فواید مصرف گردو و عسل در صبح مفید برای سلامتی و درمان

فواید مصرف گردو و عسل درمان کم‌خونی, زخم معده, فشار خون بالا

فواید مصرف گردو و عسل درمان کم‌خونی, زخم معده, فشار خون بالا. و تحریک‌کننده باشدعسل و گردو از زمان رومیان, در مراسم باروری مورد استفاده قرار گرفتند و در بعضی جاها هنوز غذای همیشگی در جشن عروسی است. و این لیست طولانی است, به نظر می‌رسد افراد زیادی در زمینه باروری / جنسی تحقیق کرده و این یک جایزه عالی را ارائه کرده‌اند. اما با فواید بهداشتی ناشناخته عسل و گردو شروع می‌کنم.

خواص مصرف گردو و عسل در وعده صبحانه

▫️تقویت کننده اعصاب
▫️کاهش کلسترول خون
▫️کاهش بیماری های قلبی
▫️از بین بردن رادیکال های آزاد توسط آنتی اکسیدان بالا و جلوگیری از آسیب به سلول های بدن

عسل و گردو خصوصیات یکدیگر را افزایش خواهند داد. این یک عسل خاص نیست, تا زمانی که خام و ترجیحاً ارگانیک باشد (و عاری از آفت‌کش‌ها و سایر آفت‌کش‌ها).

فواید مصرف گردو و عسل

کاهش فشار خون بالا

توصیه می‌شود هر روز ۳ گرم گردو و همان مقدار عسل را برای مدت دو روز بخورید. این مقدار زیادی گردو و عسل است, بنابراین مطمئن باشید که شما مقدار زیادی از آن‌ها را دارید و به یاد داشته باشید که گردو اثر ملین دارد.

درمان کم‌خونی

مخلوطی از عسل, گردوی خرد شده و عصاره یک لیمو را آماده کنید. دستور اولیه فقط یک لیمو را ذکر می‌کند, اما به نظر من به سلیقه هر فرد بستگی دارد.

مواد اولیه را مخلوط کنید و آن‌ها را در یک ظرف شیشه‌ای قرار دهید. سه بار در روز غذا بخورید, نیم ساعت قبل از غذا.

تحریک‌کننده قوه جنسی

اگر به یونان رفته‌ای, هیچ راهی وجود ندارد که از طرز غذای مورد علاقه آن‌ها خلاص بشوی! رستوران‌هایی هم وجود دارند که حتی اگر انتخاب نشوند, آن را رایگان عرضه خواهند کرد! به نظر می‌رسد که آن‌ها به قدرت خود اعتقاد دارند و انتظار دارند که مردم روز بعد بیایند و تقاضای بیشتر کنند!

این دستورالعمل شامل ماست سرد, عسل و گردو است.

از طرف دیگر ترک‌ها یک دستورالعمل متفاوت برای تحریک‌کننده خود دارند: انجیر خشک‌شده با گردو. خیلی هم خوش‌مزه است, اما کمی خشک است.

هم عسل و هم گردو بسیار خوب هستند: عسل تولید تستوسترون را در مردان تحریک می‌کند و بور به استفاده از استروژن در زنان کمک می‌کند. علاوه بر این, مطالعات علمی نشان داده‌اند که سه قاشق سوپ خوری عسل باعث افزایش معنی‌دار میزان نیتریک اکساید می‌شود. آجیل همچنین حاوی مقادیر زیادی روی است که یک عنصر حیاتی برای رشد اسپرم است.

هر دو در بهبود سطح عمومی انرژی, گردش خون و استقامت در حین آمیزش بسیار موثرند.

کاربردهای دیگر:

درمان زخم معده را درمان می‌کند. پزشکی محلی می‌گوید ما باید یک گرم آجیل له‌شده بگیریم و آن‌ها را با آب‌گرم مخلوط کنیم. خوب مخلوط کنید و سپس کرنش کنید. ما یک نوع شیر می‌گیریم. قاشق سوپ خوری عسل را در آن بریزید. نیم ساعت قبل از هر وعده غذا بخورید.

کمک به جلوگیری از التهاب, آدنوم پروستات

از کمبود ویتامین, نمک‌های کبالت و آهن در بدن جلوگیری می‌شود.

اول می‌توانید در اندازه کم تهیه کنید و ببینید خوشتان می‌آید! آن‌ها را کمی می‌پزند و مزه متفاوتی دارند. از عسل خام تازه برای طعم غنی استفاده بکنید. به یاد داشته باشید که عسل دارای پری بیوتیک ها و حتی پروبیوتیک هاست.


فواید سلامتی عسل و گردو

ترکیب گردو:

به طور کلی, گردو حاوی ۸ / ۹۷ % کربوهیدرات, ۵۳ % چربی و ۹۶ % پروتئین می‌باشد.

یک گرم گردو به عنوان یک گرم گردو خرد شده حاوی ۸ / ۰ گرم پروتئین, کلسترول صفر و ۱ / ۱۲ میلی‌گرم پروتئین است. چربی‌ها: ۱. در مورد اسیده‌ای چرب, مقدار اسیده‌ای چرب غیر اشباع, اسیده‌ای چرب امگا ۳ و امگا ۳ می‌باشد.

فواید مصرف گردو و عسل

تخمین بار گلیسمی

مردم فکر می‌کنند که همه چیز به طبیعت مربوط می‌شود و هیچ چیز تصادفی نیست. بنابراین گردو نماد روشنفکران است, زیرا هسته‌های آن یک سطح پیچیده دارند که شبیه مغز انسان است! البته این حقیقت که گردو برای مغز خوب است توسط علم از طریق بسیاری از مواد مغذی به ویژه اسیده‌ای چرب امگا ۳ که برای سلامت مطلوب ضروری هستند توضیح داده می‌شود.

این اسید دارای محتوای بالایی از اسید اسید است. اسید لوئیس یک آنتی‌اکسیدان طبیعی فنول است که در بسیاری از میوه‌ها (توت‌فرنگی, تمشک و تمشک) یافت می‌شود.

شلیل یک غذای مکمل کامل برای گردو تهیه می‌کند, زیرا حاوی بالاترین نسبت لیزین و یک منبع پروتئینی کامل است. غذاهای حاوی لیزین: قارچ و ذرت. آن‌ها را با گردو امتحان کنید!

فواید سلامتی گردو

با توجه به غلظت بالای چربی‌های خوب، التهاب در بیماری‌های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما را کاهش می‌دهد.

فواید گردو برای پوست به دلیل این آنتی‌اکسیدان‌ها هستند. چون آجیل‌ها حاوی ویتامین A و E هستند، پوست را در برابر آسیب رادیکال آزاد محافظت می‌کنند در نتیجه از علایم پیری جلوگیری می‌کنند. هم چنین چربی‌های خوبی که امگا ۳ در گردو هستند به حفظ رنگ و رنگ صاف و نرم کمک می‌کنند.

-کلسترول را پایین بیاورید. نه به خاطر این که گردو دارای کلسترول صفر هستند، بلکه به این دلیل دارای آنتی‌اکسیدان‌ها، فنول ها، ویتامین E هستند که همگی به کلسترول پایینی کمک می‌کنند.

پیش‌گیری از سرطان و درمان عفونت‌های باکتریایی و ویروسی. به طور عمده به دلیل محتوای بالای آن اسیدهای چرب که خواص جلوگیری از سرطان دارند.

کاهش خطر بیماری آلزایمر با دستگیری تشکیل پلاک‌های آمیلوئیدی که در مغز بیمارانی یافت می‌شود که از این بیماری ناتوان‌کننده رنج می‌برند. مطالعه رژیم غذایی گردو باعث بهبود نقص در حافظه و یادگیری مهارت‌های یادگیری در مدل موش تراریخت شده‌است, به این نتیجه می‌رسیم که مکمل کردن رژیم غذایی با گردو ممکن است اثر مفیدی در کاهش ریسک, تاخیر در شروع یا کاهش پیشرفت یا جلوگیری از بیماری آلزایمر داشته باشد.

این سلول‌ها از ریتم‌های نامنظم قلب و تنظیم تشکیل پلاک در رگ‌های خونی جلوگیری می‌کنند. این به خاطر اسید آمینه ضروری آل آرژینین است که کشش رگه‌ای خونی و امگا ۳ را بهبود می‌بخشد.

گردو مقدار لیپوپروتئین lp (a) را کاهش می‌دهد که باعث افزایش لخته شدن خون و خطر ابتلا به آترواسکلروز و بیماری‌های قلبی می‌شود.

کاهش کلسترول و خطر بیماری‌های قلبی – عروقی, همانطور که در مطالعه نشان داده شد, شواهد علمی برای رابطه سلامت مفید بین گردو و بیماری عروق کرونر وجود دارد.

بررسی تاثیر مصرف گردو بر چربی‌های خون و سایر عوامل خطرزای قلبی – عروقی نشان داد که جیره‌های غنی از گردو, کلسترول تام و ldl را به طور معنی‌داری کاهش دادند.

کاهش افسردگی

برای حفظ سلامتی استخوان‌ها به خاطر امگا ۳ و منگنز.

جلوگیری از سنگ صفرا (به ویژه در زنان)

برای درمان بی‌خوابی. گردو حاوی ملاتونین است و باید قبل از رفتن به خواب خورده شود. بهترین شکل گرفتن آن‌ها با عسل است. این کار باعث بهبود خواب و اطمینان از خواب بدون وقفه در طول شب می‌شود. مقاله زیر را ببینید: درمان اختلالات خواب

روغن نارگیل اثر ملین دارد.

برای بهبود سلامتی مو. مخلوطی از روغن بادام و گردو روی پوست سر با شرایط مو اعمال می‌شود و آن را قوی و مرطوب می‌سازد و مانع از افتادن آن می‌شود.

کمک به کاهش وزن در حالی که این آجیل‌ها به ما حس کامل بودن را می‌دهند و خواسته‌های غذایی ما را کاهش می‌دهند. برخی تحقیقات نشان داده‌اند که افزایش وزن با مصرف گردو به مقدار متوسط در مقایسه با دیگر فواید سلامتی آن ناچیز است. بررسی اثرات گردو بر عملکرد اندوتلیال در اضافه‌وزن بزرگسالان دارای اضافه‌وزن احشایی: یک آزمایش تصادفی، کنترل‌شده و متقاطع نشان داد که مصرف روزانه ۵۶ گرم گردو، عملکرد اندوتلیال را در بزرگسالان دارای اضافه‌وزن بهبود می‌بخشد. اضافه شدن گردو به رژیم غذایی منجر به افزایش وزن نمی‌شود.

به آسم و روماتیسم مفصلی که به کاهش التهاب مفاصل کمک می‌کند،

پوست سیب و خواص بینظیر آن
ارسال شده در تاریخ 8 آگوست 2020 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 1,299
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.