدل کان یکی از بهترین هیترهای موجود در ایران می باشد که بسیار کم مصرف و بهینه بوده و سایز آن خیلی کوچک است، وقتی دمای اتاق و محل کارتان زیاد باشد بصورت هوشمند از کار می افتد

بهترین هیتر دستی گرمایشی اصل چگونه است؟

در فصول زمستان و بهار ، که سرما همه‌ی شهرهارا در برمیگیرد ؛ برای گرم نگهداشتن محیط اتاق یا منزل به ویژه در شهرهای جنوبی که امکانات گرمایشی در بسیاری از منازل مجهز نیست؛ بهترین راه حل استفاده از هیترهای برقی است. امروز یک هیتر فوق العاده با کیفیت و به صرفه را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات هیتر برقی سبک و کاربردی

این سبک از هیتر برقی به سبب طراحی اقتصادی و نوینی که دارد بسیار پرکاربرد است و گرمای بینظیری را در عین مصرف کم و بهینه به همراه دارد. سیم مقاوم و توان 800 وات، صرفه جویی بسیار مناسب در مصرف برق دارد.

ابعاد کوچک و حمل آسان ، قدرت گرمایش تا 4.5 متر دورتر ، وزن 560 گرم . قابلیت کنترل دمای هوشمند بخاری ایمن و صرفه جویی در مصرف انرژی است

در محدوده ترموستات، وقتی دمای اتاق بالاتر از دمای ایمن باشد، دستگاه از کار می افتد. عدم ایجاد سروصداهای اضافی ، قابل استفاده در دفترکار، آشپزخانه، اتاق مطالعه ، اتاق نشیمن و … بسیار شیک و ظاهری ایده آل.

قیمت : 420,000  تومان


خرید هیتر برقی دستی کوچک ultra

هیتر برقی اولترا یکی از بهترین هیترهای دستی در سال 2023 می باشد که بسیار کاربردی بوده و دمای اتاق را بصورت فوق العاده بالا می برد، این هیتر دستی برقی سایزش بسیار کوچک بوده و فضای خیلی کمی را در اتاق می گیرد

جدیدترین هیتر برقی دستی کوچک

هیتر ها در دنیای امروزه مهم ترین نقش را در فصل های پاییز و زمستان ایجاد میکنند به طوری که محیطی گرم و دنج را برای شما فراهم می آورند.

تصور کنید برخلاف بخاری های بزرگ و شوفاژ ها، یک وسیله کوچک و فانتزی و زیبا با همان کارکرد داشته باشید و جدای از اشغال کردن فضای بسیار کم، شما میتوانید همواره آن را با خود جا به جا کنید و در هر محیط دلخواهی فضایی گرم و آرامش بخش برای خود ایجاد کنید.

ویژگی های جادویی هیتر برقی اولترا چیست؟

دریافت هوای سرد و خروج هوای گرم

دارای المنت گرمایشی مارپیچی

ابعاد21.5*12سانتی متر

هیتر برقی اولترا در واقع بخاری شخصی شما است و شما میتوانید در کمتر از دو ثانیه جریان آرامی از هوای گرم داشته باشید.

این بخاری برقی علاوه بر سایز کوچک بسیار سبک وزن است که خود باعث راحتی در جابه جایی آن می شود.

قیمت : 380,000 تومان


خرید جدیدترین هیتر دستی برقی جیبی

هیتر دستی برقی دیجیتال و قابل حمل بهترین و جدیدترین محصول برای گرم کردن اتاق محل کار یا منزل می باشد که قابلیت جابجایی بسیار آسان و سایز کوچک می باشد.

خرید هیتر دستی برقی کوچک

بهترین هیتر دستی کوچک محل کار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در مسافرت،محل کار ،هنگام کار در گاراژ و تعمیر ماشین و یا حتی پشت میز مطالعه سردتان شده باشد و به دنبال مکانی گرم باشید و کار کردن با لباس کلفت و دستکش برایتان دشوار باشد.با داشتن این هیتر دستی به تنها چیزی که احتیاج دارید یک پریز برق است تا براحتی و سرعت بتوانید مکانی گرم برای خودتان ایجاد کنید.

 

خرید هیتر دستی برقی کوچک

جدیدترین هیتر برقی سایز کوچک

هیتر دستی به کوچکی و سبکی ابزاری ساده می باشد که میتوانید براحتی با خود حمل کنید و در مواقع نیاز بدون وجود کابل دست و پاگیر به سرعت مستقیم به پریز وصل کرده و از گرمای مطبوع آن که توسط صفحات سرامیکی داخل دستگاه با استفاده از مادون قرمز منتشر میشود لذت ببرید.

 

خرید هیتر دستی برقی کوچک

طرز کار هیتر دستی برقی کوچک

این هیتر دارای صفحه ی دیجیتال نشانگر درجه و سرعت انتشار گرماست که توسط دکمه های درجه بندی روی دستگاه قابل تنظیم است.درجه بندی گرما از 16 درجه تا 32 درجه ی سانتی گراد می باشد که کاملا مناسب و ایمن بوده و خطر سوختگی به همراه ندارد و براحتی پس از استفاده میتوانید آن را جدا کرده و در کیفتان قرار دهید.این هیتر بسیار کمتر از بخاری ها و سایر هیترهای موجود انرژی مصرف کرده و تنها با توان 500 وات برای شما گرمای تا 32 درجه را فراهم میکند.

 

فروش هیتر دستی هوشمند اصل

این هیتر برقی دستی هوشمند بوده و دارای تایمر میباشد.به این ترتیب شما میتوانید هنگام کار و یا خواب تایم مورد نظر خود را روی صفحه ی LED دستگاه تنظیم کرده و با خیال راحت به فعالیت خود بپردازید.پس از طی این مدت دستگاه بطور خودکار خاموش می شود.

 

خرید هیتر دستی برقی کوچک

امکانات و جزئیات دستگاه هیتر دستی

به طور مستقیم به پریز برق وصل می شود – بدون کابل
محدوده دما از 16C تا 32C
حرارت تا 250 فوت مربع
صفحه نمایش دیجیتال با عملکرد و عملکرد تایمر و سرعت
500 وات – با استفاده از انرژی کمتر از بخاری های معمولی

 


 

قیمت : 420,000  تومان

هیتر بخاری برقی کوچک مدل پنکه wanjun کم مصرف
ارسال شده در تاریخ 1 ژانویه 2023 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 3,764
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.