درمان گرفتگی بینی ساده ترین و موثرین روش ها برای درمان گرفتگی بینی

درمان گرفتگی بینی ساده ترین و موثرین روش ها برای درمان گرفتگی بینی

درمان گرفتگی بینی , ساده ترین  روش درمان گرفتگی بینی, راه حل گرفتگی بینی ,موثرین روش ها برای درمان گرفتگی بینی ,درمان خانگی گرفتگی بینی, روش ساده برای حل گرفتگی بینی , درمان فوری گرفتگی بینی

#درمان_گرفتگی_بینی?

?شب قبل از خواب،چند برش پیاز کنار خود قرار دهید و اجازه دهید تا صبح بمانند؛ وقتی از خواب بیدار میشوید بینی تان کاملا باز شده است

درمان گرفتگی بینی , ساده ترین روش درمان گرفتگی بینی, راه حل گرفتگی بینی ,موثرین روش ها برای درمان گرفتگی بینی ,درمان خانگی گرفتگی بینی, روش ساده برای حل گرفتگی بینی ,

گرفتگی بینی صرفا یک وضعیت آزاردهنده نیست؛ بلکه مثلا می‌تواند باعث اختلال در خواب کودکان شود؛ و این مسئله‌ای نگران کننده است.

درمان فوری گرفتگی بینی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا این وضعیت می‌تواند باعث ایجاد مشکلات دیگری نظیر عفونت‌های گوش، بی‌قراری در خواب و غیره شود.

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

چای سبز

برای درمان سریع گرفتگی بینی چای سبز بنوشید چرا که نوشیدن چای سبز باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و گرفتگی سینوس ها به علت آلرژی یا سرماخوردگی را باز می کند.
چای سبز حاوی مواد مغذی ضد التهاب مثل ویتامین C و ال تِنین است و همین موجب رفع گرفتگی بینی می شود.

سرکه سیب

استفاده از سرکه سیب یکی از بهترین درمان‌های خانگی برای درمان گرفتگی بینی به شمار می‌رود.

سرکه سیب مانند یک داروی ضد احتقان طبیعی عمل می‌کند که به در هم شکستن مخاط انباشته شده در حفره‌ی بینی کمک می‌نماید و به طرز عالی گرفتگی بینی‌تان را درمان می‌کند. هم‌چنین پتاسیم موجود در سرکه سیب به خشک شدن آبریزش بینی کمک می‌کند.

استنشاق بخار (بخور دادن)

استنشاق بخار یا بخور دادن از دیگر درمان‌های خانگی محبوب برای تسکین سریع گرفتگی بینی به شمار می‌رود. بخور مانند یک داروی اکسپکتورانت طبیعی عمل می‌کند و گرفتگی بینی‌تان را باز می‌نماید؛ به علاوه، باعث روان شدن مجاری تنفسی می‌شود که در اثر گرفتگی بینی یا بیماری تحریک‌ شده‌‌اند.

پیاز

?شب قبل از خواب،چند برش پیاز کنار خود قرار دهید و اجازه دهید تا صبح بمانند؛ وقتی از خواب بیدار میشوید بینی تان کاملا باز شده است

ارسال شده در تاریخ 4 ژوئن 2018 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 2,667
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.