خواص سرکه سیب در کاهش وزن و لاغری سریع دور شکم

خواص سرکه سیب در کاهش وزن و لاغری سریع دور شکم

خواص سرکه سیب در کاهش وزن

این اکسیر جادویی قرن هاست که به عنوان یک ماده همه کاره و پرفایده برای بدن استفاده می شود. دارای عوامل ضدمیکروبی و ضدقارچی است که موجب افزایش ایمنی بدن و کاهش وزن می شود.

مطالعات قبل نشان داده اند که سرکه سیب با کاهش وزن بدن، شاخص توده بدنی، اندازه دور کمر، و تری گلیسیریدهای خون (چربی موجود در خون) مرتبط است. افراد چاقی که روزانه نوشیدنی حاوی یک یا دو قاشق سوپخوری سرکه سیب مصرف کرده اند بعد از ۱۲ هفته یک تا دو کیلوگرم وزن کم کرده اند.

مواد تشکیل دهنده سرکه سیب

به گفته محققان، سرکه سیب سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، پروبیوتیک ها و آنزیم هاست. بتاکاروتن، کلسیم و پتاسیم از جمله مواد مغذی ای هستند که بعد از تخمیر سیب و تبدیل به سرکه، همچنان در آن باقی می مانند و قدرت آنتی اکسیدانی بالایی دارند.

اسیداستیک موجود در سرکه سیب موجب افزایش جذب مواد معدنی مهم غذا توسط بدن می شود. همچنین اسیداستیک موجب کاهش اشتها، افزایش متابولیسم و کاهش ابقاء آب می شود.

✅سلامت روده ها
✅کاهش دور شکم
✅مقابله با چربی موجود در خون
✅مصرف دو قاشق سوپ خوری سرکه
✅سیب در روز= کاهش وزن دو کیلویی بعد یک ماه

خواص سرکه سیب ,تاثیر سرکه سیب در کاهش وزن,فواید سرکه سیب در کاهش وزن ,سرکه سیب و کاهش دور شکم,چطور با سرکه سیب لاغری را سریع تر کنیم؟,لاغری سریع با سرکه سیب

سرکه سیب نسخه قوی طب سنتی برای لاغری

کاهش وزن و لاغری سریع با ترکیب سرکه سیب و آب لیمو

 در این بخش قصد داریم روشی موثر و شاید کمی زمان بر برای کاهش وزن به شما معرفی کنیم. همین ابتدا باید بگوییم که اثر لاغر کنندگی این نسخه سریع نیست اما قدرت قابل توجهی در سوزاندن چربی های سفت و سخت دارد.

خواص سرکه سیب در کاهش وزن نسخه خانگی سوزاندن چربی های بدن و لاغری با سرکه سیب:

مواد لازم:
3 قاشق سرکه سیب
آب لیمو 1 قاشق غذاخوری

چطور با سرکه سیب لاغری را سریع تر کنیم؟

روش آمادگی :
همه ی مواد را داخل فنجان مخلوط کنید.
این ترکیب را هر روز صبح قبل از صبحانه به مدت 35 روز مصرف کنید. در حقیقت این نسخه برای کاهش 4 کیلو وزن بدن در مدت 35 روز است.
این نسخه بسیار عجیب عمل می کند . مخصوصا اگر با رژیم باشد .
بهتر است سرکه سیب با یک لیوان بزرگ آب رقیق شود؛ بهتر است یک یا دو قاشق سوپخوری سرکه سیب به یک لیوان آب اضافه شود.
در طول استفاده از این نسخه و حتی روش های دیگر لاغری حتما شکر را از رژیم غذایی خود حذف کنید و حداقل یک ساعت در روز ورزش نمایید.
این نسخه توانایی آب کردن چربی های اضافی بدن را دارد چون حاوی اسید و آنتی اکسیدان است به علاوه این نسخه متابولیسم بدن را بالا می برد و به کاهش وزن کمک می کند.
به گفته محققان، خواص سرکه سیب در کاهش وزن , سرکه سیب سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، پروبیوتیک ها و آنزیم هاست. بتاکاروتن، کلسیم و پتاسیم از جمله مواد مغذی ای هستند که بعد از تخمیر سیب و تبدیل به سرکه، همچنان در آن باقی می مانند و قدرت آنتی اکسیدانی بالایی دارند .
اسیداستیک موجود در سرکه سیب موجب افزایش جذب مواد معدنی مهم غذا توسط بدن می شود. همچنین اسیداستیک موجب کاهش اشتها، افزایش متابولیسم و کاهش ابقاء آب می شود .
ارسال شده در تاریخ 5 نوامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع لاغری و چاقی
بازدید : 1,779
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.