فال روزانه 19 اسفند فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 19 اسفند فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 19 اسفند

??? سخنی با متولدین امروز ???

♦️دوست عزیزی که 19 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک
?اگر هنرمند هستید و یا در زمینه ساخت چیزی فعالیت دارید، امروز این فرصت را پیدا خواهید کرد که با افراد دیگری که در زمینه شما به فعالیت مشغول بوده و مورد تحسین شما هستند رقابت کنید، چیزی که شاید حتی در خوابتان هم نمی دیدید. این حتی می تواند فرصت های فوق العاده ای را برای شما فراهم کند.اگر به اندازه کافی ذکاوت و پشتکار داشته باشید امسال سالی است که رویاهایتان در زمینه کاری عملی خواهند شد. شما تمام سال به ویژه در اولین ماه سرشار از انگیزه خواهید بود. کافی است نظم را در کارتان رعایت کنید و پیش بروید. متاهل ها ممکن است بحران هایی هر چند کوچک را تا نیمه امسال پشت سر بگذرانند، ولی جای هیچ گونه نگرانی نیست، چون همه چیز حتی از قبل هم بهتر خواهد شد. برای مجرد ها نیز تا نیمه امسال احتمال داشتن فرصت پیدا کردن عشق واقعی خیلی زیاد نیست.

فال روزانه 19 اسفند
?? نیمسال اول فال روزانه ??

فال روزانه 19 اسفند

? متولدین فروردین ?

شما این روزها خیلی احساساتی شده اید و دلتان می خواهد از زیر بار محدودیت هایی که دارید فرار کنید. شاید دیگران مثل شما نباشند، سعی نکنید به زود آنها را با خودتان همراه کنید و رفتار آرامی داشته باشید. درست است که شما می خواهید تغییراتی را به وجود بیاورید، اما باید از راه مشخصی بفهمید که چطور می توان از به وقوع پیوستن آنها اطمینان حاصل کرد. فشار وارد کردن به نزدیکانتان تنها باعث بدتر شدن وضعیت خواهد شد و از آن نتیجه معکوس خواهید گرفت. از آنجایی که فردی مهربان و حساس هستید هدفی عالی برای افراد سوء استفاده چی می توانید باشید، خیلی مواظب باشید در دام این افراد نیفتید.

? متولدین اُردیبهشت ? فال روزانه 19 اسفند

احساسی که از دیگران و یا حتی خودتان مخفی کرده اید دارد از درون و بی آن که متوجه باشید مشکلاتی را برایتان ایجاد می کند. شما باید به کوچک ترین جزئیات هم توجه کنید تا بتوانید از اثرات منفی که ممکن است روی روابط شما با دیگران بگذارند جلوگیری کنید. یادتان باشد که جلوگیری کردن از به وجود آمدن مشکلات خیلی راحتتر از حل کردن آنهاست. حس می کنید نیرویی ناشناخته در مقابله با رسیدن شما به اهدافتان قرار دارد که خیلی قدرتمند و لجباز نیز هست. دست از خیالپردازی برداشته و منطقی با حقیقت روبرو شوید و ببینید چه چیزی مانع شما می شود. اگر رابطه عاطفی ناتمامی دارید بهتر است اول آن را حل کنید و بعد از آن به سراغ عشقی تازه بروید.

? متولدین خرداد ?

از خرج کردن پولتان برای چیزی که ضروری نیست خودداری کنید، وگرنه پشیمان خواهید شد! به زودی یک مسافرت لذت بخش خواهید داشت، بهتر است پولتان را برای رفتن به سفر پس انداز کنید. شما انرژی بسیاری در دسترس دارید، آن را حرام نکنید و با یک روش خوب و مناسب ترس های درونیتان را به انگیزه تبدیل کنید. آگاه باشید، امروز از آن روزهایی است که که حتی کوچکترین اظهار نظر یا توهین ممکن است غوغا به پا کند. درست است که شما به دنبال گسترش روابط اجتماعیتان هستید، ولی رفتارتان کمی خشن است و دیگران را با ایده های متعصابانه ای که دارید دلزده می کند. رفتارتان را کمی ملایم کنید تا راحت تر پذیرفته شوید

? متولدین تیر ? فال روزانه 19 اسفند

درست است که از اتفاقی که افتاده خیلی پشیمان هستید، اما خیلی خوب می دانید که نمی توان در گذشته زندگی کرد، شما تنها می توانید از اتفاقات گذشته درس بگیرید و در آینده زندگی بسیار بهتری برای خودتان درست کنید، پس دست از حسرت خوردن بردارید. امروز ممکن است اطلاعاتی به شما داده شود که احساسات فردی که آنها را در اختیارتان می گذارد بر صحت آنها تاثیر گذاشته باشد. حواستان را جمع کنید و جوانب و حقایق را خوب بسنجید و هر چیزی را که می شنوید چشم بسته قبول نکنید. اگر احساس می کنید رابطه عاطفیتان به رسیدگی شما نیاز دارد، سعی کنید راه های تازه ای را برای این کار انتخاب کنید و کمی خلاقیت به خرج دهید.

? متولدین مرداد ?

این روزها صدایی از درون شما را فرا می خواند تا زندگی را بیشتر جدی بگیرید، ولی شما آن را نادیده می گیرید. شاید به این نتیجه رسیده باشید که با بعضی چیزها نمی توان جنگید و به اندازه کافی در این رابطه تلاش نمی کنید، ولی الان اصلا زمان خوبی برای تسلیم شدن نیست. دیگران را بدون داشتن دلیل و مدرک به انجام کاری متهم نکنید و گرنه از این کار خود خیلی پشیمان خواهید شد و مجبور خواهید شد حرف هایتان را پس بگیرید. بهتر است منتظر بمانید و ببینید دیگران چه توضیحی درباره اتفاقاتی که افتاده است خواهند داد. ممکن است وعده و وعیدهایی که به شما داده می شوند بسیار وسوسه انگیز به نظر بیایند، اما تمام حواستان را جمع کنید و به زنگ خطرها دقت کنید.

? متولدین شهریور ? فال روزانه 19 اسفند

شرایط ایجاب می کنند که کمی شجاعت به خرج دهید تا به آن چیزی که می خواهید برسید و این موضوع شما را معذب می کند. شما معمولا آدمی هستید که با تحلیل های منطقی راه رسیدن به خواسته هایتان را پیدا می کنید، ولی امروز این کار به شما کمک چندانی نمی کند. امروز ممکن است با کسانی روبرو شوید که می خواهند خودشان را بهتر از آنچه که هستند نشان بدهند. در ارتباط با غریبه ها با احتیاط گام بردارید و سعی کنید ببینید در پشت آن نقابی که به صورت دارند شخصیت واقعی آنها چگونه است. این مسئله در زمینه روابط عاطفیتان نیز صدق می کند. اگر به کسی علاقه مند شده اید اول او را خوب بشناسید، شاید او آن فردی که شما فکر می کنید نباشد.

?? نیمسال دوم فال روزانه ??

فال روزانه 19 اسفند

? متولدین مهر ?

امروز انگار هیچ کس نمی خواهد به حرف های شما گوش کند و هر چه بیشتر سعی می کنید صدایتان شنیده شود کمتر به شما اهمیت داده می شود. شرایط ایجاب می کنند که وارد عمل شوید و برای تغییر شرایط موجود اقدام کنید، ولی حس می کنید هر کاری که انجام می دهید هیچ تغییری در وضعیتتان به وجود نمی آید. با این حال نگرشتان را عوض کنید، دیر یا زود تغییرات مورد نظرتان ایجاد می شوند. حرف هایتان می توانند بدون آنکه منظور بدی داشته باشید دیگران را ناراحت کنند و یا بدون این که بخواهید حرفی می زنید که بعدا از گفتن آن پشیمان خواهید شد، این ممکن است روی رابطه شما و عشقتان هم تأثیرگذار باشد، احتیاط کنید.

? متولدین آبان ? فال روزانه 19 اسفند

امروز مدام بعد از هر کاری یک کار دیگر را شروع می کنید و اگر این طور پیش بروید در پایان روز می بینید با وجود این که تمام روز در حال دویدن از این طرف به آن طرف بوده اید در نهایت کار چندانی را به انجام نرسانده اید. اگر کمی سیاست به خرج دهید می توانید این اوضاع آشفته را به نفع خودتان تمام کنید. هیچ کار تازه ای را پیش از به انجام رساندن کارهایی که در دست دارید شروع نکنید. امروز از آن روزهایی است که اگر یک نفر به شما بگوید ماست سفید است شما مخالفت کرده و می گویید سیاه است! دست از لجبازی بردارید و مواظب رفتارتان باشید، این کارها از شما بعید است، بیهوده دیگران را از خودتان دلخور نکنید.

? متولدین آذر ?

شما امروز بیش از اندازه مثبت اندیش هستید و فکر می کنید هر وعده ای که به دیگران بدهید را می توانید عملی کنید. خوشبختانه شما امروز آنقدر خلاقیت دارید که به شما کمک می کند هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. ستاره ها خبر از ترفیع و قراردادهای جدید برای شما می دهند، اما قبل از این که هر گونه تعهدی را در این رابطه بپذیرید اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که راجع به موقعیت جدیدتان لازم است بدانید را فهمیده اید. به میدان نبرد بین قلب و عقل خوش آمدید! البته امروز به احتمال زیاد جانب قلبتان را خواهید گرفت. احساسی که نسبت به عشقتان دارید را با سخنان زیبا بیان کنید و از تکراری شدن آنها هراسی نداشته باشید.

? متولدین دی ?

شما به شدت درگیر پیدا کردن راه حلی برای یک مشکل پیچیده هستید. چیزی که این چالش را برای شما حتی سخت تر هم می کند این است که بخشی از اطلاعات لازم برای حل این پازل را در دست ندارید و دلتان نمی خواهد تا زمانی که تصویر کاملی در این باره در ذهنتان ندارید تصمیمی در این رابطه بگیرید. پذیرفتن این که پیدا کردن راه حل برای این مسئله زمان می برد از فشاری که به شما وارد می شود خواهد کاست. با این حال تحقیقاتتان و جستجو برای یافتن حقیقت ادامه دهید. اگر در کاری نیاز به کسب اطلاعات دارید امروز روز خیلی خوبی می تواند باشد، چرا که از منابعی که حتی انتظارش را هم ندارید می توانید این اطلاعات را به دست بیاورید.

? متولدین بهمن ? فال روزانه 19 اسفند

دلتان می خواهد خودتان را از موقعیتی که شما را محدود کرده است نجات دهید و فکر کردن به این موضوع شما را بسیار هیجان زده کرده است، ولی عاقلانه تر این است که کمی بیشتر صبر کنید. اگر حالا بخواهید به یک باره زندگیتان را زیر و رو کنید ممکن است مدتی طول بکشد تا اوضاع به روال عادی اش بازگردد. در حال حاضر منطق حکم می کند بی آن که وضعیتتان را ناگهان به طور کلی تغییر دهید تنها تغییراتی جزئی در آن ایجاد کنید تا وضعیتتان قابل تحمل تر شود. بهترین نقشه ها هم اگر در زمان مناسب به اجرا گذاشته نشوند هیچ نتیجه ای نخواهند داشت. اگر عشقتان به اندازه ای که از او انتظار دارید به شما محبت نمی کند بد نیست این موضوع را با او در میان بگذارید.

? متولدین اسفند ? فال روزانه 19 اسفند

در حال حاضر مورد بررسی قرار دادن وضعیت اقتصادیتان به صورت جدی را باید جزء اولویت های اصلیتان قرار دهید. متاسفانه فعلا نمی توانید تعادل لازم را در وضعیت اقتصادیتان ایجاد کنید، ولی باید از درآمدهای فعلیتان بیشترین بهره را ببرید تا بتوانید در آینده به ثبات اقتصادی مورد نظرتان برسید. در نگرش خود نسبت به زندگیتان دقت بیشتری داشته باشید و نگرشتان را کاربردی تر کنید. مشکلات را برای خودتان بزرگ نکنید و با منطق برای حل آنها برنامه ریزی کنید. امروز از لحاظ روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید، درهای قلبتان را باز کنید و احساساتتان را بیان کنید، مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد و به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.

???? نیمسال اول فال حافظ روزانه ????

فال روزانه 19 اسفند

?? متولدین فروردین ??

?دیشب به سیل اشک ره خواب می‌زدم?
?نقشی به یاد خط تو بر آب می‌زدم?
?ابروی یار در نظر و خرقه سوخته?
?جامی به یاد گوشه محراب می‌زدم?

?تعبیر: با خواب و خیال به جایی نخواهید رسید. با نشستن و فکر کردن کاری از پیش نخواهید برد اگر می خواهید به مراد و کام دلتان دست پیدا کنید یا علی بگویید و خیالپردازی را کنار بگذارید و توکل به خدا کنید. راه هموار است. انشاالله که موفق می شوید.

?? متولدین اُردیبهشت ??

?گلبن عیش می‌دمد ساقی گلعذار کو?
?باد بهار می‌وزد باده خوشگوار کو?
?هر گل نو ز گلرخی یاد همی‌کند ولی?
?گوش سخن شنو کجا دیده اعتبار کو?

?تعبیر: با صدای بلند اعتراض کنید که چرا قدرت و اختار را از شما گرفته اند. با یاد و خیال پردازی زنده اید. فکرمی کنید پیش هیچ کسی سخنانتان اعتبار ندارد. مسائل روزمره و دنیوی راضی تان نمی کند به دنبال مراد و هدف که خودتان می دانید چیست می روید باید مشکلات را تحمل کنید تا به مرادتان برسید

? متولدین خرداد ?? فال روزانه 19 اسفند

?روزگاریست که ما را نگران می‌داری?
?مخلصان را نه به وضع دگران می‌داری?
?گوشه چشم رضایی به منت باز نشد?
?این چنین عزت صاحب نظران می‌داری?

?تعبیر: آنقدر بی تابید که دیگران از وضع شما نگران و ناراحت هستند. در این زمان است که نباید از یاد خدا غافل باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که شما از آن بی خبرید. هم شما را دوست دارند از تجربه های خودتان استفاده کنید. زیاده طلبی را کنار بگذارید و روزهای خوش جوانیتان را با غم نگذرانید و توقع خودتان را کم کنید.

?? متولدین تیر ??

?بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد?
?که تاب من به جهان طره فلانی داد?
?دلم خزانه اسرار بود و دست قضا?
?درش ببست و کلیدش به دلستانی داد?

?تعبیر: مقدمات رسیدن به مرادت مهیا شده. دست قضا همه چیز را روبراه کرده و درهای بسته به رویت باز می شوندو دوباره جوان می شوی و شادابی خود را به دست می آوری. فقط مواظب حریفان خود باش که اینبار هم سرمایه ی تو را از بین نبرند. اسرارت را هم برای خودت حفظ کن.

?? متولدین مرداد ?? فال روزانه 19 اسفند

?جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشید?
?هلال عید در ابروی یار باید دید?
?شکسته گشت چو پشت هلال قامت من?
?کمان ابروی یارم چو وسمه بازکشید?

?تعبیر: یارتان حاضر به هر گونه فداکاری برای شما می باشد. هر ملامتی را به خاطر شما تحمل می کند و برای رسیدن به تو بهای سنگینی پرداخت کرده است. بدون شما زندگی برایش چون شب است. تو هم طلب او را برآورده ساز تا خوبی های او را جبران کرده باشی.

?? متولدین شهریور ??

?ای خرم از فروغ رخت لاله زار عمر?
?بازآ که ریخت بی گل رویت بهار عمر?
?از دیده گر سرشک چو باران چکد رواست?
?کاندر غمت چو برق بشد روزگار عمر?

?تعبیر: توبه ی تو مورد قبول حق واقع می شود، کینه ها را کنار بگذار و گذشت داشته باش هر چند که عمرت می گذرد و تو تا به حال به فکر خویش نبوده ای و همیشه با حوادث جنگیده ای اما از این به بعد تصمیم گرفته ای که فرد دیگری شوی. پس کاری کن که نامت را در آینده به خوبی یاد کنند.

???? نیمسال دوم فال حافظ روزانه ????

فال روزانه 19 اسفند

?? متولدین مهر ??

?این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی?
?وین دفتر بی‌معنی غرق می ناب اولی?
?چون عمر تبه کردم چندان که نگه کردم?
?در کنج خراباتی افتاده خراب اولی?

?تعبیر: مرحبا بر شما هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است.

?? متولدین آبان ?? فال روزانه 19 اسفند

?سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد?
?وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد?
?گوهری کز صدف کون و مکان بیرون است?
?طلب از گمشدگان لب دریا می‌کرد?

?تعبیر: دست نیاز کسی را رد نکنید. اگر مشکلی دارید فقط رو به سوی خدا کنید که او حلال مشکلات است. در همه حال با خدا باشید کسانی هستند که شما را بازیچه قرار می دهند، به آنان اطمینان نکنید زیرا اسرار شما را فاش می کنند و باعث ناراحتی تان می شوند.

?? متولدین آذر ?? فال روزانه 19 اسفند

?دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد?
?من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد?
?کارم بدان رسید که همراز خود کنم?
?هر شام برق لامع و هر بامداد باد?

?تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.

?? متولدین دی ?? فال روزانه 19 اسفند

?نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی?
?گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی?
?تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت?
?به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی?

?تعبیر: شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است.

?? متولدین بهمن ??

?چه مستیست ندانم که رو به ما آورد?
?که بود ساقی و این باده از کجا آورد?
?تو نیز باده به چنگ آر و راه صحرا گیر?
?که مرغ نغمه سرا ساز خوش نوا آورد?

?تعبیر: همه چیز به خیر و خوبی تمام می شود. عجله نکن گره از کار بسته ی تو باز می شود. یک خبر خوش در راه است. منتظر باش. با شنیدن این خبر بیماریت نیز شفا پیدا می کند ولی یادت باشد نذری که کرده ای حتما” ادا کنی. وعده ای هم که داده ای بجا آور.

?? متولدین اسفند ??

?بالابلند عشوه گر نقش باز من?
?کوتاه کرد قصه زهد دراز من?
?دیدی دلا که آخر پیری و زهد و علم?
?با من چه کرد دیده معشوقه باز من?

?تعبیر: یکان تصمیم نادرست تان باعث یک عمر پشیمانی شما شده است. به ایمان خویش تکیه کنید با گریه و زاری کردن کاری از پیش نمی برید. از چیزی نترسید دوباره یا علی گفته و شروع کنید. با داشتن قدم اول نسیم پیروزی وزیدن می کند تا حالا فکر می کردید نقشه هایتان عملی نیست ولی با کمی تدبیر به حقیقت می پیوندد.

ارسال شده در تاریخ 9 مارس 2019 توسط خدیجه ص با موضوع سرگرمی
بازدید : 1,053
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.