طرز تهیه مافین ماکارونى فینگر فود تهیه فینگر فود با ماکارونى

طرز تهیه مافین ماکارونى فینگر فود تهیه فینگر فود با ماکارونى

طرز تهیه مافین ماکارونى فینگر فود تهیه فینگر فود با ماکارونى با توجه به اینکه پخت زمان ریادی نیاز داره و وقت افراد روبه هنگام مهمانی و مجالس میگیره مردم دوست دارن از قبل غذاهای مهمانی رو آماده کنند به خصوص غذاهایی که سرو آنها نیز بسار آسان هست .فینگر فود جز غذاهای مورد علاقه این مهمونی ها است.

طرز تهیه مافین ماکارونى یک فینگر فود خوشمزه رو باهم میبینیم

مافین_ماکارونى_فینگر_فود خیلى خوشمزه که مى تونید تو مهمونى ها و مجالس تولد آماده اش کنید
هم خوشمزه هم راحت و هم خیلى شیک

مواد لازم
ماکارونى پخته ۴ پیمانه(هر مدلى که دوست دارید)
تخم مرغ دوعدد
ذرت نصف پیمانه
گوشت چرخ شده ٢٠٠گرم
پیاز یک عدد متوسط
سی کچاب نصف پیمانه
پنیر موزالا یا پیتزا یک پیمانه
پنیر پارمسان دو ق غ خ
نمک و فلفل و اویشن به میزان لازم

(طرز تهیه مافین ماکارونى, فینگر فود , تهیه فینگر فود با ماکارونى , تهیه مافین ماکارونى برای تولد ,تهیه فینگر فود ,فینگر فود با ماکارونى, غذای مناسب تولد ,مواد لازم مافین ماکارونی)

طرز تهیه مافین ماکارونى, فینگر فود , تهیه فینگر فود با ماکارونى , تهیه مافین ماکارونى برای تولد ,تهیه فینگر فود ,فینگر فود با ماکارونى, غذای مناسب تولد ,

ابتدا پیاز رو نگینى خرد کنید و تفت بدید تا طلایى بشه و بعد ادویه هارو اضافه کنید و گوشت رو هم اضافه کنید و تفت بدید ،ذرت رو بریزید و سس رو هم اضافه کنید و بعد بذارید بپزه..
همه مواد رو با هم مخلوط کنید و مواد گوشتى رو هم به موادتون اضافه کنید
و کاملا با هم مخلوط کنید و توى قالب مافین بریزید و توى فر که با دماى ١٨٠ درجه گرم شده بذارید تا روش طلایى و برشته بشه…. روى مافین هارو با جعفرى و سس تزیین کنید…. ..
مى تونید بجاى گوشت از سوسیس و مرغ هم استفاده کنید

امروزه با توجه به اینکه پخت زمان ریادی نیاز داره و وقت افراد روبه هنگام مهمانی و مجالس میگیره مردم دوست دارن از قبل غذاهای مهمانی رو آماده کنند به خصوص غذاهایی که سرو آنها نیز بسار آسان هست .فینگر فود جز غذاهای مورد علاقه این مهمونی ها است.

ارسال شده در تاریخ 26 اکتبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع آشپزی
بازدید : 2,673
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.