لیموترش برای پوست و مو *خواص لیموترش سدی دربرابر ریزش مو *

لیموترش برای پوست و مو *خواص لیموترش سدی دربرابر ریزش مو *

لیموترش برای پوست و مو, لیموترش برای پوست, خواص لیموترش , لیموترش برای درخشندگی مو , مهار ریزش مو با یموترش ,خواص لیموترش سدی دربرابر ریزش مو , خواص لیموترش برای پوست و مو , فواید لیموترش برای پوست و مو

✅لیموترش سدی دربرابرریزش مو !

? قبل ازحمام،مقداری شامپو+همان مقدارآب لیموترش را ترکیب و 2 ساعت در یخچال قرارداده وسپس استفاده کنید
مانع ریزش مووشوره سرشده، موها رادرخشان میکند.

شاید ترشی زیاد این میوه طلایی باعث شده شما کمتر به فکر خوردن آن بیفتید، چه برسد به این که بخواهید آن را بر روی پوست سر خود ماساژ دهید. در این صورت باید بگویم شما خود را از یکی از بزرگ ترین مواهب خدایی محروم کرده اید.

لیموترش برای پوست و مو, لیموترش برای پوست, خواص لیموترش , لیموترش برای درخشندگی مو , مهار ریزش مو با یموترش ,خواص لیموترش سدی دربرابر ریزش مو , خواص لیموترش برای پوست و مو , فواید لیموترش برای پوست و مو

لیمو ترش یکی از دوست داشتنی ترین میوه های روی کره زمین است. آب لیمو ترش تازه علاوه بر خوشمزه بودن دارای خواص شگفت انگیزی نیز برای بدن می باشد.

از بین بردن لک صورت

آب لیمو ترش به عنوان یک ماده سفید کننده طبیعی برای پوست صورت توجه قرار گرفته است. شما می توانید از آب لیمو ترش برای از بین بردن لک های صورت استفاده کنید.

آب لیمو ترش تازه را با استفاده از پنبه به قسمت های تیره پوست خود بمالید و بگذارید 30 دقیقه بماند، در این زمان بهتر است در خانه بمانید و از تماس مستقیم با نور خورشید جلوگیری کنید پس از 30 دقیقه صورت را با آب سرد بشویید.

درمان آکنه و جوش صورت

آکنه و جوش صورت بیشتر در افرادی با پوست چرب دیده می شود، خواص آنتی بیوتیکی آب لیمو ترش مانع از رشد باکتری ها بر روی پوست شده و به درمان آکنه و جوش صورت کمک می کند.

ترکیب آب لیمو ترش با عسل برای درمان آکنه، جوش و جای جوش مفید می باشد. همچنین می توانید یک تکه لیمو ترش را بر روی جای جوش ماساژ دهید تا از بین برود.

درخشان شدن پوست صورت

اگر می خواهید پوستی با طراوت و درخشان داشته باشید هر روز صبح ناشتا آب لیمو ترش و عسل بنوشید

خواص لیموترش سدی دربرابر ریزش مو

با استفاده از لیمو ترش به شما یاد دهیم که چگونه مانع ریزش موی خود بشویم. بنابراین کافی است قبل از استحمام میزان شامپوی مصرفی خود را در یک لیوان بریزید و درست معادل همین مقدار به آن آب لیمو ترش تازه اضافه کنید.

سپس آن را هم زده، مخلوط کرده و به مدت 2 ساعت در یخچال بگذراید. پس از گذشت همین زمان می توانید از این شامپو معطر به عطر لیمو ترش، برای شستن موهای خود استفاده کنید.

توجه کنید اگر دستورات فوق را دقیقاً اجرا نکنید، نباید توقع داشته باشید این مخلوط مانع ریزش مو شما شود.

ارسال شده در تاریخ 30 ژوئن 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 1,617
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.