دانلود رایگان فیلم زیبا و ترسناک It محصول سال 2017

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

دانلود رایگان فیلم زیبا ترسناک It محصول سال 2017

دانلود رایگان فیلم زیبا و ترسناک It محصول سال 2017

دانلود رایگان فیلم زیبا و ترسناک

دانلود رایگان فیلم ترسناک It محصول سال 2017

خلاصه:یک گروه از نوجوانان معروف به “باشگاه بازندگان ” به مبارزه با موجودی فناناپذیر و تغییر شکل دهنده که مسئول ناپدید شدن ده‌ها تن از کودکان شهر است می روند که این خود منجر می‌شود آنها ذات درونی خود را آشکار کنند.

 

  • محصول کشور: آمریکا

  • درام,ترسناک

  • زبان: انگلیسی

  • زمان: 135 دقیقه

  • نویسنده: Cary Joji Fukunaga,Chase Palmer

  • کارگردان: Andrés Muschietti

  • ستارگان: Jaeden Lieberher,Jeremy Ray Taylor,Sophia Lillis

دانلود رایگان:

کیفیت: BluRay 1080p حجم : 1.9 گیگابایت رزولوشن: 1920×800

کیفیت: BluRay 720p حجم : 896.4 مگابایت رزولوشن: 1280×544

 

 

«آن» It، فیلم ترسناک ماورایی به کارگردانی اندی موشییتی (Andy Muschietti) و بر اساس رمانی از استفن کینگ (Stephen King) محصول سال ۲۰۱۷ آمریکا است. چیس پالمر (Chase Palmer)، کری فوکناگا (Cary Fukunaga) و گری دوبرمن (Gary Dauberman) فیلم‌نامه‌نویسان این فیلم هستند. قرار است این فیلم قسمت اول یک دوگانه باشد. فیلم داستان هفت بچه است که موجودی آن‌ها را به وحشت می‌اندازد و در طی این روند با شیاطین درونی خود مواجه می‌شوند.
جیدن لیبرهر (Jaeden Lieberher ) و بیل اسکارزگارد (Bill Skarsgård) به ترتیب در نقش‌های بیل دنبرو (Bill Denbrough) و دلقک رقصنده‌ بازی می‌کنند. دیگر بازیگران این فیلم جرمی ری تیلور (Jeremy Ray Taylor)،سوفیا لیلیس (Sophia Lillis)، فین ولفهارد (Finn Wolfhard)، ویات اولف (Wyatt Oleff)، چوزن جیکوب(Chosen Jacobs)، جک دیلن گریزر (Jack Dylan Grazer)، نیکلاس همیلتون (Nicholas Hamilton) و جکسون رابرت اسکات (Jackson Robert Scott) هستند.

ارسال شده در تاریخ 27 دسامبر 2017 توسط مدیریت با موضوع ترسناک
بازدید : 1,572
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.