طرز تهیه املت پیتزایى یک غذای ساده و سالم املت قارج

طرز تهیه املت پیتزایى یک غذای ساده و سالم در منزل تهیه کنید

طرز تهیه املت پیتزایى, یک غذای ساده,طرز تهیه املت پیتزایى با قرچ , املت قارج ,طرز تهیه طرز تهیه  املت قارج , املت پیتزایى ,مواد لازم  تهیه املت پیتزایى, چاشنی املت پیتزایی

املت_پیتزایى

مقداری ژامبون+فلفل دلمه +قارچ و پیاز رو تفت بدید
تخم مرغهای هم زده شده روبریزید و نمک و فلفل سیاه و آویشن بزنید تا بپزه.سپس پنیر پیتزا اضافه کنید.

طرز تهیه املت پیتزایى, یک غذای ساده,طرز تهیه املت پیتزایى با قرچ , املت قارج ,طرز تهیه طرز تهیه املت قارج , املت پیتزایى ,مواد لازم تهیه املت پیتزایى, چاشنی املت پیتزایی

املت غذایی است که از ترکیب مواد غذایی و سبزیجات مختلف با تخم مرغ پخته می شود. املت قارچ یکی از مقوی ترین انواع املت های فرنگی است که طرز تهیه املت قارچ در منزل به راحتی امکان پذیر است.

املت و نرگسی از انواع غذاهای خوش طعمی هستند که می توانید این غذاها را با ترکیب انواع مواد غذایی و سبزیجات در منزل تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن ها نهایت لذت را ببرید.

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

مواد لازم

  • شیر : 3 قاشق سوپخوری
  • پنیر پیتزا خرد شده : 1/2 پیمانه
  • تخم مرغ : 8 عدد
  • قارچ ورقه ای خرد شده : 250 گرم
  • روغن زیتون : 1 قاشق سوپخوری
  • آبلیمو : 2 قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل قرمز : به میزان لازم
  • پیاز سفید : 1 عدد
  • برگ اسفناج : 2 پیمانه

طرز تهیه املت قارچ مخلوط و خوشمزه

فر را روی دمای 175 درجه سانتی گراد تنظیم کنید تا به خوبی داغ شود سپس پیاز را به صورت نگینی خرد کنید و در تابه ای مناسب مقداری روغن زیتون بریزید و پیاز را در روغن زیتون بریزید تا سرخ شود.

بعد از اینکه پیاز سرخ شد قارچ های ورقه ای خرد شده را به پیاز سرخ شده اضافه کنید و 2 قاشق آبلیمو به مخلوط قارچ و پیاز اضافه کنید. اسفناج های خرد شده را به مخلوط قارچ و پیاز اضافه کنید و همه مواد را به خوبی هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط شوند.

سپس نمک و فلفل قرمز را به مواد املت اضافه کنید تا مواد به خوبی مزه دار شوند و تابه را از روی حرارت گاز بردارید. در مرحله بعدی طرز تهیه املت قارچ ظرف مناسبی را با کمک روغن چرب کنید سپس نصفی از مواد را در ظرف چرب شده بریزید و روی سطح مواد املت را با کمک قاشق صاف کنید و روی مواد پنیر پیتزا بریزید.

تخم مرغ ها را در ظرف مناسبی قرار دهید و با شیر آن ها را مخلوط کنید و نمک و فلفل را به اندازه لازم به مخلوط شیر و تخم مرغ اضافه کنید سپس تخم مرغ ها را روی لایه اول املت بریزید و باقی مانده مواد آماده شده املت قارچ را روی تخم مرغ ها بریزید و روی لایه دوم را با کمک پنیر پیتزا بپوشانید.

ارسال شده در تاریخ 24 سپتامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع آشپزی
بازدید : 1,459
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.