تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید گلدان آبی دیواری طرح ماهی فانتزی طرح جدید سال 97

خرید گلدان آبی دیواری طرح ماهی طرح جدید

خرید گلدان آبی دیواری طرح ماهی 20000 تومان,فروش ارزان گلدان آبی دیواری,گلدان فانتزی مدل ماهی,گلدان دیواری جذاب و اصل,جدیدترین گلدان آبی دیواری طرح ماهی,

قیمت گلدان آبی کوچک دیواری دکوری,خرید اینترنتی گلدان آبی دیواری طرح ماهی مدل 2018,خرید پستی گلدان آبی دیواری طرح ماهی,

مارک جدید گلدان آبی دیواری طرح ماهی مخصوص هال پذیرایی

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 20,000  تومان

خرید پستی

گلدان آبی دیواری طرح ماهی

خرید گلدان آبی دیواری طرح ماهی
افزایش میل نگهداری از گل های طبیعی زیبا در فضای داخلی و محوطه بیرونی خانه نیاز داشتن آگاهی در این زمینه و شناخت لوازم به روز در این راستا را بیشتر می کند. گلدات های آبی دیواری طرح ماهی در عین زیبایی کاربردهای بسیاری دارند که مهم ترین آنها بی نیاز کردن گیاه و گل از آب دادن توسط شماست ، گلدان هایی که به صورت خودکار گل و گیاه شما را آبیاری می کنند. 

 

خرید گلدان آبی دیواری طرح ماهی

 

 این گلدان آبی در طرح ماهی با ایده ی فانتزی و بسیار جالب که در نوع خود خلاقانه طراحی شده و در 3 رنگ آبی ، قرمز و سبز این امکان را فراهم میکند که شما گلهای زیبایی را که در مناسبت های مختلف هدیه میگیرید و برای شما با ارزش هستند مدت بیشتری در آب نگهداری کنید و گلدان را در رنگ مورد نظرتان مناسب با فضای منزل و محل کارتان سفارش دهید.

 

گلدان آبی دیواری طرح ماهی

 

شما این گلدان دیواری را به راحتی و بدون نیاز به سوراخ کردن دیوار با میخ می توانید در هر مکان که خواستید تنها با استفاده از پایه ی نگهدارنده ی چسبی آن بچسبانید. ابتدا مکان مورد نظر برای چسباندن را با دستمال تمیز کنید و سپس برچسب پایه نگهدارنده را جدا کرده و آن را بچسبانید. سپس به گلدان آب ریخته و بصورت کشویی به پایه متصل کنید.این پایه قدرت نگهداری وزن بالایی دارد و براحتی از دیوار جدا نمیشود.

 

 خرید گلدان آبی دیواری


قیمت این محصول 20000 تومان

 

قیمت : 20,000  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 26 آوریل 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,177
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.