قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ به گزارش “ورزش سه”،‌تیم‌های بارسلونا،‌بایرن مونیخ،‌رئال مادرید،‌پاری‌سن‌ژرمن،‌ اتلتیکومادرید،‌ منچسترسیتی، ولفسبورگ و بنفیکا، با غلبه بر حریفان موفق شدند به دور یک چهارم نهایی صعود کنند و با قرعه کشی امروز، حریفان خود را در این مرحله شناختند.
در این مرحله رئالی ها با بهترین قرعه ممکن روبرو شدند و باید به مصاف وولفسبورگ بروند. البته شاگردان دیتر هکینگ با حذف کردن منچستریونایتد در دور گروهی، نشان دادند که حریف دست و پا بسته ای نیستند.
اما بارسلونا که در مرحله قبل آرسنال را حذف کرد، باید به مصاف اتلتیکو مادرید، جدی ترین رقیبش در رقابت های این فصل لالیگا برود. دو تیم دو فصل قبل هم در این مرحله با هم روبرو شده بودند که در نهایت اتلتیکو با پیروزی ۲-۱ در مجموع دو دیدار راهی مرحله بعد شد.


قرعه کشی کامل مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ:

ولفسبورگ – رئال مادرید

بایرن مونیخ – بنفیکا

بارسلونا – اتلتیکو مادرید

پاری سن ژرمن – منچسترسیتی

دیدارهای دور رفت روز سه شنبه ۱۷ فروردین و چهارشنبه ۱۸ فروردین و دیدارهای دور برگشت، روز سه شنبه ۲۴ فروردین و چهارشنبه ۲۵ فروردین برگزار خواهد شد.

 

ارسال شده در تاریخ 18 مارس 2016 توسط مدیریت با موضوع خبر ورزشی , دنیای خبر
بازدید : 1,825
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.