عکس شباهت قیافه الناز حبیبی و امیلیا کلارک بازیگر خوشگل

عکس شباهت قیافه الناز حبیبی و امیلیا کلارک

عکس شباهت قیافه الناز حبیبی و امیلیا کلارک بازیگر,شباهت عجیب الناز حبیبی و امیلیا کلارک, شباهت جالب الناز حبیبی و امیلیا کلارک,Elnaz Habibi , البوم عکس الناز حبیبی , الناز حبیبی , الناز حبیبی بازیگر ایرانی , الناز حبیبی بازیگر زن ایرانی , الناز حبیبی بازیگر پنج کیلومتر تا بهشت , الناز حبیبی بازیگر پیتزا مخلوط , النازحبیبی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت , بیوگرافی الناز حبیبی , تصاویر جدید الناز حبیبی , جدیدترین عکس الناز حبیبی , زیباترین عکسهای بازیگران , سایت اریا پیکس , عکس از الناز حبیبی , عکس الناز حبیبی

الناز حبیبی از بازیگران جوان کشورمان است که در این مطلب از سایت ایران پاتوق شباهت جالب الناز حبیبی و امیلیا کلارک را برای شما عزیزان همراه در نظر گرفته ایم و از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید.

شباهت جالب الناز حبیبی و امیلیا کلارک بازیگر سریال “بازی تخت و تاج” را میتوانید در عکس های زیر ببینید .

عکس شباهت قیافه الناز حبیبی و امیلیا کلارک

عکس شباهت قیافه الناز حبیبی و امیلیا کلارک

عکسهای بی حجاب الناز حبیبی و همسرش

عکسهای بی حجاب الناز حبیبی و همسرش 

عکس بی حجاب الناز حبیبی و همسرش

عکس بی حجاب الناز حبیبی و همسرش

عکس جدید الناز حبیبی

عکس جدید الناز حبیبی

عکس بی حجاب الناز حبیبی لب دریا

عکس بی حجاب الناز حبیبی و شوهرش لب دریا

عکس بی حجاب الناز حبیبی

عکس بی حجاب الناز حبیبی

الناز حبیبی و امیلیا

عکس شباهت قیافه الناز حبیبی و امیلیا کلارک

بازیگر بریتانیایی سریال بازی تاج و تخت، امیلیا کلارک، از سوی مجله ی اسکویر جذاب ترین زن سال ۲۰۱۵ انتخاب شد. ستاره ی ۲۸ ساله ی سریال بازی تاج و تخت در حالی  به این عنوان رسیده که در سال های گذشته اسکارلت یوهانسون، ریحانا و پنلوپه کروز جذاب ترین زنان مجله ی اسکویر شده بودند. او در سریال بازی تاج و تخت نقش یک نیمه انسان و نیمه اژدهای جذاب و رازآلود را بازی می کند که به دنبال تاج و تخت از دست رفته ی پدرش با برادرش دست به ماجراجویی و مبارزه می زنند. در حالی که در زندگی روزمره، او دختری نمکی با زیبایی طبیعی است اما در سریال، فرمانروایی یک قاره را به همراه سه بچه اژدهایش در دست دارد. نویسنده ی فیلمنامه، بنجامین مارکویت جذابیت  و تعادل امیلیا را در نقشش ستایش می کند.

امیلی در مورد تست بازیگریش برای این نقش می گوید: مدیر برنامه هایم زمانی که در مورد من با آژانس بازیگری صحبت می کرد شنیدم که به آنها می گفت می دانم که فردی که برای این نقش دنبالش هستید دختری بلند قد و بلوند است و می دانم که امیلیا کوتاه و خپل و گندمی است اما از شما می خواهم که او را ببینید. آژانس دنبال دختری بود که زیبایی و جذابیتی فراتر از یک مدل داشته باشد. دختری که بتواند در یک فصل از فیلم مقابل چشمان شما شکوفا شود  به قدرت برسد. و اون کسی نبود جز امیلیا که سابقا او رو خپل و کوتاه می دانستند.

امیلیا کلارک که به تازگی تور مطبوعاتی خود رو برای فیلم ترمیناتور به همراه آرنولد شوارتزنگر به پایان رسانده، مسیر حرفه ای خود را با نقش های قوی تری  ادامه می دهد. او در سال ۲۰۱۳ برای دو ماه هالی گولیتلی را در برنامه ی برادوی در تیفانی به تصویر کشیده بود. نقشی که می دانیم سرنوشت بسیاری از بازیگران هالیوودی را تغییر داده است.

عکس شباهت قیافه الناز حبیبی و امیلیا کلارک

 

عکس جدید الناز حبیبی , عکسهای بازیگران زن , عکسهای بازیگران زن ایرانی , عکسهای بدون آرم الناز حبیبی , عکسهای جدید الناز حبیبی , فیلم های الناز حبیبی , نقش الناز حبیبی در پنج کیلومتر تا بهشت , همسرالناز حبیبی , گالری عکس الناز حبیبی,الناز حبیبی اینستاگرام,الناز حبیبی بی حجاب,الناز حبیبی فیس بوک,الناز حبیبی instagram,الناز حبیبی مرگ,الناز حبیبی فوت کرد,الناز حبیبی و همسرش,الناز حبیبی بیوگرافی,الناز حبیبی ممنوع التصویر شد,الناز حبیبی اپارات,الناز حبیبی ازدواج,الناز حبیبی ازدواج کرده؟,الناز حبیبی ازدواج کرد,الناز حبیبی استقلالی,الناز حبیبی قبل از عمل بینی,الناز حبیبی قبل از عمل,الناز حبیبی و امیر حسین رستمی,الناز حبیبی قبل از عمل زیبایی,الناز حبیبی آپارات,

ارسال شده در تاریخ 13 آگوست 2016 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی
بازدید : 12,584
دیدگاه خود را ارسال کنید ( ۱ دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • نه باو چیشون شبیه همه
    الناز خوشگلتره چیه اون بی ریخت

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.