عکس موقشنگ های ورزشکار در المپیک ریو ۲۰۱۶

عکس موقشنگ های ورزشکار در المپیک ریو ۲۰۱۶

عکس موقشنگ های ریو ژانیرو المپیک ۲۰۱۶,تصاویر ورزشکان المپیک ۲۰۱۶ با مدل موی جدید,جدیدترین مدل مو در المپیک ریو,مدل موهای عجیب و غریب در المپیک ریو,مدل موی منشوری در المپیک ۲۰۱۶,عکس هایی از فشن ترین مدل موی المپیک در سال ۲۰۱۶

دیلی میل در پستی جنجالی تصویر شش ورزشکار المپیکی را به عنوان کسانی که «باید دنبال آرایشگر تازه‌ای باشند» منتشر کرده است.

به گزارش «ورزش سه» و برگرفته از دیلی میل، در حالی که بعضی از این مدل موها چندان هم بد به نظر نمی‌رسند چند تایی هم به شدّت منشوری هستند! دیلی‌میل اشاره کرده که به رغم نمایش‌های فوق‌العاده و ارائه استعدادهای برتر، بسیاری از ورزشکاران المپیکی از جنبه‌های حاشیه‌ای مورد توجّه قرار گرفته‌اند. در ادامه به تعدادی از مدل موهای جنجالی و حواشی‌ای که مخاطبان فضای مجازی درباره آنها ساخته‌اند نگاهی می‌اندازیم.

 

جودوکار هفتاد کیلوگرم تیم بریتانیا، سالی کانوی (Sally Conway) ضمن اینکه به خاطر کسب مدال برنز رقابتهای ریو ۲۰۱۶ مورد توجّه قرار گرفت، برای مدل موهای عجیبش هم وایرال شد.

 

عکس موقشنگ های ورزشکار در المپیک ریو 2016
ماریوریو نیوموی فوتبالیست زیمباوه‌ای، به نوعی تاج سلطنت موهای ناجور را به دست آورده. همچنین مدل موی ژیمناست آمریکایی، سم میکولاک هم در فضای مجازی مایه شوخی‌های زیادی شده است. به گفته کاربران موهای سم جاذبه را به سخره گرفته‌اند.

 

عکس موقشنگ های ورزشکار در المپیک ریو 2016
مدل موهای ژیمناست ژاپنی هم مدّت زیادی از چشم کاربران فضای مجازی دور نماد و به زودی درباره موهای روهی کاتو صحبت‌های بسیاری شد.

 

عکس موقشنگ های ورزشکار در المپیک ریو 2016
برنده مدال برنز ژیمناستیک هم از تیغ نقد آرایشگرانه در امان نماند. لوئیس اسمیت که موهای بلند خود را پشت سرش جمع کرده است حتّی در مواردی حتّی با این نقد رو به رو شده که به خاطر مدل موهایش مدال بهتری نگرفته است.

 


ریکی فائولر گلف‌باز آمریکایی زمانی که با خوشحالی در رژه المپیک حضور داشت، تصوّر نمی‌کرد مدل موهایش اینچنین مورد تعجّب و شوخی کاربران اینترنت قرار بگیرد. خیلی‌ها مدل موی او را با نازی‌های و افسران هیتلری مقایسه کردند.

 


جوان طلایی شنای استرالیا هم درست پس از اینکه تصویرهای خارج از استخرش پس از گرفتن مدال طلای المپیک منتشر شد، مورد هجوم نقدها و شوخی‌های درباره مدل موی خود قرار گرفت. برخی به شوخی نوشتند که شاید کیل چالمرز در استخر طلا گرفته باشد ولی مدل موهایش برایش هیچ جایزه‌ای نخواهد داشت.

 


کیسی پترسون بازیکن والیبال ساحلی آمریکا، مدل مویی را انتخاب کرده که یادآور دهه ۹۰ میلادی‌ست.

 

ارسال شده در تاریخ 12 آگوست 2016 توسط مدیریت با موضوع خبر ورزشی , عکس و بیوگرافی
بازدید : 3,337
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.