تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید ژل حجم دهنده آلت مردان بهترین کرم افزایش سایز آلت

خرید ژل حجم دهنده آلت دائمی و فوری بهترین ژل افزایش دهنده سریع طول و قطر آلت و جدیدترین کرم بزرگ کننده آلت مرد salem که باعث افزایش سایز آلت می شود این ماده حجم دهنده روشی آسان برای بزرگ کردن الت می باشد.

با خرید اینترنتی این حجم دهنده دائمی بزرگ کننده آلات تناسلی می توانید یکی از راههای افزایش الات تناسلی را امتحان کنید.این کرم بزرگ کننده آلات تناسلی در زناشویی است

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

خرید اینترنتی بهترین ژل حجم دهنده دائمی آلت مردان

ژل حجم دهنده آلت آقایان بهترین مارک آن در فروشگاه متاهلین ایران پاتوق موجود می باشد، این محصول حجیم و بزرگ کننده آلت مردان مشکل کوچک بودن الت را برای همیشه برطرف کرده و کوتاهی آلتشان را مرتفع می سازد.

ژل حجم دهنده ایموشن : 49.000 تومان

خرید

جدیدترین ژل بزرگ کننده فوری آلت مردان

خرید اینترنتی کرم حجم دهنده دائمی الت اقایان و بهترین ژل حجیم کننده آلت مرد در این فروشگاه با قیمت مناسب عرضه می شود، برای رهایی از کوچکی آلتتان از این کرم های افزاینده سایز آلت استفاده کنید و به سرعت و خیلی فوری آلت بزرگ داشته باشید

آیا از کوتاهی آلت تناسلی خود رنج میبرید؟ آیا از رابطه زناشویی خود رضایت ندارید؟ آیا می خواهید آلت خودتان را از لحاظ طول و قطر بزرگتر کرده و افزایش سایز دهید؟

ژل حجم دهنده آلت آقایان ایموشن EMOTION

کوتاهی آلت یکی از مواردی است که اکثر آقایان از آن رنج میبرند شاید برای شما جالب باشد ۶۵ درصد از بانوان از طول آلت همسرشان ناراضی هستند شاید این موضوع برای بسیاری از آقایان ناراحت کننده باشد و باعث کم شدن اعتماد به نفس آن ها میشود از این رو محصولات بسیار زیادی برای حل این مشکل به بازار عرضه شده که از موثرترین روش میتوان به ژل حجم دهنده و افزایش دهنده طول آلت ایموشن اشاره کرد .

ژل افزایش طول آلت ایموشن چیست؟

ژل حجم دهنده EMOTION با استفاده از اسانس فلفل و لیمو مشکل کوتاهی آلت در آقایان را برطرف میکند این ژل با استفاده از مواد گیاهی تهیه شده و کاملا طبیعی میباشد و به طور کامل آنتی باکتریال میباشد به گونه ای که کامل در آب حل میشود شما با استفاده از ژل حجم دهنده مشکی ایموشن میتوانید طول آلت خود را افزایش دهید همچنین این ژل به شما در بزرگ شدن قطر آلت نیز کمک میکند و تا ۲۰ درصد میتوانید  طول و حجم آلت را افزایش دهید .

ژل-حجمدهنده-آلت

در ساخت ژل ایموشن از چه موادی استفاده شده است ؟

این ژل با استفاده از کاربومر ، سوربیتول ، گلیسیرین ، پروپیلن گیکول ، متیل پارابن ، آب تصفیه شده و اسانس تهیه شده است .

چگونه از این ژل استفاده کنیم ؟

استفاده از این ژل بسیار راحت است به اینگونه که شما باید به مدت ۱۶ هفته روزی دوبار ژل را برروی آلت مالیده و در هربار مصرف به مدت ۳ تا ۵ دقیقه موضع را از سمت شکم به طرف بیرون ماساژ داده و بعد از ۵ دقیقه آلت را شستشو دهید .

این محصول حاوی ۷۵ml ژل میباشد که جهت بهتر نتیجه گرفتن پیشنهاد میشود بین ۲ تا ۴ عدد از این محصول را در طول درمان استفاده کنید.

آیا این ژل عوارض دارد ؟

تولید این ژل بر پایه آب بوده و هیچگونه عوارضی به فرد نمیرساند

نکاتی که در استفاده از این ژل باید توجه نموند :

  • به دلیل داشتن مواد فلفل و لیمو بعد از استفاده از ژل از نزدیکی خودداری کنید .
  • ژل را طبق مدت زمان گفته شده استفاده کنید نه بیشتر و نه کمتر.
  • دور از دسترس کودکان نگهداشته شود .

ژل-مشکی-ایموشن-emotion

مورد تایید وزارت بهداشت و دارای گواهینامه های معتبر

این ژل مورد تایید وزارت بهداشت و دارای کد IRC وزارت بهداشت درمان به شماره : ۱۲۲۸۱۸۵۲۷۴ میباشد.

دارای گواهینامه GMP سازمان غذا و دارو

دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو

گواهینامه بین المللی UKAS

گواهینامه بین المللی ISO ۲۰۰۰ و ISO ۲۰۰۱

Emotion-Confidence-Black

خرید ژل ایموشن آبی تاخیری آقایان EMOTION
همچنین شما میتوانید از دیگر محصولات جنسی ایموشن دیدن کنید .

ژل حجم دهنده ایموشن : 49.000 تومان

خرید


خرید ژل حجم دهنده آلت پاور مکس power max

با ژل پاور مکس نارنجی به راحتی آلت کوتاه خود را بزرگ و کلفت کرده و حجیم تر کنید

لذت بردن از رابطه ی زناشویی یکی از مسائل پر اهمیت در زندگی مشترک است . اغلب افراد بر این باور اشتباهند که طول و حجم آلت مادرزادی بوده و هیچ گونه تغییری در آن نمیتوان داد؛

اما امروز با پیشرفت علوم پزشکی مواردی بسیار دشوارتر و حساس تر از این مورد رفع شده است پس این مورد نیز توسط روش های صد در صد علمی و تضمینی قابل تغییر میباشد. استفاده از ژل پاور مکس یکی از این روش های تاثیر گذار می باشد.

ژل حجم دهنده آلت مرد مارک پاور مکس power max
ژل پاور مکس دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . پاور مکس معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل حجم دهنده می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان می شود، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.

خرید ژل حجم دهنده آلت مردان

طرز استفاده از ژل حجم دهنده پاور مکس

 این ژل را ۲ بار در روز و به مدت ۱۶ هفته بر روی آلت مالیده و هر بار به مدت ۳ تا ۵ دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از ۵ دقیقه آلت را به طور کامل شستشو دهید.

ژل حجم دهنده آلت مرد مارک پاور مکس power max
توجه داشته باشید این ژل مخصوص آقایان بوده و لذا واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به آن آغشته گردد. متذکر می شود از مصرف ژل حجم دهنده در حین نزدیکی خودداری نمایید.

مجوزهای ژل حجم دهنده پاور مکس

  • دارای مجوز IRC از وزارت بهداشت به شماره 1228148170
  • دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو
  • دارای گواهینامه CE از اتحادیه اروپا
  • دارای گواهینامه بین المللی UKAS
  • دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001
  • دارای نشان حلال
  • ساخت ایران (تحت لیسانس)




ژل حجم دهنده آلت مرد مارک پاور مکس power max

قیمت: 65.000 تومان با ارسال رایگان


خرید ژل نارنجی پاورمکس _ ژل آبی اینتیمکس

ویژگی های ژل آبی اینتیمکس

  • افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی بدون ماده بی حس کننده
  • ایجاد تاخیر بوسیله مواد کاملا گیاهی
  • حاوی عصاره میخک برای ایجاد تاخیر طبیعی
  • حاوی عصاره spearmint خوشبو و ضد حساسیت
  • ضد آلرژی
  • کاملا گیاهی بدون هیچ عوارضی بر روی پوست بواسطه ی مواد تشکیل دهنده ی کاملا گیاهی
 

ژل نارنجی پاورمکس _ ژل آبی اینتیمکس

تاخیر بدست آمده با استفاده از این ژل بواسطه ترکیب ویژه مواد گیاهی درون آن است که از جمله ی آنها میتوان به گیاه میخک اشاره کرد که در طب سنتی جایگاه ویژه ای داشته .

روش استفاده از ژل تاخیری گیاهی

10-15 دقیقه قبل از شروع دخول به مقدار لازم از این ژل بر روی دست پمپ کرده و سرتاسر قسمت های حساس آلت را به آن آغشته کنید .

این ژل تاخیری رو میشه با کاندوم و یا بدون کاندوم استفاده کرد .

در صورتیکه از کاندوم استفاده میکنید ، قبل از پوشیدن کاندوم باید آلت رو به ژل تاخیری آغشته کنید .

ژل نارنجی پاورمکس _ ژل آبی اینتیمکس

ویژگی های ژل نارنجی پاورمکس

ژل پاور مکس دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . پاور مکس معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل حجم دهنده می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان می شود، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.

حجم دهنده و بزرگ کننده آلت آقایان

  • حجم دهنده آلت مردانه
  • بزرگ کننده آلت آقایان
  • حاوی عصاره های طبیعی مانند صنوبر با خاصیت حجم دهندگی و تقویت قوای مردانگی

نحوه استفاده از پکیج ژل آلت

آقایان مقدار کافی از ژل را روی آلت خود پمپ کرده و با کف دست محل مورد نظر را آغشته نمایند.

مدت زمان حدود 5 دقیقه ماساژ داده و قبل از نزدیکی حتما شستشو دهید.

ژل نارنجی پاورمکس _ ژل آبی اینتیمکس

قیمت ژل نارنجی و آبی : 89,000 تومان با ارسال رایگان


خرید بزرگ کردن آلت مردان با ژل مشکی سالم 

لذت بردن از رابطه ی زناشویی یکی از مسائل پر اهمیت در زندگی مشترک است . اغلب افراد بر این باور اشتباهند که طول و حجم آلت مادرزادی بوده و هیچ گونه تغییری در آن نمیتوان داد؛ اما امروز با پیشرفت علوم پزشکی مواردی بسیار دشوارتر و حساس تر از این مورد رفع شده است پس این مورد نیز توسط روش های صد در صد علمی و تضمینی قابل تغییر میباشد. استفاده از ژل ایموشن مشکی یکی از این روش های تاثیر گذار می باشد.

خرید ژل حجم دهنده آلت مردان
خرید ژل حجم دهنده آلت مردان

ژل سالم دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . سالم معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل مشکی سالم می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان می شود، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.

خرید ژل حجم دهنده آلت مردان

طرز استفاده از ژل حجم دهنده مشکی سالم

 این ژل را ۲ بار در روز و به مدت ۱۶ هفته بر روی آلت مالیده و هر بار به مدت ۳ تا ۵ دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از ۵ دقیقه آلت را به طور کامل شستشو دهید.

توجه داشته باشید این ژل مخصوص آقایان بوده و لذا واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به آن آغشته گردد. متذکر می شود از مصرف ژل حجم دهنده در حین نزدیکی خودداری نمایید.

خرید ژل حجم دهنده آلت مردان
  • دارای مجوز IRC از وزارت بهداشت به شماره 1228201967
  • دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو
  • دارای گواهینامه CE از اتحادیه اروپا
  • دارای گواهینامه بین المللی UKAS
  • دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001
  • دارای نشان حلال
  • ساخت ایران (تحت لیسانس)

ژل حجم دهنده سالم

قیمت: 55,000 تومان


خرید اینترنتی ژل تاخیری سالم

خرید ژل تاخیری ،ژل تاخیری سالم ،داروی تاخیری ،تاخیری ،اسپری تاخیری ،درمان زود انزالی ،داروی زود انزالی ،ژل سالم ،درمان انزال زودرس ،درمان زودانزالی ،روش های جلوگیری از زود انزالی ،قرص های تاخیری ،خرید ژل تاخیری

 

معرفی محصول ژل تاخیری آبی سالم

یکی از مشکلات رایج در بین زن و شوهر ها مشکل زود انزالی مرد است . انزال زودرس زمانی رخ میدهد که مرد خیلی سریعتر از زمانی که انتظار دارد به ارگاسم و اوج لذت جنسی میرسد بنابر این نمی تواند همسر خود را به ارگاسم برساند و این اتفاق رفته رفته زن و شوهر را از هم دور کرد و می تواند زمینه ساز طلاق گردد .

برای حل این مشکل پزشکان محصولاتی رو پیشنهاد دادند که حاوی لیودوکایئن بودند . لیدوکائین با کم کردن حساسیت بیش از اندازه ی آلت به صورت مستقیم به افزایش مدت زمان رابطه کمک می کند . ژل تاخیری آبی سالم حاوی لیدوکائین بوده و با جلوگیری از زود انزالی در آقایان باعث افزایش مدت زمان رابطه ی زناشویی در زوجین میشود.

سالم آبی انزال را در آقایان به تاخیر می اندازد ، مدت زمان رابطه ی زناشویی را افزایش می دهد و باعث افزایش رضایت زوجین در روابط زناشویی خواهد شد .اگر انزال زودرس در رابطه برایتان به مساله ای کلافه کننده و آزاردهنده تبدیل شده ، دیگر نیاز نیست نگران این مشکل باشید ، سالم آبی چاره ساز مشکل شما خواهد بود

سالم آبی با فرمولی Water Base (آب پایه) تولید شده و عوارضی برای فرد استفاده کننده نخواهد داشت.

خلاصه ویژگی های ژل زودانزالی سالم salem آبی رنگ

ژل تاخیری برای استفاده آقایان می باشد

دارای مجوز IRC از وزارت بهداشت به شماره 1228185274

دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو

دارای گواهیانمه CE از اتحادیه اروپا

دارای گواهینامه بین المللی UKAS

دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001

دارای نشان حلال

حاوی 100 میلی لیتر ژل تاخیری موضعی

تاریخ انقضا : 3 سال پس از تاریخ تولید

نکات مهم :

استفاده از ژل به اندازه ای که تمام آلت آغشته به ژل شود کافی است و نیاز نیست حجم زیادی ژل و یا با ضخامت بالا استفاده نمایید.

ژل آبی صرفا برای تاخیر در انزال هنگام نزدیکی است و از زمان شروع نزدیکی ، انزال را حدودا 2۵ دقیقه (به صورت میانگین) به تاخیر می اندازد ، بنابراین این گونه نخواهد بود که تاثیر دائمی داشته باشد ، و هر بار پیش از انجام رابطه مطابق دستورالعمل می بایست از آن استفاده شود.

طبق مجوز ، فروش و استفاده از این فرآورده نیاز به نسخه ی پزشک ندارد (فروش به صورت آزاد است)

نحوه استفاده :

 مقداری از ژل را بر روی آلت پمپ کرده و موضع را ماساژ دهید و پس از ۳۰ دقیقه با آب و بدون هیچ ماده شوینده آلت را شستشو دهید. آقایانی که پوست تیره دارند و یا تنومند و ورزشکار هستند جهت اثر بخشی بهتر مدت زمان بیشتری ژل را برروی آلت خود نگه داشته و پس از آن موضع را شستشو دهند.

ژل تاخیری سالم

قیمت: 45,000 تومان با ارسال رایگان


برای مشاهده توضیحات و خرید اسپری تاخیری مردانه روی عکس زیر کلیک کنید

اسپری-تاخیری-کاندوم-تاخیری

ژل حجم دهنده آلت چیست؟

ژل بزرگ کننده آلت مردان هم از لحاظ طول و هم قطر باعث افزایش سایز آلت می شود و در مارک های پاورمکس و ایموشن و مشکی سالم موجود می باشد

ژل بزرگ کننده آلت مردان چگونه کار می‌کند؟

ژل حجیم کننده الت دارای منابع ویتامینی تغذیه‌ای و برخی مواد تحریک کننده گردش خون و گرمابخش هستند که با استعمال و پس از جذب توسط پوست، باعث تغذیه بهتر بافت‌ها و سلول‌های آلت تناسلی می‌شوند. از طرف دیگر با تحریک گردش خون در ناحیه و افزایش دما به خون رسانی بیشتر به آلت می‌انجامند که این امر به نوبه خود منجر به تغذیه و رشد و تکثیر هر چه بهتر و بیشتر بافت‌های ناحیه آلت تناسلی آقایان می‌شود و نهایتا می‌تواند به افزایش سایز آلت تناسلی کمک کند.

طرز استفاده از ژل حجم دهنده آلت چگونه است؟

این ژل را ۲ بار در روز و به مدت ۱۶ هفته بر روی آلت مالیده و هر بار به مدت ۳ تا ۵ دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از ۵ دقیقه آلت را به طور کامل شستشو دهید.
این ژل مخصوص آقایان بوده و لذا واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به آن آغشته گردد. متذکر می شود از مصرف ژل حجم دهنده در حین نزدیکی خودداری نمایید.

ارسال شده در تاریخ 26 آگوست 2021 توسط مدیریت با موضوع محصولات ویژه متاهلین
بازدید : 26,239
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.