فواید سیر و عسل مواد طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

فواید سیر و عسل مواد طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

فواید سیر و عسل

سیر و عسل

✅سیر و عسل را می توانید با یکدیگر ترکیب کرده تا درمانی شگفت انگیز برای مبارزه با سرماخوردگی و آنفلوآنزا، سمزدایی بدن، تقویت سیستم ایمنی و بسیاری موارد دیگر داشته باشید .

فواید سیر و عسل ,مواد طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی بدن,خواص سیر و عسل,تقویت سیستم ایمنی بدن با عسل,سیر و عسل , ,تهیه سیر و عسل ,معجون سیر و عسل مفید  بدن,

فواید سیر و عسل

معجون سیر و عسل را ۷ روز ناشتا بخورید:

حال ببینید از ترکیب دو ماده مفید معجون عسل و سیر چه به دست می‌آید و چه فوایدی ممکن است داشته باش ؟

بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند معجون سیر و عسل را ۷ روز ناشتا بخورید یا با شکم خالی میل کنید. تمام کاری که باید انجام دهیم این است که ۲ یا ۳ حبه سیر‌ را خرد و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنیم. این ترکیب به ما انرژی و سلامتیِ بیش‌تر می‌دهد. پس از ۷ روز اثرات آن بر سلامتی شما آشکار خواهد شد.

از جمله فواید این ترکیب می‌توان به برطرف کردن عفونت‌ها، سرماخوردگی، سرفه، تب، خراش‌ها و زخم‌ها و نیز برای لاغرشدن و تناسب اندام و جلوگیری از ریزش مو و بسیاری فواید اشاره کرد.

به این ترتیب معجون عسل و سیر که هر کدام به تنهایی از معجزات خوراکی ها هستند می توانند ترکیب نیرومندی را با هم افزایی خواص خود ایجاد کنند و شما را در برابر فهرست بلند بالایی از بیماری ها درمان کنند. و به شما موهبت سلامتی را ارزانی دارند.فواید سیر و عسل

علاوه بر این بعضی از درمانگران توصیه می کنند برای وزن کم کردن و سوزندان چربی های دور شکم این معجون را پیش از خواب نیز برای فواید بی شمارش نیز مصرف کنید.

چگونگی تهیه درمان طبیعی سیر و عسل

مواد تشکیل دهنده:

یک خوشه سیر (10 یا 12 حبه)

یک فنجان عسل (335 گرم)

ظروف و لوازم مورد نیاز:

قاشق چوبی

یک ظرف شیشه ای دردار (به عنوان مثال، یک شیشه مربا)

روش تهیه:

ابتدا، پوست حبه های سیر را جدا کنید.

سپس، آنها را داخل ظرف شیشه ای بریزید.

عسل را درون ظرف شیشه ای ریخته و از قاشق چوبی برای از بین بردن حباب هایی که ممکن است شکل بگیرند، استفاده کنید.

این ترکیب را در کابینت یا یک مکان تاریک دیگر در دمای اتاق برای یک هفته نگهداری کنید.

پس از گذشت این مدت زمان، ترکیب دارویی شما آماده مصرف است. فواید سیر و عسل

فواید سیر و عسل ,مواد طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی بدن,خواص سیر و عسل,تقویت سیستم ایمنی بدن با عسل,سیر و عسل , ,تهیه سیر و عسل ,معجون سیر و عسل مفید  بدن,

درواقع، به علت اثرات ضدالتهابی و محتوای آنتی اکسیدان ,سیر مکمل خوبی برای درمان آرتروز ,سرطان و دیابت است کارشناسان تغذیه ،توصیه میکنند که برای جذب تمام مواد تشکیل دهنده، آنها را به صورت خام بخورید .شما همچنین میتوانید یک درمان با عسل آماده کنید,عسل باعث میشود که سیر راحت تر مصرف شود و تمام مزایای آن افزایش یابد امیدواریم که به بهبود سلامت و به طور کلی، خوب بودن شما کمک کند. امروز در  میخواهیم تمام مزایایی را که با مصرف 7روز سیر و عسل به دست می آورید ،را به اشتراک بگزاریم ، معجونی که برای درمان بسیاری از بیماری ها شهرت جهانی دارد.

سیستم ایمنی را تقویت کنید :

خواص ضد قارچ عسل و سیر برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما بسیار عالی است هردوی آنها برای افزایش بهبود دفاع بدن در برابر ویروس ها,باکتری ها و هرنوع عامل بیماری زا دیگر مناسب است.

 

ارسال شده در تاریخ 6 دسامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 1,404
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.