خواص گل محمدی شادابی و کاهش چین وچروک های پوست

خواص گل محمدی شادابی و کاهش چین وچروک های پوست

خواص گل محمدی در چایتان چند گلبرگ #گل_محمدی بریزید

✅چای گل محمدی؛ باعث شادابی و کاهش چین وچروک های پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن،پاکسازی کبد وکیسه صفرا وتقویت دستگاه گوارش میشود

خواص گل محمدی, شادابی با گل محمدی , خواص چای گل محمدی ,خواص دمنوش گل محمدی , چای گل محمدی , گل سرخ یا همان گل محمدی ,خواص گل سرخ ,گل سرخ و دمنوش پر خاصیت

فواید دارویی و درمانی دمنوش گل محمدی

 لاغری و کاهش وزن

دمنوش گل محمدی با پاکسازی و سم زدایی روده ها و همچنین با افزایش چربی سوزی بدن به لاغری و کاهش وزن کمک می کند.

علاوه بر این دمنوش گل محمدی را اگر دو بار در روز به عنوان میان وعده استفاده کنید می تواند با کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری به لاغری و کاهش وزن کمک کند.

 درمان درد پریود

دمنوش گل محمدی یکی از بهترین دارو ها برای درمان درد پریود می باشد، دمنوش گل محمدی با تنظیم هورمون های بدن باعث کاهش تراکم رحم در دوران قاعدگی شده و به درمان کمردرد و نوسانات خلقی در دوران قاعدگی کمک می کند.

دمنوش گل محمدی برای درد قاعدگی

دو فنجان دمنوش گل محمدی را با یک قاشق چای خوری پودر فلفل سیاه و یک قاشق چای خوری عسل ترکیب کنید و بنوشید، علاوه بر اینکه درد قاعدگی را کاهش می دهد برای کاهش خونریزی شدید در این دوران هم مفید می باشد.

خواص گل محمدی, شادابی با گل محمدی , خواص چای گل محمدی ,خواص دمنوش گل محمدی , چای گل محمدی , گل سرخ یا همان گل محمدی ,خواص گل سرخ ,گل سرخ و دمنوش پر خاصیت

 درمان افسردگی و بی خوابی

دمنوش گل محمدی به طور طبیعی باعث افزایش سطح هورمون های شادی آور در بدن شده و به درمان استرس، اضطراب و افسردگی کمک می کند.

علاوه بر این دمنوش گل محمدی خواص آرام بخش طبیعی داشته و نوشیدن یک فنجان دمنوش گل محمدی قبل از خواب با کاهش استرس و تنظیم هورمون ها برای درمان بی خوابی مزمن مفید می باشد.

 سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن

مقادیر بالای ویتامین C موجود در دمنوش گل محمدی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و با افزایش تولید گلبول های سفید خون به درمان سرماخوردگی، گلودرد و آبریزش بینی کمک می کند.

علاوه بر این دمنوش گل محمدی به کاهش موکوس و خلط کمک کرده و برای درمان برونشیت و آسم مفید می باشد.

 معده و دستگاه گوارش

دمنوش گل محمدی به هضم غذا کمک می کند و چون خواص ضد باکتریایی قوی دارد برای پیشگیری و درمان عفوتن معده، زخم معده و سلامت دستگاه گوارش مفید می باشد.

گل محمدی سرشار از ویتامین C
گل سرخ یا همان گل محمدی خواص زیادی برای سلامتی دارد. این گل خوش‌رنگ سرشار از ویتامین C است.
بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو، گلبرگ‌ها و ساقه این گل (به‌ویژه به‌صورت خام) منبع غنی ویتامین C محسوب می‌شود.
باید بدانید که در روند خشک شدن گل، 25 تا 60 درصد ویتامین C موجود در آن از بین می‌رود. بنا براین توصیه می‌شود در تهیه چای تا حد امکان از گل محمدی تازه استفاده کنید.
یادتان باشد که ویتامین C برای دستگاه ایمنی، حفظ سلامت پوست و استخوان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. این ویتامین در جذب هر چه بیشتر آهن نقش مؤثری دارد.

ارسال شده در تاریخ 30 اکتبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 1,575
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.