چراغ قوه خوش دست و سبک جنس آلومینیوم

برند « RL » چراغ قوه پلیسی دو باتری RL 330 T6 را با رنگ مشکی و بدنه ای محکم فلزی وارد بازار کرده است. این چراغ قوه بسیار خوش دست و سبک می باشد و کاربر به راحتی می تواند هنگام کوهنوردی و یا اردو آن را حمل و جابه جا کند.

این محصول از باتری شارژی 18650 قابل شارژ بهره می برد که به راحتی شارژ می شود و قادر است در حالت نوردهی زیاد 2 تا 2.5 ساعت و در حالت نوردهی کم حدود 4 ساعت روشنایی دهد.

چراغ قوه پلیسی

تابش نور قوی چراغ قوه پلیسی

رنگ نور چراغ قوه پلیسی دو باتری RL 330 T6 مهتابی می باشد که اصلا باعث اذیت چشم های شما نمی شود. بدنه محکم این محصول امکان استفاده سال های طولانی را به شما می دهد. با هر بار شارژ کردن این نورافکن می توانید شاهد کارکرد طولانی این محصول با کیفیت باشید.

چراغ قوه پلیسی

خرید نورافکن دستی برای نگهبانی یا کوهنوردی

این چراغ قوه دارای باتری داخلی قابل شارژ می باشد که با شارژر موجود در بسته شارژ می شود ، مدت زمان شارژ شدن چراغ قوه پلیسی دو باتری RL 330 T6 برای شارژ کامل بسیار کم می باشد پوشش این مدل از جنس فلز با کیفیت می باشد برای مقاوم تر شدن در برابر ضربه های احتمالی و بالاتر رفتن عمر چراغ قوه از این جنس تولید شده است.این نورافکن دستی برای ماهیگیری ، نگهبانی، کمپینگ، کوهنوردی، مسافرت، طبیعت‌ گردی و… مناسب می باشد.

محتویات داخل بسته چراغ قوه پلیسی

چراغ قوه پلیسی RL 330 T6 با لامپ Creed XML T6

شارژر دو باتری

2 عدد باتری لیتیوم یون 18650

نقاط قوت چراغ قوه زوم دار

این چراغ قوه ضد آب می باشد.

برد چراغ قوه پلیسی دو باتری RL 330 T6 بیش از 100 متر

دارای بند نگهدارنده

 مجهز به بدنه محکم از جنس آلمینوم

 قابلیت شارژ باتری داخلی بوسیله شارژر

در حالت نوردهی زیاد 2 تا 2.5 ساعت و در حالت نوردهی کم حدود 4 ساعت روشنایی می دهد

بدنه این چراغ قوه قابلیت افزایش و کاهش طول را داشته و در حالت افزایش کامل ۲۲ سانتیمتر طول دارد.