خواص عسل و کبد سالم چگونگی مصرف درست عسل برای رفع کبد چرب

خواص عسل و کبد سالم

خواص عسل و کبد سالم, خواص عسل و کبد ,تاثیرعسل و کبدسالم,خواص عسل و کبد سالم این روزها مورد توجه همگان شده است .برای پاکسازی کبد و داشتن سلامت جسم کامل به خواص عسل توجه کنید.تاثیر شگفت انگیز عسل بر مکانیزم بدن همانند معجزه می باشد.

کبد در حین خواب نیز به پاکسازی بدن، سنتز آنزیم ها و سوخت و ساز بدن مشغول است.
خوردن یک قاشق عسل قبل از خواب باعث سلامت کبد و داشتن خوابی راحت می شود.

خواص عسل و کبد سالم, خواص عسل و کبد ,تاثیرعسل و کبدسالم,خواص عسل و کبد سالم

خواص عسل و کبد سالم, خواص عسل و کبد ,تاثیرعسل و کبدسالم,خواص عسل و کبد سالم

فواید بی نظیر عسل در درمان کبد چرب یکی از بیماری های شایع در دنیای امروز به خصوص در ایران کبد چرب است. کبد دومین عضو بزرگ در بدن انسان است و مسئول به اصطلاح رد کردن تمام مواد غذایی و نوشیدنی مصرف شده از صافی است. یعنی کبد باعث می شود غذاهای ناسالم وارد بدن انسان نشود. کبد به طور طبیعی خود را توسط سلول هایی ترمیم و پاکسازی می کند اما اگر فاکتورهای منفی وارد شده زیاد باشند در این کار اختلال رخ می دهد.با دلگرم همراه باشید.

کبد چرب یکی از نتایج مستقیم چاقی و دیابت است و تحقیقات جدید نشان می دهد حدود 40 درصد بزرگسالان به این عارضه مبتلا هستند.

به گزارش ایرنا، کبد چرب عارضه ای است که به دلیل شیوه زندگی کم تحرک، مصرف غذاهای چرب، شیرین و پرکالری بوجود می آید و محققان پیش بینی می کنند که عارضه  تا چند سال آینده به یک تهدید جدی و شایع برای سلامت کبد تبدیل می شود.

عسل می‌تواند بدون هیچ گونه عوارض جانبی برای هر نوع بیماری استفاده شود. علم امروز می‌گوید که حتی اگر عسل شیرین است، اگر در دوز دارو به عنوان درست به‌کار رود برای بیماران دیابتی نیز ضرر ندارد. عسل و دارچین می‌تواند به صورتهای مناسب برای درمان بیماریهای زیر به‌کار رود.

ارسال شده در تاریخ 15 فوریه 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دسته‌بندی نشده , سلامتی
بازدید : 2,105
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.