درمان سریع زخم دهان با نسخه های خانگی رفع و بهبود آفت دهان

درمان سریع زخم دهان با نسخه های خانگی رفع و بهبود آفت دهان

درمان سریع زخم دهان با برگ ریحان,درمان آفت , درمان زخم دهان , درمان سریع زخم دهان با نسخه خانگی , آفت دهان , چگونه آفت دهان را درمان کنیم , زخم های دهان , درمان زخم های دهانی

برای درمان زخم های دهان چه کنیم؟

استفاده از قرص های Bکمپلکس می تواند گزینه خوبی باشد، اما می توانید با استفاده از این روش های خانگی ساده روند درمان زخم های دهانی را سریع تر کنید:-حداقل سه تا چهار بار در روز دهانتان را با آب نمک شستشو دهید. کافیست مقداری نمک را با آب گرم مخلوط کنید. اجازه دهید این مخلوط کمی در دهان بماند. شاید کمی ازار دهنده باشد اما عفونت را به تدریج درمان می کند. این کار را بعد از هر وعده غذایی انجام دهید. فراموش نکنید که آب نمک را قورت ندهید.-به طور منظم روی زخم عسل گذاشته و اجازه دهید کمی بماند بعد آن را بیرون بریزید. با انجام این کار زخم به تدریج بهبود پیدا می کند

درمان سریع زخم دهان با نسخه های خانگی رفع و بهبود آفت دهان

برگ ریحان
خواص شگفت انگیزی داشته و باعث بهبودی سریع تر زخم های دهانی می شود. مقداری برگ ریحان را به همراه آب گرم جویده و این کار را سه بار در روز تکرار کنید تا زخم ها درمان شوند.

روغن کرچک
به دلیل پایین آوردن حرارت بدن شناخته شده است. اگر زخم دهانی دارید، کمی روغن کرچک روی محل زخم بگذارید. این روغن نه تنها زخم را بهبود می دهد، بلکه به کاهش حرارت بدن هم کمک می کند.

هر روز آب نارگیل یا آب دوغ بنوشید.
این عصاره ها بدن را خنک کرده و به تسکین درد کمک می کنند.-تا زمانی که زخم شما خوب نشده است، از مصرف مواد غذایی پر ادویه، چای، قهوه و نوشیدنی های گاز دار خودداری کنید. به جای این نوشیدنی ها ، آبمیوه های تازه بنوشید، آب کرنبری باعث تسکین زخم دهانی می شود. پس سعی کنید بعد از هر وعده غذایی عصاره کرنبری بنوشید.

ارسال شده در تاریخ 9 آوریل 2016 توسط مدیریت با موضوع سلامتی
بازدید : 2,016
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.