تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید کوسن پولکی کاور 2 عددی isinotex مخصوص مبل

خرید کوسن پولکی کاور 2 عددی isinotex مخصوص مبل

خرید کوسن پولکی فانتزی,کاور 2عددی کوسن پولکی isinotex,قیمت کوسن پولکی مخصوص مبلمان,خرید اینترنتی کوسن پولکی 2 تایی,فروش کاور کوسن پولکی,عکس کوسن های پولکی,خرید ارزان بالش پولکی 2 تایی,بالش پولکی کاور 2 عددی مخصوص کودکان,کوسن پولکی,فروشگاه خرید کوسن پولکی کاور 2 عددی

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 65,000  تومان

خرید پستی

کاور 2عددی کوسن پولکی isinotex

خرید کوسن پولکی کاور 2 عددی

کوسن پولکی isinotex در طرح ها و رنگهای مختلف در شکل مربع از آن دسته از مدل هایی می باشد که نظر هر کسی را به خودش جلب می کند. اگر خانه ای به رنگ های مات دارید این کوسن ها می تواند خانه شما را ویژه کند. تمام زمینه روی کار از پولک های رنگی پوشیده شده است و برای پشت این کوسن ها از پارچه ی نرم استفاده شده است که با رنگ های این مدل همخوانی داشته باشد.

 

خرید کوسن پولکی کاور 2 عددی

 

این کوسن با زیپ مخفی در کنار آن که کاور را به راحتی از داخلی جدا می کند تولید می شود.زیپ مخفی به گونه ای در حاشیه کار قرار گرفته است که هیچ نمایی در پشت و روی کار ندارد.کاور های کوسن isinotex برای کوسن‌هایی مربعی‌شکل با ابعاد 40 � 40 سانتی‌متر طراحی شده است و گزینه‌ای مناسب برای تزئین هرچه بهتر مبلمان اتاق پذیرایی است.

 

خرید کوسن پولکی کاور 2 عددی

 

این کاورهای زیبا و مدرن برای قرار گرفتن روی تخت یا مبل‌ها بهترین انتخاب است و ظاهری جذاب و خواستنی به محیط می‌بخشد. این مدل یک زیپ دارد تا با بسته و باز کردن آن، کوسن را داخلش قرار دهید. این زیپ کار شست‌و‌شو و تعویض کوسن را برایتان آسان‌تر خواهد کرد. بافت کاور از پنبه است که دوام و استحکام بسیار خوبی دارد و بعد از شست‌و‌شو نیز کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. این کاور زیبا و کاربردی را با استفاده از ماشین لباس‌شویی و در دمای 40 درجه سانتی‌گراد بشویید تا به بافت آن آسیبی وارد نشود.

خرید کوسن پولکی کاور 2 عددیخرید کوسن پولکی کاور 2 عددیخرید کوسن پولکی کاور 2 عددی

قیمت 2عدداز  این محصول 65000 تومان

 

قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 14 آوریل 2018 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی , لوازم منزل
بازدید : 6,113
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.