تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید کباب پز برقی اصل مارک کنوود جدیدترین گریل کننده ماهی

خرید کباب پز برقی کنوود که بهترین و جدیدترین باربیکیو برقی برای پخت کباب و ماهی و انواع سبزیجات بدون استفاده از زغال می باشد که با قیمت مناسب در فروشگاه ایران پاتوق به فروش می رسد، این گریل برقی مناسب برای استفاده در آپارتمان ها و خوابگاه ها و ادارات است

خرید کباب پز برقی اصل مارک کنوود

خرید اینترنتی کباب پز برقی مخصوص آپارتمان ها

از قدیم الایام گذشتگانمان علاقه شدیدی به کباب کردن غذاها داشتند که پس از کشف آتش توسط انسان، به تدریج به این نتیجه رسیدند که می توان با استفاده از آن غذا را بپزند و طعم بهتری از آن به دست بیاورند. با گذشت سالهای بسیار هنوز هم انسانها با ابداع روش های مختلف برای پخت غذا، پختن کباب و خوردن آن یکی از محبوبترین غذاهاست

امروزه که در قرن 21 زندگی می کنیم با کباب پز برقی پختن کباب در منزل با استفاده از برق خیلی سهل و آسان شده است

خرید کباب پز برقی اصل مارک کنوود

بهترین کباب پز برقی برای پخت کباب بدون زغال

اما خب کباب کردن بر روی ذغال مشکلات خاص خود را دارد. به عنوان مثال با سبک زندگی که امروزه ما داریم ، فراهم کردن آتش در آپارتمان در کنار سخت بودن نا امن هم هست.

جدا از این مسئله تهیه آتش هم کار آسانی نبوده و وقتگیر میباشد که همین موجب پدید آمدن کباب پزها یا اصطلاحا باربیکیو های برقی باشیم و در اینجا ما یک باربیکیو با کیفیت خدمت شما ارائه خواهیم داد.

جدیدترین کباب پز برقی مارک کنوود سال 2021

کباب پز برقی کنوود یک انتخاب عالی برای شماست. البته این محصول در کنار برقی بودن میتواند با استفاده از ذغال هم کار کند که این یک امکان هیجان انگیز است.

با استفاده از این باربیکیوی برقی شما میتوانید انواع کباب ها را درست کنید و سبزیجات هم گریل و نوش جان کنید و از دردسر های دود و بوی زغال در فضای اطراف خود در امان بمانید.

مشخصات و ابعاد کباب پز برقی کنوود

طول این کباب پز کنوود 51 سانتیمتر ، عرض آن 29 و ارتفاع آن 9 سانتیمتر میباشد و با ترکیب رنگ غالبا مشکی به همراه جزییات زرد رنگ ساخته شده است.

جنس این محصول از آهن لعاب داده شده با رنگ کوره ای میباشد.

این کباب پر مناسب کباب و گریل مواد غذایی و دارای المنت حرارتی برقی ، توری فلزی قابل شستشو برای گوشت و مواد غذایی دیگر است که به همراه یک سینی چکه گیر ارائه میشود.

این کالا سیمی به طول 110 دارد و تمام قطعات قابل جدا شدن هستند که این مسئله شستشوی آن را بسیار آسان میکند.

قیمت : 450,000  تومان

ارسال شده در تاریخ 8 می 2021 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 1,052
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.