دستور پیروک مارمالادی با انواع مارمالاد های میوه ای

دستور پیروک مارمالادی با انواع مارمالاد های میوه ای

دستور پیروک مارمالادی

 

دستور پیروک مارمالادی, طرز تهیه پیروک مارمالادی,مواد لازم پیروک مارمالادی,آموزش پیروک مارمالادی,پیروک مارمالادی, کیک با مارمالاد

موادلازم پیروک مارمالادی
کره نرم شده 150گرم
شکر نصف پیمانه (100گرم)
تخم مرغ 2 عدد
بیکینگ پودر 1 قاشق چای خوری
وانیل 8/1قاشق چای خوری
مارمالاد دلخواه یک پیمانه
آرد 250 گرم
زرده تخم مرغ برای رومال .

طرز تهیه پیروک مارمالادی :

فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم میکنیم . کره را همراه شکر با همزن برقی می زنیم تا کاملا نرم و پوک شود .تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کرده و پس از اضافه کردن هر تخم مرغ به مدت یک دقیقه هم می زنیم .وانیل را نیز به مواد اضافه می کنیم آرد و بیکینگ پودر را مخلوط و الک کرده ؛سپس به موادافزوده وبا دست یا همزن مخلوط میکنیم . خمیر نسبتا سفتی حاصل خواهد شد . خمیر را در قالب 20 تا 23 سانتی متری پهن کرده و با قاشق سطح آن را صاف میکنیم .( لازم نیست قالب را چرب کنیم ) مارمالاد را روی خمیر طوری که از اطراف ، فاصله داشته باشد پهن می کنیم .4/1 باقی مانده خمیر را با مقداری آرد ورز می دهیم تا سفت شود و روی سطح آرد پاشیده شده ،با وردنه به ضخامت سه میلی متر باز کرده و آن را به صورت نوار های باریک به عرض یک سانتی متر ، برش می دهیم . نوار ها را روی مارمالاد به صورت ضربدر چیده و روی آن را با قلمو ، زرده تخم مرغ می زنیم . قالب را در فر گرم شده حدود 45 دقیقه قرار می دهیم تا پخته و روی آن طلائی شود..

خمیر با وردنه به ضخامت سه میلی متر باز کرده و آن را به صورت نوار های باریک به عرض یک سانتی متر ، برش می دهیم .نوار ها را روی مارمالاد به صورت ضربدر چیده و روی آن را با قلمو ، زرده تخم مرغ می زنیم . قالب را در فر گرم شده حدود 45 دقیقه قرار می دهیم تا پخته و روی آن طلائی شود..

ارسال شده در تاریخ 10 سپتامبر 2019 توسط خدیجه ص با موضوع آشپزی
بازدید : 1,074
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.