فال روزانه 17 اسفند فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 17 اسفند فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 17 اسفند

??? سخنی با متولدین امروز ???

♦️دوست عزیزی که 17 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک
?اگر از آن دسته افرادی هستید که زندگیتان پر سرعت و پرهیاهو است و همیشه سرتان شلوغ است امروز به خودتان یک هدیه اساسی بدهید و تا می توانید بی آن که هیچ کاری انجام دهید فقط استراحت کنید. خلاق و پر از امید و انرژی باشید. به ندای قلبتان گوش کنید و بدون آن که برگردید و به عقب نگاه کنید تنها پیش بروید. غریزه شما خیلی خوب راهنماییتان کرده و باعث می شود به ویژه در چند ماه اول سال خیلی خوب پیشرفت کنید و کارهایی مفید انجام دهید. از انتقادات سازنده استقبال کنید چرا که به پیشرفت شما کمک زیادی خواهند کرد، اما به انتقادهای مغرضانه اهمیت ندهید. امسال قدر پولی که در می آورید را بدانید تا بتوانید حتی بیش از آنچه که می خواهید را به دست بیاورید. در کنار همه مسائلی که جزء دغدغه های فکریتان هستند حتما زمانی را هم به بررسی و بهبود روابط عاطفیتان اختصاص دهید و با خودتان قرار بگذارید که امسال عشقتان را محکمتر از هر سال کنید.

?? نیمسال اول فال روزانه ??

فال روزانه 17 اسفند

? متولدین فروردین ?

عملی کردن نقشه هایتان دارد بیش از آنچه انتظارش را داشته اید طول می کشد، ولی موانع اخیری که در سر راهتان قرار داشته اند امروز بالاخره به نظر می رسد که پشت سر گذاشته شده اند. احساس می کنید که در هماهنگی تمام با دنیای اطرافتان قرار دارید و هیچ چیزی نمی تواند جلویتان را بگیرد. با این حال داشتن اعتماد به نفس کاذب و بیش از اندازه مهم دانستن خودتان می تواند به شکستی سنگین برای شما منجر شود. حتی اگر همه چیز خیلی خوب و روی روال به نظر برسد هم نباید تمام انرژی خودتان را مصرف کنید وگرنه فردا با وجود کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید توانی برای ادامه کارهایتان نخواهید داشت.

? متولدین اُردیبهشت ?

زمان تمرین به پایان رسیده است، پرده ها کنارکشیده و چراغ ها روشن شده اند، حالا دیگر وقت نمایش است! شما یا خودتان را آماده کرده اید و یا فرصتی که برای درخشیدن به دست آورده اید را از دست خواهید داد. خبر خوبی که برایتان داریم این است که با وجود تمام استرسی که دارید می توانید عملکردی فوق العاده از خودتان نشان داده و همه را تحت تاثیر قرار دهید. پس ترس و واهمه را کنار گذاشته و هر آن چه در توان دارید را به کار بگیرید تا مورد تحسین و ستایش همه و به خصوص کسانی قرار بگیرید که دوستتان دارند. احساسات خود را تا جایی که می توانید بیان کنید و برای همسرتان وقت بگذارید و کارهایی جدید با هم انجام داده و به رابطه خود تنوع بدهید.

? متولدین خرداد ? فال روزانه 17 اسفند

به نظرتان می رسد که الان زمان خوبی برای شروع یک پروژه تازه نیست، زیرا آمادگی کامل برای این کار را ندارید، ولی متاسفانه دنیا منتظر هیچ کسی نمی ماند. مقاومت کردن در شرایط موجود کار عاقلانه ای نیست، در غیر این صورت به مسیر جدیدی کشیده خواهید شد که انتخاب خودتان نبوده است، پس هر چه سریعتر خودتان را آماده کنید و در راهی پیش بروید که انتخاب خودتان است. در تفکرتان انعطاف پذیر باشید تا در کمال تعجب ببینید که هم چیز همان طوری پیش خواهد رفت که خودتان انتظارش را داشته اید. برای این که رابطه عاطفیتان با عشقتان راکد نشود فعالیت هایی جدید را در برنامه تان قرار بدهید و به رابطه خود هیجان بدهید.

? متولدین تیر ?

امروز باید در تفکرات خود تغییراتی ایجاد کرده و رویاهایتان را در جهت درستی هدایت کنید، در غیر این صورت از کنترلتان خارج خواهند شد. شما دوست دارید باور کنید که تقریبا از پس هر کاری بر می آیید، ولی بخشی از وجودتان همچنان دارد به آرامی و با احتیاط تمام پیش می رود. خجالت را کنار بگذارید و با شجاعت تمام احساسات خود را بیان کرده و در مسیری پیش بروید که شما را به مقصدی که انتظارش را دارید خواهد رساند. زندگی کوتاهتر از آن است که بخواهید آن را با ناراحتی و نارضایتی سپری کنید، ما تنها یک بار زندگی می کنیم، پس بی آن که تسلیم شوید همان طوری زندگی کنید که دلتان می خواهد.

? متولدین مرداد ? فال روزانه 17 اسفند

امروز همکاری با یکی از دوستان نزدیک و یا همکاران صمیمی شما برای افزایش درآمدتان می تواند تاثیرات مثبتی روی وضعیت مادیتان داشته باشد. حواستان باشد که بیش از اندازه روی جزئیات برنامه امروزتان وسواس به خرج ندهیدتا احساس آرامش بیشتری داشته باشید و کارهایتان بهتر و با موفقیت بیشتری انجام شوند. بهترین لحظههای امروزتان لحظه هایی هستند که برای آنها برنامه ای نداشته اید. در این ماه از لحاظ عاطفی بسیار خوش شانس خواهید بود و رابطه تان همانطور که دلتان می خواهد پیش خواهد رفت. اگر هم مجرد هستید ممکن است طی چند هفته آینده فرد جدیدی وارد زندگیتان شود، مواظب باشید موقعیت هایتان را از دست ندهید.

? متولدین شهریور ?

فرصت های فوق العاده ای که دیگران برایتان به وجود می آورند شما را بسیار خوشحال و راضی کرده است و حتی اگر از قبل برنامه ریخته باشید که امروز هیچ کاری نکنید هم نخواهید توانست در برابر پیشنهاد های آنها مقاومت کرده و دعوتشان را رد کنید. در حال حاضر فرصت به دست آوردن خواسته هایتان برای شما فراهم شده است ولی باید بدون زیاده خواهی دقیقا بدانید که چه می خواهید تا در نهایت احساس نارضایتی نداشته باشید. امروز انرژی ویژه ای برای برقرار کردن رابطه های تازه دارید و ممکن است شریک زندگیتان را بیابید. خواسته هایتان را مخفی نکنید، در یک رابطه زمانی نیازهای شما برآورده می شوند که با جزئیات در مورد آنها صحبت کنید.

?? نیمسال دوم فال روزانه ??

فال روزانه 17 اسفند

? متولدین مهر ?

یکی از اطرافیانتان در رابطه بایکی از مسائل کاری که در گذشته برایتان اهمیت داشته است، ولی در حال حاضر اهمیتش را برایتان از دست داده است با شما صحبت خواهد کرد و یا شاید حتی بحثتان کمی بالا بگیرد ولی خوشبختانه انتقاد هایی که شاید در روزهای دیگر ممکن است شما را عصبی کنند امروز برایتان چندان ناراحت کننده نیستند و حتی اگر طرف مقابلتان دنبال دردسر بگردد هم شما می توانید با آرامش و خونسردی از این موقعیت خارج شوید. به نظر می رسد این اواخر کمی نسبت به عشقتان بی توجهی کرده اید و به رشد رابطه عاطفیتان رسیدگی نکرده اید، حالا دیگر وقت آن رسیده که به او بگویید چقدر دوستش دارید.

? متولدین آبان ?

احساس می کنید که همه حواس ها روی شما متمرکز شده اند و دلتان می خواهد فرار کرده و از دید دیگران مخفی شوید. ولی اثرات مثبت این شناخته شدن می تواند روی زندگی شما بسیار تاثیرگذار باشد. به جای این که موفقیت هایتان را بخاطر ترس از دیده شدن دست کم بگیرید، به کارهایی که کرده اید افتخار کنید و به خاطر کار قابل تحسینی که کرده اید تشویق شوید. با وجود این که درک احساستان امروز برای دیگران راحت نیست، کلام شما از قدرتی بسیار برخوردار است و دیگران به حرف هایتان گوش خواهند داد. در واقع گفته های شما با انرژی امروز در تطابق هستند و به نفعشان است که به حرف های شما توجه کنند.

? متولدین آذر ? فال روزانه 17 اسفند

ممکن است شما کمی نگران باشید، زیرا وقتی وارد موقعیت تازه ای می شوید و دیگران هم در حال تماشا کردن شما و رفتارتان هستند تعادلتان به هم خواهد خورد. موقعیت هایی که برایتان فراهم شده اند را از دست ندهید و دست از تجزیه و تحلیل فرصت هایتان برداشته و از آنها بهره ببرید. امروز می توانید کاری کنید که در آینده از خودتان برای آن متشکر باشید. با جریان زندگی پیش بروید و به خودتان فشار نیاورید. انرژی ویژه ای برای برقرار کردن رابطه های تازه دارید و ممکن است شریک زندگیتان را بیابید. خواسته هایتان را مخفی نکنید، در یک رابطه زمانی نیازهای شما برآورده می شوند که با جزئیات در مورد آنها صحبت کنید.

? متولدین دی ? فال روزانه 17 اسفند

امروز آنقدر کار برای انجام دادن دارید که احساس سرگیجه می کنید. اگر احساس می کنید که دارد به شما فشار وارد می شود خودتان را کمی از هیاهو کنار بکشید و اولویت هایتان را دوباره مورد بررسی قرار دهید. با وجود این که متوجه هستید که اگر به خودتان فشار وارد کنید می توانید کارهای زیادی را با موفقیت انجام دهید، حتی اگر کم کاری باعث احساس عذاب وجدان شما شود هم نباید بیش از اندازه خودتان را تحت فشار قرار دهید. درست است که شما آدمی نیستید که دوست داشته باشد زیاد استراحت کند، ولی هر از گاهی لازم است باتری هایتان را شارژ کنید تا بتوانید توان خودتان را برای ادامه راه حفظ کنید.

? متولدین بهمن ?

اگر به دلیل شرایط به وجود آمده در برنامه هایی که دارید اختلالاتی به وجود آمدند خودتان را کمی کنار کشیده و تغییرات لازم را در نقشه هایتان ایجاد کنید و سپس به محض این که توانستید دوباره دست به کار شوید. وقت آن رسیده است که خودتان و افکارتان را همانطوری که هستید بیان کنید و بی آن که خودتان را با خواسته های دیگران هماهنگ کنید به ارزش های خودتان وفادار بمانید. شانس شما برای رسیدن به موفقیت و رسیدن به اهدافی که دارید تا زمانی که به خودتان و توانایی هایتان اعتماد داشته باشید. اگر خودتان را باور داشته باشید انجام هر کاری برای شما امکان پذیر است.

? متولدین اسفند ?

امروز افرادی که هوشمند هستند و ایده های خوبی در سر دارند با شما ایده های جالبی را در میان خواهند گذاشت که شما را به راه های تازه ای هدایت خواهند کرد. روابط اجتماعی خودتان را تا جایی که می توانید گسترش دهید تا افق های تازه ای به رویتان گشوده شوند و فرصت های جدیدی برای پیشرفت برایتان فراهم شوند. اگر به دلیل اتفاق های پیش بینی نشده، امروز کارهایتان طبق برنامه ریزی قبلیتان پیش نرفتند خودتان را ناراحت نکنید، این چیزها برای همه پیش می آیند، بعدا هم می توانید کارهای عقب افتاده تان را انجام دهید. مجردها بهتر است زیاد در خانه نمانند، این راه خوبی برای پیدا کردن شریک زندگیتان نمی تواند باشد.

فال روزانه 17 اسفند,فال ماه اسفند ,فال اسفند ,فال روزانه 97.12.17 ,فال 17.12.97,فال امروز 17 اسفند, فال تولد,امروز متولدین همه ماهها,فال حافظ,فالَ

???? نیمسال اول فال حافظ روزانه ????

فال روزانه 17 اسفند

?? متولدین فروردین ??

?ساقی ار باده از این دست به جام اندازد
?عارفان را همه در شرب مدام اندازد
?ور چنین زیر خم زلف نهد دانه خال
?ای بسا مرغ خرد را که به دام اندازد

?تعبیر: نوبتی هم باشد نوبت توست که موفقیت شامل حالت شود و از این پیروزی اطرافیانت نیز بی بهره نمانند. مواظب دور و بر خودت باش عده ای می خواهند که چوب لای چرخ تو بگذارند. تو کوشش خودت را بکن، خداوند حیله ی آنها را خنثی می کند.?

?? متولدین اُردیبهشت ?? فال روزانه 17 اسفند

?تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود
?سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود
?حلقه پیر مغان از ازلم در گوش است
?بر همانیم که بودیم و همان خواهد بود

?تعبیر: فکر می کنید وضعیت شما تغییر ناپذیر است و این مسئله باعث دل سردیتان شده است. از یکنواختی خسته شده اید . می ترسید که آینده را نتوانید بسازید. ناامید نباشید این کار به دست خودتان حل می شود. همت کنید و زندگیتان را بسازید.?

?? متولدین خرداد ??

?صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت
?ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت
?گل بخندید که از راست نرنجیم ولی
?هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

?تعبیر: از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحت تورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خرد در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.?

?? متولدین تیر ??

?دلا رفیق سفر بخت نیکخواهت بس
?نسیم روضه شیراز پیک راهت بس
?دگر ز منزل جانان سفر مکن درویش
?که سیر معنوی و کنج خانقاهت بس

?تعبیر: برای بدست آوردن پول و مقام منت دیگران را نکش. اگر خدا بخواهد همه چیز به تو می دهد، بنابراین خدا را شکر کن. خود را با دیگران مقایسه نکن. اگر دیگران مال و مکنت دارند تو هم هنر داری پس دو رنگی نکن. همان باش که هستی. به حاجتت می رسی اگر با خدا و با ایمان باشی.?

?? متولدین مرداد ?? فال روزانه 17 اسفند

?دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
?نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند
?عتاب یار پری چهره عاشقانه بکش
?که یک کرشمه تلافی صد جفا بکند

?تعبیر: شما قدمی در راه خدا بردارید آن وقت می بینید که خداوند چطور تلافی عمل خوب شما را می دهد. اول اینکه بلا را از شما دفع کرده و راه را برایتان روشن می کند. بیماریتان را شفا می دهد. حاجتی دارید که با دعا به درگاه خدا برآورده می شود. انشالله.?

?? متولدین شهریور ??

?خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد
?ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد
?زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست
?دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد

?تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.?

???? نیمسال دوم فال حافظ روزانه ????

فال روزانه 17 اسفند

?? متولدین مهر ??

?آن که از سنبل او غالیه تابی دارد
?باز با دلشدگان ناز و عتابی دارد
?از سر کشته خود می‌گذری همچون یاد
?چه توان کرد که عمر است و شتابی دارد

?تعبیر: گذشت داشته باشید. عفو با بزرگان است. لذتی که در عفو هست در انتقام نیست. عمر مثل باد می گذرد. فرصت را از دست ندهید. دل خسته ای را به دست آورید که ثوابی بالاتر از این وجود ندارد.?

?? متولدین آبان ??

?می‌فکن بر صف رندان نظری بهتر از این
?بر در میکده می کن گذری بهتر از این
?در حق من لبت این لطف که می‌فرماید
?سخت خوب است ولیکن قدری بهتر از این

?تعبیر: همیشه کارهایتان را نیمه کاره رها می کنید و به آخر نمی رسانید. هر چند که فکر و اندیشه تان بسیار عالیست و نتیجه ای بس موفقیت آمیز دارد ولی ناامیدی بر شما چیره شده و بی صبرید. به هنر و عقل خودتان رجوع کنید که روزگار موفق تر از تو به خود ندیده است. کارتان را به آخر برسانید که نتیجه ای بس عالی در پی دارد.?

?? متولدین آذر ?? فال روزانه 17 اسفند

?می‌دمد صبح و کله بست سحاب
?الصبوح الصبوح یا اصحاب
?می‌چکد ژاله بر رخ لاله
?المدام المدام یا احباب

?تعبیر: در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.?

?? متولدین دی ?? فال روزانه 17 اسفند

?ای همه شکل تو مطبوع و همه جای تو خوش
?دلم از عشوه شیرین شکرخای تو خوش
?همچو گلبرگ طری هست وجود تو لطیف
?همچو سرو چمن خلد سراپای تو خوش

?تعبیر: تصمیم تان عجولانه است. فریب ظواهر را خورده اید و تمام فکر و ذکرتان را مشغول کرده استو همه ی کارهای مهم زندگی را فراموش کرده و به دنبال مقصود خود به راه افتاده اید. هر چند که کمی مردد هستید ولی حاضرید دست به سوی خطر دراز کنید.?

?? متولدین بهمن ??

?روی بنمای و وجود خودم از یاد ببر
?خرمن سوختگان را همه گو باد ببر
?ما چو دادیم دل و دیده به طوفان بلا
?گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر

?تعبیر: برای رهایی از غم خودتان را به هر آب و آتشی می زنید، جگر سوخته ای دارید که حتی با آب یک رودخانه هم خنک نمی شود. حاضر هستید همه ی مشقات را به جان بخرید به شرط اینکه به دولت و بخت خودتان برسید. به قول معروف تا کار نکنید مزدی هم دریافت نمی کنید پس تلاش کنید تا زمانی که جان در بدن دارید.?

?? متولدین اسفند ??

?نسیم باد صبا دوشم آگهی آورد
?که روز محنت و غم رو به کوتهی آورد
?به مطربان صبوحی دهیم جامه چاک
?بدین نوید که باد سحرگهی آورد

?تعبیر: نوید فتح و پیروزی خیلی زود به شما داده می شود و آنقدر خوشحال می شوید مثل اینکه بهشت و یک حوری به شما بخشیده اند. بخت با شماست و این بخاطر سجده در مقابل معبود الهی می باشد همیشه از خدا اطاعت کنید تا به پادشاهی برسید.?

ارسال شده در تاریخ 7 مارس 2019 توسط خدیجه ص با موضوع سرگرمی
بازدید : 1,150
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.