فال روزانه اردیبهشت فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه اردیبهشت فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه اردیبهشت

فال و تعبیر خواب


نیمسال اول فال روزانه

یکشنبه ، ۱۵ اُردیبهشت ۱۳۹۸

متولدین فروردین

امروز دوست دارید برنامه ای که در سر دارید را اجرا کنید اما چیزی یا کسی شما را مجبور به حرکت در مسیر دیگری می کند.اگر چه دوست دارید تنهایی وارد عمل شوید اما امروز فعالیت گروهی به نفع تان خواهد بود. شما انتخاب های زیادی در سر دارید اما یکی از آنها مهمتر از بقیه است پس انرژی خود را صرف آن کنید. از صحبت کردن با فردی هراسانید و فکر می کنید که او ممکن است فکرهای بی ربطی درمورد شما بکند، اما بهتر است از فرصت ها استفاده کنید و همین امروز راز دلت تان را با او در میان بگذارید.

متولدین اُردیبهشت : فال روزانه اردیبهشت :

اعتماد به نفس خود را در چنین روزی افزایش دهید و به احساسات، افکار و ایده های خود قدرت بیان دهید. بدبینی نسبت به اطرافیان را از خود دور و به جای آن به جنبه های مثبت نگاه کنید. منفی اندیشی تنها مشکلات شما را بیشتر می کند. راههای زیادی برای شادی وجود دارد، برای رسیدن به آنها تلاش کنید. لازم نیست زیاد درباره قرار ملاقات تان با فردی نگران باشید زیرا امروز شانس با شما است و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. انرژی مثبتی که امروز در هوا پراکنده است، به شما در هر زمینه ای کمک خواهد کرد بنابراین آرام باشید و از لحظات خود لذت ببرید.

متولدین خرداد : فال روزانه اردیبهشت :

امروز آرام و قرار ندارید و نمی توانید به خوبی تمرکز خود را حفظ کنید. بهتر است دور کارهای مهم را خط بکشید و خودتان را با کارهای بی اهمیت تر مشغول کنید. منتظر خبری هستید. این خبر می تواند در زمینه تحصیلی یا حتی کاری باشد. شاید این خبر با تاخیر به دست تان رسد اما کمی صبر کنید تا آنچه انتظارش را می کشید به بهترین شکل به سر آید. پس از شنیدن این خبر می توانید دوستان و اقوام خود را دعوت کنید و این شادی را با آنها شریک شوید.

متولدین تیر

شما آرزوهای بزرگی در سر دارید اما گاهی به خاطر کم صبری تمام تلاش هایتان را از بین می برید. سعی کنید از امروز پله پله و با فکر قدم بردارید. پنهان کردن احساسات و نشان دادن بی تفاوتی آسان است اما این موضوع نه برای شما و نه برای شریک زندگی تان خوشایند نخواهد بود. پس بهتر است اگر مشکلی برایتان بوجود آمده با هم حرف بزنید و حلش کنید. در انتهای روز خبر خوبی از طریق یکی از دوستان تان خواهید شنید که فردایتان را می سازد.

متولدین مرداد

دوستی به شما پیشنهادی می دهد اما به دلیل عدم اعتماد کافی، در پذیرفتن آن دودل هستید. عجله نکنید، به خودتان زمان دهید و تمام جوانب را به خوبی بررسی کنید. شرایط آنقدرها هم که شما فکر می کنید، بد نیست. اگر امروز بین شما و یکی از دوستان نزدیک تان در محیط کار اختلافی بوجود آمد، نگران نشوید. اگر چه حل کردن این مشکل در حال حاضر سخت است اما به زودی برطرف خواهد شد. تغییری در زندگی تان رخ می دهد که در بهبود شرایط مالی تان موثر است.

متولدین شهریور : فال روزانه اردیبهشت :

امروز با افراد جدید یا دوستانی که مدت ها آنها را ندیده اید، ملاقات می کنید و این ملاقات در پیشرفت شغلی شما موثر واقع خواهد شد. بنابراین سعی کنید تمام تمرکزتان را بر آن بگذارید تا این فرصت را از دست ندهید. حتی اگر در راهی که می خواهید انتخاب کنید تردید دارید، باز هم به جلو حرکت کنید. در مورد مسائل عاطفی درست زمانی که فکر می کنید همه چیز خوب و سر جای خودش است، ناگهان یادتان می آید که به قول های خود عمل نکرده اید. اما نگران نباشید، با گفتگو با شریک زندگی تان و ابراز پشیمانی مشکل شما حل خواهد شد. با این کار احساس سبکی نیز خواهید کرد

نیمسال دوم فال روزانه

یکشنبه ، ۱۵ اُردیبهشت ۱۳۹۸

متولدین مهر : فال روزانه اردیبهشت :

بهتر است به جای نشستن و منتظر ماندن، بلند شوید و حرکت کنید. در غیر اینصورت در دریای ناامیدی غرق خواهید شد اید. شما فرصت های خوبی دارید اما به راحتی آنها را از دست می دهید. بد نیست گاهی در مورد اعتقادات و احتیاجات خود سخن بگویید زیرا دیگران قادر به درک احساسات درونی شما نیستند. این موضوع در رابطه عاطفی شما نیز تاثیر مثبت زیادی خواهد داشت. یکی از دوستان تان منتظر جوابی از جانب شماست، او را بیش از این معطل نکنید.

متولدین آبان

امروز اطرافیان تان حساس تر از همیشه هستند بنابراین در جملاتی که به زبان می آورید محتاط تر باشید. ایده های بسیاری در سرتان است که احتیاج دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما از طرفی از بیان آنها می ترسید. بهتر است با یکی از نزدیک ترین و مورد اعتمادترین افراد زندگی تان در یک رستوران قرار ملاقاتی بگذراید و کمی ذهن تان را خالی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. یکی از دوستان تان را به طور تصادفی ملاقات می کنید، آن را به فال نیک بگیرید.

متولدین آذر : فال روزانه اردیبهشت :

اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید کمی جسور تر عمل کنید و پشتکار خود را افزایش دهید. شما دوست دارید با افرادی در تماس باشید که به شما اعتماد دارند و از تلاش هایتان تقدیر می کنند. بهتر است به جای تکیه به آنها کمی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. می خواهید در مورد مسئله مهمی با فردی صحبت کنید اما از بیان آن می ترسید. اگر بتوانید بر ترس خود غلبه کنید، لحظات شیرینی پیش رو خواهید داشت. اگر چه فرد کنجاوی هستید اما از برخی اتفاقات اطراف تان دور افتاده اید. بهتر است دقت تان را نسبت به اطراف یالا ببرید تا واقعیات بیشتری را ببینید.

متولدین دی

به دنبال فرصتی برای شروع کاری هستید اما می ترسید از پس آن برنیایید. نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. احساس یک آتشفشان در حال فوران را دارید، به غرایز خود اعتماد کنید و دست به کار شوید. بدون هیچ دلیلی گذشته تلخ به سراغ تان می آید که ممکن است رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است از هر آنچه زمان حال شما را به گذشته تلخ تان وصل می کند، دوری کنید. در حال حاضر از تصمیم گیری های بزرگ خودداری کنید.

متولدین بهمن : فال روزانه اردیبهشت :

مدتی است آرام نشسته و اتفاقات اطراف تان را تجزیه و تحلیل می کنید اما حال پس از بدست آورده اطلاعات لازم وقت آن است که وارد عمل شوید و نتیجه گیری های خود را برای دیگران نیز بازگو کنید. نگذارید دیگران مانع درخشش شما شوند. برای چیزی که به آن ایمان دارید مقاومت کنید. بین شما و شریک زندگی تان مشکلاتی بوجود آمده و برای این که او را به حرف بیاورید، باید تلاش زیادی کنید. بهتر است با گفتگو ترس های طرف مقابل تان را از بین ببرید سپس راه حل لازم را پیشنهاد دهید.

متولدین اسفند

برای اینکه روی دیگران تاثیر مثبت بگذارید باید بتوانید حرف هایتان را با لحنی دوستانه بیان کنید. شما اخیرا به فردی علاقمند شده اید اما از شنیدن «نه» و رد شدن هراس دارید، به همین دلیل احساسات تان را پنهان می کنید. شاید بد نباشد که امروز جسارت بیشتری به خرج دهید. به دنبال شروع کاری هستید اما منتظر شرایط ایده آل تان هستید. مطمئن باشید که تا خود شما دست به کار نشوید این شرایط برایتان فراهم نمی شود


فال و تعبیر خواب

 سخنی با متولدین امروز

جمعه ، ۱۳ اُردیبهشت ۱۳۹۸

:diamonds:دوست عزیزی که 13 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک
:rose:شما شخصی آرام و صلح جو، قابل اعتماد، احساساتی، سخاوتمند، متواضع، مهربان، عاقل و مثبت اندیش هستید و از صحبت کردن در مورد چیزهای بیهوده نفرت دارید. تنها کافیست وجود خود را از خودخواهی پاک کنید تا انسان خیلی بهتری شوید. وضعیت سلامتی شما به طور کلی خوب خواهد بود و در طول سال فقط با مشکلات کوچکی درگیر خواهید شد که با مراجعه ی به موقع به پزشک برایتان ایجاد مشکل نخواهند کرد. امسال از لحاظ اقتصادی برای شما سال چندان هیجان انگیزی نخواهد بود و دوره ای نسبتا طولانی از رکود را در پیش خواهید داشت، با این حال اوضاع متعادل خواهد بود و با پستی و بلندی های چندانی روبرو نخواهید شد. سرمایه گذاری برای آینده فکر خیلی خوبی خواهد بود. از دوستان و همکاران خود پول قرض نگیرید و تا جای ممکن شما هم به آنها قرض ندهید. مسئولیت هایتان در محل کارتان افزایش پیدا خواهند کرد، اما شما به خوبی از پس انجام آنها برخواهید آمد و در نتیجه پاداش ها و تشویق های زیادی را دریافت خواهید کرد. خبرهای خوبی از شریک عاطفیتان در راه هستند که باعث محکم تر شدن رابطه ی عاطفیتان خواهند شد. خرداد، مرداد، آذر و اردیبهشت بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال و تعبیر خواب

 نیمسال اول فال روزانه

جمعه ، ۱۳ اُردیبهشت ۱۳۹۸

متولدین فروردین : فال روزانه اردیبهشت :

امروز شما نسبت به روابط عاطفی خود احساساتی کمال طلبانه دارید. آنهایی را که به شما نزدیک هستند خیلی بهتر از همیشه می بینید و نگاهتان نسبت به شخصی که دوست دارید با تحسین و ستایش همراه است و او را همچون قهرمانی افسانه ای می بینید. شما در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی برای جدی کردن رابطه ی عاطفی خود و ورود به مرحله ی بعدی این رابطه به سر می برید، اما به این شرط که به کمبودها و نواقص طرف مقابلتان آگاه باشید. دوست داشتن شخصی که کامل و بدون نقص است کار ساده ای است، عشق واقعی این است که طرف مقابلتان را با خطاها و کمبودهایش هم قبول داشته باشید.

متولدین اُردیبهشت : فال روزانه اردیبهشت :

شما امروز احساس می کنید که باید به دیگران کمک کنید. غرایز انسان دوستانه ی شما خیلی قویتر از همیشه هستند، اما می شود گفت که دیگر دارید زیاده روی می کنید. کمک کردن به آنهایی که به اندازه ی شما خوش شانس نیستند بسیار ارزشمند است اما معمولا وقت و انرژی زیادی از شما می گیرد. اگر بخواهید به همین روش برای همیشه ادامه بدهید زندگی شخصیتان به طور جدی تحت تأثیر این شرایط قرار خواهد گرفت. خودتان را برای برخی تغییرات اساسی که در ابتدا اصلا برایتان خوشایند نیستند آماده کنید. کنار آمدن با این تغییرات به میزان انعطاف پذیری شما بستگی دارد و در درجه ی اول خودتان باید به خودتان کمک کنید.

متولدین خرداد

امروز هنر و فعالیت های هنری برای شما از جذابیت فوق العاده ای برخوردار هستند. این احتمال هم وجود دارد که به صورتی کاملا ناگهانی عاشق شوید. اگر در حال حاضر در یک رابطه ی عاطفی جدی هستید شرایط شما در جهتی مثبت و امیدوار کننده رو به تغییر خواهند بود و با جنبه هایی از وجود عشقتان آشنا خواهید شد که تا بحال برایتان ناشناس بوده اند. اگر مجرد هستید شخص فوق العاده ای پیش رویتان قرار خواهد گرفت که پیش از وابسته شدن باید شناختی کامل نسبت به او پیدا کنید. حتی اگر این شخص در حال حاضر بی عیب و نقص به نظر برسد هم نباید فراموش کنید که او یک انسان است و قطعا کمبودهایی نیز دارد.

متولدین تیر : فال روزانه اردیبهشت :

اتفاقاتی که امروز می افتند باعث خواهند شد که میزان انرژی مثبت و عشق و محبت موجود در خانه و زندگی شما خیلی بیشتر از همیشه باشد. مهمان هایی که به مسائل معنوی و ماورایی علاقه مند هستند اطلاعات جدید و هیجان انگیزی را برای شما به همراه خواهند داشت. خبرهای خوب غیر منتظره ای که به دستتان می رسند نه تنها خود شما، بلکه تمام خانواده و دوستانتان را نیز خوشحال خواهند کرد. شاید در یک جلسه با اهداف انسان دوستانه یا معنوی شرکت کنید که با حضور در آن کارهای ارزشمندی را به انجام خواهید رساند که امواج مثبت آن را تا مدتی طولانی در وجود خود و در خانه تان احساس خواهید کرد.

متولدین مرداد

امروز برخی افراد جدید که به نظر خیلی جالب می رسند به محله یا ساختمان شما نقل مکان کرده و کنجکاوی شما را برخواهند انگیخت. امروز از پشت تلفن و یا به صورت حضوری مکالمات جالبی در رابطه با مسائل معنوی آن که جواب سؤال هایتان را برای شما به همراه داشته باشد باعث خواهد شد که علامت سؤال بالای سرتان سبز شود. مطالعه در این مورد می تواند به یافتن جواب سوال هایتان کمک کند. امروز شاید نرسید تمام کارهایی را که در لیست وظایف روزانه تان دارید به انجام برسانید، تنها دلیل آن هم این است که خیلی راحت برنامه های خودتان را رها کرده و درگیر مسائل و مشکلات دیگران می شوید.

متولدین شهریور

امروز با تجربه های جدیدی روبرو خواهید شد. استعدادی که نمی دانستید دارید برایتان آشکار خواهد شد. این استعداد ممکن است ترکیبی از هنر و تکنولوژی، مثل گرافیک کامپیوتری یا انیمیشن باشد و یا شاید فعالیت های معنوی و انسان دوستانه را در بر بگیرد. همچنین کارهایی مانند فعالیت در زمینه ی جمع آوری کمک های خیریه یا فعالیت های سیاسی و اجتماعی در برنامه ی امروزتان جای خواهند داشت. درنگ نکنید و کارهایتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. شما می خواهید کمی بحال خودتان باشید و وقتتان را صرف خودتان و اهداف شخصیتان بکنید، با این حال باید مواظب قدم هایی که بر می دارید باشید. کاری نکنید که فردا نشود بهای آن را پرداخت یا آن را به حالت اولش بازگرداند

 نیمسال دوم فال روزانه

جمعه ، ۱۳ اُردیبهشت ۱۳۹۸

متولدین مهر

شما معمولا آدمی منطقی هستید و ترجیح می دهید راه حل های علمی و منطقی برای مشکلات خود انتخاب کنید، اما امروز حس ششمتان آنقدر خوب کار می کند که می توانید بی آن که به هیچ مشکلی بر بخورید تمام مشکلاتتان را حل کنید. شما با تمام وجود می خواهید وضعیت فعلیتان را تغییر دهید و به همین خاطر هم هر چقدر نقشه تان اساسی تر و افراط گرایانه تر باشد به نظر خودتان جذاب تر خواهد بود. ولی متاسفانه با این رفتارتان ممکن است باعث شوید یکی از ایده های خیلی خوب و هوشمندانه تان ارزش خود را از دست بدهد. اولین قدم که باید بردارید این است که محدودیت هایتان را بشناسید و سپس آگاهانه برای از میان برداشتن آنها تلاش کنید.

متولدین آبان : فال روزانه اردیبهشت :

حس ششم شما معمولا خوب کار می کند، اما امروز این توانایی شما خیلی قویتر از هر زمان دیگری است. اخباری که امروز می شنوید چشم شما را به روی چیزهایی باز خواهند کرد که پیش از این حتی به آنها فکر هم نمی کرده اید. ایده های دیگران امروز به نظرتان آنقدر جالب و خلاقانه هستند که شاید فکر کنید که ایده های خودتان حتی ارزش این که بخواهند به زبان آورده شوند را ندارند. ولی مقایسه کردن افکار خودتان با دیگران اصلا کار درستی نیست، شما می توانید در عین این که از افکار و ایده های دیگران خوشتان می آید و لذت می برید به ایده های خودتان هم احترام بگذارید.

متولدین آذر

امروز ایده های جدیدی برای دنبال کردن اهداف انسان دوستانه و اجتماعی به ذهنتان خواهند رسید، اما شما در حال حاضر آنقدر کمال گرا هستید که ایده هایی که به سرتان می زنند چندان منطقی و قابل پیاده سازی نیستند. شاید بعدا راهی برای عملی کردن این ایده ها پیدا شود، اما الان نه! شاید ارزش ها و رسوم خانوادگی شما را از زندگی مورد علاقه تان باز داشته باشند. امروز آن روزی است که اگر به خودتان احترام می گذارید باید به خاطر خواسته هایتان بایستید و دیگران را وادار کنید به شما و خواسته هایتان احترام بگذارند. با وجود این که اوضاع اقتصادیتان در حال حاضر بد نیست ممکن است اخباری بشنوید که باعث نگرانی شما در این رابطه بشوند.

متولدین دی

مسائل کاری و مادی در حال حاضر دارند برای شما خیلی خوب پیش می روند و این وضعیت شما را به فکر این انداخته است که به آینده ی خود توجه بیشتری داشته باشید و در صورت امکان کسب و کار مستقلی به راه بیندازید. هر چند الان زمان خوب یباری آغاز این کار نیست، اما ایده پردازی در این مورد ضرری نخواهد داشت. با فشارهایی که این اواخر به شما وارد شده، یک تعطیلات دو سه روزه، یا یک دور همی دوستانه چیزهایی نیستند که بتوانند حال روحی شما را به وضعیت عادی بازگردانند. شما به دوره ای طولانی تر از تفریح و استراحت نیاز دارید که به زودی هم برایتان فراهم خواهد شد

متولدین بهمن : فال روزانه اردیبهشت :

امروز ذهن شما روی مسائل معنوی متمرکز شده است و شاید بخواهید در این مورد به مطالعه و تحقیق و بررسی بپردازید یا در یک کلاس یا کارگاه آموزشی در این مورد شرکت کنید. صحبت کردن در رابطه با این مورد با افرادی که علایق مشترکی با شما دارند هم ایده ی خوبی به نظر می رسد. امروز داشتن ثبات در رفتارتان برای شما بسیار دشوار است و نمی توانید رفتار چندان دوستانه ای با دیگران داشته باشید، ولی مواظب باشید حداقل با اطرافیان و دوستانی که به شما نیاز دارند بدرفتاری نکنید و اگر باری از دوششان بر نمی دارید با رفتار تندتان باری به دوششان اضافه نکنید و باعث ناراحتی و دل شکستگی آنها نشوید.

متولدین اسفند

با وجود این که معمولا نسبت به احساسات دیگران حساس هستید اما امروز آنقدر به احساسات و نیازهای دیگران هستید که حتی قبل از خودشان از خواسته هایشان آگاه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرده و توجه خود را به اطرافیانتان نشان دهید. شاید دلتان بخواهد تمام قول هایی که به دیگران داده بودید را فراموش کرده و تمام روز روی تختتان و یا جلوی تلویزیون لم بدهید. اما یادتان باشد اگر به وعده هایی که داده بوده اید عمل نکنید و وظایفتان را به انجام نرسانید مجبور خواهید شد بهای سنگینی برای آنها بپردازید و به شدت پشیمان خواهید شد. چند روز آینده به اندازه کافی برای استراحت وقت خواهید داشت.


نیمسال اول فال روزانه

پنجشنبه ، ۱۲ اُردیبهشت ۱۳۹۸

متولدین فروردین

وقتی مسیرتان را پیدا کنید طبیعتا دلتان می خواهد با سرعت تمام به سوی مقصد نهایی خود گام بردارید، اما وقتی هدف را برای خود مشخص نکرده باشید و ندانید به کدام سو دارید می روید عجله کردن در پیشروی کاری بیهوده و حتی اشتباه است. شاید امروز درک این موضوع برایتان سخت باشد، اما واقعیت چیزی جز این نیست. امروز زیاد حال و حوصله کار گروهی را ندارید و ترجیح می دهید به تنهایی روی پروژه هایتان کار کنید. اما برای همفکری و یا گرفتن اطلاعات مجبور خواهید شد از لاک تنهایی خود خارج شوید. سعی کنید با همسر و فرزندانتان بداخلاقی نکنید، آنها دلیل این رفتار شما را درک نخواهند کرد.

متولدین اُردیبهشت : فال روزانه اردیبهشت :

امروز شما دوست دارید در مورد افکار و نظرات خود و نگرشی که نسبت به دنیای اطرافتان دارید صحبت کنید و سؤالاتی که ذهنتان را به خود درگیر کرده اند را با اطرافیانتان در میان بگذارید. سعی کنید در این مورد تعصب به خرج ندهید و با ذهنی باز به حرف های بقیه هم گوش کنید. امروز برای شما زمانی بسیار مناسب برای انجام کارهای گروهی است. در محل کارتان در فعالیت های گروهی توانایی های زیادی از خود نشان خواهید داد و ایده های فراوانی از همکارانتان خواهید گرفت. در خاج از محل کار نیز وقت گذراندن با دوستان و آشنایان می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد، اگر نمی توانید بیرون بروید هم در شبکه های اجتماعی با دوستانتان حرف بزنید.

متولدین خرداد :فال روزانه اردیبهشت :

امروز شما بسیار آرام و متمرکز هستید و همین آرامش باعث شده است بتوانید با آگاهی، سخت کوشی و رفتاری منطقی کارهایتان را پیش ببرید. افق های پیش رویتان بسیار روشن هستند و اطلاعاتی که برای به سلامت پیش رفتن در دریای آشفته ی زندگی مورد نیازتان هستند را در اختیار دارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به خودتان ایمان داشته باشید و با شجاعت تمام پیش بروید. اگر امروز موفق نشدید هم خودتان را سرزنش نکنید چون در نهایت نتیجه ی زحمات خود را خواهید دید. امروز زمانی بسیار خوب برای فعالیت های اجتماعی است، شما خیلی خوب می دانید کی و کجا و چگونه حرف بزنید و چه وقت هایی ساکت باشید.

متولدین تیر : فال روزانه اردیبهشت :

امروز شما بالاخره خواهید توانست در مورد رازهایی که در سینه دارید و دارند آزارتان می دهند را با شخصی که مورد اعتمادتان است در میان بگذارید. شما خشم زیادی در درون خود احساس می کنید و نگران این هستید که اگر این عصبانیت خود را بروز دهید طرف مقابلتان را از خود برنجانید. شاید هم احساسات عاشقانه ی شدیدی نسبت به یک نفر داشته باشید و از ترس این که این حستان متقابل نباشد و او شما را دوست نداشته باشد. خوشبختانه امروز منطق شما به احساستان حاکم است و می توانید عاقلانه در مورداین که چه چیزهایی را به زبان آورده و چگونه آنها را بیان کنید درست ترین تصمیم ممکن را بگیرید.

متولدین مرداد : فال روزانه اردیبهشت :

ذهن شما در حال حاضر در بحران شدیدی به سر می برد و به همین خاطر هم نمی توانید روی انجام هیچ کاری تمرکز کنید. انگار نگرش شما نسبت به دنیای اطرافتان و زندگی به طور قابل توجهی تغییر پیدا کرده و به دنبال آن نگاهتان نسبت به زندگی حرفه ای و عاطفیتان نیز متحول شده است. با این حال خاطرات گذشته همچنان در ذهن شما زنده هستند و قصد فراموش کردنشان را هم ندارید. حال حاضر ایجاد تغییرات مثبت کوچک در سبک زندگیتان و تلاش برای ایجاد عادت های تازه می تواند اثرات مثبت پایداری روی شما داشته باشد. خوشبختانه کنار گذاشتن عادت های قدیمیتان که مانع پیشرفت شما بودند برایتان بسیار راحت خواهد بود.

متولدین شهریور :فال روزانه اردیبهشت :

امروز برای شما روز نسبتا آرام و خوبی خواهد بود. شاید بخواهید از فرصتی که دست داده استفاده کرده و کارهای عقب افتاده ای که در خانه دارید را انجام بدهید. شما چنان مشغول کار خواهید شد که تا غروب دست از کار برنخواهید داشت و حتی اگر بقیه ی اهل خانه بخواهند شما را قانع به رها کردن کار و لذت بردن از روز تعطیلتان کنند هم راضی نخواهید شد. دو روز تعطیل دیگر هم در پیش هستند، اینقدر به خودتان سخت نگیرید و از امروزتان لذت ببرید. لازم نیست همه ی کارها را همین امروز به پایان برسانید. اگر امروز کسی در محیط کار و یا اطرافتان توجه شما را به خود جلب کرده است ، خیلی سختگیر نباشید و بگذارید حس درونیتان شما را در این زمینه راهنمایی کند.

 نیمسال دوم فال روزانه

پنجشنبه ، ۱۲ اُردیبهشت ۱۳۹۸

متولدین مهر

امروز از فرصتی که دست داده است بهره ببرید و از وقت اضافه ای که دارید برای فکر کردن به آینده ی حرفه ای خود استفاده کنید. شما در حال حاضر نیروی زیادی در اختیار دارید که کمک می کند ایده هایی که در رابطه با این موضوع در سر دارید را سر و سامانی بخشیده و برای عملی کردن آنها برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. امروز در برخورد با اعضای خانواده تان احتیاط و انعطاف بیشتری به خرج دهید و به جای این که با کوچکترین حرف آنها عصبی شوید کمی فکر کنید و ببینید تا چه حد در برآورده کردن نیازهای مادی و عاطفی آنها موفق بوده اید. این تعطیلات فرصت بسیار خوبی برای جبران بی توجهی های اخیرتان می تواند باشد.

متولدین آبان : فال روزانه اردیبهشت :

امروز اصلا وقت خوبی برای رویاپردازی نیست. درست برعکس، کارهای زیادی در انتظارتان هستند که باید به آنها رسیدگی کنید. شما مجبور خواهید بود کارهای زیادی را به انجام برسانید و همچنین با برخی مشکلات فنی هر چند جزئی روبرو خواهید بود. به طور کلی امروز روز به نشبت شلوغی خواهد بود، اما خوبی این وضعیت این است که ذهنتان را مشغول نگه می دارد و جایی برای پرداختن به سؤالات پیچیده و تا حدود زیادی بیهوده ای که این اواخر در سرتان دارید باقی نمی گذارند. وقت آن رسیده که راجع به وابستگی های عاطفی خود جدی شوید. اگر نامزد دارید وقت آن رسیده که برای ازدواجتان برنامه بچینید و این رابطه را وارد مرحله ی بعدی کنید.

متولدین آذر : فال روزانه اردیبهشت :

آیا موانع پی در پی و آزار دهنده ای که مدام سر راهتان قرار می گیرند شما را خسته کرده اند؟ شاید دلیل این وضعیت این باشد که برای تکمیل کارها و مسئولیت هایی که به عهده دارید وقت کافی صرف نمی کنید و همین شما را در وضعیتی قرار داده است که تحمل آن دارد از توان شما خارج می شود. شما نمی دانید هنگام قرار گرفتن در چنین موقعیتی که در آن مجبور هستید کاری را آنقدر تکرار کنید تا به نتیجه ی مورد نظرتان برسید چکار باید بکنید. یادتان اشد در چنین موقعیتی داشتن صبر و حوصله یکی از با ارزشترین ویژگی هایی است که می توانید داشته باشید. هر کاری می کنید بکنید، فقط تسلیم نشوید.

متولدین دی : فال روزانه اردیبهشت :

آیا با بزرگترها و یا مقامات مافوق خود مشکلی دارید؟ آیا نمی توانید منظورتان را به درستی به دیگران بفهمانید؟ اگر جوابتان مثبت است در رفتار خودتان تجدید نظر کنید. اگر جزئیات لازم را با آنها در میان نگذاشته باشید نمی توانید انتظار داشته باشید که به حرف هایتان گوش کنند و یا به راحتی با شما کنار بیایند. آنها هم نظرات و اولویت های خودشان را دارند و تا وقتی به طور دقیق در جریان نقشه های شما قرار نگرفته اند نمی توانند برنامه هایشان را تغییر داده و در جهتی که شما انتظار دارید پیش ببرند. شما در یکی از نقاط عطف زندگیتان قرار دارید، ولی چند ماهی طول خواهد کشید تا بتوانید متوجه روند رشد و پیشرفت کارهایتان بشوید.

متولدین بهمن : فال روزانه اردیبهشت :

کارها و پروژه هایی که در دست انجام دارید خیلی بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده بودید طول کشیده اند و دلیل آن هم چیزی نیست جز این که شما تمرکز کافی روی آها نداشته اید و خودتان را با کارهای متفرقه درگیر کرده اید. شما دائم در تلاش بوده اید که چند کار مختلف را به طور همزمان انجام دهید و نتیجه این شده است که نتوانسته اید پیشرفت مورد انتظارتان را داشته باشید. اگر می خواهید این شرایط به نفع شما تغییر پیدا کند باید انرژی خود را روی یک کار و در یک مسیر متمرکز کنید. اگر حرفی در دلتان است که باید با عشقتان در میان بگذارید الان وقتش است، زیرا امروز می توانید از اعماق قلبتان حرف بزنید و در عین حال منطقی هم باشید.

متولدین اسفند

شما مجبور نیستید که همه ی کارها را به تنهایی انجام دهید. زندگی یک ورزش انفرادی نیست و اگر می خواهید از آن بیشترین لذت ممکن را ببرید و بهترین نتایج را دریافت کنید باید عضوی از یک گروه باشید و با دیگران ارتباط برقرار کنید. شما باید همین حالا تصمیم خود را در این مورد بگیرید. تصمیمتان هر چه که باشد اتفاقاتی در انتظارتان هستند که فکرش را هم نمی توانید بکنید. مجردها یادشان باشد که در بررسی عشق احتمالی خود نهایت دقت و بصیرت را به کار بگیرند. همچنین صبور باشید و عجله نکنید. متاهل ها هم رابطه خود را مورد بررسی قرار دهند و ببینند آیا نیازهای روحی و جسمی هر دوطرف برآورده می شود؟


چهارشنبه ، ۱۱ اُردیبهشت ۱۳۹۸

متولدین فروردین
شخصی که دوست دارید امروز ممکن است نسبت به دوستانتان احساس حسادت کند. شاید به یک مهمانی دعوت شده باشید که فقط دوستانتان و خودتان در آن حضور دارید، اما به شما توصیه می شود که برای خوشحال نگه داشتن عشقتان این دعوت را رد کنید و برنامه ای بچینید که هر دویتان بتوانید در کنار هم از روز تعطیلتان لذت ببرید و خوش باشید. شاید پروژه ها و اهدافتان امروز به طور موقت با موانع و مشکلاتی روبرو شوند و این موضوع باعث ناراحتی و نگرانی شما شود. به خودتان سخت نگیرید و امروز همه چیز را به حال خودش رها کنید و فقط از روز تعطیلتان لذت ببرید، فردا همه چیز دوباره روبراه خواهد شد.

متولدین اُردیبهشت ** فال روزانه اردیبهشت

امروز شما می خواهید هر کار دیگری را تعطیل کنید تا یک پروژه ی شخصی نیمه کاره را که برای مدتی به حال خود رها کرده بودید به پایان برسانید. با این حال امروز پیشرفت زیادی نخواهید کرد، زیرا اختلافات و درگیری هایی که بین شما و دوستانتان و یا بعضی از اعضای خانواده وجود دارد به شما اجازه نخواهند داد زیاد روی کارتان تمرکز کنید. با این حال تمام تلاش خودتان را به کار بگیرید و تا جایی که می توانید حواستان را به کارتان بدهید تا حداقل بخشی از آن را به نتیجه برسانید. اگر وقتی برایتان باقی ماند و حوصله داشتید با عشقتان از خانه بیرون بزنید و به پیاده روی بروید و از هوای زیبای پاییزی لذت ببرید. این کار خستگی را از تنتان بیرون خواهد برد.

متولدین خرداد

امروز شما به فکر اعضای خانواده و دوستانی هستید که در شهرها و کشورهای دیگر زندگی می کنند و از شما دور هستند. دلتان برای آنها تنگ شده و خاطرات شیرین گذشته در کنار این عزیزانتان احساسات نوستالژیکی را در وجود شما زنده می کند و دلتان می خواهد به روزهای خوب گذشته بازگردید. زیاد در گذشته غرق نشوید. فعلا تنها کاری که از دستتان برمی آید این است که با آنها تماس بگیرید، مطمئنا آنها از شنیدن صدای شما خوشحال خواهند شد و صحبت کردن با آنها باعث خواهد شد در تمام طول روز انرژی مثبتی وجودتان را فرا بگیرد. سعی کنید باقی مانده ی روزتان را در کنار خانواده و دوستانی که در همین نزدیکی ها هستند بگذرانید.

متولدین تیر ** فال روزانه اردیبهشت

امروز مسائل مالی ممکن است با پیچیدگی هایی روبرو باشند. هیچ خبری از پول هایی که قرار بوده است امروز به حسابتان واریز شوند نیست و این موضوع باعث آشفتگی شما شده است. آرامش خودتان را حفظ کنید، به احتمال زیاد این مشکل با کمی پیگیری از جانب شما حل خواهد شد. امروز روز خوبی برای معامله کردن، به ویژه معاملات ملکی نیست. حداقل امروز دست نگه دارید و فردا تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرید. در غیر این صورت، نتایجی که به دست خواهید آورد شما را نسبت به مهارت و تواناییتان در مدیریت مسائل مادی دچار تردید خواهد کرد. نا امید نشوید، این وضع برای ابد ادامه پیدا نخواهد کد و مشکلتان دیر یا زود حل می شود.

متولدین مرداد ** فال روزانه اردیبهشت

بحث ها و درگیری هایی که طی یکی دو روز گذشته با دوستان و یا عشقتان داشته اید امروز همچنان تأثیر خودشان را روی حال شما حفظ کرده اند. شما احساس می کنید کسی دوستتان ندارد و از لحاظ عاطفی احساس امنیت نمی کنید. اگر کمی دقت کنید خواهید دید که تمامی نشانه ها و شواهد حاکی از آن هستند که این احساساتتان اشتباه هستند. هیچ تغییری در نظرات و احساسات طرف مقابلتان نسبت به شما پیش نیامده است و هنوز مورد علاقه ی شدید او هستید. شرایطی که پیش آمده است موقتی هستند و همه چیز به زودی به روال عادی خود باز خواهد گشت. روز تعطیل خود را با این افکار بیهوده خراب نکنید.

متولدین شهریور

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید بینیتان گرفته است و گلویتان هم درد می کند، شاید به همین دلیل مجبور شوید بیشتر روزتان را در خانه و رختخواب بگذرانید و برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید را کنسل کنید. مسلما این موضوع برایتان خوشایند نخواهد بود، مخصوصا اگر باعث شود نتوانید به قراری که با عشقتان داشته اید برسید، اما کاری از دستتان ساخته نیست و باید فقط تا می توانید استراحت کنید. سعی کنید خودتان را با فعالیت هایی مانند کتاب خواندن که از لحاظ جسمانی شما را خسته نمی کنند سرگرم نگه دارید. سوپ و ویتامین ث و مراقبت های لازم شما را تا فردا صبح سرپا خواهند کرد و خواهید توانست هفته تان را به خوبی آغاز کنید

نیمسال دوم فال روزانه
چهارشنبه ، ۱۱ اُردیبهشت ۱۳۹۸

متولدین مهر ** فال روزانه اردیبهشت

هرچقدر حرص و خواستن در شما بیشتر شود به همان اندازه اراده تان محکمتر خواهد شد، اما باید مواظب باشید که این خواستن به نیازمندی همراه با نا امیدی و درماندگی تبدیل نشود، زیرا چنین حالتی هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. احساس توانمندی و استقلال خود را حفظ کنید و حرکت خود را به سمت بالا ادامه بدهید و از عزم و اراده ی خود به درستی استفاده کنید تا به نتیجه ی دلخواهتان برسید. نداشتن ارتباط با یکی از دوستان صمیمیتان و یا شخصی که دوست دارید باعث می شود احساس تنهایی به سراغتان بیاید و به این فکر بیفتید که مبادا او شما را فراموش کرده باشد، اما واقعیت این است که او این روزها کمی درگیر است.

 متولدین آبان

اگر مجرد و به دنبال این هستید که یک رابطه ی عاطفی جدید را آغاز کنید و یا می خواهید به رابطه ی فعلی خود جان تازه ای ببخشید امروز باید خیلی حواستان را جمع کنید، زیرا کوچکترین مسائل نیز به سادگی کنترل همه چیز را از دست شما خارج خواهند کرد. تحت تأثیر حساسیت بیش از حد امروز شما و فضای حاکم بر اطرافتان ممکن است تنش هایی به وجود بیایند که در واقع اهمیت چندانی ندارند و شما نباید خودتان را به خاطر آنها ناراحت کرده و یا واکنش تندی از خود نشان دهید. سعی کنید با به کار گرفتن تدبیر و سیاست در اوضاعی که به وجود آمده است تعادل ایجاد کنید و اجازه ندهید اوضاع از این که هست هم بدتر شود.

متولدین آذر ** فال روزانه اردیبهشت

امروز طرف مقابل شما در رابطه ی عاطفیتان دارد در برابر شرایطی که به وجود آمده است برخوردی غیر منطقی از خود نشان می دهد و همین می تواند اوضاع را کمی بهم بریزد و تنش هایی را در رابطه تان ایجاد کند. نبردی پنهانی بر سر قدرت بین دو طرف شکل گرفته و یکی از شما نسبت به احساسات دیگری توجه کافی از خود نشان نمی دهد. سعی کنید برخوردی منطقی داشته باشید تا رابطه تان را قربانی چیزهای کوچک و بی اهمیت نکنید.

متولدین دی

امروز خلاقیت شما در اوج خود قرار دارد، اما مانعی سر راهتان قرار گرفته است. به نظر می رسد که چیزی و یا شخصی نمی خواهد شما مسیری که در پیش گرفته اید را ادامه دهید. شاید این شخص نگران آن باشد که شما به جهتی کشیده شوید که با افکار و عقاید او هماهنگ نیست و رابطه تان به خطر بیفتد. با این حال شما باید کنترل اوضاع را در دست گرفته و اجازه ندهید کسی به زور شما را در مسیری قرار دهد که خودتان نمی خواهید. کارهایی که باید در خانه انجام بدهید با برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید تداخل دارند اما شما باید به خانه و خانواده تان هم اهمیت دهید و نمی شود فقط به برنامه های خودتان اولویت بدهید.

متولدین بهمن

امروز ممکن است پیام ها و تماس های ناراحت کننده ای دریافت کنید. شاید شخصی که قرار بوده است امروز به دیدن شما بیاید ناگهان خبر بدهد که نمی تواند سر قرار بیاید، و یا شاید یکی از دوستان دعوتتان را برای رفتن به یک رستوران و یا آمدن به خانه تان را رد کند. اجازه ندهید این اتفاقات حال خوبتان را خراب کنند، بالاخره این اتفاق ها همیشه و برای همه پیش می آیند. خودتان را با انجام کارهایی که تمام هفته گفته بودید آخر هفته انجام خواهید داد سرگرم کنید. اگر برای فردایتان طرح و یا مقدماتی را باید آماده کنید به آنها رسیدگی کنید، اما زیاد هم خودتان را خسته نکنید. در یک روز تعطیل اولویت اصلیتان باید استراحت کردن و خوش گذراندن باشد.

متولدین اسفند

شما امروز نسبت به وضعیت اقتصادی خود دچار نگرانی شده اید. قرار بوده است پولی به دستتان برسد که حالا در تحویل آن به شما تأخیری غیر منتظره پیش آمده است، اما اوضاع به آن بدی که خودتان فکر می کنید هم نیست. فاصله ای که امروز بین شما و شخصی که دوست داری باعث ناراحتی و افسردگی شما شده است. زیاد به این موضوع فکر نکنید و خودتان را با انجام کارهای دیگر سرگرم نگه دارید، زمان به سرعت خواهد گذشت و فردا دوباره خواهید توانست در کنار هم باشید و خنده به روی لب هایتان خواهد نشست. بعدازظهر سعی کنید زودتر به خانه برگردید و کمی استراحت کنید و زود بخوابید، هفته ی پر مشغله ای در انتظارتان است

سخنی با متولدین امروز

دوشنبه ، ۹ اُردیبهشت

دوست عزیزی که 9 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!
امروز هدیه ای به دست خواهید آورد که زندگی شما را برای همیشه تحت تاثیر قرار خواهد داد. این که این هدیه مادی است یا معنوی مشخص نیست و این خود شما هستید که باید آن را شناخته و نهایت استفاده را از آن ببرید. سال جدید زندگیتان از آغاز برایتان با شادی و راحتی همراه خواهد بود. شما می خواهید که امسال از زندگی خود به بهترین نحو ممکن استفاده کرده و لذت ببرید و از هر فرصتی که برایتان دارد بهره مند شوید. شاید در ابتدا نسبت به مسائل کاری و امور مادی اندکی بی تفاوت باشید، ولی باید به کارها و وظایفتان اهمیت بدهید تا از روند روزانه زندگیتان جا نمانید. این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا جنبه خلاق وجود خود را بهتر شناسایی کنید و آن را به کار بگیرید. امسال مسائل عشقی و عاطفی با ورود افرادی تازه به زندگیتان و گسترش روابط اجتماعیتان هیجان بیشتری پیدا خواهند کرد.
فال روزانه اردیبهشت

فال و تعبیر خواب

 نیمسال اول فال روزانه

دوشنبه ، ۹ اُردیبهشت

متولدین فروردین

امروز ذهنتان پر از افکار مختلف است که دارند در سرتان می چرخند، ولی بهتر است که خیلی درگیر آنها نشوید و در موردشان با دیگران حرف نزنید. هرچند که افکارتان خیلی خوب و منطقی هستند، ولی اگر در مورد افکارتان با دیگران حرف بزنید و مرتب نظرهایتان را عوض کنید ممکن است فکر کنند که افکاری آشفته دارید و خودتان هم نمی دانید چه دارید می گویید. شما می خواهید با سرعت هرچه بیشتر به سوی خواسته هایتان حرکت کنید ولی شرایط باعث ایجاد تاخیر در برنامه هایتان شده اند. خوشبختانه شما در شرایط دشوار هم قدرت خود را از دست نمی دهید و می توانید یک استراتژی مناسب برای خودتان در نظر گرفته و بر اساس آن پیش بروید

متولدین اُردیبهشت

امروز خودتان را درگیر برنامه های خیلی شلوغ و وقت گیر نکنید و برای روزتان طوری برنامه بچینید که بتوانید به تمام کارهایی که برای انجام دادند دارید برسید. مطمئنا از این که در پایان روز نصف کارهایتان ناتمام باقی مانده باشند خوشتان نخواهد آمد. این که خودتان را از موقعیت های خطرناک دور نگه دارید کار بسیار عاقلانه ای است، اما امروز پیش از آن که حتی خودتان متوجه بشوید ممکن است درگیر یک وضعیت ناخوشایند در زمینه مسائل عاطفی بشوید. قبل از این که خودتان را درگیر کاری کنید که بعدا پشیمانتان کند خوب به عواقب آن فکر کنید. اگر فکر می کنید موضوعی به شما ارتباط ندارد عاقلانه ترین کار ممکن این است خودتان را از آن دور نگه دارید.

متولدین خرداد ** فال روزانه اردیبهشت

امروز ممکن است از یک نفر که خیلی از او خوشتان نمی آید دلخور شوید، ولی امکان این که به منبع اصلی ناراحتیتان اشاره کنید برایتان وجود ندارد. شاید یکی از اطرافیانتان شما را در وضعیتی گیر بیندازد که مدام تلاش کرده اید از آن دوری کنید. شرایط در حال حاضر هر چه که باشند باید با آنها روبرو شوید. خوشبختانه اگر شجاعت آن را داشته باشید که احساسات واقعی خود را بیان کنید عصبانیتتان خیلی زود برطرف خواهد شد. هوش زیاد شما و  مهارت فوق العاده ای که در توجیه کردن خودتان و کارهایتان دارید امروز می تواند به ضرر شما تمام شود. باور داشته باشید یا نداشته باشید فرار از واقعیت خیلی سخت تر از مواجه شدن با آن است.

متولدین تیر

امروز اگر مجبور شوید روی کسی که روی شما حساب کرده است را زمین بیندازید خیلی از دست خودتان ناراحت خواهید شد. نیازی ندارد خودتان را برای چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند عصبانی و یا سرزنش کنید. البته شما آنقدر به رسیدن به نتایج دلخواهتان اهمیت می دهید که زمان زیادی را صرف افکار بیهوده و سرزنش کردن خودتان نخواهید کرد. اگر می بینید که کارها آن طوری که انتظارش را دارید پیش نمی روند به خودتان تکانی بدهید و قدرتتان را مجددا یک جا جمع کنید. ببینید کجای کار ایراد داشته است و چه تغییراتی باید در برنامه هایتان ایجاد کنید. در توانایی شما شکی نیست، خیلی زود به آنچه به دنبالش هستید خواهید رسید.

متولدین مرداد ** فال روزانه اردیبهشت

اگر چیزی هست که خیلی دلتان می خواهد آن را به دست بیاورید همین حالا آستین هایتان را بالا زده و با تمام وجود برای رسیدن به آن تلاش کنید. نباید منتظر بنشینید تا آنچه که می خواهید به سراغ شما بیاید، این شما هستید که باید به دنبال آن بروید و آن را به دست بیاورید. دوست ندارید کاری کنید که دیگران از شما ناراحت شوند ولی امروز این کار برایتان خیلی سخت تر از همیشه خواهد بود، پس زیاد با دیگران وارد بحث نشوید و سرتان به کار خودتان باشد. با وجود آن که مهارت زیادی در مخفی کردن احساستان دارید امروز از لحاظ عاطفی نیاز شدیدی به تایید دیگران دارید و این حس باعث شده که احساس آسیب پذیری بسیاری را تجربه کنید.

متولدین شهریور

شما از هدف گذاری های بلندپروازانه و سپس نرسیدن به انتظاراتتان خسته شده اید. خوشبختانه اکنون در وضعیتی قرار دارید که نقشه هایتان را می توانید بدون برخوردن به هیچ مشکلی به مرحله اجرا بگذارید. با این حال اگر در رویکردتان به این موضوع خیلی سرسختانه پافشاری کنید ممکن است موجبات عصبانیت کسی را فراهم کنید که می تواند برایتان مشکل ساز شود. اگر بلد باشید چه وقت و چگونه اراده و پشت کارتان را به کار بگیرید خواهید توانست به نتایج دلخواهتان برسید. هر چقدر دلتان می خواهد بازی و تفریح و سرگرمی در برنامه امروزتان قرار دهید، ولی عقل و منطقتان را کنار نگذارید و کارهای حساب نشده نکنید.

فال و تعبیر خواب

 نیمسال دوم فال روزانه

دوشنبه ، ۹ اُردیبهشت

متولدین مهر

امروز خیلی خوب می توانید متوجه شوید که چه کسی دارد بهانه های بیهوده برایتان می آورد و نگاه نافذتان آنها را مضطرب و عصبی خواهد کرد. با وجود آن که ممکن است خیلی در رابطه با حدس هایتان دقیق باشید و به خوبی به واقعیت امر پی ببرید، چنانچه در مطرح کردن موضوعی حساس رفتار نادرستی داشته باشید، اوضاع را از آنچه که هست بدتر خواهید کرد. شما خیلی راحت حاضرید از حق و حقوق خودتان به خاطر دیگران بگذرید و یا هر فداکری دیگری برای عزیزانتان بکنید. امروز هم این احساس شما می تواند باعث شود خودتان را درگیر یک رابطه عاطفی کنید که هیچ ارتباطی با شما ندارد، بهتر است خودتان را کنار بکشید و بگذارید دیگران مشکل خودشان را حل کنند.

متولدین آبان ** فال روزانه اردیبهشت

همه فکر می کنند که شما راه رسیدن به موفقیت را خیلی خوب می دانید و از شما تقاضای راهنمایی و کمک دارند. شما در حال حاضر خیلی راحت می توانید حقیقت را تشخیص دهید و این باعث می شود که احساس کنید توانایی هایتان بیش از بقیه است و می توانید برای آنها تصمیم گیری کنید. یادتان باشد دچار این توهم نشوید که چون می توانید راه درست را برای آینده خود در پیش بگیرید لزوما می توانید راه دیگران را نیز برای آنها مشخص کنید. به دیگران مشورت بدهید، ولی آنها را وادار به پذیرش ایده های خودتان نکنید. نیازهای روانی و عاطفی شما پیچیده هستند و این باعث می شود دوست نداشته باشید راجع به آنها با دیگران حرف بزنید، ولی بهتر است سفره دلتان را پیش عشقتان باز کنید.

متولدین آذر

شما همیشه با شجاعت تمام برای کشف ناشناخته ها آمده اید و با شور و هیجان تمام حاضرید کارهایی را انجام دهید که هیچ کس تا کنون انجام داده است. امروز این شور و هیجان در شما بیش از هر زمان دیگری است و دیوانه وار به دنبال ماجرا می گردید. برای ارضای این حس خود از تعطیلات استفاده کرده و همراه با دوستانتان به سراغ تفریحات هیجان انگیز و البته سالمی بروید که تا کنون امتحان نکرده اید. حتی اگر در ظاهر همه چیز مثل همیشه باشد هم تغییراتی دارند ایجاد می شوند که نقش شما در آنها انکارناپذیر است. خودتان و تلاش هایتان را دست کم نگیرید و افکار و احساسات را در رابطه با این موضوع بیان کنید.

متولدین دی ** فال روزانه اردیبهشت

هرچند ممکن است در واقع هیچ نیت بدی نداشته باشید، ولی بهتر است که احساسات و افکارتان را برای خودتان نگه دارید. شاید حتی خودتان هم خیلی خوب بدانید که این حرف ها بهتر است ناگفته باقی بمانند، ولی امکان دارد در یک لحظه هیجان زده شده و آنچه نباید بگویید را به زبان بیاورید. متاسفانه حرفی که گفته شده است را نمی توانید پس بگیرید. همه می دانند که صداقت بهترین سیاست است، ولی قبل از آن که وضعیتی غیر قابل جبران به وجود بیاورید بهتر است خوب فکر کنید. شاید دلتان بخواهد روزتان را با برنامه های تفریحی مختلف پر کنید، ولی حتما زمانی را هم صرف استراحت و پرداختن به آرامش روحیتان کنید.

متولدین بهمن

شما از این که نتیجه گیری های درستی انجام داده اید مطمئن هستید و شروع می کنید به تلاش برای قانع کردن دیگران به این که به آینده مثل شما نگاه کنند. با این حال داشتن این تصور که تنها یک نتیجه گیری درست وجود داد و شما آن را می دانید و دیگران هم لزوما باید مثل شما فکر کنند کار درستی نیست. تمام احتمالات موجود را قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید و این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که آنچه برای شما جواب می دهد لزوما برای دیگران نیز درست نخواهد بود. امروز ممکن است تحت تاثیر حرف های صمیمانه ای که اطرافیانتان می زنند قرار گرفته و وسوسه شوید که مسائل شخصیتان را با آنها در میان بگذارید. بهتر است حواستان را بیشتر جمع کنید.

متولدین اسفند

امروز می خواهید خودتان را برای دیگرانی که دوستشان دارید قربانی کرده و  آنها را نسبت به خودتان در اولویت قرار دهید و هر کاری که لازم است را برای آنها انجام دهید. احساس مسئولیتی که دارید باعث می شود برای انجام تمامی کارهایی که از شما انتظار می رود به خودتان فشار زیادی وارد کنید و بار کاری زیادی را تحمل کنید. شما مجبور نیستید قول هایی فراتر از حد تواناییتان به دیگران بدهید، شما هم یک انسان هستید و نمی توانید از توانایی های یک انسان فراتر بروید. پیش رفتن در مسیر عادی خودتان به نفع همه خواهد بود.مطمئن باشید دیگران آنقدر که برای شکستشان شما را سرزنش خواهند کرد برای پیروزیشان از شما سپاسگزار نخواهند بود.


سخنی با متولدین امروز

، ۷ اُردیبهشت

دوست عزیزی که 7 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!
شما شخصی متواضع، با صداقت، متمرکز، عملگرا، واقع بین و پر از شور و هیجان هستید. استعداد و قدرت تخیل فوق العاده ای که شما دارید تحسین برانگیز است. فقط باید حسادت، بی نظمی و بی مسئولیتی های گاه و بیگاهی که از خود نشان می دهید را کنار بگذارید. امسال از لحاظ اقتصادی نسبت به سال گذشته برای شما سال خیلی بهتری خواهد بود. از سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید سود قابل توجهی به دست خواهید آورد. شاید بخواهید تجارت تازه ای را همراه با یک شریک مورد اعتماد آغاز کنید یا سرمایه گذاری های جدیدی را شروع کنید، در هر صورت موفقیت از آن شما خواهد بود. اگر می خواهید در فعالیت های تجاری خود موفق باشید باید سعی کنید روابط خود را گسترش داده و با افراد با نفوذ ارتباط داشته باشید. شما امسال تمام پروژه های کاری که به عهده داشته اید را با موفقیت به انجام خواهید رساند و همین موضوع باعث خواهد شد که مورد احترام و تحسین همکاران و مقامات مافوق خود قرار بگیرید. با وجود سوء تفاهم هایی که بین شما و شریک عاطفیتان پیش می آیند روابط خوبی با هم خواهید داشت. آنهایی که مدت هاست در یک رابطه ی عاطفی جدی بوده اند امسال بالاخره رابطه ی خود را رسمی خواهند کرد. فروردین، خرداد و مرداد بهترین ماه های امسال خواهند بود.

 نیمسال اول فال روزانه 7 اردیبهشت

متولدین فروردین

امروز فکر کردن به مسائل اجتماعی ذهن شما را مشغول کرده است و نمی توانید تصویر شخص بی خانمانی که همین چند ساعت پیش از شما تقاضای کمک کرده، یا کودکی که در تلویزیون دیده اید خانواده اش را از دست داده است را از ذهن خود خارج کنید. شما در این فکر هستید که چه مسئولیتی نسبت به این مسائل دارید و چه کاری برای بهتر کردن اوضاع از دستتان برمی آید. خوب، راستش در شرایط حاضر بهترین کاری که از دست شما برمی آید کنار گذاشتن کمی پول برای اهداف خیریه است. امروز ممکن است یک مهمان ناخوانده و یا تماس تلفنی غیر منتظره، شما را با موقعیت های کاری تازه ای روبرو کنند.

متولدین اُردیبهشت

شاید امروز مجبور شوید بر خلاف آنچه غرورتان به شما می گوید از یک نفر دیگر تبعیت کنید. این کار برای شما بسیار سخت است، اما سعی کنید به جای این که عصیان کنید به دلایل منطقی که برای این کار دارید فکر کرده و خودتان را آرام کنید. خوشبختانه خبرهای خوبی به شما خواهند رسید که این احساس ناراحتی و عصبانیت را از بین خواهند برد. اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید، امروز پیاده روی در پارک نزدیک خانه تان، کار روزمره مثل خرید، و یا هر کار پیش پا افتاده دیگری می تواند در برابر شخصی قرارتان دهد که شما را خیلی سریع به خود جذب خواهد کرد. این برخورد می تواند زمینه ساز یک رابطه طولانی مدت و یا حتی ازدواج باشد.

متولدین خرداد ** فال روزانه اردیبهشت
شاید عجیب به نظر برسد اما امروز بیشتر برای فکر کردن و تعمق خوب است تا عمل کردن! اگر ناگهان نسبت به انجام کاری تمایل شدیدی پیدا کردید به شما توصیه می کنیم که در برابر این احساس ناگهانی خود مقاومت کرده و حداقل امروز را به خودتان فرصت بدهید تا در مورد تصمیمی که گرفته اید فکر کنید. اگر در محل کارتان مشکلی پیش آمد بهتر است خودتان را از آن دور نگه داشته و دخالت نکنید. حتی اگر نظرتان را پرسیدند هم بگویید به کمی زمان نیاز دارید تا به این موضوع فکر کنید. در کل فراموش نکنید که امروز به نفعتان است تا جای ممکن سکوت کرده و همچنین از گرفتن تصمیم های خیلی مهم خودداری کنید.

متولدین تیر
امروز برای شما یک روز لبریز از احساسات است و احساس نزدیکی عمیقی به خانواده و دوستانتان دارید و از این که آنها و حمایت ارزشمندشان را در زندگی خود دارید خدا را شکر می کنید. اگر تعطیلاتتان تمام شده اند و مجبور هستید به محل کارتان بروید سعی کنید کارهایتان را زودتر تمام کنید تا بتوانید زودتر به خانه رفته و بقیه ی روزتان را در کنار عزیزانتان بگذرانید. در بیان احساساتی که نسبت به آنها دارید هیچ حد و مرزی برای خود قائل نشوید. امروز کمی بیشتر حواستان را به محیط اطرافتان جمع کنید، زیرا به احتمال خیلی زیاد ماجراجویی هیجان انگیزی که مدت ها در انتظارش بوده اید یک جایی همین نزدیکی ها در انتظار شماست.

متولدین مرداد **فال روزانه اردیبهشت

امروز ممکن است اخبار ناراحت کننده ای از طرف یکی از اعضای خانواده تان به گوشتان برسند. شاید این موضوع در ابتدا شما را به شدت ناراحت و نگران کند، اما وقتی کمی زمان صرف کرده و همه ی جوانب را در نظر بگیرید خواهید دید که اوضاع به آن بدی که در ابتدا به نظر می رسیده است هم نیست. قبل از این که هر واکنشی از خودتان نشان بدهید همه ی جوانب را به دقت در نظر بگیرید. اطلاعاتی که امروز دریافت خواهید کرد تخیلات شما را به هیجان آورده و شما را به آغاز یک پروژه هنری و یا خلاقانه تشویق خواهند کرد. داستان ها، تصاویر و مفاهیم انتزاعی، همه و همه در ذهن شما جمع شده و الهام بخش ایده ای خواهند شد که می تواند زندگیتان را به طور کلی تغییر دهد.

متولدین شهریور

امروز شما دارید مسئولیت هایی بیش از حد توان خود را به عهده می گیرید و خودتان را از لحاظ جسمی و روحی تحت فشار قرار داده اید. این کا هیچ نتیجه ی خوبی برای شما به همراه نخواهد داشت و تنها باعث می شود که حتی اگر بتوانید همه ی این کارها را به انجام برسانید هم دچار احساس خستگی مفرط شوید. اگر می توانید از دیگران کمک بگیرید تا کارهایتان هر چه زودتر انجام شوند. همچنین در نظر داشته باشید که کارهایی را که از اهمیت و اولویت چندانی برخوردار نیستند را برای زمان دیگری بگذارید. امروز هر ایده ای که به ذهنتان می رسد را خیلی جدی مورد بررسی قرار دهید و اگر می بینید ارزش امتحان کردن دارد حتی یک دقیقه هم دچار تردید نشوید.

فال و تعبیر خواب

 نیمسال دوم فال روزانه

شنبه ، ۷ اُردیبهشت

متولدین مهر

امروز ناگهان به این واقعیت پی برده اید که یک نفر از اعضای فامیل و یا دوستانتان برای شما خیلی فراتر از یک آشنای معمولی است. شما زمان زیادی را در کنار هم گذرانده اید و احساس می کنید نزدیکی و شباهت زیادی به هم دارید و از بودن در کنار هم لذت می برید. این که به احساس واقعی خود نسبت به این شخص پی برده و به فکر آغاز یک رابطه ی عاطفی جدی با او هستید هیچ اشکالی ندارد، اما بهتر است زیاد هم عجله نکنید. شما انرژی جسمی و ذهنی بسیاری در اختیار دارید و همین شما را به انتخاب هدف هایی تشویق خواهد کرد که شاید به نظر دیگران غیر واقع بینانه باشند. اجازه ندهید نظرات آنها مانع شما شده و یا باعث تردیدتان شوند.

متولدین آبان **فال روزانه اردیبهشت

شما امروز احساس می کنید که با بقیه ی دنیا هیچ تفاهمی ندارید و دلتان می خواهد از همه فاصله گرفته و در خلوت خودتان فرو بروید. اگر برایتان ممکن است بین زمانی که تنها هستید و وقتی که در کنار خانواده تان می گذرانید تعادل برقرار کنید. صبح خیلی زود از خواب بیدار شوید و در تنهایی طلوع خورشید را تماشا کنید و از آرامش و سکوت آن لحظات لذت ببرید. این کار باعث خواهد شد که از لحاظ روانی احساس آرامش کرده و نیازتان به تنها بودن نیز برطرف شود. امروز اطلاعات جدید و جالبی از طریق تلویزیون و یا اینترنت به دست خواهید آورد که زمینه ساز فرصت هایی برای پیشرفت تحصیلات و سطح آموزشیتان خواهند بود.

متولدین آذر

شما طبیعتی مهربان و حساس دارید و امروز هم نسبت به احساسات دیگران حساسیت ویژه ای پیدا کرده اید. هر چیزی که با احساسات در ارتباط باشد امروز برای شما از اولویت و اهمیت برخوردار است و مسلما این موضوع رابطه عاطفیتان را نیز در بر می گیرد. تا می توانید با عشقتان وقت گذرانده و از صحبت کردن در مورد احساسی که نسبت به او دارید هیچ ترس و واهمه ای نداشته باشید. اگر قصد رفتن به خرید را دارید این را باید بدانید که امروز کشش عجیبی نسبت به اجناس لوکس و گران قیمت پیدا کرده اید و اگر به بازار بروید حسابی خرج روی دست خودتان خواهید گذاشت، اما جنبه ی مثبت ماجرا این است که از انجام این کار پشیمان نخواهید شد.

متولدین دی

امروز برای شما روزی عجیب و غیر قابل پیش بینی خواهد بود. چون حتی خواسته ها و نیازهای درونیتان نیز با هم در تقابل و کشمکش خواهند بود. از یک طرف احساس می کنید باید به وظایف و مسئولیت هایی که به عهده دارید پایبند باشید. از طرف دیگر نیز دلتان می خواهد وقتتان را با عزیزانتان بگذرانید، چون می دانید که آنها انتظار دارند این روزها بیشتر با آنها باشید. شاید بتوانید برخی از کارهایی که از فوریت چندانی برخوردار نیستند را به زمان دیگری موکول کنید تا بیشتر با خانواده و دوستان خود باشید. شاید به خاطر درگیری هایی که در چند روز گذشته با عشقتان داشته اید کمی ناراحت باشید؛ منتظر منت کشی ننشینید و خودتان برای حل مشکل پیش قدم شوید.
متولدین بهمن ** فال روزانه اردیبهشت

شما احساس می کنید که در حال حاضر اصلا در شرایط عادلانه ای قرار ندارید. در حالی که خیلی ها مشغول تفریح و خوش گذرانی هستند شما مجبور هستید کار کنید و همان کارهای خسته کننده ی همیشگی را انجام دهید. شاید حتی انتظار رئیستان از شما بیشتر هم شده باشد و بخواهد جای خالی یکی دیگر از کارمندانی که به مرخصی رفته است را هم پر کنید. اگر می توانید از بقیه همکارانتان کمک بگیرید تا بتوانید هر چه زودتر کارتان را تمام کرده و باقی مانده ی وقتتان را با خانواده بگذرانید. تا می توانید تفریح و استراحت کرده و خودتان را آماده کنید، بعد از تعطیلات فرصت های کاری و تحصیلی بسیاری در انتظارتان خواهند بود.

متولدین اسفند

شما چند ماه گذشته از لحاظ کاری خیلی به خودتان فشار آورده اید و حتی ساعات بیشتری را در محل کارتان گذرانده اید. حالا بعد از این همه کار و فعالیت باید کمی بیشتر به خودتان استراحت بدهید. درست است که تعطیلات رسمی به پایان رسیده اند، اما بد نیست اگر چند روزی را هم مرخصی گرفته و زمان بیشتری را به خودتان و عزیزانتان اختصاص بدهید. مطمئن باشید که این کار باعث خواهد شد بعد از تعطیلات با انرژی فوق العاده ای کارتان را از سر بگیرید و نتایج خیلی بهتری کسب کنید. اگر هنوز به مسافرت نرفته اید اکنون زمان خیلی خوبی است که برای یک سفر چند روزه برنامه ریزی کنید.


 نیمسال اول فال روزانه

جمعه ، ۶ اُردیبهشت

متولدین فروردین

امروز از وقت تلف کردن در محل کارتان لذت بسیاری می برید و حتی دوست دارید همکارانتان را نیز با خود همراه کنید. بهتر است مواظب باشید مورد خشم رئیستان قرار نگیرید. حواستان را کمی بیشتر جمع کنید، چرا که هر لحظه ممکن است حرف هایی که نباید به دیگران بگویید، بی آن که به عواقب حرفتان فکر کرده باشید از دهانتان در بروند. قبل از این که شروع به حرف زدن کنید چند نفس عمیق بکشید و حرفتان را در دهانتان مزه مزه کنید تا بعدا از گفته هایتان پشیمان نشوید. سعی نکنید با پرت کردن حواس خودتان و سرگرم شدن با مسائل پیش پا افتاده و روزمرگی می توانید از مسائل مهمی که ذهنتان را درگیر کرده اند فرار کنید، با مشکلاتتان روبرو شوید.

فال روزانه اردیبهشت , فال تولد

متولدین اردیبهشت

امروز کارهایتان را جدی می گیرید و حداکثر تلاش خود را برای انجام هر کدام از آنها خواهید کرد. با این حال حتی اگر اطرافیانتان متوجه این مسئله نشوند، همزمان در عالم فکر و خیالتان نیز غرق شده اید. با این حال این موضوع نه تنها تأثیری منفی روی عملکردتان نخواهد گذاشت، بلکه شاید حتی بتواند به بهتر شدن آن نیز کمک کند، چرا که ممکن است ناگهان ایده های خلاقانه ای در رابطه با کارتان به سرتان بزنند. حتی اگر این ایده ها در نگاه اول کمی عجیب و غریب به نظرتان رسیدند هم آنها را با دیگران در میان بگذارید. هر ایده موفقیت آمیزی قبل از این که به حقیقت بپیوندد یک رویا بوده است. امروز می تواند برای شما روز تغییرات باشد، این تغییرات را آگاهانه و بر اساس نیازهایتان انتخاب کنید.

متولدین خرداد  ** فال روزانه اردیبهشت

احساس می کنید بیش از اندازه وقت و انرژی خودتان را صرف دیگران کرده اید و آنها هم قدر این از خود گذشتگی شمارا نمی دانند، شاید بهتر باشد کمی تغییر رویه بدهید. شما در یکی از نقاط عطف رابطه عاطفیتان قرار گرفته اید، چرا که باید تصمیم بگیرید یا یک قدم جلوتر رفته و این رابطه را جدی تر کنید و یا عقب نشینی کرده و خودتان را به احساس امنیتی که به دنبالش هستید برسانید. بهتر است مواظب باشید، زیرا امروز اگر منطقتان را به کار نگیرید ممکن است تصمیمات و انتخاب های اشتباهی داشته باشید. هرتصمیم مهمی در این زمینه را برای چند روز هم که شده به تعویق بیندازید. وقتی ذهن آشفته تان به آرامش برسد با خیال راحت و اعتماد به نفس بیشتر خواهید توانست تصمیم گیری کنید.

متولدین تیر ** فال روزانه اردیبهشت

مقایسه رویاهای ایده آل گرایانه تان با موقعیت واقعی شما در زندگیتان در حال حاضر می تواند باعث تشویش و نگرانیتان شود. فاصله بین رویاهایتان با واقعیت ممکن است آنقدر زیاد باشد که حتی ندانید برای رسیدن به آنها از کجا باید شروع کنید. به جای اینکه با داشتن انتظار بیش از اندازه از خودتان و بلند پروازی بیش از حد، اهدافتان را منطقی انتخاب کنید و مرحله به مرحله پیش بروید. به جای این که باانتقاد کردن از خودتان اعتماد به نفس خود را از بین ببرید روی پیشرفت هایی که این چند وقت اخیر داشته اید تمرکز کنید. شروع کردن روزتان با کمی تأیید و تحسین از خودتان و کارهایی که کرده اید روحیه و انگیزه لازم برای رسیدن به مقصد را به شما خواهد داد.

متولدین مرداد :

با وجود این که امروز ممکن است مدام مورد تحسین و تشویق دیگران باشید بهتر است خودتان را گول نزنید و فکر نکنید که همه دوست و هواخواه شما هستند. نه این که فکر کنید آنها دشمن و مخالف شما هستند، ولی هر کسی برنامه ها و اهداف خودش را دارد و باید حواستان باشد که چه وقت مسیر آنها از شما جدا می شود و یا حتی مخالف مسیر شما می شود. در هر صورت بهتر است با تلاش برای قانع کردن دیگران به این که راه و روش شما بهترین راه ممکن است خودتان را خسته نکنید. اگر نسبت به احساسات و افکار دیگران و آنچه به شما پیشنهاد می کنند ذهنی باز داشته باشید مقدمات دلخوری و ناراحتی خودتان را فراهم نخواهید کرد.

متولدین شهریور

امروز پیش رفتن بر اساس برنامه قبلیتان ممکن است کاری دشوار و همراه با چالش باشد، زیرا هر جایی که نگاه می کنید فرصت ها و موقعیت های زیادی را می بینید که شما را به سوی خود فرا می خوانند. با وجود این که می دانید برای رسیدن به اهدافتان باید سخت تلاش کنید، ولی مثبت اندیشی فعلیتان باعث می شود کارها به نظرتان آسانتر بیایند. با این همه شما بر سر یک دو راهی قرا گرفته اید و نمی دانید که کدام راه را باید در پیش بگیرید. شما برخی اطلاعات لازم برای این تصمیم گیری را در اختیار ندارید و به همین دلیل هم عاقلانه تر این است که راهی را در پیش بگیرید که با احتیاط بیشتری همراه است و کمی از تفریح و خوشگذرانی چشم بپوشید تا بتوان

 نیمسال دوم فال روزانه

جمعه ، ۶ اُردیبهشت ۱۳۹۸

متولدین مهر

امروز شما مدام در ارتباط با دیگران هستید و از مصاحبت با آنها لذت می برید. اگر در این مکالمات به موضوعی برخوردید که در مورد آن اطلاعات کافی ندارید لزومی ندارد که از حرف زدن در مورد آن خودداری کنید، نظرات خودتان را در این رابطه مطرح کنید، شاید این بحث بتواند به اطلاعات و دانش شما بیفزاید. شما احساس میکنید که کارتان دارد شما را دیوانه و بیمار می کند. آیا آنچه به دست می آورید ارزش این وضعیت و این همه خستگی و آشفتگی را دارد؟ شما استعدادها و توانایی های زیادی دارید که شما را قادر می سازند در حرفه های دیگر هم به فعالیت بپردازید. چرا نگاهی به موقعیت های دیگری که برایتان وجود دارند هم نمی اندازید؟ دیر یا زود این تغییر باید اتفاق بیفتد. فال روزانه اردیبهشت

متولدین آبان

با وجود این که ممکن است از انتخاب های فعلی خودتان مطمئن باشید بهتر است امروز به احساسات درونی خود اعتماد چندانی نداشته باشید، چرا که این کار ممکن است شما را دچار مشکل کند. چند وقت است که خودتان رابرای انجام کارهایی که دوست دارید سرزنش و سرکوب میکنید؟ حالا دیگر وقت آن رسیده است که به کودک درونتان کمی اهمیت بدهید. بازی های کامپیوتری، تماشای فیلم های کمدی، خوردن شکلات و هله هوله و راه رفتن لبه پیاده رو از جمله کارهایی هستند که حالتان را خوب خواهند کرد. شما این اواخر زندگی را بیش از اندازه جدی گرفته اید. حتی بزرگسالان هم اجازه دارند زمانی را به تفریح و بازیگوشی اختصاص دهند

متولدین آذر ** فال روزانه اردیبهشت

عاقلانه تر این است که داستان هایی که برای خودتان ساخته اید را یک بار دیگر از نظر بگذرانید و خیلی آنها را باور نداشته باشید، زیرا ممکن است حقیقت را برای راحت کردن خیال خودتان در رابطه با موقعیت فعلیتان دست کاری کرده باشید. اگر بیش از اندازه به گذشته و خاطرات مربوط به آن بچسبید نخواهید توانست در زمان حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را ببرید. رها کردن چیزهای تاریخ گذشته برای چیزهای جدید جا باز خواهد کرد. اگر در رابطه تان مشکلاتی پیچیده وجود دارند بهتر است این را بدانید که همیشه اصرار و پافشاری بهترین گزینه نیست. گاهی این همه مشکل نشان دهنده این است که یک جای کار ایرادی اساسی دارد.

متولدین دی

رویاهای ایده آل گرایانه تان می توانند مانع اصلی بین شما و روزهای شاد زندگیتان باشند. دست از رویاهای غیر واقعی بردارید، درست است که باید برای خودتان هدف مشخص کرده و بر اساس آن پیش بروید، ولی نباید در وابستگی خود نسبت به آن زیاده روی کنید و به چیزی کمتر از همه چیز راضی نباشید. برایاین که به رضایتی نسبی برسید به شما توصیه می شود موقعیت فعلیتانرا در نظر گرفته و ببینید چقدر از راه را رفته اید و چه موفقیت هایی به دست آورده اید و بابت آنها سپاسگزار و خوشحال باشید. به نظر می رسد بعضی از افرادی که فکر می کردید کاملا می شناسید ناگهان تبدیل به شخص دیگری شده اند. اینواقعا برای شماشگفت آور است، ولی باید واقعیت ها را بپذیرید. فال روزانه اردیبهشت

متولدین بهمن ** فال روزانه اردیبهشت

شاید فکر کنید که همه چیز را تحت کنترل دارید، ولی در واقع یک قطعه مهم از این پازل گم شده است. خوشبختانه اگر زیاد تند پیش نروید و قدم اشتباهی برندارید نیازی به تغییر دادن چیزی نخواهد بود و مشکلی پیش نخواهد آمد. در غیر این صورت هر قدم اشتباهی مثل این است که چوب در لانه زنبورهای خشمگین کرده باشید و چالش بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. رابطه عاطفیتان در حال حاضر در شرایط حساسی قرار گرفته است، قبل از این که هر قدمی بردارید بهتر است نگاهی عمقی و جدی به اوضاع داشته باشید. گاهی عاقلانهتر این است که صبر کنید تا طرف مقابلتان قدم اول را بردارد. افرادی که مدت هاست از آنها بی خبر بوده اید به سراغتان خواهند آمد و شما را غافلگیر خواهند کرد.

متولدین اسفند

شما به طور ذاتی فردی رویاپرداز هستید ولی امروز این حالت شما بیش از اوقات دیگر است ومی توانید سفرهایی دور و دراز در عالم خیال داشته باشید که شما را از دنیای واقعی دور می کنند. یک اتفاق غیر منتظره ممکن است شما را به عالم واقعیت بازگرداند و شما را وادار کند که با حقیقت روبرو شوید. شاید این موضوع در ابتدا باعث نگرانی شما شود، ولی اگر درست عمل کنید و موقعیت هایی که با خود به همراه دارد را ببینید، می تواند به توفیقی اجباری تبدیل شود. امروز ناگهان به تأثیر اتفاقات چندوقت اخیر بر روی زمان حالتان پی خواهید برد و این آگاهی می تواند زمینه ساز تغییراتی موفقیت آمیز در محل کار و یا در رابطه با مسائل شخصیتان باشد

ارسال شده در تاریخ 26 آوریل 2019 توسط امید ازادمرد با موضوع سرگرمی
بازدید : 1,222
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.