خواص گیاه ماریانا معرفی گیاهی از دل طبیعت برای خانم ها

خواص گیاه ماریانا معرفی گیاهی از دل طبیعت برای خانم ها

خواص گیاه ماریانا

امروز می خواهیم در مورد گیاهی از طبیعت که بسیار مناسب برای بانوان و درمان مشکلات زناشویی و عفونت های زنانه است .این گیاه طبق مطالعات هیچ عوارض جانبی ندارد اما خاصیت تنگ کنندگی آن دائمی نیست و مصرف بیش از اندازه خوب نیست به هر حال  هیچ گیاه و  دارویی بدون عوارض نمیتونه باشه .

گیاه ماریانا به صورت برگ و روغن و پودر میشه تهیه کرد و به راحتی از عطاری ها میتوان تهیه کرد.

مهمترین فواید ماریانا:

?تنگ کننده واژن
?از بین بردن عفونتها و باکتریها
?از بین بردن خارش وبوی بد واژن
? ایجاد تعادل در ترشحات زنانه
?بالا بردن میل_جنسی زنان

خواص گیاه ماریانا, گیاهی ازطبیعت برای خانم ها , خاصیت تنگ کنندگی واژن ,گیاه ماریانا وافزایش میل جنسی زنان, بهتر شدن روابط زناشویی,روغن ماریانا ,پودر ماریانا

بسیاری از دلایل طلاق در جوامع امروزی همین امر راضی نبودن زوجین از همدیگر در روابط زناشویی آنها است . این گیاه تا حدودی برای بانوان مفید و کارساز است . یکی از همین مشکلات زناشویی ، تنگ نبودن واژن است. با استفاده از این گیاه شما میتوانید واژن تنگ و مناسبی را بدست آورید. تاثیرات و فواید گیاه ماریانا را اطباء و پزشکانی همچون ابن سینا در کتاب های خود به زبان آورده اند.

آنها از ماریانا به عنوان بهترین تنگ کننده واژن یاد کرده اند. از گیاه ماریانا امروزه در قرص و محلول های مناسب برای تنگ کردن واژن استفاده میشود.

در زیر برخی از بهترین خواص ماریانا را اشاره میکنیم.

خواص گیاه ماریانا برای زنان

گیاه ماریانا علاوه بر تنگ کردن واژن خواص دیگری نیز دارد که در زیر به بخشی از آنان اشاره میکنیم.

سپس برخی از این خواص را شرح نیز میدهیم.

  • سفت کننده ماهیچه واژن
  • افزایش لذت جنسی در حین رابطه
  • رفع عفونت واژن
  • متعادل نمودن ترشحات واژن
  • کاهش بی اختیاری ادرار
  • درمان خارش و بوی بد واژن

سفت کننده ماهیچه واژن و افزایش لذت جنسی :

همانطور که بیان شد ، این گیاه با تنگ کنندگی واژن سبب افزایش اصطکاک در حین رابطه جنسی میشود . همین علت سبب افزایش لذت جنسی و حس خوشایند میان زوجین میشود.

رفع عفونت واژن و تعادل بخشیدن به ترشحات واژن :

از علل ایجاد بوی بد ، رشد باکتری در نواحی واژن است. این گیاه با تنظیم ترشح واژن سبب درمان بوی بد و درمان عفونت واژن میشود.

بالا بردن میل جنسی :

به سبب افزایش لذت جنسی در رابطه ، روجین تمایل بیشتری به برقراری رابطه با یکدیگر دارند. همین امر  سبب بالا بردن میل جنسی میشود.

تنگ شدن واژن با استفاده از ماریانا

طوری که می دانید زایمان های طبیعی و رابطه جنسی برای یک مدت طولانی باعث بزرگ شدن واژن می شود ، این موضوع برای زوجین بسیار ناخوشایند بوده و باعث کاهش میل جنسی می شود . اما جای نگرانی نیست چرا که گیاهی از دل طبیعت به نام ماریانا وجود دارد که می تواند واژن را به حالت طبیعی آن برگرداند و بسیاری از مشکلات دیگر را درمان نماید . روغن این گیاه می تواند واژن را به حالت اولیه آن برگرداند کافیست این روغن را برای مدتی به طور منظم استفاده نماید .

 

خواص گیاه ماریانا, گیاهی ازطبیعت برای خانم ها , خاصیت تنگ کنندگی واژن ,گیاه ماریانا وافزایش میل جنسی زنان, بهتر شدن روابط زناشویی,روغن ماریانا ,پودر ماریانا

درمان عفونت واژن :

تقریبا همه بانوان حداقل برای یک بار مشکل عفونت دستگاه تناسلی را داشته اند . این مشکل فراگیر در تمام دنیاست و همیشه در کمین بانوان است . عفونت ناحیه تناسلی بانوان به همان اندازه که سریع رخ میدهد، همانقدر هم میتواند به سرعت و راحتی پیشگیری و درمان شود .

محیط ناحیه تناسلی خانم ها کاملا مساعد برای رشد و نمو قارچ و باکتری هاست . مرطوب و تاریک بودن این ناحیه بهترین موقعیت برای عفونی شدن آن است . در این زمان باید حتما برخی عوامل پیشگیرانه را در نظر بگیرید و رشد باکتری را محدود کنید .

حال اگر عفونت در واژن به حدی پیشرفت کرده که رعایت این عوامل آن را درمان نکند باید از دارو های شیمیایی یا طبیعی برای درمان سریع عفونت استفاده شود .زیرا پیشرفت آن ممکن است سبب ورود عفونت ها به خون و بافت های دیگر شود .

درمان طبیعی برای رفع عفونت واژن و جلوگیری از آن ماریانا است . پودر ماریانا، روغن ماریانا ، قرص و شیاف ماریانا همگی برای این منظور ارائه شده اند .

اشکال گیاه ماریانا در بازار

شیاف ماریانا: این قرص حاوی گیاه ماریانا می باشد و در لابراتوارهای مجهز و پیشرفته داروسازی تهیه و تولید می شود .شما با خرید شیاف ماریانا دیگر نیازی به آماده سازی نداشته و به راحتی می توانید با قرار دادن شیاف در واژن خود از مزایای بی نظیر آن بهره مند گردید.

گیاه ماریانا : این گیاه را می توانید به راحتی تهیه نموده و به شکلی که در زیر توضیح داده خواهد شد استفاده نمایید .

پودر ماریانا: پودر ماریانا شکل دیگر این محصول می باشد که برای استفاده از آن باید کمی آب به آن اضافه نموده و پس از خمیری شکل شدن پودر ماریانا آن را به صورت شیاف در واژن قرار دهید .

طریقه مصرف گیاه ماریانا

پس از تهیه این گیاه کافیست یک پیمانه از این گیاه را با 7 الی 8 لیوان آب مخلوط نموده و در قوری کوچکی بریزید .

قوری را بر روی حرارت قرار دهید تا محتویات داخل آن به خوبی جوشانده شود .

سپس محتویات داخل قوری را از یک صافی رد نموده تا مایعی کاملا شفاف و زلال حاصل شود .
پس از طی مراحل بالا کافیست یک استکان از محلول زلال و شفاف حاصله را درون یک لگن تمیز بریزید و سپس به مدت 15 دقیقه بر روی لگن بنشینید .

توصیه ابن سینا  در رابطه با روغن ماریانا :

ابن سینا در بسیاری از کتب خود مانند کتاب شفا و کتاب قانون درباره گیاه ماریانا صحبت نموده است .

وی  ماریانا را آب روی آتش برای مشکلات دستگاه تناسلی زنان میداند.

بگونه ای که هرکسی به ابن سینا مراجعه می نموده و از درد ها و عفونت های ناحیه واژن و ناحیه تناسلی می رنجیده ، ابن سینا روغن ماریانا را به او تجویز مینمود .

ماریانا زمانی مورد استفاده قرار گرفت که حکیم ابو علی سینا این ماده عجیب را به عنوان قابض و ضد عفونی کننده واژن معرفی نمود .

کتاب قانون ابن سینا در حال حاضر هنوز که هنوز است در دانشگاههای امریکا تدریس میگردد .

 

توصیه محمد عطار تهرانی در رابطه با گیاه ماریانا :

وی درباره این گیاه اینگونه نقل نموده است :گیاه ماریانا یک گیاه کمیاب است که میتواند رابطه ناگسستنی را بین زن و شوهر برقرار نماید

 

اشاره ظریف در جمله بالا مسلما  اشاره به ریسمان محکم کننده رابطه جنسی در زندگی زناشویی دارد ،

گیاه ماریانا برگرفته از چند گیاه دیگر و ترکیب آنها با یکدیگر میباشد .

محققان دربافتند که ۱۰۰٪ ترکیبات روغن ماریانا از دل طبیعت گرفته میشود .

ماریانا گیاهی از طبیعت که بسیار مناسب برای بانوان و درمان مشکلات زناشویی و عفونت های زنانه است .این گیاه طبق مطالعات هیچ عوارض جانبی ندارد اما خاصیت تنگ کنندگی آن دائمی نیست و مصرف بیش از اندازه خوب نیست به هر حال  هیچ گیاه و  دارویی بدون عوارض نمیتونه باشه .

 

 

ارسال شده در تاریخ 1 اکتبر 2019 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 1,501
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.