زخم معده و فلفل دلمه ای درمان خانگی زخم معده با ویژگی های عجیب فلفل دلمه

زخم معده و فلفل دلمه ای درمان خانگی زخم معده با ویژگی های عجیب فلفل دلمه

زخم معده و فلفل دلمه ای , درمان زخم معده و فلفل دلمه ای, درمان خانگی زخم معده, فلفل دلمه ای و زخم معده , خواص فلفل دلمه ای

فلفل دلمه‌ای یکی از سبزیجاتی است که به علت شکل زیبا، جنس جذاب، طعم متفاوت و رنگ‌های متنوع بسیار مورد توجه قرار دارد. این گیاه در چهار رنگ مختلف سبز، زرد، نارنجی و قرمز در بازار عرضه می‌شود. جالب است بدانید که هر کدام از این رنگ‌ها معرف خاصیت ویژه‌ای از این گیاه است. با این که همه این فلفل‌های دلمه‌ای خواص مشابهی دارند، ولی دارای تفاوت‌های زیادی نیز می‌باشند. در این مقاله سعی داریم شما را با خواص رنگ‌های متفاوت فلفل دلمه‌ای بیشتر آشنا نماییم.

✍️فلفل دلمه ای بخورید تا زخم معده نگیرید

زخم معده و فلفل دلمه ای , درمان زخم معده و فلفل دلمه ای, درمان خانگی زخم معده, فلفل دلمه ای و زخم معده , خواص فلفل دلمه ای

✍️سرشار از ویتامین c و به درمان سرماخوردگی و به پیشگیری از زخم معده، بیماری‌های عفونی و سرطان کمک می‌کند

فلفل دلمه‌ای سرشار از ویتامین C است و به درمان سرماخوردگی کمک می‌کند.

همچنین فلفل دلمه‌ای به پیشگیری از زخم معده، بیماری‌های عفونی و سرطان کمک می‌کند.

فلفل دلمه‌ای، دارای فیبر و سایر ریزمغذی‌ها

سال‌ها است که گیاه شناسان در غرب از خواص درمانی فلفل استفاده می‌کنند.فلفل خاصیت تحریک‌کنندگی دارد از این‌رو به جریان خون، تحریک سیستم عصبی، تحریک اشتها، درمان سوءهاضمه و افزایش تعریق کمک می‌کند.

خاصیت ضد باکتریایی فلفل باعث شده است تا به طور سنتی از آن برای درمان سرماخوردگی و گلو درد استفاده کنند.بسیاری از گیاه شناسان چینی استفاده از غذاهای تند را یک هفته قبل از شروع قاعدگی برای کاهش درد، به زنان توصیه می‌کنند.

در پرو از فلفل برای درمان دندان درد به طور مستقیم استفاده می‌کنند.در شرق و غرب نیز از فلفل برای درمان آرتریت‌ها، روماتیسم، رگ‌های واریسی و از بین بردن زگیل استفاده می‌کنند.

ارسال شده در تاریخ 9 آوریل 2018 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 1,991
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.