عکس شنا کردن مختلط دختران و پسران در استخر کازرون سال ۹۵

عکس شنا کردن مختلط دختران و پسران در استخر کازرون

عکس شنا کردن مختلط در ایران,آب تنی مختلط دختران و پسران در استخر کازرون,شنا کردن مختلط زنان و مردان در رودخانه,تصاویر شنا کردن مختلط دختران و پسران تابستان ۹۶,شنا کردن لخت دختران و پسران

عکس های آب تنی مختلط دختران و پسران در کازرون سوژه داغی در رسانه های محلی شده است. این استخر مختلط که در شهرستان کازرون واقع شده است مربوط به حرم امامزاده سید حسین علیه السلام است. مسائلی چون بدحجابی، ترویج مصرف قلیان و …. تنها گوشه ای از معضلات فرهنگی است که اطراف این حرم مطهر با آن دست و پنجه نرم می کند.

امامزاده سید حسین علیه السلام در شهرستان کازرون و در نزدیکی شهر قائمیه قرار گرفته است. وجود چشمه سار، حوضچه ی آب و طبیعت زیبا در اطراف این امامزاده جلیل القدر باعث شده تا خانواده ها اوقات فراغت خود را در جوار این امامزاده سپری کنند.

مسئولین و هیئت امنای امامزاده همواره بر تکمیل صحن و سرای آن تاکید داشته اند و در چند سال اخیر این امر با پیشرفت بسیار مناسبی همراه بوده است. اما با همه این تلاش ها، در بعد مسایل فرهنگی هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است.

مسائلی چون بدحجابی، ترویج مصرف قلیان و …. تنها گوشه ای از معضلات فرهنگی است که اطراف این حرم مطهر با آن دست و پنجه نرم می کند. گرمای هوا هم باعث شده تا بسیاری از مسافران تنی به آب بزنند و در حوضچه ی این امامزاده شنا کنند. ده ها مرد و زن در کنار همدیگر آب تنی می کنند!

عکس شنا کردن مختلط دختران و پسران در استخر کازرون سال 95

عکس های آب تنی مختلط دختران و پسران در کازرون

عکس شنا کردن مختلط دختران و پسران در استخر کازرون سال ۹۵

عکس های آب تنی مختلط دختران و پسران در کازرون

عکس شنا کردن مختلط دختران و پسران در استخر کازرون سال ۹۵

عکس های آب تنی مختلط دختران و پسران در کازرون

عکس های آب تنی مختلط دختران و پسران در کازرون

عکس های آب تنی مختلط دختران و پسران در کازرون

آب تنی مختلط زنان و مردان در امامزاده سید حسین کازرون شنا و آب تنی مختلط زنان بی حجاب و مردان در چشمه های امامزاده سید حسین کازرون

امامزاده سید حسین بن امیر بن ابراهیم بن زین العابدین معروف به امامزاده سید حسین نتیجه امام زین العابدین ( ع ) هستند که آرامگاه این بزرگوار در کازرون و در شمال شهر بیشاپور قرار گرفته است .

امامزاده سید حسین از دیرباز مورد توجه مردم فارس بوده‌است و به عنوان سومین امامزاده مورد توجه در استان فارس بعد از شاهچراغ و سید علاءالدین حسین به شمار می‌آید که مردم اعتقاد زیادی به آن دارند و برای نذورات و گرفتن حاجات به زیارت این امامزاده روی می‌آورند، و به خاطر وجود چشمه سار و باغات به سیاحت و گذراندن تفریحات آخر هفته و ایام تعطیل در جوار این امامزاده می‌پردازند. این امامزاده دارای موقعیت ویژه‌ است و جمعیت قابل توجهی از شهرها و استان‌های همجوار به زیارت این امامزاده روی می‌آورند.
وجود چشمه‌های فراوان که مشهورترین آن‌ها سر آب اردشیر است و همچنین باغ‌های مرکبات زیبا و سرسبز در اطراف آن، این مکان را به یک مکان زیارتی و سیاحتی تبدیل کرده‌است.امامزاده سیدحسین در نوروز ۱۳۸۹ بیش از ۱۵۰ هزار نفر مسافر پذیرفت .

مسئولین و هیئت امنای امامزاده همواره سعی بر این داشته اند تا به تکمیل صحن و سرای این امامزاده بپردازند اما در چند سال اخیر متاسفانه شاهد مسائل فرهنگی در اطراف این امامزاده بوده ایم .

آب تنی مختلط زنان و مردان در حوضچه این امامزاده ، بی حجابی زنان و کشیدن قلیان چند نمونه از مسائلیست که در این امامزاده مشاهده میشود .

گهگاه دیده شده ه دختران و پسران در آب تنی مختلط خود حرمت ها را کنار گذاشته و به رقص و آب بازی میپردازند .

هوای گرم این ناحیه بهانه خوبی را فراهم آورده تا زنان و مردان بدون توجه به قداست امامزاده سید حسین به آب تنی مختلط در آب های این امامزاده بپردازند .

امیدواریم که مسئولین در جهت احترام این امامزاده بزرگوار به مشکلات فرهنگی در امامزاده سید حسین رسیدگی کنند .

در ذیل بالاجبار عکس هایی از آب تنی مختلط زن و مرد در آب های این امامزاده را به نمایش گذاشته ایم .

ارسال شده در تاریخ 21 نوامبر 2016 توسط مدیریت با موضوع اخبار حوادث , عکس و بیوگرافی
بازدید : 8,032
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.