دسر خوشمزه با ماست لبنیات و میوه‌های تازه مفید برای کودکان

دسر خوشمزه با ماست لبنیات و میوه‌های تازه مفید برای کودکان

دسر خوشمزه با ماست

این میان‌وعده که البته گاهی به عنوان دسر هم مصرف می‌شود به کمک میوه‌های تازه و ماست براحتی قابل تهیه است. البته حواستان باشد که فقط از ماست کم‌چرب استفاده کنید و علاوه بر این، استفاده از ماست‌های طعم‌دار را نیز برای تهیه این میان‌وعده فراموش کنید.

می‌توانید تکه‌های کوچک موز، توت‌فرنگی یا تمشک را با چنگال خرد و با ماست مخلوط کنید. یا هر میوه دلخواهی که مد نظرتان است یا کودکتان ون رو بیشتر دوست داره.مثلا بیسکویت یا ویفر خرد شده، چیپس شکلاتی یا مغزهای گیاهی همه می‌تواند با ماست ترکیب و مصرف شود.

دسر خوشمزه با ماست ,دسر خوشمزه لبنیات و میوه‌های تازه ,غذاهای مفید برای کودکان, دسر خوشمزه برای بچه ها ,طرز تهیه دسر با ماست

بیشتر بچه‌ها این دسر را دوست دارند و شما هم به کمک آن می‌توانید لبنیات و میوه‌های تازه را در برنامه غذایی کودکان
بگنجانید.این میان‌وعده که البته گاهی به عنوان دسر هم مصرف می‌ شود به کمک میوه‌های تازه و ماست براحتی قابل تهیه است. البته حواستان باشد که فقط از ماست کم‌چرب استفاده کنید و علاوه بر این، استفاده از ماست‌های طعم‌دار را نیز برای تهیه این میان‌وعده فراموش کنید. به جای آنها بهتر است از میوه‌های تازه و طبیعی که در این فصل وجود دارد، کمک بگیرید و ماست را با آنها شیرین و طعم‌دار کنید. مثلا می‌توانید تکه‌های کوچک موز، توت‌فرنگی یا تمشک را با چنگال خرد و با ماست مخلوط کنید.
وقتی میوه‌ها را داخل ماست ریختید و آنها را کامل مخلوط کردید، لیوانی بلند و شیشه‌ای برای آن انتخاب کنید. حالا باید لیوان را در یخچال بگذارید و اگر فرزندتان دوست داشت، هنگام مصرف کمی یخ هم داخل آن بریزید.
برای تهیه این خوراکی خوشمزه می‌توانید از مواد مختلفی استفاده کنید، موز، توت‌های طبیعی و تازه، بیسکویت یا ویفر خرد شده، چیپس شکلاتی یا مغزهای گیاهی همه می‌تواند با ماست ترکیب و مصرف شود.

ارسال شده در تاریخ 21 سپتامبر 2019 توسط خدیجه ص با موضوع سفره آرایی
بازدید : 1,095
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.