لباس شب استایل مجلسی محبوبترین و پرطرفدارترین لباس های سال

لباس شب استایل مجلسی محبوبترین و پرطرفدارترین لباس های سال

لباس شب استایل مجلسی, لباس مجلسی , لباس شب مجلسی , مدل لباس مجلسی , مدل جدید لباس مجلسی , لباس استایل مجلسی ,لباس مجلسی  زنامه ,

#استایل #مجلسی #لباس_شب

لباس شب استایل مجلسی, لباس مجلسی , لباس شب مجلسی , مدل لباس مجلسی , مدل جدید لباس مجلسی , لباس استایل مجلسی ,لباس مجلسی زنانه ,

طراحی منحصر به فرد همیشه نقطه عطفی در استایل بوده و همواره زیباپسندان را به سمت خود مجذوب کرده است. طراحی ها به شیوه ای می باشد که علاوه بر به کار بردن متدهای روز دنیا در طرح ها، سلیقه ایرانی نیز به طور کامل در نظر گرفته می شود.

لباس شب مجلسی بی شک محبوبترین و پرطرفدارترین لباس های سال هستند. برندهای مختلف با توجه به میزان محبوبیت کارهای جدید و بروز ی روداشتند در ادامه میبینیم

لباس مجلسی یا لباس شب در محافل مختلفی مانند جشن عروسی، مهمانی های رسمی کاری، شام دوستانه، جشن تولد و … مورد استفاده قرار می گیرد. افراد همیشه دوست دارند در مهمانی ها و مراسم رسمی و غیر رسمی به بهترین شکل ممکن ظاهر شوند و دیگران را تحت تاثیر قرار دهند. برای رسیدن به این هدف، انتخاب و خرید کفش و لباس مناسب، گاهی یک کار پراسترس و طاقت فرسا محسوب می شود.

فرقی نمی کند به یک مهمانی کاملا رسمی مثل عروسی دعوت شده باشید یا یک مهمانی کوچک و ساده، همیشه اولین دغدغه همه ما انتخاب لباس مجلسی درست برای هر مراسم است.

ساده و کلاسیک بپوشید


پوشیدن یک پیراهن ساده مشکی می تواند آسان ترین کار ممکن برای رفتن به عروسی باشد، اما این لباس سبک خاص شما را نشان نمی دهد. برای انتخاب پیراهن و لباس مجلسی زنانه سراغ مدل هایی بروید که طرح های خاص داشته باشند، نوعی قرینگی در آن ها دیده شود و یا یک عنصر خاص و متفاوت مثل یک طرح یا سنگ دوزی خاص را نشان بدهند.
یک مهمانی شبانه، بهترین فرصت برای پوشیدن لباس های براق است، پس از نگین ها و جزییات درخشان روی پیراهن تان نترسید.


پارچه های درخشان، پیراهن های پشت باز یا مدل های خاص یقه می توانند سبک متفاوت شما را در یک مهمانی نشان دهند. قد پیراهن مجلسی شما می تواند بلند و ماکسی باشد. اما اگر یک لباس کوتاه تر می خواهید بخش دامن لباس شما باید درست بالای زانو قرار گیرد، پیراهنی که بیش از 5 سانتی متر بالای زانو باشد، همانطور که مجله Leaf پیشنهاد می دهد برای یک مهمانی رسمی مناسب نیست.

ارسال شده در تاریخ 24 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دسته‌بندی نشده
بازدید : 5,906
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.