فال روزانه 25 بهمن فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 25 بهمن فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 25 بهمن

سخنی با متولدین امروز ???

? پنجشنبه ، ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

♦️دوست عزیزی که 25 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک
?شاید احساس کنید که زیاد خوش شانس نیستید، اما کاملا در اشتباهید. شما خیلی هم خوش شانس هستید، به ویژه وقتی پای مسائل خانوادگی و زندگی خصوصیتان در میان باشد. امسال خانواده و عزیزانتان نقطه مرکزی فعالیت های شما خواهند بود و به ویزه در تابستان وقت زیادی را در کنار آنها خواهید گذراند. در فصل پاییز ممکن است از شما دعوت شود که نقش یک واسطه و یا مصلح را ایفا کنید و شما با لبخند زیبایتان به خوبی از عهده انجام این کار برخواهید آمد. زمستان نیز برای شما چالش تازه ای را و این بار در زمینه حرفه ای به همراه خواهد داشت. اگر آرامش خودتان را حفظ کنید هیچ چیزی وجود نخواهد داشت که از پس انجام آن برنیایید. اگر کسی به شما ابراز علاقه کرد بلافاصله به او جواب رد ندهید. اگر در شخصیت این فرد مشکلی نمی بینید به او فرصتی بدهد تا دوستتان داشته باشد، شاید شما هم بتوانید او را دوست داشته باشید. فال روزانه 25 بهمن

فال روزانه 25 بهمن , فال امروز , فال چهارشنبه ,فال 25 بهمن ,فال روزانه 97.11.25,فال 25.11.97,فال امروز 25 بهمن , فال تولد , امروز متولدین همه ماهها,فال حافظ

?? نیمسال اول فال روزانه ??

? پنجشنبه ، ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

? متولدین فروردین ?

امروز حتی در شلوغ ترین جمع ها هم کمی احساس تنهایی می کنید. این طور به نظر می رسند که دیگران حال و هوایی کاملا متفاوت با شما دارند و عوالمتان کاملا با هم فرق می کنند. شاید احساس کنید که حتی با نزدیک ترین افراد در زندگیتان نیز هیچ نقطه مشترکی ندارید. وقتی با آنها حرف می زنید حس می کنید که هیچ درکی از آن چه می گویید ندارند، اما نباید این احساس باعث شود از آنها فاصله گرفته و یا حرف هایتان را با آنها در میان نگذارید. سعی کنید برای روزتان یک برنامه ریزی دقیق و کامل داشته باشید اما اجازه ندهید این برنامه ریزی باعث شود در عملکردتان انعطاف پذیری نداشته باشید و در کارهایتان تعادل را حفظ کنید.

? متولدین اُردیبهشت ?

اکنون برای شما زمانی حیاتی فرا رسیده و تمام فعالیت های سالانه تان به نقطه عطفی اساسی رسیده اند. شاید احساس پیروزی و یا شکست مطلق داشته باشید، در هر حال اگر خوب نگاه کنید چیزهای زیادی برای احساس موفقیت و خوشحالی وجود دارند. جاهایی که لازم می دانید تغییرات مورد نیاز را انجام داده و به تلاش خود ادامه دهید. هنوز تا فرا رسیدن سال جدید فرصت باقی است و می توانید به اهدافی که برای خود تعیین کرده بودید دست پیدا کنید. امروز اصلا دلتان نمی خواهد که وقت آزادتان را صرف کار کنید، اما حتی اگر بیخیال کار هم شوید نزدیکانتان به وقت و توجه شما نیاز خواهند داشت و زمانی برای تفریح و سرگرمی برایتان باقی نخواهد ماند.

? متولدین خرداد ?

امروز ممکن است برخی افرادی که رفتارهای تهاجمی و خشن دارند سر راهتان قرار گرفته و در برنامه های روزمره تان اختلالاتی را ایجاد کنند، اما اگر کارها آن طوری که انتظار داشتید پیش نرفتند زیاد ناراحت نشوید. شاید بهتر باشد به این موقعیت به چشم فرصتی برای یادگرفتن این که در مقابل چنین افرادی چطور باید رفتار شود نگاه کنید. شما هم با رفتارتان آنها را غافلگیر کنید و نشان دهید که شما هم می توانید این بازی را به خوبی آنها بازی کنید و سپس ببینید چه واکنشی نشان خواهند داد! وعده و وعیدهایی که به دیگران داده بودید نیز موی دماغتان شده اند و شاید مجبور شوید بین این که به کار خودتان برسید یا آنها یکی را انتخاب کنید

? متولدین تیر ?

امروز ناگهان یک سنگ بزرگ سر راهتان قرار گرفته و تعادلتان را به هم می زند، اما حل کردن این مشکل به آن سختی که خودتان فکر می کنید نخواهد بود، زیرا این سنگ در واقع هدیه ای برای شما است که نتایج خیلی خوبی روی کارها و برنامه هایتان خواهد گذاشت. شاید در ابتدا این موضوع شما را متعجب کند، اما اگر پیامی که در آن نهفته است را درک کنید خیلی زود از نتایج مثبت آن بهره مند خواهید شد. امروز شما توجه ویژه ای نسبت به جزئیات پیدا کرده اید و چیزهایی که معمولا اصلا به چشمتان نمی آیند ناگهان برایتان مهم شده اند. باید مواظب باشید این وسواس ناگهانی شما را از کارهایتان عقب نیندازد و نقش بازدارنده پیدا نکند.

? متولدین مرداد ?

امروز عده ای با زیرکی تمام شما و کارهایتان را زیر نظر داشته و در انتظار کوچک ترین فرصتی هستند تا از صداقت و معصومیت شما سوء استفاده کنند. در حالی که یک نفر سر شما را گرم می کند یک نفر دیگر آن چه برایتان ارزشمند است را از دستتان در می آورد. پس به نفعتان است که امروز تمام حواستان را به خودتان و دارایی هایتان جمع کرده و حتی کمی بدبینانه به اطرافیانتان نگاه کنید. شما تمام سعی خود را می کنید که وقت و انرژی خود را برای کارها و چیزهایی صرف کنید که ارزش زحمتی که برای آنها می کشید را داشته باشند، اما همیشه نمی شود از نتیجه کار مطمئن بود، پس اگر چیزی آن طوری که می خواهید پیش نرت خودتان را سرزنش نکنید

? متولدین شهریور ? فال روزانه 25 بهمن

امروز از آن روزهایی است که باید چهار چشمی مواظب باشید که هیچ یک از فرصت هایی که برایتان پیش می آیند را از دست ندهید. در واقع از صبح که بیدار می شوید تا شب که به تختخوابتان برمی گردید اطرافتان پر از فرصت ها و موقعیت های مختلف خواهد بود، تنها کاری که به عهده شماست این است که این موقعیت ها را تشخیص داده و از آنها استفاده کنید؛ شاید چیزی که خیلی پیش پا افتاده و بی اهمیت به نظر می رسد تبدیل به بزرگ ترین موقعیت زندگیتان شود. امروز شما برای جا کردن خودتان در قلب عشقتان زمان زیادی را جلوی آینه خواهید گذراند، اما باید مواظب باشید پرداختن به ظاهرتان شما را از مسائل مهم تر در این رابطه غافل نکند.
?? نیمسال دوم فال روزانه ??

? پنجشنبه ، ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

? متولدین مهر ? فال روزانه 25 بهمن

شاید امروز مجبور به انتخاب بین جدید و قدیمی باشید. انگار همه اطرافیانتان در جستجوی تغییر هستند و از شما هم می خواهند که با آنها همراه شوید. پیش از این که هر تصمیمی بگیرید تمام جزئیات و اطلاعات را در نظر بگیرید و اگر دیدید واقعا حق با دیگران است با آنها همراه شوید. اموز ممکن است که یک مانع ذهنی به شما اجازه بیان احساساتتان را ندهد. انگار گره ای در رابطه تان ایجاد شده که هرچه بیشتر تلاش می کنید آن را باز کنید این گره کورتر می شود. اما خبر خوب این است که این وضعیت برای مدتی طولانی دوام نخواهد یافت و مشکلاتی که در بیان احساسات وجود دارند و در نتیجه مشکلات موجود در رابطه تان حل خواهند شد.

? متولدین آبان ?

قدرت درونی و شجاعت شما امروز هیچ حد و مرزی ندارد و این موضوع باعث می شود که دیگران به طور ناخودآگاه به شما جذب شوند. این موج انرژی را پذیرفته و هر کجا که لازم شد از آن استفاده کنید. امشب وقتی بعد از یک روز طولانی به تختخوابتان می روید ناگهان ایده هایی فوق العاده و هیجان انگیز به ذهنتان خواهند رسید که برنامه ریزی برای تحقق بخشیدن به آنها ممکن است باعث شود چند ساعت در جایتان بیدار بمانید و مشغول فکر کردن باشید. به جای این که خودتان را خسته کرده و فردا را بی حوصله و بی انرژی شروع کنید ایده های اصلیتان را روی کاغذ نوشته و روز بعد به بررسی و نقشه کشی در رابطه با آنها بپردازید.

? متولدین آذر ? فال روزانه 25 بهمن

امروز از این که با دیگران فرق داشته باشید هیچ هراسی به دلتان راه ندهید. آن لباس های رنگ به رنگ و بی ربط را بپوشید و هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. شاید در ابتدا این کار به نظرتان دشوار و یا حتی دیوانه وار باشد، اما خیلی زود احترامی عمیق نسبت به خودتان احساس کرده و زیبایی متفاوت بودن را درک خواهید کرد. این کار باعث خواهد شد که حتی در سبک زندگیتان نیز تغییراتی ایجاد کنید که حس آرامش و خوشحالی بی سابقه ای را به شما هدیه خواهند کرد. امروز مسائل کاری برای شما بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارند و اولویت اصلیتان هستند، اما سعی کنید بعد از ساعت کاری تمام فکر و ذکرتان را روی خانواده و عزیزانتان متمرکز کنید.

? متولدین دی ?

امروز کنجکاویتان در سطح بالایی قرار دارد و شما نباید این حس مفیدتان را سرکوب کنید. اگر متوجه چیزی نمی شوید سوال کنید و اگر چیزی به نظرتان متفاوت می رسد دلیل آن را بپرسید. این کار به شما انگیزه جدیدی خواهد داد تا راه های جدیدی را کشف کرده و خودتان را از روزمرگی و تکرار نجات دهید؛ فقط حواستان باشد که کنجکاوی و فضولی را با هم اشتباه نگیرید! شما سعی دارید قبل از آن که قدم در راه ماجراجویی بعدیتان بگذارید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید، اما یادتان باشد که بعضی چیزها از کنترل ما خارج هستند و تنها چیزی که می توانیم به آن تسلط کامل داشته باشیم حرف ها و گفته های خودمان است.

? متولدین بهمن ? فال روزانه 25 بهمن

امروز دیدن فردی که شخصیت بسیار گیرایی دارد می تواند برای شما بسیار تکان دهنده باشید. شاید پیش خودتان این طور فکر کنید که ایده های بی نظیر و اطلاعات بسیار زیادی که این شخص دارد باعث می شوند شما دیده نشوید. یا این که حس کنید در مقایسه با او خیلی ضعیف و کند عمل می کنید. اما دو چیز را در نظر داشته باشید، اول این که خودتان را در ابتدای راه با کسی که در میانه راه قرار دارد مقایسه نکنید و دیگر این که شما هنوز نمی دانید پایان داستان چه خواهد بود، شاید شما خیلی موفق تر از او باشید. شما امروز از لحاظ عاطفی در خود فرو رفته اید و دوستان و اطرافیانتان هم هر چند متوجه این وضعیت هستند کاری نمی توانند برایتان بکنند، همه چیز به خودتان بستگی دارد.

? متولدین اسفند ? فال روزانه 25 بهمن

به نظر می رسد که هر چقدر هم سعی کنید که جزئیات حرف هایتان را توضیح دهید، دیگران متوجه منظور دقیق شما نمی شوند. در واقع هر چقدر بیشتر توضیح دهید، موضوع را در نظر آنها پیچیده تر می کنید. بهتر است زیادی سعی نکنید خودتان و کارهایتان را برای دیگران توجیه کنید و اگر هم اصرار به انجام این کار دارید صبر کنید تا روز بهتری فرا برسد. امروز ذهن شما توانایی فوق العاده ای پیدا کرده است و می توانید تمام اطلاعاتی که وارد مغزتان می شوند را به سرعت و با اعتماد به نفس زیاد تجزیه و تحلیل کنید. این وضعیت می تواند به شما کمک کند در انجام پروژه ای که در دست انجام دارید قدم های بزرگی را بردارید.

نیمسال اول فال حافظ روزانه ???? فال روزانه 25 بهمن 

? پنجشنبه ، ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

?? متولدین فروردین ??

?شعر:
?عشق تو نهال حیرت آمد
?وصل تو کمال حیرت آمد
?بس غرقه حال وصل کآخر
?هم بر سر حال حیرت آمد

?تعبیر:
?با رسیدن به وصال یار کمالات تو بیشتر خواهد شد. از هر طرف درهای رحمت به سویت باز می شود. با کمک یار جهانی را زیر و رو می کنی که همگان در حیرت می مانند. توسل به خدا کن و همت داشته باش.

?? متولدین اُردیبهشت ?? فال روزانه 25 بهمن

?شعر:
?گر می فروش حاجت رندان روا کند
?ایزد گنه ببخشد و دفع بلا کند
?ساقی به جام عدل بده باده تا گدا
?غیرت نیاورد که جهان پربلا کند

?? متولدین خرداد ?? فال روزانه 25 بهمن

?شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست
?صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست
?اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود
?ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

?تعبیر:
?به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.

?? متولدین تیر ?? فال روزانه 25 بهمن

?شعر:
?واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند
?چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
?مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس
?توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند

?تعبیر:
?مشکلی داری به جای اینکه آن را حل کنی کاری می کنی که اوضاع بدتر شود. با دغل بازی و دروغ کاری از پیش نمی بری. عقلت را به کار نمی اندازی. به عبادت بپرداز و کمی فکر کن تا دلت قوی شود. تو حسن های زیادی داری که پنهان مانده اند ذات تو خوب است ولی ظاهرا” خود را بد نشان می دهی.

?? متولدین مرداد ?? فال روزانه 25 بهمن

?شعر:
?آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند
?آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند
?دردم نهفته به ز طبیبان مدعی
?باشد که از خزانه غیبم دوا کنند

?تعبیر:
?ناامید نباش. دست روی دست گذاشته ای در صورتی که باید خودت همت کنی و خداوند هم به تو کمک می کند. جفا پیشه نباش. کسی که فتنه ها را به پا کره به زودی رسوا می شود. حسودان نمی گذارند تو به مراد دلت برسی. گاهی هم وقت خود را صرف عبادت کن تا رضای خداوند شامل حالت شود.

?? متولدین شهریور ?? فال روزانه 25 بهمن 

?شعر:
?گر دست دهد خاک کف پای نگارم
?بر لوح بصر خط غباری بنگارم
?بر بوی کنار تو شدم غرق و امید است
?از موج سرشکم که رساند به کنارم

?تعبیر:
?برای دوستان حاضری حتی جانت را هم فا کنی ولی کمی دوستانت را امتحان کن و ببین انها هم همین احساس را نسبت به تو دارند یا نه و فقط وقت خوشی با تو هستند. شفای دلت را از خدا بخواه. کاری کن که بعد از مردنت خوبی های تو همیشه ماندگار بماند. بیشتر با خدا باش و عبادت کن.

???? نیمسال دوم فال حافظ روزانه ????

? پنجشنبه ، ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

?? متولدین مهر ??  فال روزانه 25 بهمن

?شعر:
?خیال روی تو در هر طریق همره ماست
?نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست
?به رغم مدعیانی که منع عشق کنند
?جمال چهره تو حجت موجه ماست

?تعبیر:
?با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.

 

?? متولدین آبان ?? فال روزانه 25 بهمن

?شعر:
?صوفی از پرتو می راز نهانی دانست
?گوهر هر کس از این لعل توانی دانست
?قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس
?که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

?تعبیر:
?هنوز خیلی خامی چیزهایی را که به دست آورده ای از دست خواهی داد. استراحت و آسایش دیگر کافی است به عقل خودت رجوع کن. نفس اماره را در خود از بین ببر که این نفس بنیادت را از بین می برد چون باد پائیزی بهار دل تو را پیر می کند و این را هم بدان که همگان از کارهای پنهانی تو باخبرند.

 

?? متولدین آذر ?? فال روزانه 25 بهمن

?شعر:
?بیا و کشتی ما در شط شراب انداز
?خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز
?مرا به کشتی باده درافکن ای ساقی
?که گفته‌اند نکویی کن و در آب انداز

?تعبیر:
?تحولی بزرگ در زندگیت به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید با خدا باش تا شیطان از تو دور شود و آرزوهای محالت محقق گردد.

?? متولدین دی ?? فال روزانه 25 بهمن

?شعر:
?صبا ز منزل جانان گذر دریغ مدار
?وز او به عاشق بی‌دل خبر دریغ مدار
?به شکر آن که شکفتی به کام بخت ای گل
?نسیم وصل ز مرغ سحر دریغ مدار

?تعبیر:
?در انتظار خبری هستید که به زودی به شما خواهد رسید و به شکرانه ی این خبر عبادت خدا را به جای آورید. هر کار سختی در دنیا با اراده ی قوی تان بسیار آسان می گردد. ثروت زیادی به دست می آورید که در راه خدا انفاق هم می کنید و این باعث زایل شدن غم از دلتان می شود.

?? متولدین بهمن ??

?شعر:
?گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب
?گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب
?گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار
?خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

?تعبیر:
?ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

?? متولدین اسفند ??

?شعر:
?بیا که رایت منصور پادشاه رسید
?نوید فتح و بشارت به مهر و ماه رسید
?جمال بخت ز روی ظفر نقاب انداخت
?کمال عدل به فریاد دادخواه رسید

?تعبیر:
?شما پیروز می شوید و خبر بسیار خوبی نزدیک است که شما را به حد کمال می رساند و حق خودتان را می گیرید، به شرط اینکه در کارتان قاطع باشید و غفلت نکنید. به حضرت مهدی(ع) توکل کنید. مواظب اطرافیان باشید. خوابتان نبرد زیرا کسانی در کمینتان نشسته اند تا شما را به انحراف بکشانند.

ارسال شده در تاریخ 14 فوریه 2019 توسط خدیجه ص با موضوع سرگرمی
بازدید : 1,199
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.