فواید کیسه کشیدن در حمام و جوان سازی پوست و کاهش تعریق بدن

فواید کیسه کشیدن در حمام و جوان سازی پوست و کاهش تعریق بدن

فواید کیسه کشیدن,فواید کیسه کشیدن در حمام ,جوان سازی پوست با کیسه کشیدن ,کیسه کشیدن , چرا قدیمیها کیسه میکشیدند ؟

فوایدکیسه کشیدن

کیسه کشیدن پوست، تمام سلول های مرده و تجمع شده روی پوست را از بین می برد و باعث جوان سازی پوست و ڪاهش تعریق بدن میشود

فواید کیسه کشیدن,فواید کیسه کشیدن در حمام ,جوان سازی پوست با کیسه کشیدن ,کیسه کشیدن , چرا قدیمیها کیسه میکشیدند ؟

اغلب وقتی حرف از حمام رفتن و استحمام به میان می‌آید فکر می‌کنیم کارهای ساده‌ای مانند زیر دوش رفتن و شامپو زدن بیشتر نیست اما همین حمام ساده می‌تواند نکات ریزی هم داشته ‌باشد؛ نکاتی که شاید تا به حال کمتر به آنها پرداخته‌ شده ‌است مثلا خیلی از افراد هنگام شست‌وشوی بدن خود در حمام، از انواع لیف هم برای تمیزتر شدن پوست استفاده می‌کنند اما آیا لیف کشیدن برای تمام افراد لازم است؟ آیا نیاز به استفاده از لیف در افراد با پوست‌های خشک یا چرب، یکسان است؟ آیا پوست بچه‌ها را هم باید لیف کشید؟ و سؤالاتی از این نوع…

از طرفی جالب است بدانید امروزه متخصصان‌ زیبایی توصیه می‌کنند علاوه بر نظافت، برای تناسب اندام خود حمام کنید. چراکه پزشکان معتقدند: «با حمام کردن، مقداری چربی همراه با عرق از بدن خارج و سبب جلوگیری از تجمع چربی زیر پوست می‌شود. همچنین تاثیرات آب گرم روی جریان خون موجب شادابی و تناسب بدن می‌شود. ضمن اینکه پس از ورزش به دلیل تعرق و دفع چربی فراوان باید حتما حمام کرد تا چربی‌های حاصل از بین بروند.»

همچنین وقتی روشور را روی کیسه می مالید و برای کشیدن به بدن آماده می کنید ، همین عمل کیسه کشیدن پوست ، باعث می شود تا تمام سلول های تجمع یافته بر روی پوست از بین بروند و کاهش تعریق بدن را نیز به دنبال داشته باشد .به علاوه وقتی روی پوست خود ، به وسیله ی روشور و یا سفیداب ، کیسه می کشید ، از آنجاییکه منافذ پوستی باز می شوند ، ناخودآگاه باعث می شوید تا اکسیژن رسانی به پوست راحت تر و سریعتر صورت گیرد که این عمل می تواند شما را به رسیدن به رؤیای پوستی شفاف تر و سالم تر کمک کند .

ارسال شده در تاریخ 26 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 4,559
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.