درمان گودی زیر چشم روش های خانگی و آسان جهت رفع گودی چشم

درمان گودی زیر چشم روش های خانگی و آسان جهت رفع گودی چشم

درمان گودی زیر چشم شاید برای شما هم پیش اومده که بعد از فشاارهای عصبی یا تغذیه نادرست ودی در زیرر چشم پدید آمده  روش های خانگی و آسان جهت رفع گودی چشم در زیر برای شما ارائه شده است.

 

 درمان_گودی_زیر_چشم

♨️استفاده از غذاهای با طبع گرم
♨️غذاهای با طبع سرد مانند ترشیجات لبنیات برنج ماکارونی و … ‼️ممنوع
♨️استفاده از ترکیب عسل شیره انگور آب ولرم
♨️قرار دادنه سیاه دانه در برنامه غذایی همراه با عسل
♨️ماسک روغن بادام شیرین با عسل
♨️استفاده از بابونه و گلاب
♨️ماسک لیموترش تازه
♨️پرهیز از استرس و عصبی شدن

 درمان گودی زیر چشم ,روش های خانگی رفع گودی چشم , رفع تیرگی زیر چشم , رفع ودی زیر چشم , درمان خانگی ودی زیر چشم , ودی زیر چشم عینکی ها, روش سریع درمان تیرگی زیر چشم

برخی از راه حل های موثر طبیعی جهت درمان گودی زیر چشم   وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها این علایم را تا حد زیادی کاهش و از عوارض آن در آینده جلوگیری کنید.

– رب گوجه فرنگی: یکی از موثرتری ندرمان گودی زیر چشم درمان ها برای رفع تیرگی زیر چشم است

شما می توانید در خانه با مخلوط یک یا دو گوجه فرنگی تازه یک قاشق غذاخوری آب لیمو کمی آرد گرم و پودر زرد چوبه یک خمیر ضخیم آماده کنید و پس از 10 یا 20 دقیقه با آب تمیز آن را به آرامی بشوئید.

تکرار این فرآیند 2 یا 3 بار در هفته رنگ پوست اطراف چشم را به طور کامل از بین خواهد برد.

– خیار و سیب زمینی: قرار دادن برشی از خیار تازه و سیب زمینی می تواند محافل تیره چشم را تا حد  زیادی کاهش دهد هم چنین شما می توانید آب خیار تاره و سیب زمینی را با کمک یک چوپ پنبه در اطراف چشم خود اعمال کنید.

درمان گودی زیر چشم ,روش های خانگی رفع گودی چشم , رفع تیرگی زیر چشم , رفع ودی زیر چشم , درمان خانگی ودی زیر چشم , ودی زیر چشم عینکی ها, روش سریع درمان تیرگی زیر چشم

روغن بادام: روغن بادام یک عنصر طبیعی است که برای پوست های حساس و ظریف اطراف چشم بسیار مفید است.

روغن بادام شب قبل از خواب بر چشم خود بمالید و صبح روز بعد با آب سرد آن را بشویید.

 درمان گودی زیر چشم  حداقل به مدت یک ماه این کار را تکرار کنید، خواهید دید که حلقه های تیره زیر چشمتان تقریباً ناپدید می شوندنه تنها باعث تسکین چشم می شود بلکه حلقه های تیره دور چشم را نیز کاهش می دهد نعناع تازه خرد شده را به مدت 5 یا 10 دقیقه روی تیرگی قرار دهید و سپس به آرامی آن را با یک پارچه تمیز و سرد پاک کنید.

آب پرتغال و گلیسیرین: این عمل علاوه بر از بین بردن حلقه های تیره چشم، باعث درخشش پوست به طور کلی می شود و پوست اطراف چشم را نیز نرم و صاف تر از قبل خواهد کرد.

ارسال شده در تاریخ 28 اکتبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 1,535
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.