فیلم زیبای Kong: Skull Island محصول سال 2017

فیلم زیبای Kong: Skull Island محصول سال 2017

دانلود

 

دانلود

 

دانلود

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

خلاصه فیلم : گروهی از کاوشگران به جزیره ای مرموز واقع در اقیانوس آرام سفر میکنند و در آنجا به دام یک میمون عظیم الجثه می افتند…

 

  • محصول کشور: آمریکا

  • اکشن,ماجراجویی,فانتزی

  • زبان: انگلیسی

  • زمان: 109 دقیقه

  • نویسنده: Dan Gilroy,Max Borenstein

  • کارگردان: Jordan Vogt-Roberts

  • ستارگان: Brie Larson,Toby Kebbell,Tom Hiddleston

 

 

 

دانلود رایگان :

کیفیت: BluRay 1080p حجم : 1.8 گیگابایت رزولوشن: 1920×800

فیلم

کیفیت: BluRay 720p حجم : 950 مگابایت رزولوشن: 1280×544

 

 

 

در دورانی که هالیوود به‌طرز گسترده‌ای رو به ریبوت و بازیافت کاراکترها و برندهای قدیمی آورده است و در دورانی که اکثر آنها به دلایل کاملا قابل‌درکی یا ناامیدکننده ظاهر می‌شوند یا با کله به دیوار می‌خورند، «کونگ: جزیره جمجمه» (Kong: Skull Island) یکی از ریبوت‌هایی بود که به آن امید داشتم و کم و بیش برایش هیجان‌زده بودم. اول به خاطر اینکه کینگ کونگ از جمله‌ هیولاهای کارکشته‌ی سینماست که برخلاف خیلی از کاراکترهای خیالی دیگر جذابیتش را از دست نداده و شخصا دوست داشتم که هالیوود از آن در داستان‌های متفاوت دیگری که به انتقال او به شهر و سقوطش از بالای ساختمان امپایر استیت منجر نشود استفاده کند. دلیل دوم این بود که «جزیره جمجمه» حکم دنباله‌ی غیرمستقیم «گودزیلا»ی گرت ادواردز و دومین قسمت دنیای سینمایی هیولایی استودیوی لجندری را برعهده داشت. چرا که «گودزیلا» (Godzilla) یکی از ریبوت‌های کمیابی بود که با پایبندی به هویت و خصوصیات معرفِ پادشاه هیولاها موفق شد به نتیجه‌ای غیرمنتظره دست پیدا کند. هرچه «گودزیلا»ی رولند امریچ غیرژاپنی بود و یک دایناسور غول‌پیکر را به جای یک گودزیلا به تماشاگرانش قالب کرده بود، «گودزیلا»ی گرت ادواردز تا آنجا که از یک فیلم هالیوودی انتظار می‌رفت ژاپنی بود و این به یکی از اتفاقات نادر هالیوود منجر شده بود: جایی که یک استودیو متوجه ماهیتِ یک کاراکتر شده بود و سعی کرده بود تا آنها را با پایبندی کامل به آن به تصویر بکشد. خلاصه نتیجه‌ی گودزیلای تمام‌عیاری شده بود که طرفداران قدیمی این مارمولکِ معصوم را حسابی سر ذوق آورد. پس طبیعتا انتظار می‌رفت که چنین چیزی درباره‌ی ریبوتِ جدید کینگ کونگ در دنیای هیولایی آنها هم صدق کند. دلیل آخر تریلرهای اول «جزیره جمجمه» بودند. تریلرهایی که نشان می‌دادند این‌بار تمام داستان در یک جزیره فانتزی خطرناک جریان دارد و فیلم با الهام‌برداری‌های آشکارش از روی فرم بصری «اینک آخرالزمان» (Apocalypse Now)، شاهکار فرانسیس فورد کاپولا خود را از تمام فیلم‌های قبلی کینگ کونگ، مخصوصا نسخه‌‌ی پیتر جکسون جدا کرده بود و به نظر می‌رسید این نسخه قرار است داستان سیاه‌تر و مرگبارتر و واقع‌گرایانه‌تری از کینگ کونگ را روایت کند. داستانی که ترکیبی از فیلم‌های هیولایی و جنگی است.

 

ارسال شده در تاریخ 30 دسامبر 2017 توسط مدیریت با موضوع اکشن , ترسناک
بازدید : 1,424
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.