عکس بازیگران سریال پریا به همراه داستان در شبکه ۳

عکس بازیگران سریال پریا به همراه داستان در شبکه ۳

عکس بازیگران سریال پریا از شبکه ۳ ,عکس های بی حجاب بازیگران سریال پریا ,داستان سریال پریا ,عکس های پشت صحنه سریال پریا, بازیگر نقش پریا ,بازیگران سریال پریا ,عکس های دیده نشده از پشت صحنه سریال پریا, زمان پخش سریال پریا

سریال پریا از شبکه ۳ سیما به زودی پخش می شود و عکس بازیگران و داستان سریال پریا را برای شما اماده کردیم اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال تلویزیونی پریا گفت: این سریال در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد. البته در این روزها در مراحل پایانی پیش تولید قرار داریم. سریال پریا سریالی اجتماعی است که فیلمنامه آن توسط سعید فرهادی نوشته شده است.

سریال پریا

وی افزود: در حال حاضر آغاز تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی شروع شده و حدود ۲۰% فیلم برداری انجام شده است.این سریال قرار است تا در ۴۰ قسمت و برای پخش از شبکه سوم سیما تهیه و تولید شود.داستان سریال پریا :  درباره دختری به نام پریاست که در مسیر زندگی با ماجراهایی روبه‌رو می‌شود. تم و مایه اصلی سریال درباره ایدز است و با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت، قطعا آگاهی‌ بخشی از این بیماری یکی از اهداف ساخت ما در این سریال است.

سریال پریا

فیلمبرداری سریال پریا ادامه دارد

هم اکنون نیز در همین لوکیشن تصویربرداری در حال انجام است. لادن مستوفی، محمود پاک نیت، امیرحسین آرمان، امیررضا دلاوری، کمند امیرسلیمانی، عمار تفتی، هادی قمیشی و… در این سریال بازی دارند.به تازگی نیز افسانه بایگان به گروه بازیگران سریال پیوسته است. بایگان از سال ۸۷ که سریال «پیامک از دیار باقی» (سیروس مقدم) را روی آنتن شبکه یک داشت، در سریال دیگری بازی نکرد و فعالیت‌هایش را در سینما متمرکز کرد که فیلم‌های «سوپراستار»، «چشمک»، «آقای هفت رنگ»، «زمهریر»، «آدمکش» و این اواخر «خبر خاصی نیست» از جمله آنها هستند.

عکس بازیگران سریال پریا به همراه داستان در شبکه 3
عکس بازیگران سریال پریا , سریال پریا  , داستان سریال پریا

این سریال برای پخش از شبکه سوم سیما در ۴۰ قسمت تولید می‌شود و در خلاصه داستان آن آمده: «پریا و کیوان وارد عشقی پر چالش می‌شوند؛ مخالفت اطرافیان از یک سو و شرایط پریا که مطلقه است و صاحب دو فرزند از سوی دیگر».سایر عوامل اصلی تولید این سریال عبارتند از: نویسنده: سعید فرهادی، مدیر تصویربرداری: محمد افسری، طراح صحنه: امیر زاغری، مدیر تولید: نعمت‌ا… یمینی، طراح گریم: سید جلال موسوی، طراح لباس: پگاه ترکی، تدوینگر: امین عابدی، مدیر تدارکات: مهدی پیله‌ وریان.

عکس بازیگران سریال پریا به همراه داستان در شبکه 3

عکس بازیگران سریال پریا , سریال پریا  , داستان سریال پریا

 “افسانه بایگان” در این سریال نقش زنی میانسال را ایفاء می‌کند که همسرش را از دست داده و با پیشنهاد ازدواج یکی از اقوام نزدیک مواجه می‌شود.بر اساس این گزارش، پریا به مجری طرحی “شرکت فانوس خیال زمان” تولید می شود و محصول مشترک “اداره کل نمایش سیما” و “وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (موسسه آوای سلامت)” است.

قصه این سریال از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که  دختری به نام “پریا» با بازی لادن مستوفی، پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان به نام “کیوان” می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌به‌یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد.

سریال پریا

عکس بازیگران سریال پریا , سریال پریا  , داستان سریال پریا

گفتنی است امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، محمود پاک‌نیت، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی دیگر بازیگران این سریال ۴۰ قسمتی هستند.همچنین لازم به ذکر است که سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده، محمد رضا شیرخانلو و شادی نکته سنج نیز بازیگران کودک سریال هستند.

سریال پریا

عکس بازیگران سریال پریا , سریال پریا  , داستان سریال پریا

تازه ترین سریال سهیلی زاده با عنوان پریا این روزها در موزه قصر تهران در حالی فیلمبرداری است.بیش از سه ماه از آغاز تصویربرداری جدیدترین سریال حسین سهیلی زاده می گذرد و تاکنون گروه در لوکیشن هایی چون: شهرک چشمه، باغ موزه «قصر»، خیابان های تهران و … تصویربرداری کرده اند.سریال پریا از امروز در لوکیشن باغ موزه قصر به مدت تقریبی یک هفته مقابل دوربین می رود و عمار تفتی و هادی قمیشی بازیگرانی هستند که در این لوکیشن به ایفای نقش می پردازند.

سریال پریا

عکس بازیگران سریال پریا , سریال پریا  , داستان سریال پریا

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «پریا» پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی گردد. در شرایطی که وی همچنان از رابطه قدیمی اش سرخورده است، وارد رابطه ای عاطفی با مردی جوان می شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه برمی دارند اما برخی اتفاق ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می اندازد.

سریال «پریا» در چهل قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

سریال پریا

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران اصلی این سریال هستند. در پریا چهار بازیگر کودک نیز با نام های: محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده و شادی نکته سنج ایفای نقش می کنند.

عکس بازیگران سریال پریا به همراه داستان در شبکه 3

عکس بازیگران سریال پریا , سریال پریا  , داستان سریال پریا

این سریال با مجری طرحی «شرکت فانوس خیال زمان» تولید می شود و محصول مشترک «اداره کل نمایش سیما» ـ و «وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (موسسه آوای سلامت)» است.

سریال پریا

عکس بازیگران سریال پریا , سریال پریا  , داستان سریال پریا

قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که «پریا» با بازی لادن مستوفی پس از چند سال دوری از ایران به کشور باز می‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از ازدواج قدیمی‌ اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با کیوان، پسرخاله‌اش می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه بر می‌دارند اما برخی اتفاق‌ها ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد. اتفاق‌هایی که همه خانواده را درگیر خود می‌کند. اتفاق‌هایی که نقطه عطف سریال است و عوامل سریال ترجیح می‌دهند فعلاً درباره آن صحبت نکنند.

همچنین مجموعه «پریا» جسورانه‌ تر از سریال‌هایی که پیش از این درباره ایدز ساخته شده، دشواری‌ها و گرفتاری‌های این بیماران و البته اطرافیانشان را به نمایش می‌گذارد. این سریال ابعاد تازه و شاید درک نشده‌ای از بیماری ایدز را به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل است که «شهرام» با بازی عمار تفتی به‌عنوان یک بیمار مبتلا به ایدز، نه موجودی گناه‌آلود است و نه حس شرم را بیدار می‌کند.

لادن مستوفی در نقش پریا / امیرحسین آرمان در نقش کیوان / افسانه بایگان نقش نیره / محمود پاک نیت در نقش حسین آقا / امیررضا دلاوری در نقش علیرضا / عمار تفتی در نفش شهرام / کمند امیرسلیمانی در نقش گلی / رامتین خدا پناهی / هادی قمیشی و…

بازیگران خردسال : محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده و شادی نکته سنج

داستان سریال پریا

امیررضا دلاوری در خصوص سریال :

 دلاوری هم با توجه به سابقه خوب سهیلی زاده به پر ببینده شدن سریال امیدوار است و مطمئن است این سریال هم که با توجه به بازیگران و عوامل و نویسنده خوب و ماهری دارد مخاطبان خود را پیدا می‌کند  «علیرضا درگیر مشکلات شخصیت اصلی داستان می‌شود و به خاطر شغلش به خانواده مشاوره‌هایی هم می‌دهد.»

گقته های افسانه بایگان در خصوص سریال

افسانه بایگان درباره حضورش در این سریال می‌گوید: «کارهای آقای سهیلی زاده را هم دوست داشتم و سابقه ایشان را در جذب مخاطب می‌دانستم. البته در کنار همه این‌ها مهمترین دلیل من برای حضور در سریال موضوع اصلی آن و پرداخت متفاوت سریال به آن بود. موضوعی که معضل این روزهای جامعه ماست و تا به حال در آثار تصویری ما به آن پرداخته نشده است. به همین دلیل از حضور در این کار خوشحالم. چون معتقدم اگر نگاهی که خودم و نویسنده به این پدیده داریم، بتواند از طریق این سریال تأثیر خودش را بگذارد؛ رسالت خود را انجام داده‌ام و همین امر برایم خوشایند است.

در خصوص نقش پریا با بازی لادن مستوفی

لادن مستوفی در پریا نقش بانوی جوانی را به‌عهده دارد که از همسرش جدا شده و دو فرزند دارد. ماجراهای این سریال با بازگشت پریا به کشور و عاطفه‌ای که بین او و کیوان شکل گرفته، آغاز می‌شود. مستوفی از بازیگران گزیده‌کاری است که تماشاگران تلویزیون او را با نقش «حنانه پناهی» در سریال دوران سرکشی به یاد دارند. با توجه به سابقه حرفه‌ای این بازیگر و البته داستان جسورانه سریال، به نظر می‌رسد نقش تازه و متفاوتی را از او شاهد خواهیم بود.

عکس بازیگران سریال پریا + داستان سریال پریا

ارسال شده در تاریخ 12 جولای 2016 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی
بازدید : 4,736
دیدگاه خود را ارسال کنید ( ۱ دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • عالیه

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.