رفع چین و چروک پوست صورت راههای جلوگیری از ایجاد چین و چروک صورت

رفع چین و چروک پوست صورت راههای جلوگیری از ایجاد چین و چروک صورت

رفع چین و چروک پوست صورت,ترفند عالی رفع چین و چروک پوست صورت  , جلوگیری از ایجاد چین و چروک صورت, راههای جلوگیری از ایجاد چین و چروک صورت , جلوگیری از چین و چروک,

 

✨برای جلوگیری از چین و چروک،صورتتان را باآب برنج شستشو دهند

?برنج را20 دقیقه در آب بخیسانیدو با آب آن صورتتان رابشویید، بعد ازچند روز متوجه تغییرات پوستتان خواهید شد

رفع چین و چروک پوست صورت,ترفند عالی رفع چین و چروک پوست صورت , جلوگیری از ایجاد چین و چروک صورت, راههای جلوگیری از ایجاد چین و چروک صورت , جلوگیری از چین و چروک,

راه‌هایی که چین و چروک صورت را باز می‌کنند

امروز داشتن پوستی صاف و شفاف در سنین بالا، دیگ یک رویای دست نیافتنی نیست. با پیشرفت علم و فناوری بویژه در شاخه پوست و مو،‌ می‌توان یک پوست چروکیده را به پوست صاف و شفاف و جوان تبدیل کرد، اما بهترین و ارزان‌ترین راه برای داشتن پوست جوان و شاداب پیشگیری از ایجاد چین و چروک در پوست است.

نوع تغذیه نیز در پیدایش چین و چروک صورت موثر است. کسانی که با رژیم‌های نادرست و در مدت زمان کوتاه دچار کاهش وزن می‌شوند بسرعت دچار ریزش مو و پیدایش چین و چروک و افتادگی پوست صورت خواهند شد. داشتن رژیم غذایی متنوع و سرشار از میوه و سبزی تازه، در برخورداری از پوست شاداب و جوان اهمیت زیادی دارد.

عامل مضر دیگر برای جوانی و سلامت پوست، استرس‌های روحی و بی‌خوابی است.استرس روحی موجب پیدایش تغییرات هورمونی در بدن شده، رادیکال‌های آزاد در بدن تولید می‌کند و نتیجه تمام آنها پیدایش بیماری‌های قلبی ـ عروقی و نیز چروک زودرس پوست است.

یکی از علل مهم پیر شدن سلول‌ها، بویژه سلول‌های پوست صورت، تولید رادیکال‌های آزاد در بدن است. با مصرف مواد آنتی‌اکسیدان می‌توان این رادیکال‌های آزاد را مهار کرد و پیری را به تعویق انداخت.

تغییر دادن مدل مو

رفع چین و چروک پیشانی با تغییر دادن مدل مو کمی بهبود می یابد. مدل موهایتان را تغییر دهید حتی اگر مدل موی جدید چین و چروک پیشانی تان را نپوشاند، می تواند توجه ها را به خودش جلب کند تا چین و چروک پیشانی کمتر دیده شود.

ارسال شده در تاریخ 9 جولای 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 2,181
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.