درمان خانگی درد کلیه رفع درد کلیه با چای ها و دمنوش های طبیعی

درمان خانگی درد کلیه رفع درد کلیه با چای ها و دمنوش های طبیعی

درمان خانگی درد کلیه

رفع دردکلیه

✅پونه کوهی
✅آویشن شیرازی
✅برای کسانیکه درد شدید،ناراحتی و عفونت کلیه دارند
✅و همچنین کسانیکه ماهیچه‌‌‎های کلیه آنها سرماخورده، مفیداست

پونه و آویشن درمان عفونت کلیه

پونه دارای خواص درمانی زیادی است که مهمترین آنها عبارت اند از:جوشانده هر 100 گرم پونه برای دفع اسهال نافع است چون حاوی پانل فراوان است همین مقدار پونه در پانصد سی سی آب برای دفع تنگی تنفس و گرمای بدن مفید است.گل پونه، آویشن، تخم گشنیز، و تخم شوید( هر کدام صد گرم) که کوبیده شده باشد و هر بار یک قاشق غذاخوری از آن در 500 سی سی آب جوشانده شود برای درمان انواع سنگ مثانه، سنگ صفرا و انواع روماتیسم مفید است.

چند راهکار طبیعی برای درمان درد کلیه درمان خانگی درد کلیه
* روغن بادام در گرمی و سردی معتدل است و مصرف آن در افرادی که خروج قطره‌قطره ادرار دارند مفید بوده و به دفع سنگ‌های ادراری کمک می‌کند.
* روغن کنجد نیز دارای خواص کنجد بوده و در رفع سوزش ادرار مۆثر است.
* مارچوبه شکننده سنگ‌های مثانه و پاک‌کننده کلیه و ادرارآور و از بین برنده بیماری‌های کلیه و مثانه است.
* سیر ادرارآور است و برای کسانی که ادرارشان قطره‌قطره خارج می‌شود مفید است و سنگ‌های کلیه را از بین می‌برد.
* کرفس ادرارآور است و کلیه و مثانه را پاک‌سازی می‌کند و سنگ مثانه را از بین می‌برد.
* کنگر مقوی دستگاه گوارش بوده و برگ آن ادرارآور است.
* شوید نیز ادرارآور بوده و برای دفع سنگ کلیه و مثانه مفید است و درد کلیه و مثانه را بهبود می‌بخشد.
*همچنین پونه نیز ادرارآور است.

درمان خانگی درد کلیه,رفع درد کلیه با دمنوش,دمنوش های طبیعی جهت رفع درد کلیه ,رفع عفونت و درد کلیه ,معالجه مشکلات کلیه,علائم درد و عفونت کلیه,دمنوش مفید کلیه

درمان خانگی درد کلیه

کلیه‌ها، که به عنوان اندام‌های حیاتی بدن شناخته می‌شوند، عملکرد دفع را بر عهده دارند، به این معنی که آنها مواد زائد را از بدن دفع می‌کنند. با این حال، به علت عادت‌های ناسالم غذایی یا سایر عفونت‌هایی که در بدن ایجاد می‌شوند، ممکن است عملکرد کلیه‌ها مختل شود، و همین به نوبه‌ی خود منجر به عفونت غیرقابل‌تحمل و بروز درد در کلیه‌ها می‌شود. گفته می‌شود که زنان در مقایسه با مردان بیش‌تر به عفونت کلیوی مبتلا می‌شوند. اگر در ناحیه‌ی پایین کمرتان احساس درد می‌کنید، ممکن است دچار عفونت و درد کلیوی شده باشید.

بدیهی است، تمام دردهای این ناحیه ناشی از عفونت کلیه نیست. با این وجود، اگر اندام‌های داخلی مسئول بروز درد کمر باشند، این درد قطعا توسط مشکلات کلیوی مانند عفونت کلیه، سنگ کلیه یا سایر بیماری‌های کلیوی ایجاد شده‌است. به طور دقیق‌تر، عفونت کلیه می‌تواند مسبب بروز درد کمر باشد که فقط در یک طرف رخ می‌دهد و منجر به درد شدید و آزاردهنده‌ای بین نشیمنگاه و پایین‌ترین دنده می‌شود. این درد همچنین می‌تواند به ناحیه‌ی کپل و کشاله­ی ران نیز گسترش بیابد.

درمان برتر خانگی را خواهید دید که قطعا به شما کمک می‌کنند عفونت و درد کلیه را به طور طبیعی، بدون خطر و به طور موثر درمان کنید.

 آب لیمو

لیمو، یکی از میوه‌های خانواده‌ی مرکبات، حاوی اسید استیک است، که می‌تواند سنگ کلیه را از بین برده و حل کند.

لیمو می‌تواند با از بین بردن سنگ و خارج کردن سموم، کلیه را تمیز کند. شما باید به جای نوشیدنی‌های حاوی طعم لیمو، لیموی تازه را استفاده کنید. برای استفاده از آب لیمو به عنوان یکی از داروهای خانگی برای رفع عفونت و درد کلیه در خانه دستورالعمل زیر را دنبال کنید:درمان خانگی درد کلیه

روش ۱: ترکیب آب و لیمو

مواد لازم:

– ۱ عدد لیمو
– ۱ فنجان آب

روش انجام کار:

– ابتدا لیمو را نصف کنید و سپس آب آن را بگیرید.
– آب لیمو را به آب اضافه کنید و خوب هم بزنید.
– ترکیب آب و لیمو را صبح‌ها با معده‌ی خالی بخورید.
– این روش درمانی را یک بار در روز برای از بین بردن عفونت و درد کلیه تکرار کنید.

افزایش مصرف مایعات ساده ترین راه برای مقابله با عفونت کلیه

زمانی که از عفونت کلیه رنج میبرید،افزایش مصرف مایعات به کاهش علائم و بهبود سریع کمک میکند.به پاک شدن و از بین رفتن باکتریها،مواد زاید و محصولات سمی از کلیه کمک میکند و آنها را سالم نگه میدارد.روزانه حداقل 8 تا 10 لیوان آب بنوشید.همچنین میتوانیداز 1 تا 2 لیوان آب نارگیل یا آب لیمو نیز استفاده کنید.همچنین آب میوه و آب سبزیجات بنوشید، تا تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را برای مقابله با عفونت کلیه بدست آورید.
نکته:تا زمانی که دچار عفونت کلیه هستید،از قهوه و نوشیدنی های الکلی اجتناب کنید.

چای قاصدک راهی برای تسکین درد کلیه و رفع عفونت کلیه

گیاه قاصدک خاصیت ادرارآوری دارد به این معنی که میزان ادرار را افزایش می دهد و استفاده از آن می تواند سنگ کلیه را دفع و درد کلیه را تسکین بخشد. برای رفع عفونت کلیه 1 تا 2 قاشق چایخوری برگ قاصدک را در یک فنجان آب داغ بریزید و ده دقیقه با حرارت ملایم بجوشانید. سپس محلول را صاف کنید و . هر روز 2 تا 3 فنجان چای قاصدک می توانید بنوشید.درمان خانگی درد کلیه

درمان خانگی درد کلیه با ریشه‌ی گیاه پنیرک پف‌نبات

ریشه‌ی گیاه پنیرک پف‌نبات به عنوان یک گیاه دارویی عمل می‌کند که می‌تواند به کاهش عفونت و درد کلیه کمک کند و سنگ‌ها را از کلیه خارج کند. خواص دیورتیک (ادرارآور) آن قادر است به افزایش خروج ادرار و درمان احساس سوزش یا درد ناشی از عبور ادرار کمک کند. علاوه بر این، موسیلاژ این گیاه احتمالا بافت‌های تحریک شده و ملتهب بدن را تسکین می‌دهد و از بروز مجدد این مشکلات در بدن جلوگیری می‌کند. به علاوه، می‌تواند دستگاه ادراری شما را با لایه‌ای پوشش دهد و از عفونت کلیه و سنگ‌های ناشی از آن پیشگیری کند. بنابراین، ریشه‌ی گیاه پنیرک پف‌نباتی قطعا یکی از بهترین داروی خانگی برتر برای عفونت و درد کلیه است که باید امتحان کنید.
ارسال شده در تاریخ 28 دسامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 1,159
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.