تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید پنکه هوشمند LED نوشتاری کارکرد با کابل usb جنس اصل

خرید پنکه هوشمند LED جنس اصل و نوشتاری که با کابل USB شارژ و با قیمت مناسب در فروشگاه ایران پاتوق عرضه می شود، این پنکه ال ای دی دار قابل انعطاف بوده و هر نوشته ای که بخواهید هنگام چرخش پره هایش به نمایش می گذارد.

خرید بهترین پنکه هوشمند LED نوشتاری

پنکه هوشمند LED با قابلیت انعطاف پذیر بودن و خنک کنندگی بالا می باشد و بهترین پنکه نوشتاری ال ای دی فانتزی است که به وسیله کابل یو اس بی به موبایل یا لپ تاپ وصل شده و موقع چرخش پره آن متن مورد نظر و دلخواه شما را نمایش می دهد.

 
خرید پنکه هوشمند LED نوشتاری کارکرد با usb

مشخصات و فروش پنکه نوشتاری led

پایه و میله انعطافی با قابلیت خم شوندگی و تغییر زاویه
قابلیت نمایش متن دلخواه شما هنگام چرخش
قابلیت کار با شارژر موبایل، پاوربانک و USB کامپیوتر و لپتاپ
 

خرید پنکه هوشمند LED نوشتاری کارکرد با usb

چگونگی کار با جدیدترین پنکه هوشمند نوشتاری

پنکه نوشتاری هوشمند LED، یک پنکه است که به وسیله USB به کامپیوتر، لپ تاپ، پاوربانک، آداپتور و … متصل می شود و در هنگام چرخش هر متنی را که شما بخواهید، به نمایش می گذارد. نرم افزار مخصوص این محصول در داخل بسته ارسالی قرار دارد که کافیست در رایانه خود نصب کنید و با استفاده از ان نرم افزار ر متنی را که می خواهید بر روی این پنکه به نمایش گذاشته شود را وارد کنید.


ویژگی های پنکه نوشتاری هوشمند LED

– بسیار زیبا – مناسب کارهای تبلیغاتی – مناسب هدیه

قابلیت کار با شارژر موبایل،usb کامپیوتر و لپتاپ

– قابلیت نمایش متن دلخواه با کابل مخصوص

(شما میتوانید با استفاده از نرم افزار (داخل بسته قرار دارد) و اتصال پنکه به کامپیوتر یا لپتاپ متن نمایش داده شده را به دلخواه خود تغییر دهید.)

دارای پره های نرم و بدون خطر

– مصرف بسیار کم

طرز خرید و قیمت پنکه نوشتاری هوشمند led

نحوه خرید این محصول اینگونه است که : پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل می گیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست می پردازید

قیمت : 55.000  تومان


خرید کول پد تاشو لپ تاپ مدل DR-S03

کول پد تاشو و خنک کننده لپ تاپ، سبک ترین و کوچک ترین کول پد دنیا می باشد که دارای قابلیت جمع شدن پایه ها بوده و فوق‌العاده بی صدا است. این کول پد دارای 2 عدد فن پرسرعت و چراغ LED آبی رنگ است و فقط از طریق USB برق آن تامین می شود.

خرید اینترنتی بهترین کول پد تاشوی لپ تاپ

گرمای لوازم کامپیوتری باعث میشود کارایی آن قطعه به طور چشمگیری پایین بیاید و سبب کاهش عمر مفید آن شود. اگر می خواهید دستگاه شما عمر مفید بیشتری داشته باشد کول پد تاشو لپ تاپ مدل DR-S03 یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وقتی که دستگاه شما بر روی کول پد تاشوی لپ تاپ قرار میگیرد مقداری از سطح زمین فاصله گرفته و جریان هوا به خوبی در زیرش برقرار میشود. فن کول پد هم به تهویه هر چه بهتر سطح زیرین دستگاه کمک میکند. این محصول کول پد دارای فنی است که تغذیه خود را از USB نوت بوک یا لپ تاپ می گیرد و احتیاج به باتری یا آداپتور ندارند.

یکی از ویژگی مهم کول پد لپ تاپ، قابلیت تاشو بودن پایه های آن است که می توان به راحتی در هر مکانی جا داد. کول پد DR-S03 کوچک ترین کول پد دنیا و همینطور سبک ترین می باشد.

ویژگی های کول پد تاشو لپ تاپ مدل DR-S03

– دارای سیستم گردش هوای خوب و فوق‌العاده بی صدا
– اندازه بسیار کوچک، سبک، قابل حمل و بدنه‌ی مقاوم
– عدم نیاز به آداپتور و دارای چراغ LED آبی رنگ
– دارای ۲ فن پرسرعت و تامین برق از طریق USB
– دارای قابلیت تاشو و جمع شدن پایه ها
– مناسب برای لپ تاپ های تا 14.5 اینچی
– ابعاد : 16 در 6 سانتی متر
قیمت : 39000 تومان
خرید پنکه کوچک جیبی
ارسال شده در تاریخ 29 جولای 2020 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,867
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.