فال روزانه 26 بهمن فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 26 بهمن فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 26 بهمن

? ، ۲۶ بهمن

♦️دوست عزیزی که 26 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!
?فعالیت های تجاری و حرفه ای جدیدی که امسال آغاز می کنید و شراکت هایی که ممکن است شروع کنید برای شما موفقیت و ثبات مالی در پیش خواهند داشت. تمام سرمایه گذاری هایی که پیش از این کرده بودید و پول هایی که به دیگران قرض داده بودید امسال به شما بازخواهند گشت. شاید تصمیم بگیرید در زمینه ی املاک و مستغلات و یا در بازار بورس سرمایه گذاری کنید، در هر صورت شانس موفقیت شما بسیار زیاد خواهد بود. مسئولیت های خرفه ای شما افزایش خواهند یافت و مجبور خواهید بود زمان بیشتری را در محل کار خود سپری کرده و فشار زیادی را تحمل کنید، اما اعتماد به نفس شما و اراده ای که دارید باعث خواهد شد عملکردی بهتر از هر زمان دیگری از خود نشان دهید. اگر بین شما و مقامان بالادستتان مشکلی پیش آمد سعی کنید آن را با سیاست و ذکاوت حل کنید و کنترل رفتار خود را از دست ندهید. امسال عشق شما در هیچ شرایطی حمایت خود را از شما دریغ نخواهد کرد و همیشه او را در کنار خود خواهید دید. اگر قصد ازدواج دارید امسال بهترین فرصت برای شما خواهد بود. مهم ترین ماه های سال نیز اردیبهشت، خرداد، آذر و دی خواهند بود.

فال روزانه 26 بهمن , فال امروز , فال ,فال 26 بهمن ,فال روزانه 97.11.26 ,فال 26.11.97,فال امروز 26 بهمن , فال تولد , امروز متولدین همه ماهها,فال حافظ

?? نیمسال اول فال روزانه ??

? ، ۲۶ بهمن

? متولدین فروردین ? فال روزانه 26 بهمن

امروز برای شما روز بسیار شلوغ و پرکاری خواهد بود و زمان زیادی را در قرارهای حضوری و مکالمات تلفنی مرتبط با مسائل حرفه ای و کاری خواهید گذراند. فعالیت های امروز شما در ارتباط با اهداف جدیدی هستند که برای خودتان تعیین کرده اید و شاید هم برای کمک به پیشبرد اهداف یکی از دوستان نزدیکتان این همه کار و زحمت را به عهده گرفته باشید. در هر صورت انجام این کارها باعث افزایش اعتماد به نفس و پرورش تفکر مثبت در وجود شما خواهد شد. بدون شک موفقیت از آن شما خواهد بود، اما نباید خودتان را بیش از اندازه خسته کنید. هر از گاهی به خودتان استراحت بدهید تا بتوانید انرژی و انگیزه ی فعلی خود را تا آخر راه حفظ کنید.

? متولدین اُردیبهشت ?

مسائل کاری و تجاری به یکباره شروع به تغییر در جهت مثبت کرده اند و این موضوع برای شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود. شاید مجبور باشید کمی دوندگی کنید و به ادارات مختلف سر بزنید، اما نتیجه نهایی ارزش این تلاش ها را دارد. اعتماد به نفس تازه ای که شما در وجود خود احساس می کنید می تواند زمینه ساز اصلی این پیشرفت ها باشد و هر چقدر هم که موفقیت هایتان بیشتر می شوند اعتماد به نفستان نیز افزایش می یابد. امروز ظاهر شما برایتان اهمیتی بیش از همیشه پیدا کرده است و دلتان می خواهد ظاهرتان انعکاس دهنده ی شخصیت قوی و توانایی هایتان باشد. اگر فکر می کنید خرید چند دست لباس می تواند به شما کمک کند پس معطل چه هستید؟!

? متولدین خرداد ? فال روزانه 26 بهمن

امروز ممکن است فرصتی برای رفتن به سفر برای شما فراهم شود و به احتمال زیاد هم این سفر به مسائل کاری مربوط می شود. شاید این سفر کاری در برخی برنامه هایی که برای زندگی شخصیتان داشته اید اختلال هایی ایجاد کند، اما اجازه ندهید که این موضوع باعث شود برنامه سفرتان را کنسل کنید. الان شما در مرحله ای قرار گرفته اید که نباید هیچ یک از فرصت هایی که در اختیارتان قرار می گیرند را به راحتی از دست بدهید. شما در موقعیت فوق العاده ای برای کسب موفقیت حرفه ای قرار گرفته اید و همین قدم های به ظاهر کوچکی که در راه کسب موفقیت برمی دارید می توانند اثرات مثبت و عمیقی روی آینده و حتی زندگی شخصی شما داشته باشند.

? متولدین تیر ? فال روزانه 26 بهمن

امروز یک نفر که به احتمال زیاد از آشنایانتان نیز هست با پیشنهادهایی برای افزایش درآمد و بهبود وضعیت زندگیتان به سراغ شما خواهد آمد. شاید او موقعیتی برای سرمایه گذاری در یک فعالیت تجاری جدید را به شما پیشنهاد کند که در نگاه اول نسبت به آن اطمینان چندانی ندارید، اما بهتر است بلافاصله این پیشنهاد را رد نکنید و برای فکر کردن به آن وقت بگذارید. البته این به هیچ وجه بدان معنا نیست که باید جانب احتیاط را رها کنید و مزایا و معایب و احتمالات مختلف را به دقت نسنجید. اگر احساس خستگی می کنید بهتر است امشب را در خانه بمانید و خوشگذرانی و لذت بردن از تعطیلات آخر هفته را به فردا موکول کنید.

? متولدین مرداد ? فال روزانه 26 بهمن

اگر برا یمدتی در فکر آغاز یک شراکت تجاری بوده اید امروز روز بسیار خوبی برای گام برداشتن در جهت آغاز این شراکت خواهد بود. هر فعالیت تجاری که امروز آغاز کنید، به ویژه آنهایی که به صورت اشتراکی انجام می شوند، شانس بسیار زیادی برای موفقیت خواهد داشت و احتمال شکست در آن نزدیک به صفر خواهد بود. شاید این اتفاق تغییراتی بزرگ و جدی در مسیر زندگی شما ایجاد کند، پس خودتان را برای تجربه های جدید و هیجان انگیز آماده کنید. شاید این میزان از تغییرات ناگهانی در ابتدا برایتان چندان خوشایند نباشند، اما خوشبختانه شما از آن آدم هایی نیستید که در برابر تغییرات گارد می گیرند و کاملا انعطاف پذیر هستید.

? متولدین شهریور ?

امروز برخی کارهای خسته کننده و تکراری که هیچ علاقه ای به انجام آنها ندارید بیشتر وقت شما را خواهند گرفت. در حین انجام این کارها شما به سادگی تمرکز خود را از دست داده و وسوسه می شوید به جای این کارهای مسخره به دنبال چیزهایی بروید که برایتان از جذابیت و اهمیت بیشتری برخوردار هستند، اما مواظب باشید در دام این وسوسه های خود گرفتار نشوید. اکر می خوهید روند موفقیت های اخیرتان به همین صورتی که در این مدت بوده است ادامه پیدا کند به نفعتان است که حس وظیفه شناسی خود را در اولویت قرار داده و کارهایی که به عهده دارید را حتی اگر برایتان چندان خوشایند نباشند به انجام برسانید. بعد از آن برای تفریح هم وقت خواهید داشت!

?? نیمسال دوم فال روزانه ??

? ، ۲۶ بهمن

? متولدین مهر ? فال روزانه 26 بهمن

فعالیت های کاری و تجاری مختلفی که مدت ها برای موفقیت در آنها زحمت کشیده بودید امروز بالاخره به نتیجه خواهند رسید. بدون شک شما موفقیت را به چشم خود خواهید دید و اطرافیانتان با دیدن این موفقیت ها و پیشرفت های شما به شدت تحت تأثیر قرار خواهند گرفت و این موضوع باعث افزایش احترام و اعتبار شما خواهد شد. تمام سعی خود را به کار بگیرید تا از این موقعیت فوق العادهای که در اختیارتان قرار گرفته است حداکثر استفاده را ببرید؛ اگر این فرصت را از دست بدهید ممکن است مجبور شوید مدتی بسایر طولانی به انتظار یک موقعیت دیگر بنشینید. حتی اگر مجبور باشید روز استراحتتان را به کار اختصاص دهید هم هیچ اشکالی ندارد!

? متولدین آبان ?

امروز ممکن است مجبور به انجام برخی دوندگی ها و کارهای اداری مربوط به فعالیت های تجاری خود باشید و شاید حتی اگر در خانه باشید هم مجبور شوید از راه دور تمام این کارها را تحت نظر داشته باشید و تماس های متعددی گرفته و زمان زیادی را پای کامپیوتر بگذرانید. با این حال، این پیشرفت ناگهانی در کارهایتان برای شما بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد. شاید کمی گیج باشید و ندانید که مراحل بعدی کارهایتان چطور پیش خواهند رفت، اما باید سعی کنید خودتان را جمع کرده و بیشترین بهره را از فرصتی که در اختیارتان قرار گرفته است ببرید. تمام نشانه ها حاکی از آن هستند که موقعیت های امروز اگر به خوبی استفاده شوند موفقیت های بزرگ برایتان به همراه خواهند داشت.

? متولدین آذر ? فال روزانه 26 بهمن

در هر زمینه ای که مشغول به فعالیت باشید، امروز موفقیت در زمینه ی کار و تجارت به سراغ شما خواهد آمد. کاغذبازی های اداری و کارهایی مانند امضای قراردادهای مختلف ممکن است زمان زیادی از شما را بگیرند، اما نتیجه ای که در نهایت به دستخواهید آورد ارزش این وقتی که صرف می کنید را خواهند داشت. شاید این میزان از فعالیت در طی یک روز برای شما زیاد باشد و باعث شود از لحاظ جسمی احساس خستگی کنید، اما آنقدر خوشحال و هیجان زده هستید و نگرشتان به زندگی و دنیای اطرافتان مثبت شده است که شاید اصلا متوجه این احساس خستگی خود نشوید. ازاین روز فوق العاده زیبا و نوید بخش لذت ببرید!

? متولدین دی ?

شما به سختی برای بهبود وضعیت مالی خود و پیشرفت فعالیت های تجاریتان تلاش کرده اید و امروز انگار قرار است بالاخره این زحمت هایتان به ثمر بنشینند. پول و یا قراردادهایی که تضمین کننده ی به دست آوردن مقادیر زیادی از آن هستند امروز سر راهتان قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، فرصت های بی نظیری برای کسب موفقیت در عرصه های مختلفی که برایتان از جذابیت زیادی برخوردار هستند برای شما فراهم خواهند شد. با این همه اتفاقات خوبی که در عرض یک روز دارند برایتان پیش می آیند شاید بهتر باشد یک مهمانی کوچک راه انداخته و خانواده و دوستانتان را هم در این خوشحالی خود شریک کنید و موفقیت هایتان را جشن بگیرید

? متولدین بهمن ?

امروز مثبت اندیشی و شور و اشتیاق درونی خود را به طور ملموسی می توانید احساس کنید. این اواخر فعالیت های تجاری و شراکت هایتان برای شما نتایج خوب و رضایت بخشی را به همراه داشته اند و امروز هم به طور غیر منتظره ای خبرهایی در مورد درهای جدیدی که ممکن است به رویتان باز شوند به گوش شما خواهند رسید و این احساس خوشبختی را چند برابر خواهند کرد. شما برای مدتی بسیار طولانی با تمام وجود تلاش کرده اید و حالا انگار قرار است نتیجه ی تمام این زحمات را به یکباره دریافت کنید. این وضعیت برایتان بسیار هیجان انگیز است، اما فراموش نکنید که اگر می خواهید این روند ادامه پیدا کند باید شما هم تلاش و سخت کوشی را ادامه دهید.

? متولدین اسفند ? فال روزانه 26 بهمن

امروز قدرت تخیل و انرژی درونی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارند، پس با خیال راحت به آنچه ندای درونتان به شما می گوید اعتماد کنید، مخصوصا اگر پای آغاز پروژه های جدید و یا مسائل مادی در میان باشد. حس ششم شما خیلی خوب کار می کند، اما کمی وقت نیاز دارید تا با به کار گرفتن فکرتان اهمیت فوق العاده ی این موضوع را احساس کنید. بیهوده سعی نکنید منطقتان را به کار بگیرید، بهترین کار این است که اجازه دهید ضمیر ناخودآگاهتان راهنمای امروز شما باشد. بهتر است پیام هایی که از طرف فردی ناشناس دریافت می کنید را زیاد جدی نگیرید چون به احتمال قوی کاسه ای زیر نیم کاسه ی اوست.

???? نیمسال اول فال حافظ روزانه ????

? ، ۲۶ بهمن

?? متولدین فروردین ?? فال روزانه 26 بهمن

?دوش سودای رخش گفتم ز سر بیرون کنم
?گفت کو زنجیر تا تدبیر این مجنون کنم
?قامتش را سرو گفتم سر کشید از من به خشم
?دوستان از راست می‌رنجد نگارم چون کنم

?تعبیر: مدام در حال فکر کردن هستید و می خواهید راهی پیدا کنید تا کسی را به فراموشی بسپارید. دیگر خسته و رنجور شده اید. اما باز هم نمی توانید از او دست بکشید. پس دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید صبر و مقاومت شما را بیشتر کند تا بتوانید به منظور و نظر خودتان برسید. انشالله

?? متولدین اُردیبهشت ??

?دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد
?گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد
?گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ
?گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

?تعبیر: توکل به خدا کن. در کاری که انجام می دهی بدی وجود ندارد و عاقبت بسیار خوبی دارد. قبول کن چیزی را از دست نمی دهی. غصه نخور. شاد باش که به مقام و پول یکجا دست پیدا می کنی. از پند دیگران ناراحت نشو. عمرت هم طولانی است.

?? متولدین خرداد ??

?من دوستدار روی خوش و موی دلکشم
?مدهوش چشم مست و می صاف بی‌غشم
?گفتی ز سر عهد ازل یک سخن بگو
?آن گه بگویمت که دو پیمانه درکشم

?تعبیر: فکر می کنید همیشه جوان می مانید. از آینده بی خبر مانده اید و فقط به خوشگذرانی و عیش می پردازید. می گویید بهشت همین جاست ولی شما اسیر هوی نفس شده اید نمی خواهید قبول کنید که جهنمی هم وجود دارد اگر به همین منوال ادامه دهید اضطراب و نگرانی و مفلسی دامنتان را می گیرد. ظاهر پسند نباشید.

?? متولدین تیر ?? فال روزانه 26 بهمن

?خدا را کم نشین با خرقه پوشان
?رخ از رندان بی‌سامان مپوشان
?در این خرقه بسی آلودگی هست
?خوشا وقت قبای می فروشان

?تعبیر: هر قدر به خدا نزدیکتر شوید درد زمانه را کمتر حس می کنید و هر قدر هم درویشانه زندگی کنید بهتر سر و سامان می گیرید. اما شما فردی عجول و بی طاقت هستید و هر ضرری که می بینید به خاطر عجله ی بی مورد خودتان می باشد. زیاد حرص می خورید از این مسئله حذر کنید. خداهر چه که لایق آن باشید به شما می دهد.

?? متولدین مرداد ??

?ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل
?سلسبیلت کرده جان و دل سبیل
?سبزپوشان خطت بر گرد لب
?همچو مورانند گرد سلسبیل

?تعبیر: انتظار معجزه دارید و ان معجزه وقتی محقق می شود که تمام هم و غم خود را ه کار ببندید. وقت تنگ است. کمی عجله کنید. فعل دستتان کوتاه است اما انشاالله به مقصوددست پیدا خواهید کرد. گاهی دست سرنوشت طوری رقم م خورد ک بدون هیچگونه تلاشی مقصود و نظر خود به دنبالتان می آید.

?? متولدین شهریور ?? فال روزانه 26 بهمن

?منم که گوشه میخانه خانقاه من است
?دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است
?گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک
?نوای من به سحر آه عذرخواه من است

?تعبیر: با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.
???? نیمسال دوم فال حافظ روزانه ????

? ، ۲۶ بهمن

?? متولدین مهر ?? فال روزانه 26 بهمن

?حال خونین دلان که گوید باز
?و از فلک خون خم که جوید باز
?شرمش از چشم می پرستان باد
?نرگس مست اگر بروید باز

?تعبیر: شما جواب بدی را با خوبی بدهید تا دیگران ار رفتار خودشان شرمنده شوند. ناراحت و غمگین نباشید و به خداوند توکل کنید. خودتان یاعلی بگویید و مطمئن باشید موفق می شوید. انشاالله به زیارت کعبه ی مکرمه مشرف می شوید.

?? متولدین آبان ?? فال روزانه 26 بهمن

?گر از این منزل ویران به سوی خانه روم
?دگر آن جا که روم عاقل و فرزانه روم
?زین سفر گر به سلامت به وطن بازرسم
?نذر کردم که هم از راه به میخانه روم

?تعبیر: روزگار روی بد و سخت خود را کنار زده و روی خوش خود را به شما نشان می دهد. شما نیز در طی زندگی تجربه های کافی به دست آورده و عاقل شده اید. در جستجوی چیز با ارزشی هستید که آن را پیدا می کنید.هر ضرری دیده اید از آشنایان بوده است. از این به بعد زنجیرها پاره شده و آزاد می گردید و فرصت دارید تا برای رسیدن به مراد خودتان تلاش کنید. شکر نعمت خدا را بجا آورید.

?? متولدین آذر ?? فال روزانه 26 بهمن

?صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت
?ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت
?گل بخندید که از راست نرنجیم ولی
?هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

?تعبیر: از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

?? متولدین دی ??

?ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی
?سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی
?دردمندان بلا زهر هلاهل دارند
?قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی

?تعبیر: بی گدار به آب می زنید و بدون فکر کاری انجام می دهید که باعث از بین رفتن دار و ندارتان می شود کسانی به شما با چشم امید رجوع می کنند انصاف نیست که آنها را از خودتان برانید. جلوه هایی از حاجات بر شما نمایان شده است از خدا بخواهید تا کامل شود. از سر صدق و وفا دعا کنید.

? متولدین بهمن ?? فال روزانه 26 بهمن

?شاه شمشادقدان خسرو شیرین دهنان
?که به مژگان شکند قلب همه صف شکنان
?مست بگذشت و نظر بر من درویش انداخت
?گفت ای چشم و چراغ همه شیرین سخنان

?تعبیر: به شما می گویند که چرا به دنبال پول و ثروت نمی روید و همیشه دم از شعر و عاشقی می زنید. در جواب می گوئید زندگی مرفه بدون عشق معنا ندارد و به این سخن خود معتقد هستید. به دنیای فانی تکیه نمی کنید. خوشی را در پرهیز از گناه می دانید و معتقدید که باید مرد خدا بود.

?? متولدین اسفند ?? فال روزانه 26 بهمن

?یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست
?جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست
?حالیا خانه برانداز دل و دین من است
?تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست

?تعبیر: اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.☕️ فال روزانه قهوه ☕️

? ، ۲۶ بهمن

?☕️? متولدین فروردین ?☕️? فال روزانه 26 بهمن

✍?چرخ
چرخ به هر شکل و صورتی نشانگر اصل اساسی حیات یعنی تحرک است، مطیع سرنوشت باشید.?

ارسال شده در تاریخ 15 فوریه 2019 توسط خدیجه ص با موضوع سرگرمی
بازدید : 1,280
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.