عکس جنجالی بازیگران زن و مرد ایرانی در اینستاگرام در نوروز 97

عکس جنجالی بازیگران زن و مرد ایرانی در اینستاگرام در نوروز 97

عکس جنجالی بازیگران اینستاگرام در سال 97,تصاویر هنرمندان در عید 97,عکسهای بازیگران بی حجاب در اینستاگرام در سال ۲۰۱۷,بازیگران زن خوشگل بی روسری جدید,اینستاگرام بازیگر دختر ایرانی زیبا و دوست داشتنی

شما می توانید در این مطلب آخرین و جذاب ترین عکس های بازیگران و افراد مشهور ایرانی را مشاهده کنید که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

شروع میکنیم با این عکس از بهرام خان رادان و ساره خانم بیات در پشت صحنه فیلم سینمایی “زرد” ساخته مصطفی تقی زاده که انشاالله در جشنواره فیلم فجر که حدود دو ماه به آغاز آن مانده، اکران خواهد شد. “زرد” نامی است که پس از کش و قوس و لِفتینگِ فراوان برای این پروژه انتخاب شده است.

مثل این میماند که یک ایل و طایفه را به مدت یک سال برای انتخاب اسم خاص برای کودکت معطل کنی و در پایان اسمش را اصغر بگذاری. خدایی نکرده نمیگویم اسم بدی است ولی از این همه تفکر و تلاش و معطلی نتیجه دیگری انتظار می رود!

عکس جنجالی بازیگران زن و مرد ایرانی در اینستاگرام در نوروز 96ترانه جان شما بیا و همان شعار های فمنیستی بده و کتاب ترجمه کن و وارد دنیای شعر و شاعری نشو. قبول؟! اون وسطی هم یکی از منتطران پخش سری دوم شهرزاد است که متاسفانه عمرش کفاف این انتظار را نداده! جناب فتحی تا از “اون وسطی” ها بیشتر نشده اند، دست بجنبانید. یک ملت منتظرند ها!
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)سلفی مجید یاسر و مارکوپولوی لیگ برتر ایران، نماد تعصب و غیرت و سلطان عرض ارادت به ژنرال های مملکت! یعنی استاد فرزاد حاتمی که فقط پیراهن صورتیِ “خونه به خونه” بابل را در ویترین رنگاوارنگ پیراهن هایش کم دارد! در ضمن مجید جان موقعیت شناس باش،

وقتی بخش قابل توجهی از جامعه از یک نفر زخم خورده اند نباید در فاصله زمانی کمتر ۷۲ ساعت با آن عزیز زخم زده عکس بگذاری! یا اگر هم میگذاری به آن زخم هیچ اشاره ی مثبت و منفی ای نکن! هیچ چیزی نمینوشتی بهتر از این تعریف دوغکی از بازی استقلال بود! چرا انقدر برای خود فحش میخرید؟!
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)عاشیق فرهاد اصلان اوغلو.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)سلفی عزیزان سر تمرین یک نمایش. تئاتری با نام” داستان عذرخواهی از آقای امانوئل” با حضور شبنم قلیخانی، مارال فرجاد یا سابرین. تاثیری که خاک و هوای وطن بر ظاهر برخی عزیزان میگذارد به مراتب قوی تر از خاک و اتمسفر کشور های خارجی است. همین شبنم قلیخانی خودمان،

عکس جنجالی بازیگران زن و مرد ایرانی در اینستاگرام در نوروز 96

عکس جنجالی بازیگران زن و مرد ایرانی در اینستاگرام در نوروز ۹۶

اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)

عکس جنجالی بازیگران زن و مرد ایرانی در اینستاگرام در نوروز ۹۶

سال ها در استرالیا بود و عکس هایش همه عادی و ترگل ورگل. ولی خاک وطن همانطور که میبینید پیچ و خمِ طُره های سانتیمانتالیسم را به ایشان هدیه داده. امان از این خاک عجیب!
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)آفرین پریناز جان، سلفی صرفاً از روی تنوع و سرگرمی ات را که گرفتی لنز ها را دربیاور و بیانداز سطل آشغال. اصلا بهت نمی آید.
علیرضای عزیز! میدانم که عاشق فوتبالی و عمرت را به پای آن داده ای، ولی برای رفتن به سمت علقه و عشق هیچگاه دیر نیست! قطعاً میتوانی یکی از بهترین های صنعت مد و پوشاک باشی، پس تا از این دیرتر نشده، کمرِ همت ببند و شروعی دوباره کن. (ستاد جو دادن و القای انگیزه الکی به جو گیران، صرفا برای خنده)
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)عکس متفاوت رضا صادقی و دختر عزیزش تیارا خانم که ماشاالله هر سری که میبینیمشان ورژن تازه ای از خود بروز داده است و با قبلی کاملاً فرق میکند!
“آمدن از روی حسابی نبود و رفتن از روی اختیاری”. تا همیشه بیست و یکم آذر ماه سالروز میلادت ستاره ای درخشان در آسمان هنر کشور است که همیشه هست و می درخشد و همیشه هست که بپاشد یکجا همه ی نورش را بر زمینی که دیگر در آن قدم نمی گذاری. زادروزت مبارکِ همه ما باشد

اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)

عکس جنجالی بازیگران زن و مرد ایرانی در اینستاگرام در نوروز ۹۶

شاملوی عزیز. خوشا به حال آیدا که چون تویی داشت، کسی که عشق را می فهمید و برای سخن گفتن واژه ها را مزمزه میکرد. خوشا به حال آیدا که چون تو عاشقی داشت. عکس زیبایی که لاله اسکندری از پدر فقیدش در کنار استاد شاملو بمناسبت زادروز ایشان به اشتراک گذاشته بود. روح هر دو عزیز غرق در شادی و آرامش.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)آقا رضا اختلافات زن و شوهری و دعواهای شخصیتان را وارد اینستاگرام نکنید! این چه عکسی است که از همسر جان منتشر کرده اید؟ آیا رسم مردانگی این است؟!
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)رضا جان اصرار شما برای موج سواری روی هر سوژه ای که پیش می آید واقعاً سوال برانگیز و عجیب است. همه ی ما میدانیم که نباید یاوه های یک تعداد قلیل تماشاگر نما را به قوم غیور و عزتمند و همیشه ایرانیِ آذربایجان تعمیم دهیم. پس دلیلی برای کش دادن موضوع نیست.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)استاد جمشید مشایخی از حفاظت از کوه دماوند سخن گفته ولی عکسی با بک گراندِ کولکچال به اشتراک گذاشته. به احترام موی سپیدشان همین کولکچال را از ایشان به عنوان دماوند میپذیریم.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)عمار جان این چیزی که ما می بینیم فراتر از بستنی است! حتما این بستی های “دسته دار” شیرینی یک “معامله” ی پر سود هستند! خلاصه هر چه که هست بخوریدش، نوش جانتان!
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)سلفی پژمان جمشیدی و خواهر جان در حال تماشای فوتبال. تا حالا دقت کرده اید که چهره پژمان همیشه به صورت دیفالت در وضعیت “خُب که چی؟!” قرار دارد؟! کمی اخم ها را باز کن و دنیا را زیباتر ببین پژمان جان!
شما هم مثل بنده با دیدن این پست تازه متوجه شدید که حمید عسکری آهنگ جدید بیرون داده است؟! چشم حمید جان، در اسرع وقت، بین شماعی زاده ها یک تایم کوتاه به آن اختصاص داده و گوش میدهم.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)سارا خوئینی ها هم به پروژه ی محله “گل و بلبل” پیوسته است. پروژه ای که برای تمامی هنرمندانِ اهل دل یک موقعیت رویایی و یک اکازیونِ عالی به حساب می آید! محله ی “گل” و بلبل! بعد از ۱۵ سال تازه فهمیدیم که چرا عمو پورنگ و سایر برنامه کودکی ها انقدر الکی سرخوش و شادند!

نگو پس از همان موقع داشتند به صورت زیرساختی روی محله گل و بلبل کار میکردند که شکر خدا نتیجه این زحماتشان دارد به ثمر می نشیند.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)با اشتیاق ترین اشکان دنیا در کنار همکارش در پشت صحنه کار جدید.

اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)کمند امیر سلیمانی و پسرش ایلیا در نمایشگاه جدید بزرگمهر حسینپور به نام “پدر سگ ها” که از روزی که افتتاح شده بر خلاق علاقه ای که به کار های بزرگمهر دارم، خجالت میکشم به بازدید از آن بروم! به ریسکش نمی ارزد، با این شانسی که ما داریم ناگهان دیدی هنگام خروج از نمایشگاهی با سر درِ “توله سگ ها” دوستی، آشنایی، فامیلی ما را دید و حالا بیا و جمعش کن!
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)می بینم چند روزی است که بارش باران در تهران قطع شده، نگو پس برای حضور در یک فستیوال به هندوستان رفته است! (شوخیِ هاچ بک مدل ۸۴ – دور رنگ – دنده ای – فنی سالم به شرط کارشناس)
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)کار خوب را مهدی مهدوی میکند. یک بار در سال با اهل و عیال به آتلیه میرود و سی چهل عکس لایک بالا میگیرد، بعد آن ها را به صورت موازی و پراکنده در طول سال از طریق صفحه ی خود و همسرش به اشتراک میگذارد. خلاصه یک بار به آتلیه رفتن به ز عمری در آن به یاطل گذاردن.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)شعار این کمپین و نمایشگاه و همه میهمان های آن این بود که “سگ” و “پدرسگ” فحش نیستند و زین پس در زمره ی تعریف و ابراز علاقه قرار میگیرند. خودتان شاهد باشید، ما فقط مطابق شعار عزیزان رفتار می کنیم و قصدمان بی ادبی نیست! لذا داشته باشید: سه پدر سگ در حال گرفتن جشن تولد برای یک توله سگ در حاشیه نمایشگاه پدر سگ ها!
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)سلفی عزیزان در پشت صحنه سریال “همسایه ها” گه از شب گذشته پخش آن شروع شده است. من که به دلیل مشغول بودن در واحدِ “سِرُمینگ” نتوانستم آن را ببینم، چطور بود؟! میتوان به آن امید داشت؟!
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)پیام جان ضمن چشم پوشی از فینگلیش نوشتن ات (اَه اَه پیف پیف)، باید تا امروز به این موضوع و نتیجه رسیده باشی که آرام بودن و سر به کارِ خود داشتن برای عزیزانِ مسئول و کمیته انظباطی قانع کننده نیست! شما بهتر است کلاً نباشی تا یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران حل و مرتفع گردد!

اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)
خاطره بازی کوروش سلیمانی با نقشی که احتمالاً خیلی به آن می بالد. بازی در نمایشی که نوشته بهرام بیضایی است و توسط قطب الدین صادقی کارگردانی شده. واقعاً هم بالیدنی است.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)علیرضا عصار، خواننده کهنه کار موسیقی پاپ و سنتی تلفیقی کشورمان پس از سال های متمادی بالاخره خیال کنسرت در سر دارد و قرار است باز با اجرای زنده و فریاد صدای پر صلابت خود غوغا به پا کند. این شیرین کاری اینستاگرامی هم بمناسبت همین کنسرت است.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)گلاره عباسی با این پست تولد پدر عزیزش را تبریک گفت. تبریک بی پایان به گلاره ی مهربان و خانواده عزیزش. خداوند همه ی پدر ها را سلامت نگهدارد و عزیزان سفر کرده را در آرامش ابدی خود مأنوس کند.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)فیلم “مرداد” آخرین ساخته بهمن کامیار یکی دیگر از فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجر خواهد بود. فیلمی با درخشش محمدرضا فروتن، رعنا آزادی ور، اندیشه فولادوند، مهتاب کرامتی و بهنوش بختیاری عزیز.

اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)علی بخیه ی سابق و علی آرتیستِ کنونی در در حال گشت و گذار در اوشون فشم یا به قول مهران مدیری همان “اوشونگ فشنگ”ِ خودمان!
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)و با افتخار خدمتتان عرض میکنم که در این لحظه مرزهای هنرِ اصیل و ارزنده ی “مایه خالی” توسط استاد علی اوجی هنرمند باافتخار کشورمان کیلومتر ها جابجا شد و رکوردی افتخارانگیز برای هنر این مرز و بوم به دست آمد. تبریک بی پایان! عظمت و شکوهِ این رکوردشکنی در حدی است که حتی طبل های شادانه هم خشکشان زده و کاری از دستشان بر نمی آید!

اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)سلفی سیما تیرانداز و رفقای قدیمی در بوستان آب و آتش تهران.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)از آنجایی که بازه زمانی نشستن برف روی زمین و آب شدنش خیلی کوتاه است، برای گرفتن عکس برفی دسته اول باید مانند اشکان بسیار موقعیت طلب بود.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)وقتی از اول صبح همراه پدرت درگیر کار و استودیو و تمرین هستی و نصفه شب خسته و کلافه یک تعداد عکاس گیر میدهند که “بخند آرتا جان!”.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)روشنک گرامی بازیگر جوان و با استعداد سینما و تئاتر با شایستگی تمام قابلیت و استحقاق ایفای نقش نوید محمدزاده در عرصه ی مد و پوشاکِ هشلهفت در بخش بانوان را دارد. فقط به اندکی تمرین و ممارست نیاز دارد، وگرنه استغداد ذاتی اش عالی است.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)گویا تنها مانع صدور مجوز برای عماد، سوراخ های شلوارش بود که آن هم شکر خدا حل شده و به زودی مجوز کنسرت اش صادر خواهد شد. فقط ای کاش مسئولین یک بار دیگر به فوانین خود نگاهی بیاندازند و مواردی نظیر پوشیدن کفش بدون جوراب با شلوار کوتاه را به موانع کسب مجوز اضافه کنند!

در فوتبال این موضوع از دستشان در رفته و کاری نمیتوانند بکنند، سینما هم که کلاً وِل است، کاش حداقل در موسیقی جلوی این مرگ تدریجی اخلاقیات و مردانگی و این عامل بزرگ چَنادِش (جمع چندش) گرفته شود…
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)– بزن بغل (با کفگیرِ قرمز اشاره میکند).

+ چی شده جناب سروان؟ چی کار کردم؟

– گواهینامه، کارت ماشین و بیمه… عه، آقای گلزار شمایی؟! (داد میزند) بچه ها بیاین. سرباز صفدرنژاد بدو بیا گلزاره!
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)پیام این عکس رامبد جوان: همیشه سعی کنید افرادی که در طول روز با آنها در ارتباط هستید را از نزدیک ترین شخصیت ها به خودتان انتخاب کنید تا حسابی بهتان خوش بگذرد و احساس پوچی نکنید!

اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)

عکس جنجالی بازیگران زن و مرد ایرانی در اینستاگرام در نوروز ۹۶

اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)

عکس جنجالی بازیگران زن و مرد ایرانی در اینستاگرام در نوروز ۹۶

اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)بابک حمبدبان و مینا ساداتی، زوج هنرمند سینما در یک پروژه جدید با هم همبازی شده اند. پروژه ای که یک فیلم سینمایی به نام “خر گیوش” است که با توجه به شواهد توسط جمال الملک “بابا شاه” نقاش و هنرمندِ قدیمی کشورمان کارگردانی شده است! واقعا برای خاطره حاتمی دیگر کاری از دستمان بر نمی آید. ولی یک جایی سراغ دارم احتمالاً بتوانند به دادش برسند و کمکش کنند. خاطره جان آدرسش را یادداشت کن: تهران، جاده ورامین، سه راه تقی آباد، جاده امین آباد، مرکز روانپزشکی رازی (امین آباد). برو و بگو مدتی بستری ات کنند.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)بهنام جان طوری شاکی ای که انگار تقصیر ماست که کنسرت هایت پر نمی شوند و کارشان به نت برگ و دیوار می کشد!اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)سلفی آرام احسان خواجه امیری و دوستان آرام اش در سواحل آرام کالیفرنیا در جوار اقیانوس آرام. احسان جان سلفی ات را که گرفتی آرام آرام به فکر بازگشت به وطن باش، طبق تقویم مرکز بررسیِ روادید برترین ها کمتر از یک هفته به اتمام ویزایتان مانده. خلاصه باعث دردسر و آبروریزی نشوید!
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)آفرین سروش جان! همین طوری به پیگیری ها و سیریش بازی هایت ادامه بده تا بالاخره یک نقش در فیلم جدید مدیری بگیری!
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)تبریک احسان کرمی به فرشته حسینی همکار و هم بازی افغانستانی اش در تئاتر “سینماهای من” که سال گذشته در دست اجرا بود.
اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)با این عکس از بانو رویا تیموریان و دختر عزیزش درنا خانم در حاشیه یک گالری، مطلب امروز را به پایان رسانده و شما را تا روزی دیگر به خداوند متعال می سپاریم. در پناه حق.

ارسال شده در تاریخ 14 دسامبر 2016 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی
بازدید : 5,192
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.