سریال فوق لیسانسه ها | بیوگرافی و عکسهای بازیگران جنجالی

سریال فوق لیسانسه ها خنده دارترین و کمدی ترین سریالهای اخیر تلویزیون می باشد که در وقع ادامه دو فصل سریال لیسانسه ها می باشد ، شما می توانید در این مطلب از سایت ایران پاتوق خلاصه داستان فوق لیسانسه ها و عکس و بیوگرافی بازیگران این سریال را بخوانید و مشاهده فرمایید

خلاصه داستان و بازیگران سریال فوق لیسانسه ها
بازیگران سریال فوق لیسانسه ها

خلاصه داستان و بازیگران سریال فوق لیسانسه ها

سریال فوق لیسانسه ها بهترین ملودرام عاشقانه و طنز در این اواخر است که به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی رضا جودی در فروردین ماه سال 98 در دانشگاه خوارزمی واقع در خیابان مفتح تصویر برداریش در شهر تهران شروع شده برای شبکه 3 سیما تولید شده است .
این سریال بعد از محرم و صفر و بعد از اتمام سریال ستایش در فصل پاییز 98 از شبکه سه پخش خواهد شد.
سریال لیسانسه ها در دو فصل قبلی داستان پسران جوان و شادابی را بیان میکرد که بعد از دریافت مدرک لیسانس از دانشگاه دنبال شغل مناسبی بودند و همچنین می خواستند ازدواج کنند…
ولی در فصل سوم این سریال که فقط در 40 قسمت به نمایش در خواهد آمد این پسران با مدرک لیسانس راه به جایی نبرده و برای فوق لیسانس دوباره به دانشگاه می روند تا بتوانند دختر مورد علاقه و شغل مناسبی بدست بیاورند و به این خاطر اسم سریال در فصل سوم به فوق لیسانسه تغییر کرد…

سریال فوق لیسانسه ها | بیوگرافی و عکسهای بازیگران
سریال فوق لیسانسه ها | بیوگرافی و عکسهای بازیگران

در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها می پردازیم و تصاویر جذاب این هنرمندان طنزپرداز و کمدین را به شما نمایش می دهیم:

بیوگرافی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب در سریال فوق لیسانسه ها در تاریخ 24 خرداد در سال 1363 در شهر سنندج چشم به جهان گشود. او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است و صداپیشگی نیز می کند.
هوتن شکیبا در رشته کارگردانی از دانشگاه سوره دارای مدرک لیسانس است و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر را دارد.
او علاقه شدیدی به نقاشی دارد و استعداد شگرفی در این زمینه داراست. هوتن بوسیله بازی در سریال لیسانسه ها در سال 1395 به شهرت بسیاری دست یافت.

بیوگرافی هوتن شکیبا
هوتن شکیبا

بیوگرافی امیر کاظمی

امیر کاظمی بازیگر جوان ایرانی نقش مازیار در این سریال در تاریخ ۱۹ آبان در سال ۱۳۶۹ در شهر تهران چشم به دنیا گشود.
او در رشته نمایش در مقطع کارشناسی دانشجو بود که انصراف از تحصیل دارد . امیر در زمان نوجوانی شروع به بازیگری کرد که در سریال کتابفروشی هدهد بازی میکرد و بعد از آن در زمانی که 18 سال سن داشت در سریال همه بچه‌های من به نقش آفرینی پرداخت.

بیوگرافی امیر کاظمی
امیر کاظمی

بیوگرافی امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی بازیگر نقش نقش مسعود که نامزد متین ستوده در سریال فوق لیسانسه ها در تاریخ ۱۲ بهمن در سال ۱۳۵۴ در شهر تهران به دنیا آمده است.
او در رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی درس خوانده است، او بازیگری خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم فقط چشم‌هاتو ببند شروع کرد.

بیوگرافی امیرحسین رستمی
امیرحسین رستمی

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه بازیگر نقش محمد مهاجر پدر ترانه در این 1 فروردین در سال ۱۳۵۲ در شهر تهران چشم به دنیا گشود.
او در رشته نمایش در دانشکده هنر و معماری از دانشگاه آزاد ورودی ۱۳۷۱ درس خواند
بیژن در سریالهای کمدی: این چند نفر، بدون شرح،مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ساختمان پزشکان، خانه اجاره‌ای و راه طولانی به بازیگری مشغول بود. رضا بنفشه‌خواه بازیگر معروف پدرش بود ،همچنین محمود بنفشه‌خواه عمویش است.

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه
بیژن بنفشه خواه

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده بازیگر بی حجاب و جنجالی است که نقش ترانه نامزد مسعود را در سریال فوق لیسانسه ها بازی می کند که در تاریخ ۲۲ اردیبهشت در سال ۱۳۶۴ در شهر تهران به دنیا آمده است.
او در رشته مدیریت بازرگانی از دانشجویی انصراف داد، ایشان دارای یک برادر و یک خواهر است، پدرش کارمند و مادرش معلم است که کلا خانواده فرهنگی دارد و اصالتشان خرم آبادی می باشد.

بیوگرافی متین ستوده
متین ستوده

بیوگرافی بهنام تشکر

بهنام تشکر بازیگر نقش پلیس در این سریال در تاریخ ۴ بهمن در سال ۱۳۵۵ در شهر انزلی چشم به جهان گشود.، او صداپیشگی هم می کند.
او در خانواده آذری زبان اصالتا اردبیلی به دنیا آمده است. دوران کودکی خود را در بندر انزلی سپری کرده و وقتی فقط ۲۰ سال سن داشت کار بازیگری خود را شروع کرد. او در رشته اقتصاد بازرگانی دارای مدرک کارشناسی است.

بیوگرافی بهنام تشکر
بهنام تشکر

بیوگرافی مهران رجبی

مهران رجبی بازیگر جدید سریال فوق لیسانسه ها در تاریخ ۱۰ دی در سال ۱۳۴۰ در شهر کرج دیده به دنیا گشود.
او در رشته گرافیک در مقطع لیسانس از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس , درس خوانده است. در سال ۱۳۷۶ در سریال پرطرفدار بچه‌های مدرسه همت شروع به بازیگری کرد.

بیوگرافی مهران رجبی
مهران رجبی

بیوگرافی رویا میرعلمی

رویا میرعلمی بازیگر نقش خواهر آقای پلیس در این سریال در تاریخ ۱۰ شهریور در سال ۱۳۵۷ در شهر قزوین به دنیا آمده است.
ایشان در مقطع کارشناسی در رشته طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران فرغ التحصیل شده است.بازیگر حرفه ای و جذابی می باشد.

بیوگرافی رویا میرعلمی
رویا میرعلمی

بیوگرافی کاظم سیاحی

کاظم سیاحی بازیگر نقش پدر مازیار در سریال فوق لیسانسه ها در سال ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شده است،او دوبلور، عروسک‌گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است.
او فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. او صداپیشهٔ شخصیت جیگر در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی است. همچنین در فیلم سینمایی شهر موش‌های ۲ دوبلور دو شخصیت را انجام داده است.

بیوگرافی کاظم سیاحی
کاظم سیاحی

بیوگرافی عزت‌ الله مهرآوران

عزت‌ الله مهرآوران بازیگر نقش پدر حبیب در سریال لیسانسه ها در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان به دنیا آمد.او بازیگر و کارگردان می باشد.
او دارای نشان درجه ۱ هنری از سوی وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی (دکترا تئاتر)، دریافت صلاحیت هنری از اداره تئاتر در سال ۱۳۵۴ با ارزش کارشناس تئاتر در خوزستان است.

بیوگرافی عزت‌ الله مهرآوران
عزت‌ الله مهرآوران

بیوگرافی آتنه فقیه نصیری

آتنه فقیه نصیری بازیگر نقش نامزد سابق جناب سروان رحیمی در تاریخ ۲۳ آبان در سال ۱۳۴۷ در شهر آقاجاری استان خوزستان به دنیا آمد، او زن سابق فریبرز عرب‌ نیا بازیگر معروف ایرانی است.
او در رشتهٔ زبان اسپانیایی در دانشگاه آزاد درس خوانده است. فقیه نصیری با بازی در سریال خاله سارا و نیز در سریال خانه سبز در نقش لیلی معروف و محبوب شد.
آتنه فقیه نصیری در فروردین ۱۳۹۵ در برنامهٔ اکسیر خبر از مبتلا شده به ام‌ اس داد.

بیوگرافی آتنه فقیه نصیری
آتنه فقیه نصیری

بیوگرافی عرفان برزین

عرفان برزین بازیگر نقش برادر کوچک حبیب در تاریخ ۴ آذر در سال ۱۳۸۶ در شهر تهران به دنیا آمد.
عرفان از کودکی شروع به بازیگری کرد، او علاقه شدیدی به فوتبال دارد و فقط یک خواهر دارد، اولین بار در سال ۱۳۸۸ وقتی ۴ ساله بود با سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد تجربه کوتاه بازیگری را بدست آورد.

بیوگرافی عرفان برزین
عرفان برزین

بیوگرافی سوگل قلاتیان

سوگل قلاتیان بازیگر زن جوان در سریال فوق لیسانسه ها در تاریخ ۱۰ اسفند در سال ۱۳۶۴ در شهر شیراز چشم به جهان گشود.او کارگردان نیز می باشد.
او در رشته کارگردانی از دانشگاه هنر در مقطع کارشناسی تحصیل کرده و دارای مدرک فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد .

بیوگرافی سوگل قلاتیان
سوگل قلاتیان

بیوگرافی نیلوفر هوشمند

نیلوفر هوشمند بازیگر زن جوان در سریال فوق لیسانسه ها به نقش آفرینی پرداخته است در تاریخ اسفند 1367 در شهر تهران چشم به جهان گشود.
او در رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی تحصیل کرده است دارای 2 برادر بزرگتر از خود است و زمان نوجوانی بازیگری را شروع کرده است .

بیوگرافی نیلوفر هوشمند
نیلوفر هوشمند

بیوگرافی ساناز طاری

ساناز طاری بازیگر زن زیبای ایرانی سریال فوق لیسانسه ها در تاریخ 15 اردیبهشت در سال 1373 در شهر تهران به دنیا آمد.
او در رشته بازیگری در دانشکده هنر و معماری در دانشگاه آزاد دانشجو می باشد، بازیگری را از زمان کودکی آغاز کرده است.

بیوگرافی ساناز طاری
ساناز طاری

بیوگرافی آیدا نامجو

آیدا نامجو بازیگر جدید و دوست داشتنی و خوشگل سریال فوق لیسانسه ها در تاریخ 3 فروردین 1371 در شهر تهران متولد شده است.
او در مقطع کارشناسی کارگردان سینما از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده و دیپلم تئاتر دارد. ایشان فقط یک برادر بنام سروش دارد.

بیوگرافی آیدا نامجو
آیدا نامجو
زمان پخش سریال فوق لیسانسه ها چه زمانی است؟

سریال فوق لیسانسه ها بعد از اتمام فصل سوم ستایش پخش خواهد شد.

آیا بعد از اتمام سریال فوق لیسانسه فصل چهارم هم ساخته خواهد شد؟

به گفته تهیه کننده این سریال آقای رضا جودی این فصل آخرین فصل سریال است و دیگر پخش نخواهد شد هیچوقت.

منبع : https://photokade.com

ارسال شده در تاریخ 22 اکتبر 2019 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی بازیگران
بازدید : 4,745
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.