فال روزانه 8 اسفند فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 8 اسفند فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 8 اسفند

??? سخنی با متولدین امروز ???

فال روزانه 8 اسفند

♦️دوست عزیزی که 8 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک
?با آغاز سال جدید زندگیتان دوره ای از تغییرات و رشد شخصی در زندگیتان به پایان رسیده و برای مدتی در سکون و آرامش فرو خواهید رفت و این کاملا طبیعی است و حتی برایتان خیلی خوب خواهد بود. طبیعتا پس از هر دوره ای از رشد باید مدتی سکون و رکود را نیز تجربه کرد. خوشبختانه امسال پروژه ها و کارهای بزرگی که سال گذشته آغاز کرده بودید را با موفقیت به اتمام خواهید رساند و نتیجه زحمات پارسال خود را خواهید دید. از فرصتی که برای استراحت و آرامش برایتان به وجود آمده استفاده کرده و سپس برنامه ریزی های لازم را برای آینده و اهداف بعدی خود آغاز کنید. امسال فرصتی فوق العاده برای کنار گذاشتن عادت های بدی خواهد بود که پیش از این مانع رسیدن شما به برخی از اهداف و خواسته هایتان شده اند. سرمایه گذاری هایی که امسال انجام می دهید به هر اندازه و در هر زمینه ای که باشند تا چند سال منافع مادی زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. از وقت های آزادی که در بهار و تابستان آینده خواهید داشت برای رشد رابطه عاطفی خود نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه 8 اسفند,فال ماه اسفند ,فال اسفند ,فال روزانه 97.12.8,فال 8.12.97,فال امروز 8 اسفند, فال تولد,امروز متولدین همه ماهها,فال حافظ,فال

?? نیمسال اول فال روزانه ??

فال روزانه 8 اسفند

? متولدین فروردین ?

امروز دلتان می خواهد به اوضاع زندگیتان سر و سامان بدهید و زندگیتان را مدیریت کنید. در این میان نگاهی هم به مدیریت زمان بیندازید و ببینید چکار باید بکنید تا هر روز بتوانید به تمام برنامه هایی که برای روزتان داشته اید برسید و زمان کافی برای انجام آنها داشته باشید. اولویت هایتان را مشخص کنید تا کارهایتان بهتر و راحت تر پیش بروند. امروز به طور غیر منتظره ای تحت فشار قرار گرفته و مجبور به ایجاد تغییراتی در برنامه هایتان خواهید شد، خودتان را با این تغییرات تطبیق دهید و آن چه را که نمی توانید تغییر دهید بپذیرید. سعی نکنید فشارهایی که مجبور بوده اید در طی روز تحمل کنید را با عصبانیت و بداخلاقی با همسر و فرزندانتان تخلیه کنید، این کار هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.

? متولدین اُردیبهشت ?

وقتی بچه بودید برای آینده خود چه رویاهایی در سر داشتید؟ می خواستید چه کاره شوید و چگونه زندگی کنید؟ تا چه حد به این آرزوهایتان رسیده اید؟ امروز کمی فکر کنید و ببینید چطور می شود به بقیه آرزوهایتان نیز برسید. یک مشکل احساسی حل نشده امروز بالاخره سر باز کرده و باعث می شود از کسانی که باعث ایجاد این احساس ناخوشایند در وجود شما شده اند فاصله بگیرید و رابطه خودتان با آنها را به چالش بکشید. این که شما با چه کسانی روابط اجتماعی برقرار کنید کاملا به خودتان بستگی دارد و اگر بخواهید برخی روابط را از زندگی خود خط بزنید مختار هستید، اما همیشه ساختن هرچند دشوارتر، اما لذت بخش تر از خراب کردن است.

? متولدین خرداد ? فال روزانه 8 اسفند

امروز اگر کمی احتیاط به خرج دهید هیچ اشکالی ندارد و در واقع حتی به نفعتان خواهد بود. شما گاهی خیلی راحت به دیگران اعتماد می کنید و حتی در برابر موقعیت ها و اشخاصی که برای اولین بار در برابرتان قرار می گیرند بیش از حد خوش بین هستید. سعی کنید در هر زمینه ای و به ویژه در مورد روابط اجتماعی کمی محتاطانه رفتار کنید. کمی بیشتر فکر کنید و به خودتان وقت بدهید تا آگاهانه انتخاب کنید. خوشبختانه در حال حاضر شما درک بیشتری از احساسات اطرافیان خود دارید و همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر شما در محل کارتان شده است. شاید این زمانی خیلی خوب برای رفع تنش ها و درگیری های قدیمی باشد.

? متولدین تیر ? فال روزانه 8 اسفند

با وجود این که رویاهایی که در رابطه با مسافرت و ادامه تحصیل دارید ممکن است کمی دور از دسترس به نظر برسند، تلاش برای به دست آوردن رویاهایتان قطعا ارزش انرژی و زمانی که صرف آن می کنید را خواهد داشت. خوشبختانه در حال حاضر شما نگرشی مثبت به آینده و رشد شخصیتان دارید و اهدافتان برایتان ارزش و اهمیتی فوق العاده پیدا کرده اند و آماده اید هر کاری که در حد توانتان باشد را برای رسیدن به آنها انجام دهید. حرف هایی هستند که دلتان می خواهد به اطرافیانتان بگویید، اما برای جلوگیری از دلخوری و درگیری ترجیح می دهید سکوت کنید. باور کنید گفتن این حرف ها به نفعتان تمام خواهد شد و اثرات مثبتی روی زندگیتان خواهد گذاشت.

? متولدین مرداد ? فال روزانه 8 اسفند

تصمیماتی که اکنون می گیرید می توانند تا ماه ها روی وضعیت اقتصادی شما را تحت تأثیر قرار دهند. تغییراتی غیر منتظره در زمینه شراکت های تجاری و سرمایه گذاری های شما ایجاد خواهند شد و برای این که از افت و پسروی جلویری کنید باید احتیاط بسیاری به خرج دهید. امروز احساسات بیان نشده شما اهمیت زیادی دارند و نباید آنها را نادیده بگیرید و هر کاری که برای تخلیه این انرژی درونی لازم می دانید را باید بدون به خطر انداختن آینده خود انجام دهید. اگر طرف مقابلتان شما را محکوم به این کرد که در رابطه عاطفیتان محافظه کار هستید تعجب نکنید، اما چه اشکالی دارد اگر هر گاه لازم دیدید در رابطه خود کمی محتاطانه پیش بروید؟!

? متولدین شهریور ? فال روزانه 8 اسفند

مادرتان از گذشته تا به حال تأثیر زیادی روی افکار، احساسات و رفتارتان داشته است اما امروز تحت تأثیر ماهی که به دنیا آمده است ممکن است اختلافاتی بین او و شما پیش بیاید. اگر برج هایتان با هم همخوانی داشته باشند جای هیچ گونه نگرانی نیست، در غیر این صورت سعی کنید کمی بیشتر او را درک و تحمل کنید. اگر احساس می کنید که در رابطه عاطفیتان طرف مقابل ما سعی در کنترل شما دارد تمام کردن این رابطه قطعا بهترین راه حل برای این مشکل نخواهد بود. اما اگر تمام تلاش هایتان برای از بین بردن این معضل آزار دهنده بی نتیجه بوده اند می توانید به این گزینه هم به عنوان آخرین راه حلتان فکر کنید.

?? نیمسال دوم فال روزانه ??

فال روزانه 8 اسفند

? متولدین مهر ?

امروز کمی به خودتان و وضعیت سلامتیتان توجه کنید. شما خوب می دانید که سلامتی چیزی نیست که فقط گاهی لازم باشد به آن توجه کرد و همیشه باید به آن دقت کنید. کمی به برنامه روزانه خودتان نگاه کنید و ببینید کارهایی که انجام می دهید چه اثراتی روی سلامتتان خواهند گذاشت و چه تغییراتی باید در کارها و عادات خود ایجاد کنید تا در بهترین وضعیت جسمانی و البته روحی قرار بگیرید. تغییراتی غیر منتظره در رابطه عاطفیتان می توانند به صورتی غافلگیر کننده روی زندگی شما تأثیر بگذارند. تغییراتی که دارند در زندگیتان به وجود می آیند را بپذیرید و آینده را در جهتی که خودتان می خواهید پیش ببرید.

? متولدین آبان ? فال روزانه 8 اسفند

هیچ آرزویی آنقدر بزرگ نیست که نتواند به حقیقت بدل شود و هیچ گاه برای دست یافتن به هیچ رویایی دیر نیست. شاید سودای انجام کاری بزرگ و یا پیشرو بودن در زمینه ای به خصوص و یا معروف شدن را در سر داشته باشید. آن چه می خواهید هر چیزی که باشد اگر خودتان را باور داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید بی شک محقق خواهد شد، به ویژه آن که امروز بخت نیز با شما یار است. اجازه ندهید آنهایی که با انرژی منفی خود قصد متوقف کردن شما را دارند جلویتان را بگیرند، اگر خودتان فکر می کنید که می توانید به آنچه می خواهید برسید، قطعا همین طور خواهد شد. سعی کنید در مسیرتان با کسانی همراه شوید که به شما ایمان دارند.

? متولدین آذر ? فال روزانه 8 اسفند

امروز این شانس را خواهید داشت که توسط شخصی که سال ها از شما بزرگ تر است و برای شما ارزش و اهمیت بسیاری قائل است کمک و هم فکری هایی دریافت کنید که حالتان را خیلی بهتر خواهند کرد. از این که نظرش را بپرسید و از او تقاضای کمک کنید خجالت نکشید و مطمئن باشید که او هم اگر بتواند کاری برای شما انجام دهد خیلی خوشحال خواهد شد؛ عشق و محبتی که از صمیم قلب به شما بخشیده می شود را با آغوش باز پذیرا باشید. امروز همچنین می تواند روز بسیار خوبی برای حل یک مشکل طولانی مدت که با عشق زندگیتان داشته اید باشد. البته نمی شود انتظار داشت همه چیز یک روزه حل شود، به خودتان کمی زمان بدهید.

? متولدین دی ?

امروز شاید در فکر این باشید که چه رویاها و اهدافی داشته اید که فشار و سختی های زندگی باعث شده اند آنها را فراموش کرده و یا به انتخاب خودتان بیخیالشان شوید. کمی فکر کنید، وقتی کودک بودید می خواستید چکار کنید و چه آرزوهایی برای خود داشتید. آیا همان شخصی شده اید که همیشه می خواسته اید؟ اگر جوابتان منفی است هنوز هم برای این که به مسیری که شما را به سمت اهداف و خواسته هایتان پیش خواهد برد برگردید دیر نشده است. امروز حس ششم شما می تواند خیلی خوب راهنماییتان کند و ایده های فوق العاده ای را به ذهنتان بیاورد، اما اگر می خواهید دیگران را نیز با خود همراه کنید باید تا اواسط هفته صبر کنید.

? متولدین بهمن ? فال روزانه 8 اسفند

امروز شاید ذهنتان درگیر مسائل مالی باشد. اگر چیزی هست که دلتان می خواهد بخرید یا انجام دهید اما پول کافی برای آن را ندارید هیچ گزینه دیگری جز پس انداز جلوی رویتان نیست. شما باید یاد بگیرید که چطور پول پس انداز کنید، از همه این ها که بگذریم بالاخره دیر یا زود دوران بازنشستگی فرا خواهد رسید و باید اندوخته کافی برای آن روزهایتان هم داشته باشید. شاید به نظرتان هنوز خیلی برای این کار زود باشد، اما زئد شروع کردن اهمیت خیلی زیادی دارد. در مقابل تغییراتی که دارند در زندگیتان ایجاد می شوند مقاومت نکنید، این کار تنها باعث آشفتگی بیشتر اوضاع خواهد شد؛ پس بر موج تغییرات سوار شده و پیش بروید.

? متولدین اسفند ?

امروز حتما برای رسیدگی به سلامت خود وقت بگذارید. آیا شما به اندازه کافی استراحت می کنید؟ غذاهای سالم و ویتامین های لازم برای بدنتان را می خورید؟ ورزش می کنید وهر وقت لزم باشد به دکتر می روید؟ همه این چیزها به شما کمک خواهند کرد که یک زندگی سالم و طولانی داشته باشید. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است، همین حالا دست به کار شوید. اکنون دیگر زمان آن رسیده است که خودتان را از شر رابطه اشتباهی که در آن گیر افتاده اید و دیگر نمی توانید آن را برای حتی یک روز تحمل کنید خلاص کنید. هیچ گاه اجازه ندهید که در رابطه عاطفی نقش یک قربانی را ایفا کنید، مهربانی و از خود گذشتگی باید دو طرفه باشد.

ارسال شده در تاریخ 27 فوریه 2019 توسط خدیجه ص با موضوع سرگرمی
بازدید : 1,200
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.