سفت کردن سینه تنها با معجون ساده اما مقوی و روشهای دیگر

سفت کردن سینه تنها با معجون ساده اما مقوی و روشهای دیگر

سفت کردن سینه  در منزل

بدون نیاز به پروتیئن در منزل شیک مخلوط درست کنید.

مواد لازم:
شیر کم چرب یا شیرخشک ۱۱۸گرم
ماست ۱۱۵گرم
پنیر ۱۱۵گرم
تخم مرغ
کره بادام زمینی ۲ق سوپخوری
میوه های تازه خرد شده ۱۵۰گرم تا ۲۵۰گرم
آرد جو ۱۵گرم

سفت کردن سینه ,بالا بردن سینه ,سفت کردن سینه ,سفت کننده طبیعی ,مواد طبیعی سفت کننده سینه,ورش های سفت کننده سینه,درمان شلی و افتادگی سینه,

☔️طرز تهیه:
?برای درست کردن شیک کافی است مواد گفته شده را مخلوط کنید. ۱۱۸ تا ۲۳۶ گرم شیر به عنوان ماده غذایی پایه را به همراه ۲ قاشق سوپ خوری از ماده غذایی غنی از پروتئین مورد نظر خود (پنیر، تخم مرغ، کره بادام زمینی و …) به همراه چند تکه میوه و ۱۵ گرم آرد را داخل مخلوط کن بریزید و برای ۴۵ ثانیه تا ۱ دقیقه خوب مخلوط کنید.

?بعد از اینکه شیک آماده شد، بلافاصله مصرف کنید. زمانی که مواد غذایی تازه هستند ارزش غذایی بیشتری دارند. این شیک حدودا بین ۳۰ تا ۵۰ گرم پروتئین خواهد داشت و میتوانید از آن بجای پودرهای تجاری و یا برای افزایش وزن و حتی میان وعده ی غذایی مورد استفاده قرار دهید.

افتادگی سینه ها یکی از روند های طبیعی است که با بالاتر رفتن سن و از دست رفتن انعطاف پذیری و خاصیت کشسانی سینه ها اتفاق می افتد. با این که افتادگی سینه ها از حدود 40 سالگی اتفاق می افتد اما زودتر از این زمان نیز امکان دارد. جدای از سن دلایل افتادگی سینه می تواند شیردهی، بارداری، یائسگی، کاهش یا افزایش وزن ناگهانی، ورزش های سنگین، کمبود تغذیه و پوشیدن سوتین های نامناسب نیز روی افتادگی سینه ها تاثیر گذار باشد.

سینه بزرگ برای زنان، نه تنها نشانه زنانگی است بلکه با اعتماد به نفس و عزت نفس آن‌ها نیز در ارتباط است. برخی زنان می‌دانند که سینه‌های کوچکی دارند  و علی رغم تلاش‌های‌شان برای این‌که سینه‌ها بزرگ‌تر به نظر برسند، نمی‌توانند این واقعیت را انکار کنند که چیزی برای شروع ندارند. با وجود این‌که دلیل کوچک بودن سینه‌ها متغیر است، اکثر زنان عمل جراحی را برای بزرگ و سفت کردن سینه انتخاب می‌کنند. روش بزرگ کردن سینه علاوه بر هزینه بالا، تضمینی برای کسب نتیجه دلخواه ندارد و می‌تواند باعث عوارض جانبی شود که رفع آن‌ها آزاردهنده است.

 ماساژ سینه

آیا ماساژ  در بزرگ کردن سینه تاثیر دارد؟ ماساژ، واقعا یکی از موثرترین درمان‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه در خانه است. در واقع، سینه بیشتر از بافت‌های چربی و ذخیره‌های چربی تشکیل می‌شود. این بافت‌ها در زمان تحریک شدن، بسیار واکنش‌پذیر هستند. اگر سینه‌های خود را ماساژ دهید، بافت‌های پشتیبان و جریان لنفاوی را تحریک می‌کنید که تاثیر مثبتی داشته و باعث تغییر در اندازه و سفتی سینه می‌شود. همچنین، ماساژ درمانی، پاسخ هورمونی سالم را تحریک کرده که سطح اکسی توسین را بالا می‌برد.  این مسئله توضیح می‌دهد که چرا ماساژ راه مناسبی برای افزایش سایز سینه است. علاوه بر این، ماساژ سینه به کاهش خطر سرطان سینه، سندرم پیش از قاعدگی (PMS) و کیست کمک می‌کند.

برای بزرگ و سفت کردن سینه ، باید چگونه آن‌ها را ماساژ داد؟ باید  سینه‌ها را با فشار و حرکات دورانی و ضربه‌های رو به داخل و بیرون به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه و یک یا دو بار در هفته ماساژ دهید. با ماساژ، گردش خون افزایش می‌یابد و غده‌های پستانی برای سفت و بزرگ شدن تحریک می‌شوند. اگر امکان دارد می‌توانید بعد از حمام کردن از روغن ماساژ یا کرم سینه استفاده کنید. این کار، تاثیر ماساژ سینه را افزایش می‌دهد. باید این کار را انجام دهید.

روش ماساژ

– روغن ماساژ یا کرم سینه را روی سینه‌های خود بگذارید تا حس ناخوشایند اصطکاک را کاهش دهد.

– با فشار سفت و با کف دست، سینه‌ها را از مرکز ماساژ دهید. ناحیه سینه را با حرکات رو به بیرون و داخل، ماساژ دهید. باید دست‌های‌تان از سمت بیرون به سمت داخل و در جهت عقربه‌های ساعت و به صورت دورانی حرکت کنند.

– این کار را ۲۰ بار تکرار کنید

– از هر دو دست استفاده کنید و سینه را با فشار محکم به سمت بالا ببرید و این کار را ۲۰ بار برای سینه چپ نیز تکرار کنید.

– مرحله دوم را انجام دهید به شکلی که ضربه‌های آرام‌تری را بدون این‌که سینه‌ها را به سمت داخل فشار دهید، به سینه وارد کنید.

– برای کسب نتیجه مطلوب، این کار را به صورت منظم انجام دهید.

ورزش

برخی ورزش‌های خاص می‌توانند ماهیچه‌های سینه را هدف قرار داده و باعث رشدشان شوند و در نتیجه به بزرگ شدن اندازه آن‌ها کمک کنند. می‌توانید ورزش‌های زیر را انجام دهید که فشار زیادی بر بدن شما وارد نمی‌کنند.

سفت کردن سینه با ورزش

سفت کردن سینه با ورزش امکان پذیر است. خانم هایی که سینه های افتاده دارند باید برنامه ورزش را به صورت روتین در زندگی روزمره خود جای دهند. تمریناتی که بافت سینه و عضلات سینه ای اطراف قفسه سینه را هدف قرار می دهد می تواند به سفتی بیشتر کمک کند.

تمریناتی موثر برای سفتی عضلات بدن

بعضی تمرین های ورزشی که تاثیر زیادی روی بالا بردن و سفت کردن سینه های افتاده دارند عبارتند از پرس و کشش سینه، بالا بردن دست ها، شنا روی زمین و حرکت پرواز با دمبل. چگونگی انجام این تمرینات ورزشی را می توانید در اینجا مطالعه کنید.

پرس دیوار

– روبه روی دیوار و با فاصله‌ای به اندازه بازو بایستید

– کف دست‌های خود را روی دیوار گذاشته و فشار دهید به شکلی که آرنج‌ها خم نشوند.

– ۱۰ ثانیه فشار دهید و پس از آن استراحت کنید

– برای کسب نتیجه مطلوب این کار را ۲۰ بار صبح و  شب انجام دهید

 چرخش بازو

– راست بایستید به طوری که بازوهای‌تان را به اطراف کشیده باشید

– با ۱۵ شماره، بازوها را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید

– ۵ ثانیه استراحت کنید سپس این حرکت را با ۱۵ شماره به سمت مخالف تکرار کنید

– این کار را به طور منظم و به مدت ۱۰ دقیقه در روز تکرار کنید تا به بزرگ و سفت کردن سینه  کمک کند.

شنا

– برای افزایش سایز سینه، در هفته حداقل ۳ ست ۱۵ تایی شنا انجام دهید.

: لیفت صندلی

– رو به یک صندلی بایستید، پاهای خود را جلوتر از زانوها قرار دهید

– سپس بازوهای خود بر روی دسته صندلی بگذارید

– تنه خود را پایین آورده و پشت خود را آرام بلند کنید

– برای کسب نتیجه مطلوب، این کار را به طور منظم و ۱۰ بار در روز انجام دهید

 عدس قرمز

عدس قرمز یکی از درمان‌های خانگی ارزان برای بزرگ و سفت کردن سینه است. این عدس می‌تواند اندازه سینه‌ها و سفتی آن‌ها را افزایش دهد.

کاری که باید انجام دهید:

– ۴ قاشق غذاخوری عدس قرمز را در آب خیسانده و بگذارید شب بماند

– صبح بعد، عدس‌های خیس خورده را آسیاب کنید تا به شکل خمیر درآید

– آن را به مدت ۳۰ دقیقه روی سینه‌ها بگذارید و سپس بشویید.

– برای افزایش اندازه و سفتی سینه این کار را هر روز انجام دهید

نکته: از ماساژ دادن این خمیر روی سینه خودداری کنید زیرا ممکن است باعث تحریک شود.

 موز

بسیاری از زنان از توانایی‌های موز آگاهند و از آن برای تهیه ماسک‌های صورت و مو استفاده می‌کنند. این میوه برای افزایش اندازه سینه نیز به کار می‌رود. موز، پوست سینه را مرطوب می‌کند. برخی افراد معتقدند که موز می‌تواند از افتادگی سینه نیز جلوگیری کند. موز یک تسکین دهنده طبیعی عضلات بوده که سرشار از پتاسیم و منیزیم است. مواد مغذی و معدنی موجود در موز می‌توانند اندازه سینه را به طور طبیعی افزایش دهند.

در واقع، خوردن موز نمی‌تواند اندازه سینه را افزایش دهد اما می‌تواند گزینه خوبی برای برنامه بزرگ و سفت کردن سینه باشد. باید موزهای رسیده و فیبری را انتخاب کنید نه اموزهای گوشتی.

سفت کردن سینه ,بالا بردن سینه ,سفت کردن سینه ,سفت کننده طبیعی ,مواد طبیعی سفت کننده سینه,ورش های سفت کننده سینه,درمان شلی و افتادگی سینه,

 آب پیاز

ممکن است عجیب به نظر برسد اما آب پیاز می‌تواند به بزرگ و سفت کردن سینه کمک کند. آب پیاز علاوه بر افزایش سفتی سینه باعث افزایش اندازه آن نیز می‌شود.

کارهایی زیر را انجام دهید:

– مقداری پیاز که برای پوشاندن سینه‌های‌تان کافی باشد را تهیه کنید

– آن‌ها را رنده کرده و آب‌شان را بگیرید

– شب، قبل از خواب، آن را روی سینه‌ها بگذارید

– صبح روز بعد با آب بشویید.

 توت فرنگی

توت فرنگی که یکی دیگر از درمان‌‌های خانگی برای بزرگ و سفت کردن سینه به شمار می‌آید، منبعی عالی از آنتی اکسیدان و ویتامین C است. توت فرنگی فواید زیادی برای سینه دارد. در مطالعه‌ای که محققان دانشگاه هلسینکی فنلاند انجام دادند، ۸ نوع میوه توتی برای داشتن فیتواستروژن – یک استروژن گیاهی – مورد مطالعه قرار گرفتند. از میان آن‌ها، توت فرنگی بعد از تمشک، دومین رتبه را در داشتن فیتواستروژن داشت.

همچنین توت فرنگی به دلیل داشتن الاژیک اسید می‌تواند از رشد سلول‌های سرطان سینه جلوگیری کند. قبل از خوردن توت فرنگی باید آن را خوب بشویید تا آفت کش‌ها کاملا از بین بروند و این‌که تا حد امکان توت فرنگی ارگانیک مصرف کنید.

در مصر، زنان برای پاک کردن، سفت کردن و صاف کردن پوست سینه، از ماسک‌های حاوی توت فرنگی استفاده می‌کنند. توت فرنگی به دلیل داشتن آلفا هیدروکسی اسید می‌تواند سلول‌های مرده پوست را بردارد و الاژیک اسید نیز از آسیب کلاژن جلوگیری می‌کند. در نتیجه چین و چروک را کاهش داده و سینه‌ را صاف و سفت می‌کند.

 انار

گزینه دیگر برای بزرگ و سفت کردن سینه انار است که سرشار از آنتی اکسیدان بوده و نیازی به گفتن خواص آن برای سلامتی و پوست نیست. انار می‌تواند به بازسازی سلول‌های پوست، محافظت از پوست در برابر پیری زودرس و تقویت جریان خون در قلب کمک کند. این میوه بسیار قوی است و به دلیل فیتو استروژن بالایی که دارد در کره جنوبی برای افزایش انداه سینه به کار می‌رود. انار نیز مانند توت فرنگی، حاوی فیتواستروژن و عناصر ضد سرطان است.

پوست انار در مقایسه با پالپ آن، خواص بیشتری دارد. برخی تولید کننده‌های مواد آرایشی در تولید روغن سینه انار، از عصاره پوست انار استفاده می‌کنند.

روغن زیتون :

ماساژ سینه با روغن زیتون یک روش بسیار عالی برای سفت کردن سینه است. روغن زیتون غنی از آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که می تواند سینه را تقویت کند مقداری روغن زیتون را بر روی کف دست خود بمالید تا گرم شود سپس با کف دست با حرکات رو به بالا 15 دقیقه ماساژ دهید تا جریان خون ا فزایش پیدا کند و سلولها ترمیم یابد این کار 4-5 بار در هفته انجام دهید همچنین می توانید بجای روغن زیتون از روغن بادام، ، آوکادو یا روغن جوجوبا استفاده کنید.

خیار و زرده تخم مرغ :

یکی دیگر از درمان بسیار عالی برای بالا بردن سینه ماسک تهیه شده از خیار و زرده تخم مرغ است. خیار دارای خواص طبیعی برای درمان پوست و زرده تخم مرغ دارای سطح بالایی از پروتئین و ویتامین ها است که می تواندبه درمان افتادگی سینه کمک کند. 1 خیار کوچک را در یک مخلوط کن پوره کنید. با 1 زرده تخم مرغ 1 قاشق چای خوری کره یا کرم ریخته و خمیر درست میکنیم 30 دقیقه بر روی سینه ها مالش می دهیم سپس با آب سرد کمی می شوییم هفته ای یک بار برای تقویت بافت سینه لازم است

سفیده تخم مرغ :

سفیده تخم مرغ پو مغذی پوست است.چربی های موجود در سفیده تخم مرغ به سفت شدن سینه ها کمک میکند 1 سفید تخم مرغ را آنقدر هم بزنید تا کف کند. به مدت 30 دقیقه بر روی سینه ها بماندسپس با آب خیار و یا پیاز هم ماساژ داده و سپس با آب سرد می شوئیم همچنین می توانید یک ماسک با مخلوط کردن 1 سفیده تخم مرغ با 1 قاشق غذاخوری ماست ساده و عسل آماده کنید. روی سینه به مدت 20 دقیقه قرار داده. سپس با آب سرد می شوئیم هفته ای یکبار انجام دهید.

شنبلیله:

در آیورودا، شنبلیله اغلب برای تقویت سینه استفاده می شود.چون شنبلیله دارای ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است پوست سینه را صاف و سفت میکند مخلوط 1/4 فنجان پودر شنبلیله را با آب مخلوط کرده تا خمیری درست شود. با این خمیر سینه را به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ می دهیم. سپس با آب گرم بشوئید. این درمان یک یا دو بار در هفته است.

ارسال شده در تاریخ 25 سپتامبر 2019 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 1,427
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.