عکس های ندا جناب مجری زیبای نیمه لختی من و تو پلاس

عکس های ندا جناب مجری شبکه من و تو

عکس های ندا جناب بی حجاب و بیوگرافی و تصاویر اینستاگرام خانم جناب با همسر یا دوست پسرش Instagram من و تو پلاس با زندگینامه خصوصی و لو رفته و تاریخ تولد او را در این مطلب ایران پاتوق مشاهده کرده و مطالعه فرمایید

شبکه های ماهواره ای همچون من و تو سعی در انتشار اخبار و سیاه نمایی از وضعیت موجود ایران و تشویش افکار عمومی بر ضد انقلاب و جمهوری اسلامی دارند.

این شبکه ضد دین ماهواره ای برنامه های گوناگون به زبان فارسی مانند مستندهای علمی ، تاریخی ، حیات وحش ، مجموعه های تلویزیونی ، برنامه های ورزشی ، مسائل زنان و اخبار و تحلیل سیاسی اجتماعی دارد.

حامیان مالی این شبکه افراد نامشخصی هستند که هرگز نام آن ها فاش نشد؛ حامی مالی این شبکه ماهواره ای دولت انگلستان است که همواره بر ضد ایران و ایرانی فعالیت میکند.

مواظب این شبکه ی ماهواره ضد انقلاب که اخبار کذب می دهد باشید

بیوگرافی کامل ندا جناب

ندا جناب مجری زیبا و دوست داشتنی شبکه منوتو در تاریخ 21 آبان در سال 1359 در شهر تهران متولد شده است.

او بزرگ شده در شاهین شهر اصفهان می باشد و دوران کودکی خود را در این شهر سپری کرده است!

ندا در رشته حقوق در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد نجف آباد فارغ التحصیل شده است،همچنین او در رشته علوم رسانه نیز تحصیل کرده است !

کودکی و کار در تلویزیون

ندا از زمان کودکی عاشق کار کردن در تلویزیون بوده و در دوران دانشجویی در ایران با گروه‌ های فیلمبرداری همکاری می‌ کرده است در لس آنجلس نیز از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ در شبکه تلویزیونی خارج از ایران مجری و گزارشگر بود.

عکس های ندا جناب مجری

مدرک تحصیلی ندا جناب

ندا یکی از پر انرژی ترین و فعالترین تهیه کنندگان و مجریان شبکه من و تو با مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه آزاد نجف‌ آباد و در حال حاضر مشغول به تحصیل رشته مدیا(البته به لطف دوستان بهایی خود مشغول به تحصیل شد) در لندن،است ندا در ایران در دوران دانشجویی با تعدادی از گروه‌های فیلمبرداری همکاری داشته. از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ در تلویزیون طپش لندن مجری و گزارشگر بوده که ممکنه خیلی از شما با چهره ندا آشنا باشید

بیوگرافی و عکس اینستاگرام ندا جناب 2018 Neda Jenab

Neda Jenab

ماجرای ازدواج و همسر خانم ندا

وی بعد از ازدواجی که منجر به طلاق شد از کشور خارج و به دوستان بهائی خود در لندن پیوست.
نداجناب در رشته مدیا مشغول به تحصیل شده است، او در دوران دانشجویی با تعدادی از گروه های فیلمبرداری غیر قانونی همکاری داشته و مدتی در تلویزیون بی بی سی و تپش که در لندن پخش می شود، به عنوان گزارشگر همکاری داشته است.
ندا جناب در این تلویزیون جدید، برنامه ای در مورد ورزش رزمی خانمها دارد ! و هدف این برنامه جلوگیری از ترس خانمها از تاریکی عنوان کرده است.

بیوگرافی و عکس اینستاگرام ندا جناب 2018 Neda Jenab
ایشان در فیس بوک شخصی خود، عکسی با وضعیت زننده و نیمه عریان و برهنه از خودش را به نمایش گذاشته است.

نداجناب در ایران یکبار ازدواج کرده است ! و صاحب دختری بنام نیکی است ! اما این ازدواج دوام نمیاورد و او بعد از طلاق به خارج از کشور مهاجرت می کند ندا جناب اوایل ازدواج خود را مخفی نگه میداشت اما بعد از گذشت مدتی عکس هایی از دخترش را در شبکه ای اجتماعی منتشر کرد.
او مدتی با شبکه ضد انقلاب طپش و بی بی سی فارسی همکاری داشته است !  و سرانجام در مرموزترین شبکه ماهواره ای فارسی زبان ! یعنی من و تو با سرمایه گذاری هنگفت بعنوان مجری و تهیه کننده حضور پیدا کرد.

بیوگرافی و عکس اینستاگرام ندا جناب 2018 Neda Jenab  بیوگرافی و عکس اینستاگرام ندا جناب 2018 Neda Jenab

 

ارسال شده در تاریخ 4 آوریل 2018 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی بازیگران
بازدید : 35,602
دیدگاه خود را ارسال کنید ( 2 دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • آخه به شما چه؟ دها هنربند با حجاب داریم که در زندگی خصوصی خود هزاران فسق و فجور دارند. هرچه هست ایشان دو رو نیست البته بنظر من مجری توانمندی است ایکاش در وطن خودش فعالیت داشت بهرحال در زندگی خصوصی دیگران تجسس نکنید.

  • واقعا فکر نمیکردم که 40 سالش باشه
    بعد یه سؤال اینکه عکس نیمه لختش کجاست ؟من برای این اومدم همه این ها رو نگاه کردم

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.