خوراکیهایی برای کاهش وزن معرفی چندین مواد طبیعی برای لاغری

خوراکیهایی برای کاهش وزن معرفی چندین مواد طبیعی برای لاغری

خوراکیهایی برای کاهش وزن

?۱۰ماده کاهش وزن

✅آب
✅چای سبز
✅ سوپ
✅گریپ فوروت
✅ سیب و گلابی
✅کلم بروکلی
✅ماست کم چرب
‌ ✅ گوشت بوقلمون
✅آرد جو دوسر
✅ فلفل تند

خوراکیهایی برای کاهش وزن, چندین مواد طبیعی برای لاغری,کاهش وزن با مواد طبیعی , لاغری با بادام ,خوراکیهایی فیبردار وکاهش وزن ,10ماده کاهش وزن,چای سبز و لاغری

خوراکیهایی برای کاهش وزن

زیتون بخورید:

تصور کنید شام شما در عرض ۱۵ دقیقه آماده می‌شود اما شما به شدت گرسنه هستید و باید چیزی بخورید. در اینگونه موارد زیتون می‌تواند انتخاب بهتری باشد. زیتون با بافتی غنی می‌تواند طعم بی‌نظیری به غذاهای شما ببخشد. مصرف ۵ عدد زیتون تنها ۲۰ کالری دارد.

از نخود برشته استفاده کنید:

این ماده همانند چیپس خوشمزه و ترد است. نخود برشته سرشار از پروتئین‌ها و فیبرهای کاهش‌دهنده‌ی اشتها می باشد. برای اینکه بتوانید این مواد را تهیه کنید، کافیست یک ظرف مناسب بردارید و سپس نخودهای شسته شده را با یک قاقش غذاخوری روغن زیتون، کمی نمک و یک قاشق چایخوری زیره و یا فلفل قرمز تفت دهید. سپس آن‌ها را در فر ۴۰۰ درجه و به مدت ۱۰ دقیقه بپزید.

سبوس جوی دو سر بخورید:

هیچ چیز همانند جوی دو سر نمی‌تواند فیبر مورد نیاز بدن را تامین کند. یک سوم پیمانه از جوی دو سر می‌تواند مدت زیادی شما را سیر نگه دارد. برای اینکه بیشتر از این مزیت استفاده کنید، جو را با شیر کم چرب بپزید. اینکار باعث اضافه شدن پروتئین به آن می‌شود. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که فیبر با مایعات می‌تواند حس سیری بیشتری در فرد ایجاد کند.خوراکیهایی برای کاهش وزن

شکلات تلخ مصرف کنید:

زمانی که دلتان یک ماده‌ی شیرین می‌خواهد، تکه‌ی کوچکی از شکلات تلخ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که غذاهایی که دارای بو و طعم تندی هستند می‌توانند حس سیری بیشتری در فرد ایجاد نمایند

بادام

بادام منبع عظیمی از چربی های اشباع نشده تک حلقه ای است که میتواند به کاهش کلسترول و لاغر ماندن شما کمک کند . همچنین نسبت به سایر آجیل ها کالری کمتری داشته ( هر 23 عدد حاوی 163 کالری )  و حاوی مقادیر بالای فیبر و ویتامین E  است . بر اساس مطالعه ای در مجله ی بین المللی چاقی ، افرادی که روزانه یک وعده بادام، به اضافه رژیم غذایی کم کالری داشته اند، نسبت به افرادی که همان رژیم را دنبال کرده ولی به جای بادام یک میان وعده حاوی کربن سنگین مثل کراکر مصرف نموده اند ، کاهش وزن بیشتری داشته اند .

به پیشنهاد  ساس برای استفاده از منافع بادام میتوانید از بادام همراه با یک پروتئین بدون چربی مانند سالمون استفاده کنید یا روی سالاد یا سبزیجات بخار پز بپاشید، یا این که به اسموتی اضافه  کرده و یا از کره بادام برای مزه دار کردن سس ها استفاده نموده و به آن پودر سیر و زنجبیل اضافه کنید .

ارسال شده در تاریخ 17 نوامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع لاغری و چاقی
بازدید : 1,384
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.