نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب در آزادراه خلیج‌ فارس

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

دسترسی به نمایشگاه کتاب و شهر آفتاب؛ جزئیات و نقشه دسترسی

«سرهنگ حمیدی» رییس پلیس‌راه راهور ناجا روز چهارشنبه با اشاره به این که نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب در آزادراه خلیج‌فارس و ضلع غربی مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) واقع است گفت:

آن دسته از خودروهایی که از سمت استان قم قصد ورود به این مجموعه را دارند باید از پل علامه و روگذر تعبیه شده برای ورود به نمایشگاه استفاده کنند.

وی افزود که در عین حال خودروهایی که از سمت کرج و شرق تهران قصد ورود به محل برگزاری نمایشگاه شهر آفتاب را دارند باید از طریق بزرگراه آزادگان و سپس آزادراه خلیج‌فارس جنوب ادامه مسیر داده و وارد ورودی نمایشگاه شوند.

رییس پلیس‌راه راهور ناجا بیان کرد که برای خودروهای شخصی و اتوبوس‌ها نیز ۲ پارکینگ در کنار نمایشگاه به نام‌های پارکینگ‌های A و B درنظر گرفته شده است و مراجعین پس از پارک خوردهای خود از طریق خودروهای ون، اتوبوس و شاتل برقی به محل نمایشگاه منتقل می‌شوند. بنابراین برای شهروندان جای نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مترو شهر آفتاب گفت:

در عین حال از ۱۳ نقطه تهران و پایانه‌ها نیز سرویس‌های اتوبوس، ون و تاکسی برای انتقال بازدیدکنندگان به محل نمایشگاه شهر آفتاب درنظر گرفته شده است.

رییس پلیس‌راه راهور ناجا از توافق با مسوولان نمایشگاه کتاب در خصوص تردد کامیون‌های حامل کتاب به محل برگزاری نمایشگاه شهر آفتاب از بزرگراه خلیج فارس اشاره کرد و گفت که بر این اساس صرفا کامیون‌های حمل کتاب در محدوده نمایشگاه با دریافت مجوز پلیس‌راه اجازه تردد به شهر آفتاب را دارند و در این خصوص آموزش‌ها و توصیه‌های لازم به مسوولان و رانندگان این بخش ارایه شده است.

نمایشگاه کتاب

ارسال شده در تاریخ 5 می 2016 توسط پاناب با موضوع گردشگری , گوناگون
بازدید : 2,136
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.