تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید ساعت دیواری مرغ آمین طرح جدید فانتزی سال 98

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

خرید ساعت دیو اری مرغ امین طرح جدید

ساعت دیواری مرغ آمین ۳۹۰۰۰ تومان,خرید اینترنتی ساعت دیو اری مرغ آمین,خرید از تلگرام ساعت دیو اری مرغ آمین,خرید ارزان ساعت مرغ آمین,درباره ساعت دیو اری مرغ آمین خوب,سایت اینترنتی مرغ آمین,قیمت ساعت دیواری مرغ آمین اصل,

ساعت دیواری مرغ آمین

ویژگی های کلیدی :

جنس بدنه :آینه مشکی براق از جنس پلکسی گلاس

جنس مرغ آمین:آینه طلایی براق از جنس پلکسی گلاس

ابعاد:۲۵ در ۴۰ سانتی متر

با نصب این ساعت روی دیوار،برای آغاز فصل دوم سریال شهرزاد ثانیه شماری نمایید

نوع موتور تیک تاکی (بدون صدا) می باشد

قطر صفحه اعداد:۱۹٫۵ سانتی متر

دارای دو عدد پرنده مرغ آمین

ماندگاری و ثبات رنگ

 قیمت ۳۹۰۰۰ تومان

ساعت دیواری مرغ آمین

معرفی اجمالی محصول:

همانطور که می دانید سریال شهرزاد حسابی در شبکه نمایش خانگی و به عبارتی در شبکه نمایش اینترنتی هم حسابی غوغا کرده است.در این سریال بازیگر نقش شهرزاد که ترانه علیدوستی می باشد یک گردنبند هدیه می گیرد که به گردنبند مرغ آمین هم معروف است ، بهمین دلیل درخواست و تقاضای بینندگان این سریال باعث شد که تولید وفروش گردنبند مرغ آمین آغاز گردد.

بعد از فروش زیاد گردنبند اولیه مرغ آمین طراحان خوش ذوق تصمیم گرفتند که انگشتر،دستبند و گوشواره مرغ آمین را نیز طراحی نموده و راهی بازار کنند.بعد از اینکه این محصولات نیز همانند گردنبند مرغ آمین طرفداران زیادی پیدا کرد و ذهن طراحان را برای طراحی نمونه های مختلف و متنوع این محصول تحریک نمود.

تا اینکه امروز ساعت دیواری مرغ آمین نمونه ی دیگری از محصولات مهم سریال پر طرفدار شهرزاد می باشد که پیشنهاد ما به شما عزیزان تهیه این ساعت زیبا و اضافه کردن آن به دکوراسیون منزل یا محل کار خود می باشد تا با نگاه کردن به این ساعت دیواری زیبا،روزها و ساعت ها و ثانیه ها را دنبال کنید و برای آغاز فصل دوم این سریال پر طرفدار لحظه شماری نمایید.

ساعت مرغ آمین در سالن پذیرایی ،آشپزخانه،اتاق خواب و یا محل کار قابل استفاده است و نصب آن روبروی تخت خواب یا روی دیوار پشت مبلها جلوه زیبایی به دکور می دهد . صفحه اعداد ساعت با قطری ۱۹٫۵ سانتی متری از هر فاصله ای خوانده می شود . ساعت دیواری مرغ آمین از جنس پلکسی گلاس براق ساخته شده و انعکاس زیبایی دارد .

این ساعت دارای ۲ عدد مرغ آمین که از جنس آینه طلایی ساخته شده و به جلوه بیشتر ساعت افزوده است . این آینه از جنس آینه های پلکسی گلاس فوق سبک ساخته شده و تغییر رنگ نمی دهد.

ساعت دیواری

سایز : ۴۰ در ۲۵

طریقه نصب: ساعت دیواری مرغ آمین دارای راهنمای نصب و مونتاژ می باشد.
نحوه تمیز کردن: فقط کافیست با یک پارچه مرطوب روی ساعت را تمیز کنید. برچسب ضد خش ساعت: جهت جلوگیری از خش و خط افتادن بدنه ساعت در حمل ونقل برچسبی به رنگ قهوه ای روی ساعت چسبانده شده است که به محض تحویل می توانید به راحتی جدا کنید.

 قیمت ۳۹۰۰۰ تومان

ارسال شده در تاریخ 22 ژوئن 2016 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,177
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.